Jinak, na alternatoru jako takovym se nema v podstate co pokazit, je to slusne tlustej drat navinutej na par civkach.
Spis bych zkontroloval ten regulator, jak psal 1100Virago, pokud by byl chodivej, podivej se na draty co z altiku vedou a jejich spoje.
2 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí Viragio 535
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí Viragio 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí Viragio 535
Těch 1,5V jsi naměřil kde, na jednotlivých fázích? Nezapomeň, že měřit výstup alternátoru jde jen s odpojeným regulátorem, na střídavý rozsah a vždycky všechny fáze mezi sebou. Měření proti kostře motorky je v tomhle případě k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí Viragio 535
-----------------------
Nemel bych psat pred kafem
Posilam tu adresu pres tohle, nejak mi nedoslo ze to umi i soukromy vzkazy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí Viragio 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí Viragio 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí Viragio 535
A k tomu mereni - nemer faze proti kostre, mer je mezi sebou, na stridavej rozsah.
Ty napeti co z toho lezou se nedj jen tak jednoduse secist, kazda z tech fazi se pres diodu usmerni, a za diodama se spoji dohromady, takze vysledny napeti je (zjednodusene) prumer tech tri, minus ubytek na diodach. Na vysvetlovani slozity, ale zkus se zeptat pana googla na trifazovej usmernovac a urcite neco najdes.
http://motoride.sk/?ID=418
Zkus to ještě podle něj a uvidíš jestli Ti z toho vyleze něco rozumnějšího.