Naposledy editováno 25.10.2009 18:09:17
2 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
2 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
1 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
1 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden z mých prvních pokusů na zadní
Najdi si nějaké letiště anebo alespoň málo používanou okresku, tam zkoušej, zkoušej a zkoušej... ze začátku je to hodně o psychice, ale to není tak moc špatně...
Až nebudeš mít problém motorku zvednout, tak přijde další psychický blok a sice velmi prudce ubrat plyn, když se ti bude zdát, že už jsi nakloněný moc - to nemusí úplně dobře snášet kapotáž a vidle... no a až tenhle blok překonáš, tak třeba zjistíš, že tě to ani moc nebaví, tak jako já
1 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
jinak především - najdi si lepší tréninkou plochu bez obrubníků, zábradlí atd ať když ti to nedejbože nevyjde neskončíš polámaný jak sirky.
a na tipy a triky se vyprdni, chce to jenom trénovat a zase trénovat, jdeš na to docela dobře. Přes spojku to zatím raději nezkoušej, plynem je to bezpečnější.
1 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
jet pořádně po zadním vypadá trošku uplně jinak
Jediný co opravdu pomůže je tréning, tréning, tréning
Než ale začneš trénovat zkus zapnout trochu mozek - zkoušet si to na silnici ve městě a ještě ke fšemu skoro potmě Takhle si akorát koleduješ o pořádnej průser
Vono když se chce tak se dobrej kus silnice určitě najde.
Do začátku bych radil najít si úsek kterej de do mírnýho stoupání.
Pouze trening dělá mistry ať se daří a jízdě zdar
1 reakcí na tento příspěvek Jeden z mých prvních pokusů na zadní
Yankee_BiG>hmmm
jet pořádně po zadním vypadá trošku uplně jinak
Jediný co opravdu pomůže je tréning, tréning, tréning
Než ale začneš trénovat zkus zapnout trochu mozek - zkoušet si to na silnici ve městě a ještě ke fšemu skoro potmě Takhle si akorát koleduješ o pořádnej průser
Vono když se chce tak se dobrej kus silnice určitě najde.
Do začátku bych radil najít si úsek kterej de do mírnýho stoupání.
Pouze trening dělá mistry ať se daří a jízdě zdar
tak s tím kopcem na to rozhodně zapomeň!!! Hezky po rovině, protože když to přepískneš na rovině a pustíš plyn, tak se ti to většinou ještě vrátí tahem motoru zpět. V kopci nikoliv a přehodíš to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden z mých prvních pokusů na zadní
Creck>po vas bych chtel kupovat motorku dpc, si kupte MZetu a tam si to davejte na zadni jak chcete magori, pak jsou na prodej jen same vylitane vrany
nezlob se, ale meleš ptákoviny:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jeden z mých prvních pokusů na zadní
jestli ti to hohle pripada jako ptakovina , tak pardon
Creck>RUTAN> jo,vsak kup si po magorovi co toci motku porad do cervenych a jako bonbonek si nechava ucil jsem se na tom na zadni
jestli ti to hohle pripada jako ptakovina , tak pardon
Co to meleš?Kdo ti řekl,že jsem magor?To mi chceš říct,že když ji budu točit tak ji zničím jo?Trochu divný ne?
Creck>RUTAN> jo,vsak kup si po magorovi co toci motku porad do cervenych a jako bonbonek si nechava ucil jsem se na tom na zadni
jestli ti to hohle pripada jako ptakovina , tak pardon
já teda nevím, jestli to víš, ale ty motory jsou stavěné na to, aby se točili v celém spektru otáček. Nevím kdo ti dává rozumy, ale TÍM SE MOTOR NENIČÍ. Možná se tím zkracuje životnost z 200tkm na 150tkm, ale koho tohle číslo dneska zajímá?
já jezdím se svou motorkou čtyři roky aktivně stunt a věř mi, že při každém tréninku je ta motorka několikrát v omezovači a po dvou kolech jede jenom výjmečně a světe div se, originál motor je pořád ve výborném stavu. Bez vůlí, jakékoliv spotřeby oleje nebo hluků.
daleko větší prasečina je zanedbávání údržby a šetření na oleji, to té motorce ublížíš mnohem víc než když s ní děláš tohle. o okruhu nemluvě..