Chtěl bych poradit ohledně výběru svého příštího stroje (Stromek bohužel definitivně pujde z domu ). Tak nějak jsem se zakoukal do kategorie litrových naháčů. Tedy chtěl bych stroj, který se lehce ovládá, dobře se klopí a zároveň má dostatek výkonu. A občas taky na nějakou tu cestu v jednom, ale nic tragicky dlouhého. Takže bych rád kdybyste mi, hlavně ti kteří mají s touhle kategorií osobní zkušenosti, poradili ve výběru. Zhodnotit plusy a mínusy strojů ve výběru, kvalita podvozku, zpracování a tak..Nejvíc se mi asi zamlouvají Z1000 a sv1000, takže pokud má někdo zkušenosti s oběma, určitě bych si je rád vyslechnul . Jsem si vědom toho, že porovnávám uplně jiné motorky, hlavně co se týče motoru (4Vvs2V), ale zkuste si i přesto vybrat ...
Vzhledem k finačním možnostem se jedná o modely z roku 2003-4, popřípadě 2000 u BMW.
Díky
Naposledy editováno 09.07.2010 10:51:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>karf> Takže SV motor mají jen 650? Je tohle ten model po faceliftu? Je to nějaké levné . Ten V-raptor se mi líbil vždycky, kdybych ho někde viděl v dobrém stavu a za rouzumnou cenu, asi bych těžko odolával...v létě jsem dokonce potkal jednoho v Xtra verzi, a musím říct, že ten zvuk v kombinaci s karbonem prostě bere dech..
takhle nějak by měla vypadat 2005ka a 2006 (asi) se už nevyráběla.
tady
Peacemaker>karf> SV ma komplet nastavitelnej podvozek??? jestli jo, tak vsechno beru zpet - podle me ani nahodou!
Suzuki SV 1000 N/S/SZ mají kompletně nastavitelnej podvozek.
2 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Smudla, Lazyfucker> Nevite nahodou jake jsou rozdily mezi R1150R a R1100R? Tedy samozrejme krom vzhledu
R1150 R ROckster, R1150 R , R1100R.
Rockster byl vyroben k 80 letům založení továrny BMW. Tzn 2003 -a měl by mít už dvě svíčky na válec - jinak motorově totožné jako 1100 akorát zvětšen obsah a o pár koníků více.
R1150 R totožné jako R1100R - akorát převrtán - od roku 2003 dvě svíčky na válec.
R 1100 R - poctivé železo ,
rozdíl v designu velkej - motorově a výkonově pár koníků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Smudla, Lazyfucker> Nevite nahodou jake jsou rozdily mezi R1150R a R1100R? Tedy samozrejme krom vzhledu
a jeste jedna dulezita vec (predpokladam, ze je to v cele rade az na Sko stejny) - 11ka ma jenom petikvaltovou prevodovku a to uz na dalnici poznas (sestka chybi, kdyz chces jet prece jenom rychleji a nechces to moc tocit). jinak mi naprosto vyhovuje (na gsu mam taky petikvalt).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
karf>Suzuki SV 1000 N/S/SZ mají kompletně nastavitelnej podvozek.
dik za info, neco si k tomu pohledam.
co sem se doslechl od kamoša s gs11 tak na šestikvalt na gs1150 nadával ,že už to není takové to dlouhé kvaltování, ale víc řadivější, jestli je teda něco takového možné o bmw boxeru říct:)
no přiznám se taky jsem vybíral mezi 1100r a 1150r a nakonec kvůli lovákům a taky oldschool designu vyhrál stařeček:)na 1150jsem nejel, tak porovnání nemám(možná naštěstí pro mou peněženku:)) jinak rockster by byla ideálka nádherná, ale zas je ta cenovka o kapku jinde, ale je to krasavec, jak cip.
jinak r1100r předek stavitelný nemá, ale neva, mám odhadem o 20kilo míň jak šmudla, a v klidu jen ten zadek sem musel dat doprostřed, naplno tvrdý se mnou skákal, teď je to ideálka.
holt výběr pokud nemáš preference určitým stylem máš těžký:)
1 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Peacemaker>Dr.Houba> no znamej velkyho zeda ma a normalne mu upadavaj padaky. moc chvaly na to neslysim...
Tak to je teda drsné, já teda u Stroma jen málem utřepal zadní stupačku, visela už jen na jednom, napůl odšroubovaném imbusu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>Tak to je teda drsné, já teda u Stroma jen málem utřepal zadní stupačku, visela už jen na jednom, napůl odšroubovaném imbusu
Kup si starého Harleye ať konečně víš jak vypadají vibrace.Musím Ti taky poradit,kdybych nebyl magor úchylnej na exoty,koupil bych si Suzuki GSX 1400,to je ten nejlepší litrovej nakáč,možná ještě Yamaha XJR1300,to je podobný.Moto Guzzi sport 1200 by se Ti určitě nelíbila,na tu jseš ještě mladej koláč2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
motocvok>Kup si starého Harleye ať konečně víš jak vypadají vibrace.Musím Ti taky poradit,kdybych nebyl magor úchylnej na exoty,koupil bych si Suzuki GSX 1400,to je ten nejlepší litrovej nakáč,možná ještě Yamaha XJR1300,to je podobný.Moto Guzzi sport 1200 by se Ti určitě nelíbila,na tu jseš ještě mladej koláč
Z litrovejch naháčů je za slušný prachy dost dobrej kus z K H I (Kawa ZRX 1200R)
Někdo nadává, ale kdo má, by ho za nic nevyměnil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
666S999>Z litrovejch naháčů je za slušný prachy dost dobrej kus z K H I (Kawa ZRX 1200R)
Někdo nadává, ale kdo má, by ho za nic nevyměnil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
Dr.Houba>motocvok> Nejde o to že by nelíbíla, ale spíše je 1200sport mimo mé reálné finační možnosti . Jinak XJR, GSX a velké CB, ty se mi opravdu nějak moc nelíbí, jednak mi vadí ten japonský trubkový rám, a taky se mi zdá, že klasické "jenom litry" jsou ovladatlenější a hbitější...
Tak v tom případku Tuono,co Ty na to?666S999>Z litrovejch naháčů je za slušný prachy dost dobrej kus z K H I (Kawa ZRX 1200R)
Někdo nadává, ale kdo má, by ho za nic nevyměnil.
Neříkám že je špatná, ale ten design mě prostě neoslovil. Což je samozřejmě čistě osobní názor, nějak nedokážu na motoce překousnout hrnaté světlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakého litrového naháče
motocvok>na tom jsem v životě neseděl ale asi to bude hodně podobný,tyhle autobusy bez dvou kol jsou moc fajn,hlavně člověk nemusí zbytečně furt hejbat řadičkou a nebolí z toho prdel
No, mě prdel bolí ještě teď a to na něm od 4.října nesedím . Právě jsem nenechal řadičku na pokoji...a byla tlama...Ale Rex je závoďák, celonastavitelnej, do zatáček ochota, výkonu habakuk... (normálně z něj prdel nebolí, ani pracky, na cestování supr, ale do města nic moc...na manipulaci na místě chce grif a máky...
[img]
motocvok>Tak v tom případku Tuono,co Ty na to?
Tuono je určitě jeden z favoritů, ale jsem prostě takový nerozhodný . Zatím mě tohle vlákno spíše rozhodilo, původně jsem se vlastně chtěl rozhodnout mezi Zedem a SVckem, a ted to zase vypada spise na Tuono vs Raptor vs BMW, yamahu jsem uz spise vypustil...
3 reakcí na tento příspěvek Jakého litrového naháče
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 | Boban37 | 30 | 29.1.2024 v 11:22 puffybodie |
Pozor neferovy prodejce Kawasaki Z 1000 | VladiZ | 14 | 1.12.2023 v 09:40 neznamyScooterD |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |