globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #121

prackarr>Aha! Ale že tenkrát bylo největší brko 20HP třípaďour a ted je to 200 HP hajabuzna,to je jedno,jo?
Hochu hochu,jak jsi starej,tak jsi... moto cvok...

já jsem na milion procent přesvědčenej,že si nikdo jako první motorku nekoupí nějaký dělo a je hodně sporný jak moc bezpečná je ta třinda,která se kroutí jak mokrý prkno a nebrzdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:39 | Nahoru | #122
prackarr> člověk v osmnácti letech je prostě plnoletej a má stejný práva a povinnosti jako ty,já nebo kdokoliv jinej,jakým právem ho chceš omezovat? jenom proto že ses náhodou narodil o pár let dřív tak máš právo soudit kdo už rozum má a kdo ještě ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:41 | Nahoru | #123

MATY2>Cosmogagy, prackarr, Dědóch >
k autoškolám: vesměs máte pravdu že spoustu autoškol výcvik na motorce neprovádí tak jak by měl vypadat, používá se stará technika, učitele jízda na motorce nebaví, mnohdy o tom ani sám moc neví nebo se toho prostě jen bojí (přední brzda) a bohužel není vyjímkou učitel i žák na motorce v kraťasech jak už jsem se tady na toto téma v létě rozčiloval. Pro toho kdo se chce něco naučit a ne jen dostat papír by měl být způsob výcviku, výcvikový motocykl a učitel jízdy na motocyklu v dané autoškole to 1. o co by se měl zajímat. Každý má možnost si vybrat do jaké aš půjde, bohužel spoustu lidí vybírá podle ceny takže jde tam kde provádí výcvik na moto "za pár stovek" odjezdí 2 jízdy na 350 a hurá na zkoušky, později mu dojde že se vlastně nic nenaučil. Myslím si, že se na spousty místech dá najít kvalitní auto(moto)škola kde se člověk opravdu něco o jízdě na motorce dozví, kde je počet jízd tak jak má být atp. Jinak tréning intenzivního brždění a úhybných manévrů je dle zák. 247/2000sb. povinou součástí výcviku i zkoušek!!! Jawa 350 už několik let nesplňuje zákoné podmínky pro výcvik v autoškole (na neomezenou). Polygony a okruhy během výcviku v aš jso mimo realitu, ale každá aš by měla mít ze zákona k dispozici zpevněnou plochu (autocvičiště). Takže pokud někdo dělá výcvik na neomezeneou na třiapůle, místo cvičiště začíná někde na parkovišti, nebo si žák ani nezkusí intenzivní brždění tak daná autoškola porušuje zákon. Na druhou stranu je pravda že pokud příjde do autoškoly žák ktrerý před tím na motorce neseděl tak je 13vyuč. hodin opravdu minimum a ani sebelepší učitel ho to dobře naučit nestihne, spousty lidem by určitě prospělo si připlatit jízdy navíc.

Co se týče MD a těch chystaných změn tak se mi zdá že se konečně začínají o motocykly trochu zajímat, otázkou je na kolik z vlastních hlav a nakolik z donucení bruselu. Ty různé návrhy co se v tomto vlákně objevili jsou dost úsměvné, protože tyto věci se (vy)řešili už před pár lety a v celoevropském kontextu. Jak už jsem tu psal Xkrát všechny tyto změny vychází z platné směrnice EU která vyšla v r. 2006, akorát že teď už se blíží datum kdy má směrnice platit tak se o tom začlo mluvit...



pises ze kazdy ma moznost volby autoskoly.. bohuzel Kolin je vetsi mesto nez treba nase sestitisicova prdelka, kde si nemuzem moc vyskakovat... a co se tyce okresniho mesta za rozkem (Hodonin), tak tam je to uplne nastejno motorky prakticky stejne - porad ty same rozhrkane triapulky, instruktori na to serou (pripad kdy v jedne nejmenovane autoskole intruktor mlati rukou zaka zezadu do prilby protoze neco udelal spatne neni zadna novinka a vzacny ukaz), odjezdi to protoze musi a protoze za to dostanou penize, vetsinou ani nemaji motorkarske rukavice a prilbu xx let starou, a sami na motorce jinak nejezdi.. a je to tady stejne jak v Hodonine, tak v prdelkach okolo... az teda neomezena se dela na postarsi, trosku rozhrkane Suze GS500, ale porad s tema samyma instruktorama, za stejnych podminek... potom mi rekni jak si mam vybirat autoskolu vybral sem tu v miste bydliste, protoze to vyjde v porovnani s ostatnima v okoli nastejno, a nebudu platit jeste penize navic za dopravu napriklad do brna, kde bych mel lepsi podminky, ale za dopravne na jizdy (auto+motorka, takze kvantum jizd) a na teorii bych dal silene prachy... nekdo holt tu moznost vyberu ma stizenou a nemuze si piskat... a tady je dle mne chyba, zak by mel mit moznost (a situaci na silnicich by to podle mne velice prospelo) delat aspon v blizke vzdalenosti od bydliste motoskolu na odpovidajicim stroji s proskolenym, veci znalym instruktorem ktery motorku nema jako bokovku ale jako specializaci, a sam je zkuseny motorkar... jak se k tomuto stavu ovsem dopracovat, tot otazka, a jiste za nemale penize...

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:45 | Nahoru | #124

motocvok>já jsem na milion procent přesvědčenej,že si nikdo jako první motorku nekoupí nějaký dělo a je hodně sporný jak moc bezpečná je ta třinda,která se kroutí jak mokrý prkno a nebrzdí



hmm, znam (hlavne tedy z doslechu) povic lidi co si koupi hned jako prvni motorku koupili velky delo... nekteri to zvladaji, nekteri se vyvaleli hned, nekteri pozdeji, nekteri uz nejsou mezi zivymi... a pritom to nebyli vsichni osumnactileti smradi, ale i lidi treba okolo 30ky, kteri si proste usmysleli ze tu masinu chcou, a nejel pres to vlak... takze ja bych rekl ze davani ridicaku na vetsi masiny az lidem se zkusenostma kteri maj motorky aspon trochu v ruce neni vubec od veci...

Naposledy editováno 23.11.2009 19:45:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:45 | Nahoru | #125

motocvok>já jsem na milion procent přesvědčenej,že si nikdo jako první motorku nekoupí nějaký dělo a je hodně sporný jak moc bezpečná je ta třinda,která se kroutí jak mokrý prkno a nebrzdí


Ano? Na milion procent?
Tak až pojedeš kolem Brněnského globusu směr svitavy,tak se jukni na památník nějakého Šturzy,koupil si v 23 letech od mého kámoše VFR750F. Nikdy na ničem nejezdil,a 26.března,na svoje 24.narozeniny se na ní zabil.
Nebo ten Repsolák,co ho skládali doktoři 1/4 roku jak tu psal,jaký je machr,1. motorka-fireblade 1000RR,
Nebo soused mé mladé,taky borec,co to měl v hlavě v pořádku. 1. motorka GSXR,bo jiná pyčonejede. Už je tam 5 let.
Tito všichni si na tvých milion procent jako 1. motorku "dělo" nikdy nekoupí,co?
A to píšu jen o těch,co jsem si vzpomněl a co znám! Kde máš zbytek republiky?
Tak kdo je tu chytrolín?

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 19:54 | Nahoru | #126

prackarr>Ano? Na milion procent?
Tak až pojedeš kolem Brněnského globusu směr svitavy,tak se jukni na památník nějakého Šturzy,koupil si v 23 letech od mého kámoše VFR750F. Nikdy na ničem nejezdil,a 26.března,na svoje 24.narozeniny se na ní zabil.
Nebo ten Repsolák,co ho skládali doktoři 1/4 roku jak tu psal,jaký je machr,1. motorka-fireblade 1000RR,
Nebo soused mé mladé,taky borec,co to měl v hlavě v pořádku. 1. motorka GSXR,bo jiná pyčonejede. Už je tam 5 let.
Tito všichni si na tvých milion procent jako 1. motorku "dělo" nikdy nekoupí,co?
A to píšu jen o těch,co jsem si vzpomněl a co znám! Kde máš zbytek republiky?
Tak kdo je tu chytrolín?

když někdo nemá mozek,věkem se to nenarovná a zákonem už vůbec ne,tobě fakt nevadí,jak se pořád utahuje šroub všech zákazů a omezení? podívej se,kolik je všude pro naší bezpečnost kamer a fízlů,pokud zabráníš jízdě na motorce,pozabíjí se třeba při paraglaidingu,kdo je magor,najde si sdrenalín jinde,jak chceš zabránit čtyřiadvacetiletýmu chlapovi,aby si koupil motorku jakou chce? omezení fakt nic neřeší,ubylo snad smrťáků zavedením bodů? vadí mi ze zásady všechny nesmyslný předpisy a omezení,to bys mohl rovnou zakázat motorky komplet,jsou totiž opravdu nebezpečný. Tesařík se zabil na kole a bylo mu přes padesát,na stejném místě jezdí denně stovky náctiletých a v pohodě.taky příklad a taky blbej

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 20:01 | Nahoru | #127
Napůl pravdu máš,šroub se utahuje,ale na některých místech je to prostě na místě. Jinde ne. Vše má své pro a proti,ale tady jsem za ,všemi deseti.

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 20:05 | Nahoru | #128

prackarr>Napůl pravdu máš,šroub se utahuje,ale na některých místech je to prostě na místě. Jinde ne. Vše má své pro a proti,ale tady jsem za ,všemi deseti.

jen si představ tu pakárnu,než bys získal neomezené moto,to už bys měl s autobusem plným lidí najeto půl milionu a s kamionem plným jedů milion

Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #129
kamion od 18ti autobus 21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #130

prackarr>Napůl pravdu máš,šroub se utahuje,ale na některých místech je to prostě na místě. Jinde ne. Vše má své pro a proti,ale tady jsem za ,všemi deseti.

to asi nejde,někde být pro a kde se to nehodí tak proti,buď jsem pro to,že by úředník měl lidem kecat do života co nejmíň a riskuju trochu toho nebezpečí,nebo souhlasím s policajtem za prdelí s tím,že bude možná trochu bezpečněji i když to není vůbec jistý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

23.11.2009 v 23:00 | Nahoru | #131

prackarr>hondacbf1000> co do toho motáš řidičáky zadarmo?
Pokud si budu papíry platit,tak asi proto,abych jezdil ne? k vojenské trojce motorka nebyla! Můj brácha má i D,ale Ačko nemá!
Já tu tvrdím,že každý,kdo si jde dělat řidičák,tak asi proto,že chce jezdit a ne proto,že se může někdy hodit. Co je na tom složité pochopit,nevím,ale jistě mi to vysvětlíš,protože to,co jsi vysvětloval minule bylo zcela mimo. Pa.



Já to nepsal Tobě, který to nechápe. Já to psal ostatním, kteří chápou. Aspoň sis měl ten poslední odstavec přečíst. Ani nepíšu, že řidičáky zdarma...!
Co dělal za řidičáky Tvůj brácha mi je u prdele.

Každopádně je kravina, když tady tvrdíš, že každý, kdo kdo dělá řidičák, musí hned jezdit
Opakuji, že znám spoustu lidí, co řidičák má a rozhodně nejezdí...!!!

P.S. Jo a Ty koukám, jsi první, komu ty psychotesty chybí

Naposledy editováno 23.11.2009 23:02:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 11:14 | Nahoru | #132

Generiq>Mně to zní docela rozumně. Ruku na srdce, v plechovce jsou senioři a začátečníci zdrojem rizika. Ty dva roky na naučení je tak akorát.
Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno. Ono by asi bylo lepší omezit to i objemově - např.:
15 - 16 let - 50 ccm
16 - 18 let - 125 ccm 11 kW
18 - 21 let - 250 ccm 25 kW
21 - 24 let - 500 ccm 40 kW
od 24 let - neomezeně.

Třeba by se tím eliminovaly případy r1 stažené papírově na 25 kW.


Já bych to ještě trošku posunul.
Do 16-ti -11kw
do 18-ti -25kw
do 21 -50kw
nad 24 bez omezení
Pokud nastavíš hranice příliš přísně, tak mají všichni tendenci je obejít.
Zkoušel jsem se projet na 125-ce s 8-mi kw,jak se teď všechny dělají. To je fakt porod. Po městě se to dá, ale jak zajedeš za město(do kopce 70), tak tě předjíždí kde kdo, což může být nebepečnější, než když máš o pár kw víc. Jsem proti papírově zavřeným R1 pro 18-ti leté, ale těch 37kw, jak má např. GS 500, je rozumný kompromis.
Máme doma dvě papírově zavřené motorky-125-ku a 5-ti stovku. Je to tak akorát. Papírově zavřené 100-koňové(a víc) motorky jsou zase moc. Další věc, která mluví proti velkým omezením je statistika. Nejvíc mrtvých je 25-35-ti letech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 12:31 | Nahoru | #133
motocvok: Pročti si fórum, každou chvíli je tu téma "litr jako první motorka, zvládnu to?" myslíš, že to zakládají lidi, kteří si toho litra koupit nechtějí?
Srovnání s paraglidingem je trochu mimo. Paraglider málokdy při pádu zabije ještě někoho dalšího, zatímco u vypatlance na motorce je slušná pravděpodobnost, že někoho vezme do hrobu s sebou. A protože po té silnici jezdím i já, budu raději, když to tihle budou mít ztížené, protože se mezi ty trefené nechci dostat.
A s větou "když někdo nemá mozek,věkem se to nenarovná a zákonem už vůbec ne" hluboce nesouhlasím. Naopak znám dost lidí, kteří férově přiznávají, jací byli okolo dvacítky pitomí janci a rozum přišel až o pár let později, když se zklidnily hormony.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 12:55 | Nahoru | #134
1100Virago> ,,Naopak znám dost lidí, kteří férově přiznávají, jací byli okolo dvacítky pitomí janci a rozum přišel až o pár let později, když se zklidnily hormony."
Nelze než souhlasit. Já když si vzpomenu co jsem se do 25-ti navyváděl. Ještě že jsem neměl motorku...
Máš pravdu v tom, že čím mladší člověk je, tím je pro něj těžší se ovládnout a netahat za plyn.
Rozum to ještě nemá, tak se nemá čím ovládat.

Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #135
máte pravdu hoši,čím víc zákazů a omezení,tím bude svět krásnější a bezpečnější,nakonec to vidíme všude kolem sebe,v době kdy se nemusely používat pásy a přilby i na kole bylo mrtvejch mnohem víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 13:47 | Nahoru | #136

kov>Já bych to ještě trošku posunul.
Do 16-ti -11kw
do 18-ti -25kw
do 21 -50kw
nad 24 bez omezení
Pokud nastavíš hranice příliš přísně, tak mají všichni tendenci je obejít.
Zkoušel jsem se projet na 125-ce s 8-mi kw,jak se teď všechny dělají. To je fakt porod. Po městě se to dá, ale jak zajedeš za město(do kopce 70), tak tě předjíždí kde kdo, což může být nebepečnější, než když máš o pár kw víc. Jsem proti papírově zavřeným R1 pro 18-ti leté, ale těch 37kw, jak má např. GS 500, je rozumný kompromis.
Máme doma dvě papírově zavřené motorky-125-ku a 5-ti stovku. Je to tak akorát. Papírově zavřené 100-koňové(a víc) motorky jsou zase moc. Další věc, která mluví proti velkým omezením je statistika. Nejvíc mrtvých je 25-35-ti letech.

chybí ti tam padesátky a kategorie do 24 letmtakže to vychází na 6x autoškolu,než máš neomezený papíry,konečně fakt dobrej nápad,to muselo dát přemýšlení

Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 14:07 | Nahoru | #137
Neměl jsem čas se zapojit do diskuze.
Myslím, že motorky by se měly omezit věkem, výkonem i obsahem. Zdálo se mitaké rozumné, že škrcení o max 1/2 výkonu plně otevřeného stroje.
Co se týká toho že si někdo starší 24 let udělá řidičák na neomezenou, koupí 100 a více koňovou mašinu atd. - prostě nejde všechno vyřešit jedním ustanovením. Jediné možné řešení tohoto je, že neomezenému musí předcházet minimálně rok (nebo dva) starší oprávnění na slabší kubaturu (např. do 40 nebo 50 kW - možná spíše těch 50 kW - to splňují snad všechny motorky do 500 ccm).

Věkové omezení bych určitě zanechal. Prostě starší člověk má předpoklady k tomu, že provoz má lépe zažitý, lépe vyhodnocuje situace a rizika atd.

Argumentace krajními extrémy je nesmyslná, vždy se ustanovení dělají tak, aby pokryly co největší část cílové skupiny. Krajní omezení = např. od 16ti na silné mašině bez problémů nebo naopak, začínat ve 40 letech povinně na 125 ccm.

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 14:15 | Nahoru | #138
já mám zatím takovou zkušenost,že omezení vede spíš k buzeraci a pokutám než ke zlepšení,viz 25 kw nebo 11kw,kolik těch zavřených motorek jezdí? většina to má jen v papírech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 14:25 | Nahoru | #139

motocvok>já mám zatím takovou zkušenost,že omezení vede spíš k buzeraci a pokutám než ke zlepšení,viz 25 kw nebo 11kw,kolik těch zavřených motorek jezdí? většina to má jen v papírech



tak co se tyce 11kW, tak tam se vlezou vsechny ctyrtakty, takze je jich tam hodne ovsem je pravda ze dvoutaktu zavrenych na 11kW clovek moc nepotka...
a co se tyce 25, je pravda ze snad neznam nikoho kdo je ma i na motoru.. ja se priznam ze ted na CBR taky ne, ale loni v kvetnu jsem kupoval ER-5 s 25kW na motoru a ucil se po Simalovi na ni... ale je pravda ze koupit to s 25kW na motoru byl celkem zahul, je jich hodne malo takovych... proto se mne zda jako rozumny nazor neomezit to jen vykonem, ale i kubaturou, treba v 18 letech max tech 500ccm a do 40kW...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 16:59 | Nahoru | #140

Cosmogagy>tak co se tyce 11kW, tak tam se vlezou vsechny ctyrtakty, takze je jich tam hodne ovsem je pravda ze dvoutaktu zavrenych na 11kW clovek moc nepotka...
a co se tyce 25, je pravda ze snad neznam nikoho kdo je ma i na motoru.. ja se priznam ze ted na CBR taky ne, ale loni v kvetnu jsem kupoval ER-5 s 25kW na motoru a ucil se po Simalovi na ni... ale je pravda ze koupit to s 25kW na motoru byl celkem zahul, je jich hodne malo takovych... proto se mne zda jako rozumny nazor neomezit to jen vykonem, ale i kubaturou, treba v 18 letech max tech 500ccm a do 40kW...

pokud bys dvoutakt zavřel na 11kw,ztrácí to smysl ,mimo toho výkonu totiž žádnou výhodu nemá,já jel na mitu mojí holky který bylo zavřený a sotva se to uvezlo,prostě dvoutakt škrcenej nejde provozovat.těm dětem do osmnácti bych tu dvácu nechal ale plnoletý ať si jezdí na čem se cítí,nakonec ona i ta dváca když se zadaří jede 160 i se mnou a to mám 120 kilo omezíš na 40kw a 500ccm a budou moderní papírově škrcený dvoutakty a to je teprve mazec,proti tomu je R1 fichtl. Dá se sehnat i 250 dvoutakt s papírama 125 a 11kw,taky raketa srovnatelná se šestkou,prostě kdo chce psa bít,hůl si najde,neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 17:09 | Nahoru | #141

motocvok>pokud bys dvoutakt zavřel na 11kw,ztrácí to smysl ,mimo toho výkonu totiž žádnou výhodu nemá,já jel na mitu mojí holky který bylo zavřený a sotva se to uvezlo,prostě dvoutakt škrcenej nejde provozovat.těm dětem do osmnácti bych tu dvácu nechal ale plnoletý ať si jezdí na čem se cítí,nakonec ona i ta dváca když se zadaří jede 160 i se mnou a to mám 120 kilo omezíš na 40kw a 500ccm a budou moderní papírově škrcený dvoutakty a to je teprve mazec,proti tomu je R1 fichtl. Dá se sehnat i 250 dvoutakt s papírama 125 a 11kw,taky raketa srovnatelná se šestkou,prostě kdo chce psa bít,hůl si najde,neboj



da se, ale je tu velke ale... aprilek RS250 ktere jsou asi nejbeznejsi a asi nejnovejsi dvoutaktni dvepade je celkem pomalu a v dobrym stavu se blbe shanej.. navic provoz je silene drahy oproti treba 4T sestce... a ostatnich 2T vetsich nez 125 moc neni takovych aby byly moderni konstrukce, aby se dobre shanely atd.. je toho proste jako safranu (nepocitam ted krosky a ostry zavodni endura se kteryma stejne na silnicu vetsinou nemuzes).. a novy se vyrabet uz nebudou, to sem nepusti Euro limity... takze tezce pochybuju o nejakem rozsireni techto masin...

a btw, za ty asi 4 roky co sleduju denne motoinzerci jsem videl RS250 na papirech 125/11kW jednu jedinou, a silene predrazenou

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 17:17 | Nahoru | #142

Cosmogagy>da se, ale je tu velke ale... aprilek RS250 ktere jsou asi nejbeznejsi a asi nejnovejsi dvoutaktni dvepade je celkem pomalu a v dobrym stavu se blbe shanej.. navic provoz je silene drahy oproti treba 4T sestce... a ostatnich 2T vetsich nez 125 moc neni takovych aby byly moderni konstrukce, aby se dobre shanely atd.. je toho proste jako safranu (nepocitam ted krosky a ostry zavodni endura se kteryma stejne na silnicu vetsinou nemuzes).. a novy se vyrabet uz nebudou, to sem nepusti Euro limity... takze tezce pochybuju o nejakem rozsireni techto masin...

a btw, za ty asi 4 roky co sleduju denne motoinzerci jsem videl RS250 na papirech 125/11kW jednu jedinou, a silene predrazenou

ono těch bláznů ochotných na to sednout taky nebude,spíš vemou 4T,protože to jezdí skoro zadarmo,moc pubošů prachy nemá,jen jsem chtěl říct,že se to dá ojebat a kdo chce najde cestu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 17:29 | Nahoru | #143

motocvok>chybí ti tam padesátky a kategorie do 24 letmtakže to vychází na 6x autoškolu,než máš neomezený papíry,konečně fakt dobrej nápad,to muselo dát přemýšlení


Tak jo, oprava. Ber to jako zhruba představu.
Do 16-ti 11kw - Kategorie do 45km/hod je podle mě k ničemu
Do 18-ti 25kw - rozumný kompromis co se výkonu a věku týče
Do 21 - 50kw - docela to jede, ale žádná raketa
Do 24 - 70kw - téměř 100 koníků by mělo stačit
Od 24 - neomezeně
autoškola 5x, což je i dnes s tím ,,od 24". Jenže je to příliš přísné v těch prvních letech a málo přísně v 21.

Naposledy editováno 24.11.2009 17:39:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 17:40 | Nahoru | #144

kov>Tak jo, oprava. Ber to jako zhruba představu.
Do 16-ti 11kw - Kategorie do 45km/hod je podle mě k ničemu
Do 18-ti 25kw - rozumný kompromis co se výkonu a věku týče
Do 21 - 50kw - docela to jede, ale žádná raketa
Do 24 - 70kw - téměř 100 koníků by mělo stačit
Od 24 - neomezeně
autoškola 5x, což je i dnes s tím ,,od 24". Jenže je to příliš přísné.

tak jenom 5x to je v pohodě,ještě že už mám řidičák na všechno,jinak bych se na to vysral a jezdil na babetě do smrti

Naposledy editováno 24.11.2009 17:43:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 19:51 | Nahoru | #145

hondacbf1000>Já to nepsal Tobě, který to nechápe. Já to psal ostatním, kteří chápou. Aspoň sis měl ten poslední odstavec přečíst. Ani nepíšu, že řidičáky zdarma...!
Co dělal za řidičáky Tvůj brácha mi je u prdele.

Každopádně je kravina, když tady tvrdíš, že každý, kdo kdo dělá řidičák, musí hned jezdit
Opakuji, že znám spoustu lidí, co řidičák má a rozhodně nejezdí...!!!

P.S. Jo a Ty koukám, jsi první, komu ty psychotesty chybí


Já jsem zralej na psychotesty jako první,a ty hned po mě,když si nepamatuješ,co jsi psal.
Nepsal jsi o řidičákách zadarmo,že ne?
hondacbf1000 23.11.2009 19:16 #115
Pro ostatní, co to pochopí:
jsou lidi, kteří udělali papíry například zadarmo, na vojně nebo před vojnou, když to vojáci nabízeli

četl jsem to celé,nevím,proč se do mě navážíš?
A netvrdím,že každý,kdo dělá řidičák musí jezdit,jen jsem to myslel tak,že když bude řidičák na neomezenou třeba na 3x,tak ti,co chtějí R1 proto,že je to R1pyčo se k ní hned tak nedostanou. Pochybuju,že budou tak vytrvalí,aby na to 4 roky čekali. Ti to chtějí hned!
Většina lidí,co si řidičák udělá,prostě jezdí a tak je větší šance,že bude splněn účel toho,aby byli vyježdění,než vlezou na 150ti koňovou kozu.
Ostatní psal Virago,plně s ním souhlasím.
P.S.: až ti takovej 19letej machr na brku,co má zavřený jen v TP převálcuje někoho z rodiny,budeš mluvit jinak,to mi věř.

2 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 21:07 | Nahoru | #146
Protože jsem toto vlákno založil já a vidím, že vzbudilo nemálo emocí, přidám se se svou trochou do mlýna. Doktoři lékaři (a ne ti z Plzně ) s vážnou tváří tvrdí, že podle seriozních výzkumů bylo zjištěno něco, čemu se říká "testosteronová demence". Postihuje mladé muže ve věku zhruba od šestnácti do dvaceti pěti let. Podstatou tohto stavu je, že se, jako každý mladý samec, snaží v podstatě i za cenu ohrožení svého vlastního života, předčit a porazit ty ostatní samce - z pochopitelných důvodů. Takže řidičák na raketu od Hondy se sto a více koňmi od čtyřiadvaceti let má svoje opodstatnění; člověk by měl být hormonálně už téměř v klidu .

Edit: interpunkce

Naposledy editováno 25.11.2009 09:48:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 21:09 | Nahoru | #147

Voldemort>Protože jsem toto vlákno založil já a vidím, že vzbudilo nemálo emocí, přidám se se svou trochou do mlýna. Doktoři lékaři (a ne ti z Plzně ) s vážnou tváří tvrdí, že podle seriozních výzkumů bylo zjištěno něco, čemu se říká "testosteronová demence". Postihuje mladé muže ve věku zhruba od šestnácti do dvaceti pěti let. Podstatou tohto stavu je, že se, jako každý mladý samec, snaží v podstatě i za za cenu ohrožení svého života předčit a porazit ty ostatní samce - z pochopitelných důvodů. Takže řidičák na raketu od Hondy se sto a více koňmi od čtyřiadvaceti let má svoje opodstatnění; člověk by měl být hormonálně už téměř v klidu .


Souhlasím.
Akorá si pamatuj,že na motorkáři.cz Honda nejede!!
Jedině Kawa,nebo R1pyčovolekurva!

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 21:13 | Nahoru | #148

prackarr>Souhlasím.
Akorá si pamatuj,že na motorkáři.cz Honda nejede!!
Jedině Kawa,nebo R1pyčovolekurva!


Jééé a jó, já zapomněl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 22:47 | Nahoru | #149

motocvok>tak jenom 5x to je v pohodě,ještě že už mám řidičák na všechno,jinak bych se na to vysral a jezdil na babetě do smrti


Já vím jak to myslíš, ale fakt nevidím jinou možnost jak zabránit mladíkům aby ničili životy sobě, nepřímo tím i svým blízkým a taky těm, co vezmou sebou a jejich rodinám. Motorka stojí ročně pěkný balík a tři tisíce jednou za 2-3 roky za rozšíření už to nevytrhnou. Bylo by to pro jejich dobro.
Syn má za měsíc 21 let. Při představě, že sedne na 150-ti konovou motorku na mě jdou mrákoty. S jeho rozumem a zkušenostma.... On to samozřejmě vidí jinak. V jeho věku bych nebyl jiný. Mladší má 18 a tlačí mi do hlavy kolik kamarádů jezdí na papírově zavřených R6-kách a proč prý on nemůže. To samé co se starším. Do těch 50Kw bych to ještě zkousnul.
Až ti jednou bude hrozit, že se ti děti rozsekají na motorkách, tak začneš přemýšlet jinak a nějaké tři tisíce jednou za tři roky ti nebudou připadat tak hrozné.
Edit: hledím, že máš v nicku 44 let, tak to už asi nějaké děti máš. Už mají litry a jezdí hlavou?

Naposledy editováno 24.11.2009 22:49:41

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 22:58 | Nahoru | #150
[quote]Voldemort>Protože jsem toto vlákno založil já a vidím, že vzbudilo nemálo emocí, přidám se se svou trochou do mlýna. Doktoři lékaři (a ne ti z Plzně ) s vážnou tváří tvrdí, že podle seriozních výzkumů bylo zjištěno něco, čemu se říká "testosteronová demence". Postihuje mladé muže ve věku zhruba od šestnácti do dvaceti pěti let. Podstatou tohto stavu je, že se, jako každý mladý samec, snaží v podstatě i za za cenu ohrožení svého vlastního života, předčit a porazit ty ostatní samce - z pochopitelných důvodů. Takže řidičák na raketu od Hondy se sto a více koňmi od čtyřiadvaceti let má svoje opodstatnění; člověk by měl být hormonálně už téměř v klidu .

V Buchlákách lítají holky (třeba na ZX6, CBR600, atd), který mají odřený slajdry na kolenou, takže to není jen demence mladých mužů.
Ale jinak ano, chápu a vím, že spousta mladých kluků se zraní nebo i zabije. Jenomže statistika je pouze přesný součet nepřesných čísel a tak jen připomínám, že v tom množství motorkářů je správné hodnotit všechno. Například to, že nás jezdí statisíce a je nám od 16 do 70. V poměru k celkovému počtu 16-22let je těch zmrzačených nebo zabitých možná více, než těch 40+...
Ale KAŽDOPÁDNĚ je ročně MÉNĚ zabitých motorkářů, než CYKLISTŮ...!!!
Jen dodám, že mladý kluk má rychlejší reakce, postřeh, umí myslím lépe padat, takže bych nekřivdil mladým klukům, že se chtějí apriori hned jen zabít.
Jen nevím, proč tu nikdo nepochopil ty psychotesty... Byly by funkčnější, než zákonem omezované výkony motoru.
Já teda přiznávám, že pravou ruku mám ohnutou dolů hóóóóódně často
A připomínám pár kurevských nešvarů, které dělají HLAVNĚ starší řidiči a ze kterých se pění krev nejednomu za nimi jedoucímu:
- auto v levém pruhu jede městem 45-49km/h, aby náhodou neporušil o 1km předpisy...
- řidič auta nepoužívá zrcátka nebo si myslí, že když jede 49 v levém, neporošuje nic a ten magor za ním ano (kór když se mu lepí na kufr, jako já )
- auto jede na dálnici v levém pruhu 130 a na motorkáře ťuká na čelo
- na červené před křižovatkou stojí tak, aby náhodou motorka nemohla dopředu (co když ta motorka pak startuje rychleji, než auto, že ano )

Mě se teda pění...!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist