KOPIS>Seikos> všechny klady sem nenapsal ale zápory má samozřejmě taky př:přední blatník špatnej vtip,origo vejfuky jsou pěkný neřvou ale moc topěj,snad každej novej model měl vrozenou vadu ale tu odstranila ktm v záruce takže žádná hrůza.Vona převládá všeobecná hrůza že ktm je skratka Každý Týden Montuju LC8 nemá motor laděnej do extrémního výkonu ale spíš na životnost tam strach nemam ,jezdím kontroluju provozní kapaliny meju mažu řetěz a pohoda,ta motorka má svoje pro a proti ty kladný body v mém případě převládaj.Servis ve Vratislavicích takže kousek a co neni skladem do tří dnů sežene to je dost dobrý.Stelvio a bávo maj kardan,moc elektro hovadin a jako celek jsou ty motorky dost jiný.Je škoda že honda po transalpu,africe usnula a neudělala další enduro v litru.
no ja myslim ze KTM si po teto strance docela zkazila reputaci. Protoze kopit si motorku a v momente kdy na ni sednes, tak ztracis veskerou zaruku, to je docela sila. A jediny co ti reknou je ze sis koupil sportovni pristroj a na nej se zadne zaruky nevztahuji. Samozrejme to neplati pro LC8
Muj bracha jel 6-ti denni v Brazilii. Stalo ho to ctvrt milionu. Dostal od KTM ostrou motorku s tim, ze po navratu je povinen ji odkoupit. Prvni den mu odeslo zapalovani. Chytil 40 minut. KTM ho tam samozrejme melo na sklade. A ackoliv to byla tovarni motorka, odvazili se za nej rict 400 euro. Co mu zbyvalo nez ko koupit? Koupil.
To nove druhy den odeslo take. Chytil pres 60 minut a skoncil. Co na to KTM? Ze 400 € nevrati, ze to je sportovni nacini a ze bylo pouzita a tim to hasne. Do nebe volajici ostuda. Jel tam uplne zbytecne.
Doma byl povinen tu nefunkcni motorku koupit. Za dalsi zapalovani dal tady dalsich 130€ a byl rad ze se toho zbavil.
Dakar? Ano, tovarni KTM s prehledem vyhravaji. Ale kazdy den s novym motorem. S tim uz se nikde nechlubi.
Proste v mych ocich je KTM snad az to posledni co bych si koupil. Mimochodem KTM krachuje. Posledni 2 roky jsou v tezke ztrate a koupili je Indove. A popravde se ani nedivim. Na tuhle jejich nekvalitu v dnesni dobe uz nikdo neskoci. Tech jejich auticek X-bow maji plne sklady a nikdo je nechce. Protoze je opet bez zaruky, jako sportovni nacini. Kazdy rozumny clovek si koupi Ariel Atom (rychlejší, lehčí, silnější, o 30% levnější a se zárukou) a X-Bow pusti z hlavy. X-Bow je pruser za 300 milionu euro. Z Dakaru se stahli, protoze nemaji dostatek penez aby menili 20-ti tovarnim motorkam denne motor. Tzn cca 200 ostrych fabrickych motoru.
KTM je pro me tezky despekt. Samozrejme komukoliv preji aby jeho KTM nebyla Kazdy Tyden Motor, ale ja se radsi zamerim na jinou znacku.
Naposledy editováno 12.11.2009 22:18:13
Wáca>KOPIS> v tom souhlasim, že v tomhle Honda usnula, docela mě to mrzí
Varan je monstrum. Skoda ze Honda opravdu nema novou Africu. I kdyz se proslycha ze pristi rok by mela vyjet Africa2010. Stejne tak by mela vyjet nova SuperTenere. S modifikovanym motorem z TDM. Tak jsem na to zvedavy. V teto tride bych si aktualne moc nevybral, ackoliv to je trida ktera je pro me atraktivni.
BMW 1200GS: tezka, neohrabana
KTM LC8: neduvera
Stelvio: hloupa parafraze na BMW
MM Grandpasso: nemam 500tis na motorku
Varan: strasnej mastodont
Triumph Tiger: nova verze s 17" predkem je jen vysmech na tema cestovni "enduro", stejne tak jako nova Ducati Multistrada.
Cagiva Caponord: snad jedina motorka co by se mi libila, jenze uz jsem jednu Cagivu doma mel a zarekl jsem se ze ital mi uz do baraku nesmi
Nemam to lehky Takze pristi rok zustavam u cestovniho "fundura" TDM
1 reakcí na tento příspěvek Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
tady je votka afriky po faceliftu nejspíš,ale příjde mi to jako afrika spojená s varaderem
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
tady je votka afriky po faceliftu nejspíš,ale příjde mi to jako afrika spojená s varaderem
[img] me to spis pripada jako skica nejakeho zoufaleho nedockavce. Ale kdyby vypadala takhle, mel bych o cem premyslet. Idealne s 1200 motorem V4 z VFR
1 reakcí na tento příspěvek Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
TA Yamaha je rozhodně hezčí Viděli jste od KTM tu dvácu?Bojím se té ceny jaká bude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Seikos>no, me to spis pripada jako skica nejakeho zoufaleho nedockavce. Ale kdyby vypadala takhle, mel bych o cem premyslet. Idealne s 1200 motorem V4 z VFR
tak s timhle motorem bych to rozhodně nechtěl, stačilo by mi klidně tech 800-850, afrika je universální motorka a kdyby měla takovejdle hovadskej motor tak na nějakej terén se můžeš vykašlat,když už takhle váží někde 250kg, by se z afriky stal druhej Varan a to by mě Honda dost nasrala a myslim že bych nebyl sám
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Dan Afrika>Wáca> No ja bych proste vyhodil motor z LC8 a narouboval bych tam z Afriky (mozna Varana) a je hotovo
ja bych k tomu jeste z LC8 sundal tu hovadskou kapotaz
Naposledy editováno 13.11.2009 20:36:10
Wáca>tak s timhle motorem bych to rozhodně nechtěl, stačilo by mi klidně tech 800-850, afrika je universální motorka a kdyby měla takovejdle hovadskej motor tak na nějakej terén se můžeš vykašlat,když už takhle váží někde 250kg, by se z afriky stal druhej Varan a to by mě Honda dost nasrala a myslim že bych nebyl sám
800-850 je vazne malo. Poznas az na tom budes jezdit. Jinak ten V4 bych nenechal na tech 170 konich, ale sundal ho nekam ke 150k (jako ma Multistrada) a radsi bych ho optimalizoval pro vyssi krutak v nizsich otackach. Stejne tak to udelali s motorem z HP2 co daji od noveho roku do inovovane 1200GS. Mimochodem ten V4 je uzasne lehkej. Hmotnost te motorky (VFR) dela ta omacka kolem a hlavne kardan. Potom maji VFR a 1200GS podobnou hmotnost.
A ze do cestovniho endura patri 2V? Ja bych si tam 4V do V dokazal smele predstavit
Naposledy editováno 13.11.2009 20:22:34
ile-n>Ta Afrika mě nějak nebere...
TA Yamaha je rozhodně hezčí Viděli jste od KTM tu dvácu?Bojím se té ceny jaká bude
njn, ta Yamaha vypada vic do terenu, ale zase ochrana jezdce pro dlouhe trasy vypada o 2 rady horsi
1 reakcí na tento příspěvek Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Naposledy editováno 13.11.2009 20:24:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Wáca>uvidíme z čim na nás kluci japonnský přijdou , sem hodně zvědavej
ja jen tise doufam aby neprisli po vzoru italu a anglanu s motorkama na 17" kolech. To uz bych se vazne poblil
4 reakcí na tento příspěvek Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
LANdič>ile-n>mi řekni, kdo by asi jel, když ty na to nemáš motku, seikos taky ne grovestreet o to vědel ale má vyndanej motor a Dan Afrika jel někam na Lomnici v tandemu maximálně mohl jet třeba KOPIS, ale na toho jsem opravdu zapomnel tak to sorry
Nemám slov