zajímájí mě zkušenosti majitelů s těmito motorkami - cestování do zahraničí, průlety kolem ČR komína, údržba... Na stránkách XX i VFR jsem si něco málo přečetl, ale i tak by mě tu zajímalo, proč upřednostnit jednu před druhou? Obě Hondy :)), obě cestovně sportovní.. Jak jsou natom v porovnání, kdo seděl, jel na obou?
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
VeFeRák>jo, pečou, když je venku asi 40°C, stojíš v koloně a máš nízký boty...vfr je menší, lehčí, pro dva s kuframa je lepší black, řekl bych...osobně bych ale neměnil ani omylem, protože letmák a hlavně 4V
Při 40°C už se nepečou jen nohy v nízkých botách
A jak VFR slouží? Jel jsi na Blackoj?
2 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
Jel jsem na Blackovi i na 800Fi a nedokážu doporučit..
Projeď se na obou a uvidíš..
Black mě překvapil tím, že posaz je na něm dost sportovní a na to jak je dlouhý, tak řidič moc místa nemá.. Plexi je nesmyslně nízko a díváš se na něj zhora. Má moc těžké převody, takže nemá žáden FUN factor, ale dát tam menší kolečko, tak by to mohlo být dobré Na svou délku a váhu se v zatáčkách vodí velice příjemně.
VFR 800Fi má sice slabší motor, ale díky krátkým převodům je velice hbitá, váha ti oproti blackovi přijde skoro poloviční, na jedničku se pěkně zvedá na záda (to na blackovi se standardním převodem nezažiješ), DUAL funguje na VFR ještě lépe než na blackovi, VFR je o něco lehčí ale při manipualci a jízdě ti fakt připadne oproti blackoci poloviční.. (Ona je taky dost malá)
Shrnuto, VFR mi přijde více na vyblbnutí, je třeba více řadit, celkově je o třídu "sportovnější" než Black.
Black je spíše na turistiku (ale VFR samozřejmě ujede kdykoliv, kdekoliv, na kterýkoliv kvalt ) jde s ním jet i střelba, brousit plasty a ještě se přitom drbat v nose
Ale oproti VFR je "nudnější".
Naposledy editováno 29.10.2009 19:02:23
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
Jo, pokud XX, tak stříkačku, karbecy občas zlobí.
Každopádně se svez na obou, jsou to docela rozdílné motorky - posazem, chováním, vahou i tahem motoru. (VFR jde krásně odspodu, XX se probudí v 7000 ot a nastává peklo)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800
PetrXX>XX má skvělé brzdy, VFR průměr.
Fakt? Obe maji do puntiku stejne brzdy
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
ale to, že jsem udělal zásek, nepopírám (ne že mě prásknete )
Paťa.>Fakt? Obe maji do puntiku stejne brzdy
Mě teda brzdy na tvé 800Fi připadaly 2x tak účinější než u Blackbirda 99, a to i black měl orig. nissiny.. Black brzdí výborně, ale VFR ještě o hodně lépe, hlavně díky měnší váze a díky celkově menší motorce..
PetrXX>Máte recht pravda je, že jsem hodnotil podle vlastní zkušenosti spíš pocitově než komponenty, co jsem jezdil VFR tak mi přišly brzdy trošku mdlejší proti Blackovi (tam jsem měl ale brzdy v super stavu, můj XX byl vymazlenej do bezvědomí)
ale to, že jsem udělal zásek, nepopírám (ne že mě prásknete )
aaa tak to jsem správně pochopil, že jsi to pocitově hodnotil
Měl jsem VFR 800Fi rv.2001 (poslední bez VTEC) a do dnes na ní vzpomínám, jako na nejlepší mašinu na cestování. Najezdil jsem na ní od 0 km do 56 000 km. Super, ale pořád jsem toužil po CBR XX černém ptáku. Až jsem si jej koupil a dnes na něm mám taktéž 56 000km.
Obě motorky mají něco svého. VFR je tahoun od spoda, CBR standardně frčí až ve výšších otáčkách, ale pak je to mazec.
Posez je u VFR trochu cestovnější, ale ne zas tak moc. Na CBR mám vyměněno plexi za Racing a docela dobře kreje. S CBR jsem loni jel nonstop (mimo tankování) 14500km a neměl jsem žádný problém a to na tom mám 3 kufry Givi.
S oběma jsem byl již několikrát v Alpách A,I,F a CH. Řekl bych že tam kde jsem jel s VFR na 3-2ku tak u CBR jsem šel až na 1stupeň.
Výkon - nyní po vyblbnutí, by mi i těch 110HP stačilo. Ale jinak na CBR nedám dopustit.
Závěr oba stroje jsou super!! Moje srdeční záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
dostal jsem se na tu samou volbu jako Podra. Tak jsem se chtěl zeptat jesli se verdikt za tu dobu nezměnil. Zatím jsem nakloněnej k xxu, ale pořád mi tam ještě hlodá ta myšlenka na vfr r.v. 02. Jak jsi pořídil ty Podro? Dík všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800
hrosik>Zdar všem,
dostal jsem se na tu samou volbu jako Podra. Tak jsem se chtěl zeptat jesli se verdikt za tu dobu nezměnil. Zatím jsem nakloněnej k xxu, ale pořád mi tam ještě hlodá ta myšlenka na vfr r.v. 02. Jak jsi pořídil ty Podro? Dík všem
V Bohnicích bydlí i NX9005, má V-teca , měl i Fi a pomýšlel na XX, ten by ti mohl povyprávět. Jinak nejdelší vejlet na Fi byl cca před 2 týdny- 1350km, bydlet o 200-300km dál, klidně bych ještě jel....a druhej den klidně vyjížďka, to fakt nebyl problém....jo- jeli jsme ve dvou, tři kufry, rychlost po dálnici 140-160, jinak 120/60, 700 km v kuse chcalo a spotřeba 5-5,5? krásný, nedám na VFR dopustit
1 reakcí na tento příspěvek CBR 1100 vs VFR 800
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1100 vs VFR 800
XX lita rychle,ale je to autobus. V-TEC je vzhledove a ovladatelnosti nejlepsi,ale motoricky nejhorsi. Zlata stredni cesta je FI i kdyz je uz bohuzel dost stary. Osobne bych sel do VFR FI se vzhledem V-TECu a s vykonem XX
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čtyřkolka 110 čína Honda CBR 1100XX Blackbird | Samotář99 | 10 | 12.6.2024 v 19:54 Samotář99 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |