paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Firma Buell to zabalila
Firma Buell končí s výrobou motocyklů, závazky, co se týká např. náhradních dílů, přebírá Harley Davidson.

Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.

Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!


Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:29 | Nahoru | #241

karf>no to je přece ten karakter woe jak je to drsný a jak se to úplně vzpouzí a musíš to krotit a řídit a prostě úplně ovládat jinak to dělá něco úplně jinýho woe s tuctovou jebkou woe



ty brďo, doteď jsem nevěděl co to je krouťák díky kucííí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:31 | Nahoru | #242

GRASSEL>ty brďo, doteď jsem nevěděl co to je krouťák díky kucííí


Já jsem to už také pochopil , je to čára nakreslená někde v časopisu...

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:38 | Nahoru | #243
Ke slovu krouťák znám jedno synonymum. Speed Triple....

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:41 | Nahoru | #244
Vaše debata přesně potvrzuje praxi.Každý volí dle svého a dle svých podmínek.Někdo protěžuje jednu značku,protože ho nadchla nějaká z kvalit stroje,někdo si zvolí tak,že někde přečte "dobře" napsaný test a má jasno...
Moc mašin sem neměl,ale vždy jsem měl radši "outsidery",značky které přes své nesporné kvality stály ve stínu komerčně úspěšnějších strojů.Na druhou stranu mi museli "štimovat" po technické stránce.Buell byl sice koncepčně zajímavý,ale používání motorů HD mi přišlo jako z nouze ctnost nebo snaha z něho udělat něco co není.Neříkám,že to byl úplný propadák,ale prostě osobně mi to nesedlo.Přesto si této značky vážím.

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:53 | Nahoru | #245
Anti> No je to moc hezky napsané , ale, je tu jedno ale... V podstatě i ty, i třebas Váňa tady tím co píšete nejse o nic lepší než já nebo ostatní co se zde chovají nepřiměřeně :\ , protože např. ty nikdy neuznáš že někomu může klasické OHV, u HD používané už víc jak 60 let, sedět víc než třeba k dokonalosti dovedený čtyřválec , a Váňa to samé, čtyřválec má podle něj nejlepší naměřené hodnoty, a proto je to jediná dobrá volba, třeba pro mě ale určitě ne , vlastně pokud mám mluvit za sebe, tak pro mě by byl čtyřválec ta nejhorší možná volba... Jak už jsem psal, mě jsou nejblížší ty veliké vibrující dvouválce s hlubokým zvukem a znatelnou reakcí na plyn, u kterých když přidám, celá mašina se začne třebat jako blázen , a mimochodem i táhne , a když ten plyn zavřu, začne to brzdit víc než by kdy dokázala zadní brzda , a to je to co mě baví, je mi jedno jestli to je Endurko, Superbike, nebo ten línej mastodont z USA, všechny mají něco co mě dostává , ale stejně tak chápu proč mají lidi rádi uhlazený dokonalý Japonce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:58 | Nahoru | #246
DMC.motobiker>

Jel jsem na všech mašinách co zmiňuji a vidím to tak jak píšu. Buell nejméně tahá za ruce a jeho motor je nejméně pružný. Je mi jasný že ty tohle nikdy neuznáš. Mám však svou zkušenost a mohu tak pobaveně sledovat řeči o megabrutální krouťáku véček z Milwaukee. Pokud si dovolím poznamenat (zásadně bez urážek) že to úplně tak není, následuje téměř hon na čarodejnice (většinou s urážkami). I to o něčem vypovídá...

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:03 | Nahoru | #247
Váňa> No když je to tak, tak nemám co dodávat , uznávám zkušenějšího a snad víš o čem mluvíš...
Až budu mít takovou možnost srovnání, s radostí ji využiju a kdo ví, třeba mi ten čtyřvál nakonec i urve ruce!
Tvoje jízlivost je ale znát dost často, dokonce i když píšeš zcela nevině a bez urážek...

BTW: A neměl bych problém uznat to že 4V tahá víc než V2 , rozhodně by to ale mojí přízeň k V2 nezměnilo, pro mě je to prostě jasná volba , i když je třebas ve všem horší, mě osobně baví a všechny tyhle měřitelné parametry jsou tam o hodně víc cítit , nejsem vyznavač motorek co nemají charakter , jako třebas jsi (bez urážky, ale máš to napsáno v profilu) ty! Ale proti gustu...

Naposledy editováno 19.10.2009 21:09:15

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:04 | Nahoru | #248
No jistě Kdyby všichni jezdili čtyřválec koho by jsme pak předjížděli? Třeba v zatáčce to pošlu borcovi na litrovém V2 a on se diví A já na to: "sorry...ještě jsem dneska nebyl na motorkarich.cz..nevím,že máte mít v zatáčkách díky krouťáku navrch" Vtip..nechci to tu rozhádat Mě se líbí ta pestrost a že si lidi můžou vybrat TU svoji motorku co bude JEMU stylu jízdy vyhovovat.

Naposledy editováno 19.10.2009 21:05:05

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:07 | Nahoru | #249
jediná značka kterou nemusím je Honda, prostě mi ta jejich komerčnost a pseudodokonalost a nerozbitnost leze krkem, navíc motorově mi prostě neseděj. Je to takový hrozně uhlazený a i 1000rr ačkoliv je to motorka super tak motorem bych neřek že je to litr.

já se vždycky řídil ne značkou ale motorkou, prostě když mi sedne Kawa a bude to mít pro mě ten správnej požitek tak do ní půjdu, když Yamaha tak se tomu taky bránit nebudu. Zatím je u mě jasný vítěz GSXR díky kultu kterej vytvořili už první GSXR 750 a stali se pojmem, motory jsou u nich takový brutální, maj úplně jinej charakter než ostatní, ten zvuk prostě mi ty motorky seděj ale jsou i GSXR který mě nezaujali je mi prostě jedno jestli ta motorka je z japonska, Itálie, rakouska nebo bůhví odkud (ne čína) ale pokud ta motorka bude umět chitit mojí slabinu v srdci tak půjde prostě ke mě ale když bude jen hezká atd. tak to mi nestačí

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:07 | Nahoru | #250

DaliboRR>.nechci to tu rozhádat Mě se líbí ta pestrost a že si lidi můžou vybrat TU svoji motorku co bude JEMU stylu jízdy vyhovovat.



Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #251
DMC-co nesedí mě,může sedět ostatním...
Mimochodem,mě ke štěstí stačí lehce "potuněný" jednovál.Taky nemusím spotřebku,ale řeším to po svém-úpravami spotřebek....
Ty holt patříš do Kategorie dvě(jako já),a Váňa do kategorie jedna.Pokud měl možnost srovnání a nevyšlo pro Buell příliš pozitivně,jdou tvoje argumenty k šípku.Což ale neznamená že hu musíš přestat mít rád...

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:14 | Nahoru | #252
DaliboRR> No jasně! Jenom dej bacha až mě budeš někde v zatáčce předjíždět! Snadno se vylekám a mohl bych to pak poslat do škarpy... I když mám dvouvál, kterej nejede , takže by to asi nebylo tak hrozný , asi něco jako když to spadne ze stojánku...

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:16 | Nahoru | #253
GRASSEL:Taky tak.Měl jsem Jawu,Kawy a Cagivy.A neřešil jsem původ.A nenadával ani na jednu.Každá z nich dokázala něco dát.Něco mi sedělo lépe,něco míň.Nemusím moc akorát HD a Hondy.To první kvůli filozofii a majitelům,to druhé víceméně kvůli majitelům.

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #254
Anti> No přesně tak! Akorát že můj hlavní argument je "mám radši dvouvál" , a ten nepůjde k šípku nikdy... Jinak jednovály neřeším, ty jsou super všechny , jen pro mě musí být ve 4T...

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:20 | Nahoru | #255

DMC.motobiker>DaliboRR> No jasně! Jenom dej bacha až mě budeš někde v zatáčce předjíždět! Snadno se vylekám a mohl bych to pak poslat do škarpy... I když mám dvouvál, kterej nejede , takže by to asi nebylo tak hrozný , asi něco jako když to spadne ze stojánku...


Nebuď blázen..Ducati 916? To spíš já,když pojedu kolem spadnu do škarpy jak ji budu očumovat Se mi stalo,že sem si myslel,že jdu před zatáčkou hóódně pozdě na brzdy a borec na motardu kolem mě profičel s full gas..ruka vpravém zápěstí zlomená jak to tam rval a za druhou zatáčkou už jsem ho neviděl

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #256
teď se můžete obejmout a poplakat si na ramenou

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:23 | Nahoru | #257
Zásadně se neobjímám..je to nehygienické a na mojem rameni nebývá stejně místo

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:31 | Nahoru | #258
DaliboRR> Tak to mi připomělo jak mi jeden známej s R1 zrovna nedávno říkal jak jezdí jednu u nás známou zatáčku běžně ve 150ti , a když jsem to říkal jinýmu kámošovi, tak ten mi hned odvětil že tu samou zatáčku jel jednou ve 180ti... ...rovně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:31 | Nahoru | #259
DMC.motobiker>
Naprosto uznávám a respektuji, že mnohým lidem někdy trochu neurvalé dvouválce vyhovují. Mě ale ne, i když na něm jezdím (yamaha sice hodně snažila ten motor uhladit, ale dokonalost 4V to není). Cenduro (které mi typově vyhovuje) se čtyřválem bohužel co vím existuje jen v prototypu. Kdyby Erik postavil něco takového, budu okamžitě Buel-fans (a velmi netolerantní )

[url= 190 kg ready to drive incl. cases.
Power: ~180 Pk on driveshaft.
Top speed: 260 km/hour.
Rolling chassis: ChroomMolybdeen frame with single sided rear fork.
Engine: Suzuki GSX-R 1000.
Exhaust system: Akrapovic, modified.
Suspension: Front: modified Marzocchi 50mm cross vork. Rear: HK suspension with adjustable pre-tension.

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:38 | Nahoru | #260
Váňa> má to motor z GSXR 1000 tak se mi to líbí

ale jinak nejsem vůbec ortodoxní GIXXERAŘ aby bylo jasno

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #261
Byla to jen otzka času. Ty jejich motorky stejně nebyly nikdy konkurenceschopní k japonské technice.

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:40 | Nahoru | #262
Váňa> Zajímavý stroj , a pro tebe musí být asi ztělesněním dokonalosti , ale já osobně na něm nejvíc dokážu ocenit ráfek zadního (a možná i předního pokud mě zrak nešálí) kola , ten zrovna potřebuju na 916... Ale dovedu si představit že ten stroj je tak uhlazený že nad ním asi "slintáš" (v nejlepší slova smyslu) stejně jako třeba já nad Buellem nebo HD...

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:41 | Nahoru | #263

Kawasakiman>Byla to jen otzka času. Ty jejich motorky stejně nebyly nikdy konkurenceschopní k japonské technice.



to si nemyslím. Myslím že to byl jen úplně jinej charakter stroje

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #264
Kawasakiman> Podle mě konkurenceschopnost s Japonci, to nebylo cílem Erika Buella...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 21:44 | Nahoru | #265
DMC.motobiker>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 22:03 | Nahoru | #266

GRASSEL>DMC.motobiker>


Jsem moc rád že se alespoň na něčem shodneme...

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 22:10 | Nahoru | #267
DMC.motobiker> co na mě vůbec mluvíš posranej Ducaťáku?!

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 22:13 | Nahoru | #268
GRASSEL> No jo další blbej rejžista...

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 22:15 | Nahoru | #269
Ducati je v něčem podobná Buellu,ale spíš ho předčí.Taky šla svou cestou,nikdo jiný nemá desmo rozvod.Já to může,tyhle technický finesy.Měl jsem to v tech Cagivách...

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #270
Amíci blbíci,všechno prodaj bo nechaj krachnout
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX Werny_xb9sx 51 12.7.2023 v 23:32 fischpis
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider
Buell 1125cr chcipne Buell 1125CR Lucas20 7 8.8.2021 v 20:39 Milosek.m


TOPlist