1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Wáca>není nad velký cestovní endura
ja bych to rekl jinak. Neni nad to mit motorku ktera te odveze kamkoliv. 1000km po dalnici stejne jako 500km po polni ceste a savanou. Neni nad to mit univerzalni motorku. A nepotrebujes s ni skakat lavice, potrebujes jen aby te dovezla tam kam se 99% lidi nikdy nepodiva
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Naposledy editováno 08.11.2009 20:49:45
2 reakcí na tento příspěvek Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
KOPIS>Wáca> předek 90/90-21 mitas c21,zadek 140/80-18 mitas ef07
takže předek máme stejnej,takže na něj koupim taky asitu mitas-c21,ale porád nwm jako na zadek Cčkovou mitasku sem nesehnal v mim rozměru 120/90-17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
dík ten konec me fakt pobavil
njn zkurvenej kořen , jinak videjko super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
KOPIS>Seikos> takovou motku sem hledal a našel
pěkná. Jen bych měl strach že bych dělal Každý Týden Motor. Ty servisní intervaly mi nepřipadají jako zrovna na bezúdržbovou motorku.
Jinak co se týče Heidenau, tak tu jezdil brácha a musel ji vyměnit. Prý to bylo jak stlačený saze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Wáca>Seikos> na čem jí měl a co jezdil brácha ?
na KTM EXC250 4T. V terénu průměr, na silnici mizerná. Ale hlavně si myslím že takováto guma posune tvou Hondu do hranic, kde bude limitem motorka a ne obutí. Jen dej bacha aby jsi nezapoměl že máš cestovní enduro a ne enduro, protože zapomínání pak stojí moc peněz1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
KOPIS>Seikos> 7500km se mě nezdá jako krátkej servisní interval,motorky který sem měl výměny oleje:sv650s-6000km,vtr1000f-6000km,cbr1000f-12000km,intruder800-6000km,servis lc8 je v průměru
no, právě. Já zase radši moto, které má intervaly 10k nebo vyšší. Když máš 7500, tak máš jen na oleji a filtru o 25% vyšší náklady na servis. Adekvátně k tomu vzduchový filtr apod.
Samotřejmě tahle motka je super, jen si s ní zkus jet někam dál. Mám kámoše který jel Praha - Moskva po ose. Pak do Vladivostoku vlakem a z Vladivostoku přes Rusko, Mongolsko, kus Číny, do Indie. Z Indie Pakistán, Irán, Turecko a domů.
Jeli tři. KTM, AfrikaTwin a SuperTenere. KTM prodělala v Indii skoro generálku. Dostupnost dílů mizerná, čekali tam 15 dní na spojku. Bohužel obecně řečeno tu KTM pasuje radši sposta lidí na adventure cesty po Evropě. Dál se s tím bojí
Naposledy editováno 11.11.2009 20:02:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Seikos>na KTM EXC250 4T. V terénu průměr, na silnici mizerná. Ale hlavně si myslím že takováto guma posune tvou Hondu do hranic, kde bude limitem motorka a ne obutí. Jen dej bacha aby jsi nezapoměl že máš cestovní enduro a ne enduro, protože zapomínání pak stojí moc peněz
nj tak když měl takovoudle vostrou mašinu ikdyž jen 250 tak to je jasný že to pujde do hajzlu rychle, já potřebuju něco i z bočním vedením, né jako E-09 chci tam fakt hranu abych se na to mohl někde na stráni v terénu spolehnout,chci si časem koupit ještě jednu sadu kol takže budu jenom přehazovat kola což je za chvíli prohozený,ted sem koukal po netu a po forech a ten Telleborg Army nebo Speciál není vůbec špatnej a slyšel sem na něj chválu takže uvažuji i nad touto pneu, která mě dost zaujala
Naposledy editováno 11.11.2009 20:46:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Dan Afrika>Wáca> Trelleborga mam na Afce a spokojenost
no paráda a kde si je sehnal pošlelš mi pls odkaz odkud si je kupoval?
Naposledy editováno 11.11.2009 21:17:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
KOPIS>Seikos> náklady na servis sem měl spočtený před koupí ktm olej svíčky vzducháč seřízení karbců a ventilů celková kontrola 5200kč, zadní ostrej drapák má životnost max.2000tkm to všechno jsou drobnosti když chceš enduro cestovní který má světlou vejšku pod motorem 30cm, pořádný pérováví a rám, kola vyplejtaný 21 a 18 palců , nízko těžiště,motor cca 1000ccm v dvouvál,a když endůůůůro cestovní tak ta motka má bejt stavěná jako enduro.dělá někdo jinej takovou motorku která umí asfalt i zoraný pole? na dlouhou dovču bych na ktm jel, každá mechanická věc jde zničit někdo udělá z motorky šrot za 20tkm někdo najezdí 50tkm a pohoda na stejným typu moto to bude asík jenom tim kdo tahá za plyn,koukni na www.lc8.cz/forum tam je dost cestopisů a odkazů na zdárně dokončený vejlety.
no, vyjmenoval jsi snad všechny klady své motorky. A teď ty zápory.
Každá motka má svý. I ta KTM. Uber na té světlé výšce pár cm, a můžeš vybrat i GS1200. I když samozřejmě to je o jiné ceně. Nebo Stelvio.
Já bych to tedy popsal jinak. Chceš velké cestovní enduro, která má oproti jiným větší ambice do těžšího terénu? Vyber LC8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyjíždky kolem Liberce a Jablonce nad Nisou na 125
Kde ji sehnal On, opravdu netusim