1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
A proč ne všem stejným metrem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Dědóch>Motorkáře omezí výkonem,plechovkáře označí zeleným pruhem... hm.
A proč ne všem stejným metrem?
Tak tak,moje řeč,, musí se nechat,to o nezkušenosti,a sednutí hnedka na velkou motorku,pak to dopadá jak to dopadá ale sou i vyjímky
ale otom žadná,každej to nák dělá ale sou mladí zmrdi v bejskách,co maj pod prdelej sedlo od sparca,,a pod sebou bavoráka 2.5 a oto už se nikdo nezajmá, tak když ,tak oboum nastejno , a od 18.do 24 let,auto jen do 1.2 a nazdar těhle zmrdů si totiš nikdo nefšimá
9 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno. Ono by asi bylo lepší omezit to i objemově - např.:
15 - 16 let - 50 ccm
16 - 18 let - 125 ccm 11 kW
18 - 21 let - 250 ccm 25 kW
21 - 24 let - 500 ccm 40 kW
od 24 let - neomezeně.
Třeba by se tím eliminovaly případy r1 stažené papírově na 25 kW.
edit- protoze pak preskok ve 24 letech z 40kW petikila na stoosumdesati konovyho litra, to uz bys byl skoro tam kde jsi ted...
Naposledy editováno 20.11.2009 12:19:19
6 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
15 let - 50 ccm ..........do 70 let věku
17 let - 125 ccm 11 kW ....do 65 let
18 let - 250 ccm 25 kW ....do 60 let
19 let - 500 ccm 40 kW ....do 57 let
21 let - neomezený výkon ..do 53 let
Petrmoto>Dovoluji si zde drobný návrh.
15 let - 50 ccm ..........do 70 let věku
17 let - 125 ccm 11 kW ....do 65 let
18 let - 250 ccm 25 kW ....do 60 let
19 let - 500 ccm 40 kW ....do 57 let
21 let - neomezený výkon ..do 53 let
Blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Generiq>..Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno.
směrnice říká že škrtit půjde max o polovinu původního výkonu, takže např. ta R1 35kw se vyeliminuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Generiq>Mně to zní docela rozumně. Ruku na srdce, v plechovce jsou senioři a začátečníci zdrojem rizika. Ty dva roky na naučení je tak akorát.
Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno. Ono by asi bylo lepší omezit to i objemově - např.:
15 - 16 let - 50 ccm
16 - 18 let - 125 ccm 11 kW
18 - 21 let - 250 ccm 25 kW
21 - 24 let - 500 ccm 40 kW
od 24 let - neomezeně.
Třeba by se tím eliminovaly případy r1 stažené papírově na 25 kW.
A zaplatis mi to? Tohle vsechno by bylo fakt super, ale kupovat porad novou a novou motorku je docela nakladny. A timto systemem by jsi mel na svedomi dost lidi, kteri by ve 24 letech nadrzeni, ze po nejakem GSku muzou konecne na velkou motorku koupi 12ti kilo a rozbijou se pri prvni jizde. Dost mozna bych byl jednim z nich. Protoze do 24 let jezdit na petikuli co ma pod 40kW, to by bylo fakt neco hroznyho.
1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na moto od 24 let
Spíš mi loupe v hlavě,proč zařazovat do zákona kubatůru 250cc,když mezi 125 a 250 není skoro žádnej rozdíl,na trhu jsou jen čísnký 250 a novější drahý japonci...
Dle mě uplně postačuje:
od 15 - 50cc,do 45km/h
od 16 - do 125cc,11kw
od 18 - do cca 35kw/37kw a max 650cc (aby se do omezení vešlo naháče typu cb,er,endura,čopráci)
od 21,nebo klidně i těch 24 - neomezenej
Ten kdo bude chtít lítat bez papírů lítat stejně bude i kdyby těch zákonů bylo padesát,ten kdo chce jezdit,myslí hlavou,tak nikam spěchat nebude a klidně počká do 24 let,protože kdyby zákon uznával 35-37kW/650 cc,tak si tam vybere plno motorek a nemusí nic škrtit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Kdo přišel s tím, že měřítkem svéprávnosti, zodpovědnosti, slušnosti a pod. je věk ? Jaký máte důvod někoho omezovat jenom proto, že je určitého věku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Petrmoto>Dědóch>
Kdo přišel s tím, že měřítkem svéprávnosti, zodpovědnosti, slušnosti a pod. je věk ? Jaký máte důvod někoho omezovat jenom proto, že je určitého věku ?
Tak budou řidičáky od 10ti let? a zbrojní pasy taky? DISKRIMINACE!!!
Prostě nic lepšího zatím není. A v pubertě (do +-20) člověk občas úplně střízlivě neuvažuje, to si přiznejme...
Naposledy editováno 20.11.2009 13:01:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Petrmoto>Dědóch>
Kdo přišel s tím, že měřítkem svéprávnosti, zodpovědnosti, slušnosti a pod. je věk ? Jaký máte důvod někoho omezovat jenom proto, že je určitého věku ?
Pokud vím,tak o omezení ŘP na motorku do nějakýho roku,tak o tom jsi tady začal psat první ty.
Já napsal,že v tom nevidím důvod to omezovat,ať si na motorce jezdí i děda,kterýmu je 110let.
Z 99% když potkám na silnici staršího člověka na motorce,tak jede dle předpisů.Ovšem,když člověk narazí na omladinu s čerstvím řidičákem,tak to je jak na závodní dráze,kdo bude první,kdo projede rychleji obcí atd...
Dědóch>Pokud vím,tak o omezení ŘP na motorku do nějakýho roku,tak o tom jsi tady začal psat první ty.
Já napsal,že v tom nevidím důvod to omezovat,ať si na motorce jezdí i děda,kterýmu je 110let.
Z 99% když potkám na silnici staršího člověka na motorce,tak jede dle předpisů.Ovšem,když člověk narazí na omladinu s čerstvím řidičákem,tak to je jak na závodní dráze,kdo bude první,kdo projede rychleji obcí atd...
Pojal jsem to značně ironicky, proto to omezení "DO".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
vonZahn>Tak budou řidičáky od 10ti let? a zbrojní pasy taky? DISKRIMINACE!!!
Prostě nic lepšího zatím není. A v pubertě (do +-20) člověk občas úplně střízlivě neuvažuje, to si přiznejme...
Proč od deseti ? Věk dospělosti byl určen a každý je od tohoto věku za své činy zodpovědný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
A věk je určitě do jistý míry měřítkem zodpovědnosti. Samozřejmě ne dokonalým, ale v 18ti spousta lidí fakt nemá rozum, za to peníze už často ano
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
No, mně v 18 učili skákat padákem, bojovat muž proti muži beze zbraně, přežít v ruské divočině atd. Bývalo nás opravdu hodně a nedomnívám se, že jsme neměli rozum.
Petrmoto>vonZahn>
No, mně v 18 učili skákat padákem, bojovat muž proti muži beze zbraně, přežít v ruské divočině atd. Bývalo nás opravdu hodně a nedomnívám se, že jsme neměli rozum.
To bych zavedl i teď,kdo by to neudělal,tak by nedostal ŘP a na silnici by byl klid
vonZahn>Petrmoto> ale autobus můžeš řídit myslim až od 21, senátor bejt od 40, sex mít od 15ti,...
A věk je určitě do jistý míry měřítkem zodpovědnosti. Samozřejmě ne dokonalým, ale v 18ti spousta lidí fakt nemá rozum, za to peníze už často ano
Akorát dítě si můžeš pořídit, kdy chceš - v patnácti stejně jako v 90...
Generiq>Mně to zní docela rozumně. Ruku na srdce, v plechovce jsou senioři a začátečníci zdrojem rizika. Ty dva roky na naučení je tak akorát.
Co se týká motorek, je omezení výkonu pěkné, ale bude se to zase velmi jednoduše obcházet a jestli 25 nebo 35 kW, to už je asi jedno. Ono by asi bylo lepší omezit to i objemově - např.:
15 - 16 let - 50 ccm
16 - 18 let - 125 ccm 11 kW
18 - 21 let - 250 ccm 25 kW
21 - 24 let - 500 ccm 40 kW
od 24 let - neomezeně.
Třeba by se tím eliminovaly případy r1 stažené papírově na 25 kW.
A jinak to máš v hlavě v pořádku? V 21 už budu moct jezdit na GS500 a na super výkonné dělo XJ 600 si počkám do 24?
Jedinné co tam máš správně tak je první řádek, aby se od 15cti mohlo na fechtlovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let
Nebo ti benál platí mamka?