paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 vs R1
24.11.2009 v 01:16
Zdar.Jaké máte zkušenosti s R1 2003(RN09) a R1 2004(RN12)?
Myslím ohledně výkonu,poruchovosti, atd.Která je podlé vás lepší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 10:56 | Nahoru | #31
Ulv.> jojo, na to jsou právě nejlepší letmý sprinty protože tam nejde o rozjezd tam právě poznáš přesně jak šlape motor. Já jel na 07 R6 a čéče musím říct že to mi nesedlo, jako na okruh určitě dobrý ale ta motorka ve spod nejede vůbec a když říkám vůbec tak fakt vůbec. Tam se do 11tisíc nic nedělo takže je vidět že je to fakt na okruh. z Šestek se mi motorově nejvíc líbila CBR 600 f 2001 protože táhne na šestku i odspoda a je pocitově taková podle mě nejsilnější. R6 01-02 co jsem se taky svezl tak ta mi přišla taky pocitově výraznější než R6 07 ale to je zase jen to jedinci jak mu sedne.

čéče teď ho má právě kámoš co má tu R1 02 ten test ale pak ho nascenuju a pošlu až ho budu mít

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 11:26 | Nahoru | #32

Sefo>Checht, nejlepší je vždycky prvních tak 5 příspěvků k uplnýmu hovnu...ptá se na R1...a odpověď gsxr1000? Nevim no, prasečí chřipka je úplná pohoda oproti demenci, kterou je česká republika zamořená.



Jo

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 11:44 | Nahoru | #33

Mrzout> CBR1000RR je nejlepsi



houvno z ryby:)jawa 21 je nejlepcejsi

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

24.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #34
Jestli neřešíš,že bude dražší tak r.v. 04-. Já osobně bych sáhnul po modelech 98-01.To byla jediná R1,která mě chytla,protože pěkně táhne.Novější už mají charakter motoru jak nadopovaný šestistovky,dole nic a nahoře kopanec.

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 15:06 | Nahoru | #35
Taxiboy> nesouhlasím, naopak model 02-03 jak už jsem řekl má hodně dobrej spodek a naopak karbec táhne víc ve vrchu. Teď o tom byla řeč

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

24.11.2009 v 15:39 | Nahoru | #36
Já bych vzal 2004 R1. Ikdyž Starý R1 byly drsný potvory a já mám zrovna 99 R1. Která mě baví. A je fakt že R1 03 tahá od spodu jako kráva. R1 2004 netáhne tak ve spodku ale zase táhne víc až kolem 8-9 tisíc. Takže ták. Já mám rád když to na silnicich tahá od spodu ale pokud budeš chtít R1 2004 tak si myslím když zkrátíš převod a dáš o 1 zub méně na pastorku(předním ozubeným kolečku) a na rozetě 1-2 zuby víc tak pak bude na spodku větší divoška. Závady: Hlavně záleží jakou R1 koupíš. Jak se o moto před tebou dotyčný majitel staral atd. Klasický závady, spálenej regulátor dobíjení. U starších modelů (98-01) blbly otáčkoměry ale u R1 2004 zas NE. Je to litr takže náklady musíš počítat velký. Třeba pokud ji někdo hůř zajel může žrát olej ale to není závada k R1 TO PATŘÍ. Jinak o nějakejch velkejch závadách na R1 2004 jsem neslyšel.

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 15:49 | Nahoru | #37
Mrzout> tak,tak

R1 vs R1

24.11.2009 v 15:58 | Nahoru | #38
FireBlade

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 16:47 | Nahoru | #39

adamosr1>Já bych vzal 2004 R1. Ikdyž Starý R1 byly drsný potvory a já mám zrovna 99 R1. Která mě baví. A je fakt že R1 03 tahá od spodu jako kráva. R1 2004 netáhne tak ve spodku ale zase táhne víc až kolem 8-9 tisíc. Takže ták. Já mám rád když to na silnicich tahá od spodu ale pokud budeš chtít R1 2004 tak si myslím když zkrátíš převod a dáš o 1 zub méně na pastorku(předním ozubeným kolečku) a na rozetě 1-2 zuby víc tak pak bude na spodku větší divoška. Závady: Hlavně záleží jakou R1 koupíš. Jak se o moto před tebou dotyčný majitel staral atd. Klasický závady, spálenej regulátor dobíjení. U starších modelů (98-01) blbly otáčkoměry ale u R1 2004 zas NE. Je to litr takže náklady musíš počítat velký. Třeba pokud ji někdo hůř zajel může žrát olej ale to není závada k R1 TO PATŘÍ. Jinak o nějakejch velkejch závadách na R1 2004 jsem neslyšel.



To sem chtěl slyšet dík

R1 vs R1

24.11.2009 v 17:19 | Nahoru | #40
RN12 je oproti RN09 úplně jinde. Podvozkově i motoricky. To rozdíl mezi RN12 a RN 19 je zanedbatelný..... A RN12 už olej nežere. Ber RN12......

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 17:33 | Nahoru | #41
Lolík> Ještě si můžeš tady na motodatabázi najít všechny uživatele s yamahou R1 2004-2005 a oni tam mají v profilu motorky co se jim přihodilo za závady a na co dát pozor. Zkus to projít.

R1 vs R1

24.11.2009 v 17:49 | Nahoru | #42
čéče klucí mě by zajímalo kdo z vás co tu tak doporučujete 1000rr na něm opravdu jelo že MRZOUTE

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

24.11.2009 v 17:51 | Nahoru | #43
Jezdil jsem na všech a model 2004 je jistým způsobem "revoluční".. Otáčky, výkon, lehkost, zábava.. Osvědčila se i jako dobrej závodní základ pro amatérský závodění, lepší než K5!

2002-2003 je z nich nejnudnější a osobně se mi víc líbí ta první nebo rok 2000. Výkonově podobný a prostě je to stará dobrá karburátorová R1 s perfektním "spodkem"

Normálně vydrží hodně, od modelu 2004 už ani olej nebere. Odchází spojka, ale zase jde o "uživatele".. Zpracování perfektní, jen má asi o 50% víc dílů, než třeba Suzuki. I v sérii má pěknej zvuk (model s výfukama pod zadkem).
Podprdelní vejfuky v pomalý rychlosti dost ohřejvaj stehýnka, v létě se budeš smažit a nadávat, v chladnu si budeš libovat.

Novější model určitě za těch "pár korun" navíc stojí

(Toť nezaujatý názor čoeka, co by na R1 nikdy nevlez )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #44
Perňa #81> se vším bych souhlasil ale karbecovka s přívěrou nemá takový spodek jako 02-03, naopak táhne víc ve vrchu. Samozřejmě mluvím o tom když mají obě přívěru a podle toho co říkáš si myslím že si jel na 03 bez přívěry nebo s nefunkční přívěrou protože 02-03 má opravdu spodek hodně dobrej a dokonce větší než GSXR 1000 03 což bylo napsané i v testu o kterém jsem mluvil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 18:07 | Nahoru | #45
GRASSEL> Byl jsem majitel GSXR1000 K1 (snad ji znáš nebo si ji už někde viděl.. ) a tomu říkám "spodek" a peklo. Ale to jsem v r.2001!
Starší R1 to bylo podobný, jen ten rozlet nebyl takovej. R1 02-03 mi nepřišla tak odlišná, podle mě podobná síla a nějak mě prostě nenadchla. V tý době jsem byl stejně vyplesklej z K3 od Suzuki - vyvážená, silná a rychlá ...tolik jsem ji chtěl a sháněl, až jsem nakonec sběhl od Suzuki a v r.2004 koupil novej model R1. - Nejdřív zklamání z motoru, že to nejede a ve spodu je to jak šestka, ale pak jsem si na tom našel "to svý" a začala mě bavit. Výkon na vršku vše vynahradil, k tomu parádní zvuk, perfektní brzdy (ale to už měla i stará R1) a ovladatelnost šestky.. Sečteno podtrženo, nejlepší litr tý doby a v několika směrech ji nepřekonala ani K5. Design je i dneska parádní, možná lepší než BigBang

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 18:18 | Nahoru | #46
Perňa #81> dám ti vědět až sem natáhnu ten test ale podle mě si vážně jel na 03 která měla něco s přívěrou

ale jinak souhlas až na ten bigbang když jsem ho viděl na vlastní oči tak se mi nelíbil vůbec ale to je samozřejmě na člověku a vkusu, stejně tak na ní kvůli výkonu spousta lidí nadává ale někomu sedne

čéče něco jsem o K1 slyšel taky jsem tam měl přívěru, teď jí mám vyndanou, spodek je teda menší ale vršek takovej výraznější a jde líp po otáčkách a můžu ti říct že i když GSXR 1000 K1 a K3 má spodek hodně výraznej (s přívěrou) tak ta reakce plynu a tah jako u 02-03 R1 tam prostě není. A věř tomu že zrovna já bych tu měl naopak říkat že GSXR má spodek lepší když ho mám. Hned jak mi vrátěj ten test tak ho sem nascenuju je z roku 03 a už tam proti R1, 954rr a Duc 999 stála K3

jo a ještě bych chtěl říct že bigbang je hnusnej to tvůj model je o hodně hezčí

nejhezčí je RSV4 a K9 bez těch odpornejch vejfucků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #47

GRASSEL>Perňa #81> dám ti vědět až sem natáhnu ten test ale podle mě si vážně jel na 03 která měla něco s přívěrou

ale jinak souhlas až na ten bigbang když jsem ho viděl na vlastní oči tak se mi nelíbil vůbec ale to je samozřejmě na člověku a vkusu, stejně tak na ní kvůli výkonu spousta lidí nadává ale někomu sedne

čéče něco jsem o K1 slyšel taky jsem tam měl přívěru, teď jí mám vyndanou, spodek je teda menší ale vršek takovej výraznější a jde líp po otáčkách a můžu ti říct že i když GSXR 1000 K1 a K3 má spodek hodně výraznej (s přívěrou) tak ta reakce plynu a tah jako u 02-03 R1 tam prostě není. A věř tomu že zrovna já bych tu měl naopak říkat že GSXR má spodek lepší když ho mám. Hned jak mi vrátěj ten test tak ho sem nascenuju je z roku 03 a už tam proti R1, 954rr a Duc 999 stála K3

jo a ještě bych chtěl říct že bigbang je hnusnej to tvůj model je o hodně hezčí

nejhezčí je RSV4 a K9 bez těch odpornejch vejfucků



RSV4+Akrap je mňamka. Budeme šetřit a snad možná, za 2-3 roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 18:25 | Nahoru | #48
czert> jj, RSV4 je hodně našlapaná. Chtěl bych se na ní svézt ale teď byl test v motoráji kde testoval litry Mates Smrž a vychválil jí tam že je nejlepší, prostě nakopaná motorem a vším. Nejvíc tam zhanil RC8

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 18:28 | Nahoru | #49

GRASSEL>czert> jj, RSV4 je hodně našlapaná. Chtěl bych se na ní svézt ale teď byl test v motoráji kde testoval litry Mates Smrž a vychválil jí tam že je nejlepší, prostě nakopaná motorem a vším. Nejvíc tam zhanil RC8



JJ, jediný, co docela často haní je elketronickej plyn, že je trochu ucukanej a těžko se dávkuje. RC8 mě nijak nezaujala, to radši 1098/1198.

Ale ta RSV4 je pro mě teď best Ale ještě jsem na ní ani neseděl, naotž jel, takže může bejt všechno jinak

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

24.11.2009 v 19:10 | Nahoru | #50
jak řiká Pernička, 04 je určitě krok dopředu oproti staršímu modelu.. pokud se rozhoduješ tak 04 bude 100% lepší volba.. brzdy, podvozek, výkon to je to co se ti na ní bude líbit..
tady je pro nalákání můj graf - 04" serie s laufama a knkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 19:13 | Nahoru | #51
Perňa #81> Tvoje Alstare GSXR byla muj sen hodně dlouho a než mi zdechnul PC měl jsem ji dlouho na ploše poslintanýho monitoru...nemáš někde její foto?Byla fakt nej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #52
Corela91> Tech Nm na zacatku celkem malo...

R1 vs R1

24.11.2009 v 20:02 | Nahoru | #53
taky mám zaostřeno na 03 nebo 04, ale u mě je to tak, že 04ku pokud šrajtofle dovolí poněvadž po tom razantním faceliftu je k sežrání

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

24.11.2009 v 21:06 | Nahoru | #54
Mám 03ku a víc než spokojen, a když se budeš starat jak máš, tak tě nezklame

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 21:52 | Nahoru | #55
Pietro_R1> Prohlížel jsem si ten odkaz s historií R1ček a překvapilo mě, že mají už od 02ky stříkačku

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 22:23 | Nahoru | #56

Ďuričko22>Perňa #81> Tvoje Alstare GSXR byla muj sen hodně dlouho a než mi zdechnul PC měl jsem ji dlouho na ploše poslintanýho monitoru...nemáš někde její foto?Byla fakt nej



Jj, to mě těší, byla to moje první stavba motorky na závody, byl jsem z ní vyplesklej
Sorry za off-topic, zkopíroval jsem to z mého "racing" vlákna. Ale jsou tam eR1 všechny pěkně pohromadě, tu 04ku jsem měl hodně rád! Tak jen pro zajímavost..

============================================================================================
Takhle to se mnou začalo, tuším r.2002, ikdyž koketování s okruhovkou bylo ještě v době, kdy jsem měl SP-1 s Akrapovičema a Colin v tý době na SP-2 získal druhý titul WSBK
Naštěstí jsem to zapudil a sehnal levnější GSXR...

[URL= výsledek:
...jenže já byl idiot a řešil ještě věci jako leštěný kola a design, kterej tenkrát "letěl", aby se slípky po příkopech otáčely
Ve finále jsem dával tlumič řízení LSL, přepákování, lešení a řidítka vlastní návrh/výroba. Brzdy jsem vylepšil jen o hadice, na tomhle litru to byla nutnost a stejně to nemělo na dnešní motorky s radiálama a gumovejma hadicema. Titanová koncovka výfuku pro radost a opět pro plašení slípek v příkopech a pak už jen repase a výměna oleje v předních tlumičích.. Jo a převod - o 2z míň vpředu a 520 řetěz. A motorka to byla ostrá, škoda že jsem na křivej rám přišel až po dvou sezónách a po narovnání jsem byl rázem o 5s rychlejší a celkem bez "boje" s řidítkama ...ale to jsou ty zkušenosti. Tenkrát na začátku jsem s tím jezdil starej Most cca 1:40.

[URL= R1 v r.2004 začátek kromě laminátů, padáků a "svých" řidítek v sérii a svou třetí 20ti minutovku v životě v Brně jsem skončil na 2:22. Jen tedy kolečko jsem dal dopředu o 2z menší..

[URL= na to výfuky, tlumič řízení ohlins, brzdové hadice a lak.. Brno 2:16.
[URL= to chtělo přepákování, sundat originál sedlo a dát pryž na tvrdou podsedlovku. Dal jsem trochu víc zalomená řidítka PP tuning, a využil možnosti koupit starší zadní tlumič Ohlins. Výfuky jsem vyměnil Tenax za RP, ale asi jen kvůli tomu, že se mi prostě líbily.. Změna převodu na 15/46 a 520ka řetěz. Stále bez zásahu do motoru a elektroniky.
V roce 2007 Brno 2:13.7 a takhle už jsem to i prodával p.Kozelkovi..
[URL= rok 2008 nová R1 2007, koupena se zadním Ohlinsem, jinak série. Tady už jsem špekuloval víc - tlumič řízení ohlins, to je taková jistotka, přepákování své (pevné), řidítka PPtuning, brzdový hadice zrovna tak. Převod 16/47, protože motorka jede perfektně a s 15kou kolečkem jsem nevycházel. Investoval jsem do komplet titanovýho výfuku RP a dal jsem powercommander právě kvůli výfuku a BMC filtru, ale hlavně kvůli možnosti quickshifteru (spínač Cordona). Padáky vlastní konstrukce. Samozřejmě lamináty (BikesPlast - ty beru už od začátku). Cena těchto úprav byla cca 70tis. Kč. Určitě by to chtělo třeba si pohrát s přední vidlicí, já dal jen nový olej a zatím nevidím problém.. Brno 2:10.0

Foto před...
[URL= po...
[URL= rok 2009 jsem vzal novou R1 2008. Přední vidle v úpravě Ohlins, YEC závodní jednotka a 192PS Jo a přepáčko + páčky PP tuning, jinak vše stejné, jako na 07ce. Všude jsem s ní zrychlil, výborná závodní motorka.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 22:25 | Nahoru | #57

Roubi_R1>Jasně že 2004, už pro ty svoje laufy pod sedlem Jinak R1 má každej hustokrutostřelec, co potřebuje litra, kup něco méně okoukanýho. Jak byl zmíněno CBR 1000RR v Repsol barvách je dobrá volba

něco o R1



Hezký, pěkná evidence vývoje kultovního stroje

(reakce na) R1 vs R1

24.11.2009 v 23:38 | Nahoru | #58
Perňa #81> R1 nemá každej hustokrutoborec, každej hustokrutoborec má erjednapyčowoe

(reakce na) R1 vs R1

25.11.2009 v 07:29 | Nahoru | #59
Perňa #81> no musím říct že tvůj GIXXER byl teda fakt pecka líbí se mi z těch motorek co si měl nejvíc, je fakt hodně vkusně udělanej

(reakce na) R1 vs R1

25.11.2009 v 08:38 | Nahoru | #60

Perňa #81>Hezký, pěkná evidence vývoje kultovního stroje



Poděkování patří majiteli stránek, což je jak jsem koukal uživatel Alien. Pouze jsem využil jeho zdroje, ale má to pěkně udělaný a pro představu rozdílu 03 a 04 určitě dobrý začátek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35896 Dnes v 10:32 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 618 Dnes v 07:51 Ariete
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 Včera v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist