paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nedobíjí
24.10.2009 v 17:50
Zdarec všichni, přestala mi dobíjet moje CBR 1000 RR Fireblade r.v 05. Kdo poradí nejčastější závadu nebo popřípadě jak se k závadě dopracovat, díky. Swistak
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

24.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #1
zkontroluj si regulátor dobíjení, obvykle odejde právě on

Nedobíjí

24.10.2009 v 17:58 | Nahoru | #2
Regulátor dobíjení KO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

24.10.2009 v 18:02 | Nahoru | #3
Jak to skontroluju? Výměnou? To je ta velká krabička s chladičem?

Nedobíjí

24.10.2009 v 18:02 | Nahoru | #4
jinak tady je nějaký povídání regulátor a kontrola regulátoru

(reakce na) Nedobíjí

24.10.2009 v 18:04 | Nahoru | #5
Swistak> to by mohlo být ono

Nedobíjí

24.10.2009 v 18:15 | Nahoru | #6
taky jsem měl stejný problém a zkusil jsem vyměnit regulátor a vše bylo OK od té doby v pohodě

Nedobíjí

24.10.2009 v 18:24 | Nahoru | #7
zkontroluj civky statoru,pak co z neho leze,to bys mel mit i na vstupu regulatoru a usmernovace,promer co mas na vystupech.pokud to vse bude OK i kabely tak muze byt v prdeli i rotor (odmagnetizovany.Vetsinou se to projevuje tim ze to dobiji ale malo) a pokud o to bude v pohode tak mas v prdeli baterii

Nedobíjí

24.10.2009 v 19:01 | Nahoru | #8
čau, když si nejseš jistej jestli to je regulátor tak at ti na to mrkne nějakej alektrikář .. měly by to dé krabičky jít min 3 dráty (většinou žluté) a asi tak další dva, někdy tři další .. najdi vyvody z motoru od cívek.. v tom svazku budou aji dva dráty od smímače otáček tak pozor ale měly by být slabší a je potřeba proměřit ty tři dráty od cívek jestli mají všechny každá s každou proti sobě stejny odpor a není prošlahlá na kostru.. protože když vyměníš spáleny regl tak by ti poškozené cívky klidně odšlahli ten druhý!!! pozor na to! a nemusí to byt hnedka .. ale

možná by stálo za to začít od začátku .. baterie a její čištota polůů kostření motoru a ukostření baterky , ukostření regulátor!! jestli je kostřen obalem .. potom nastartovat a změřit jestli něco dávaá atp.. aby nebyla zborcená baterka a regl se snaží dobíjet a baterka to nebere.. jinak regulátor se zahřívá když funguje .. jednoduchá a rychlá kontrola.. a tak mít dobry měřák .. no nic jdu se připravit na pondělní operaci :\

Nedobíjí

24.10.2009 v 19:16 | Nahoru | #9
To je 99% regulator,kup si druhovyrobu je lepsi a levnejsi nez original... je sice jine pripojeni ale da se to udelat kdyz je clovek trosku zrucnej...

Nedobíjí

24.10.2009 v 19:16 | Nahoru | #10
Este neco zmer si kolik dobiji se svetli pri nastartovanem motoru musi davat pres 14V jak to dava 12V apod. je to regl.

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

24.10.2009 v 19:18 | Nahoru | #11
koupil sis Hondu, zkus se mrknout do origo příslušenství jestli už nebalej regulátor náhradní pro případ nouze

Naposledy editováno 24.10.2009 19:31:58

Nedobíjí

24.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #12

(reakce na) Nedobíjí

24.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #13

GRASSEL>koupil sis Hondu, zkus se mrknout do origo příslušeství jestli už nebalej regulátor náhradní pro případ nouze



1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

24.10.2009 v 19:30 | Nahoru | #14
pánové na každého dojde

Nedobíjí

24.10.2009 v 21:13 | Nahoru | #15
Dej novej regulátor jinak máš parádní motku dobrá volba.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 10:25 | Nahoru | #16
Mirek12> Na každou sviňi se najde řezník. Zajímalo by mě na čem tyto lidi jezdí, pokud vůbec na nečem. Na každou motku se dá něco vybalit. Jinak zbytku díky za cenné rady. Jinak jen pro info motorka má najeto 45000 km a nebylo na ni kromě oleje a destiček šáhnuto.

(reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 10:27 | Nahoru | #17
Swistak> Ser na to zavidi ze to je jen regl co se sere u Hondy

(reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 16:56 | Nahoru | #18

Swistak>Mirek12> Na každou sviňi se najde řezník. Zajímalo by mě na čem tyto lidi jezdí, pokud vůbec na nečem. Na každou motku se dá něco vybalit. Jinak zbytku díky za cenné rady. Jinak jen pro info motorka má najeto 45000 km a nebylo na ni kromě oleje a destiček šáhnuto.



Nic se neda na zadnou motku vybalit co by se jen vzdalene podobalo regulatoru u Hondy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 17:01 | Nahoru | #19

Swistak>Mirek12> Jinak jen pro info motorka má najeto 45000 km a nebylo na ni kromě oleje a destiček šáhnuto.



hele a není to blbý koupit motorku kde majitel měnil jen olej a destičky??? Ten filtr teda to musí bejt hnus

Naposledy editováno 25.10.2009 17:04:45

(reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 17:24 | Nahoru | #20

GRASSEL>hele a není to blbý koupit motorku kde majitel měnil jen olej a destičky??? Ten filtr teda to musí bejt hnus



Jo a takovy svicky, ventilovy vule, radsi bych to uz ani nevyndaval. Retezovka asi vydrzela, s tim mizernym vykonem se neni cemu divit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 17:28 | Nahoru | #21
Swistak> kdybys příště jel koupit motorku tak stačí říct třeba mě nebo Bubrakovi a nebo FiZzeR s tebou může ject ať víš co kupuješ

(reakce na) Nedobíjí

25.10.2009 v 18:22 | Nahoru | #22
No tak vzhledem k tomu, že majitel sem byl odjakživa já tak vím o co go. A pánové díky za nabídku ale ke koupi nové mašiny nikoho nepotřebuju.

Nedobíjí

25.10.2009 v 18:46 | Nahoru | #23
18:03:02 ***
hh klasika :)
18:03:22 Bubrak:
ja myslel ze uz po roce 2000 to vychytali a ono prdlajs koukam
18:04:23 ***
ale kdeze kamos ted menil cely aternator na 929 stalo ho to 11tis

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí

26.10.2009 v 13:15 | Nahoru | #24
Teda to mě vždycky pobaví,když se někdo snaží na supr mašině něco najít,nic si nemyslým ale vím že Honda vždy razila cestu co se tíče životnosti a podvozku před hyper výkonem,kterej využiješ akorát tak na letišti a i tam má CBR navrch páč ostatní jen stěží udrží moto na zemy,a že Honda nejede sama od sebe né ale stačí jen malinko pootočit heftem a je to tam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

26.10.2009 v 14:19 | Nahoru | #25
Redbois> Však víme samy nejlíp na čem jezdíme ne? Já bych tady ty ubohý keci nebral vůbec vážně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

26.10.2009 v 14:35 | Nahoru | #26

Swistak>Redbois> Však víme samy nejlíp na čem jezdíme ne? Já bych tady ty ubohý keci nebral vůbec vážně.



Ale jo v pohode kluci. Jestli jezdite i za hranice nekam daleko, tak si treba jednou vzpomenete.

(reakce na) Nedobíjí

26.10.2009 v 14:38 | Nahoru | #27
Bubrak ZX10R> přesně

Čéřu nechal 1000rr 05 v Itálii - regulátor

a Hanze v Rakousku 1000rr 04 - regulátor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí

26.10.2009 v 14:40 | Nahoru | #28
Bubrak ZX10R> Tak si dej bacha na vyskakující ojnice z motoru, to Kawa ráda

Nedobíjí

26.10.2009 v 15:11 | Nahoru | #30
robil som jednu CBR 1000RR 04 tento rok a zhorel regler aj s alternatorom,celkom zabava.regler nový vape alebo ignitech a stator altika som kupil na inzerat jazdený
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist