paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Firma Buell to zabalila
Firma Buell končí s výrobou motocyklů, závazky, co se týká např. náhradních dílů, přebírá Harley Davidson.

Více viz oficiální stránky www.buell.com, kde je video s vyjádřením majitele firmy Erica Buella.

Kompletní článek včetně videa naleznete ZDE!


Naposledy editováno 15.10.2009 20:08:39

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:21 | Nahoru | #211
Váňa - kdyby "Ladičky" nad vodou nedrželi varhany, tak si taky už nezajezdíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #212
mara1> aspoň specifikuj v čem jsem mimo. Jinak budu říkat že mimo jsi ty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:39 | Nahoru | #213

Smart-H9>Váňa - kdyby "Ladičky" nad vodou nedrželi varhany, tak si taky už nezajezdíš



Však já také jsem těm co troubí na trumpety jsem moc vděčnej...

[URL=

(reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:40 | Nahoru | #214
Máma-RM> nosíš obráceně kšiltovku nejsi vůbec hustey

(reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:41 | Nahoru | #215

Forty>Máma-RM> krach značce bych přál, kdyby mě něčím urazila nebo mi uškodila. když mi do ní nic není, tak proč?... nechápu jak tady tlačíš lidem do hlavy, že největší srdcovka je kawa. myslím že Buell má mnohem větší srdce... myšlenku s nejmenší továrnou kawa sem taky nějak nepochopil. určo lidi co chtěli koupit Buell teď poběží k japončíkům s nářkem "chci ninju!"...

P.S. myslím, že největší hovno tady vyřešil Mama-RM...



co to meleš ty inteligente? nikomu nic necpu ty dube! to že jsi nepochopil myšlenku o nejmenší továrně dokazuje že jen prudíš. Jak říká Grass tak jsi jeden z virtuálů... u mě jsi blb

(reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 13:47 | Nahoru | #216
[quote]Váňa>Však já také jsem těm co troubí na trumpety jsem moc vděčnej...

[URL= přece umí udělat i něco dobře!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #217

Máma-RM>...jsem rád že buell padl, bezatk mě jejich firma ničím neoslovovala ,...


inteligent

(kawa je srdcovka asi jako pro ty některý er1pyčowoe...)

Naposledy editováno 18.10.2009 21:55:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 22:29 | Nahoru | #218
Forty> Hele to ale nikomu neberu řekl jsem že nemusím lidi co lezou ze stroje na stroj dle módy aneb typy lidí co kupujou stroje co zrovna letí apod. Mluvím tady o myšlence.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 22:37 | Nahoru | #219

Máma-RM>Forty> Hele to ale nikomu neberu řekl jsem že nemusím lidi co lezou ze stroje na stroj dle módy aneb typy lidí co kupujou stroje co zrovna letí apod. Mluvím tady o myšlence.


A co je teď podle tebe zrovna v módě??? Podle mě je to třeba i ta ZX10R , stejně jak R1...

(reakce na) Firma Buell to zabalila

18.10.2009 v 23:50 | Nahoru | #220

Máma-RM>není hrdinství si kupovat hondu nebo yamahu, ale kawu, je to o emocích a nějaké filosofii mít motku z nejmenší továrny na motky a nerej ty kecale.



já zase nevidím rozdíl mezi kawou, yamahou, hondou, suzuki. příjdou mi "stejný". každej si nějakou oblíbí a může se stát "jeho srdcovkou". příjde mi spíš, že trpíš komplexem, že se kawa nejmíň prodává... sry

jinak, já sem předtím reagoval taky na to cos psal o Buellu

Naposledy editováno 18.10.2009 23:50:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 09:44 | Nahoru | #221
DMC.motobiker> Hoši to je šerednej rozdíl. KAždej z těchle litrů je úplně jinej. Né nadarmo bývá často v inzerátch těch co ZX10R prodávali popis jako např: až příliš velký výkon apod, takže rozdíl to je velký. Navíc můžeme srovnat kolik je majitelú fárošů a kolik ZX10tek.... takže rozdíly jsou víc než patrné. Rozdíl poznáš až se svezeš na R1 a pak se svezeš na ZX10R

BTW for DMC: v módě je už několik let fároš a R1 :) to ví každej jen kluci od suzuki a od kawasaki jsou tzv "svý"

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 09:46 | Nahoru | #222
je fakt že největší for all je 1000rr (hlavně repsol) to je motorka která slouží jako modní doplněk na balení patnáctek a pokud to skombinujete s nagelovanou hlavou, tričkem gas repsol Honda tak je to kompletní R1 je na tom dost podobně

1 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 09:58 | Nahoru | #223
Ono k tomu aby byla místo repsolky módní ikonou Ducati s koulema,duší,charisma,srdcem,plícemi,játry a kdo ví čím ještě -brání oproti konkurenci vyšší cena Dneska tady můžeš číst od náctiletých hotove love story na téma téhle značky a pozor! Bez ujetí byť jednoho kilomatru na kubatuře vyšší než 125ccm A to je pak počteníčko

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 10:00 | Nahoru | #224
DaliboRR> tak samozřejmě, Ducati je o image

2 reakcí na tento příspěvek Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 10:11 | Nahoru | #225
Ještě že se tohle nestalo Kawě.

Ještě pro mladý rybízy - Kawa se stala srdcovkou zhruba před čtvrt stoletím. Ten zvuk chrchlajícího airboxu byl prostě božský a nikdo jiný to tehdy tak neměl. Většina 4-válců zněla jak vysavač a Kawu na dálku rozeznal každý podle zvuku.

Bulíčka je samozřejmě škoda, ale těch skutečně postižených (majitelů či reálných budoucích kupců) je naprosté minimum. Za pár let bude slovo Buell znít asi jako BSA, Zundap, ...

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 10:29 | Nahoru | #226
650ccm> No i dnes když jdu městem a slyším řev GPZ jak si jede nějakej drakouš co si užívá ten zvuk pekelných laufů... srdíčko zaplesá

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 10:46 | Nahoru | #227

GRASSEL>je fakt že největší for all je 1000rr (hlavně repsol) to je motorka která slouží jako modní doplněk na balení patnáctek a pokud to skombinujete s nagelovanou hlavou, tričkem gas repsol Honda tak je to kompletní R1 je na tom dost podobně





To třicítce pak tyhle typy lidí přechází na Buell, po padesátce na H-D

PS Samo nechci paušalizovat, jsou i pohodoví lidi co mají výše uvedené stroje, pár jich znám

Naposledy editováno 19.10.2009 12:39:05

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 10:58 | Nahoru | #228
Váňa> Tak se nám ta tajenka konečně vysvětluje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 11:01 | Nahoru | #229
Váňa> buď muj taťka (50+) neni tenhle typ nebo ti tam něco nesedí. na hd se svezl a byl z toho ZDĚŠENEJ. doma má v-stroma takže žasnul nad převodovkou převzatou ze Zetora, vibracema jak u kompresoru a rámem z vlnitého plechu s totožnýma vlastnotma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 12:32 | Nahoru | #230
Máma-RM> tak tím, že sem mluvil o tom "že nevidím rozdíl..." sem samozřejmě nemyslel vlastnosti strojů, ale myslel sem to koncepčně

proč sis zvolil za srdcovku kawu? pže má největší výkon? tak já si zvolím za srdcovku třeba repsola, pže má nejlepší brzdy... (nevím jestli skutečně má, o tom nemluvím). myslím to tak že kawu bych si koupil třeba protože "je nejrychlejší" nebo pže by vyhrála nějakej srovnávák mezi japoncema v časáku... jinak je typově to samý jako ostatní japonci...

pro mě je srdcovka Buell...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 12:34 | Nahoru | #231

Váňa>

To třicítce pak tyhle typy lidí přechází na Buell, po padesátce na H-D



mít extrémně krátkej rozvor a tolik krouťáku na zadním kole podle mě není moc pro starý lidi na kochačku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 12:59 | Nahoru | #232

Forty>mít extrémně krátkej rozvor a tolik krouťáku na zadním kole podle mě není moc pro starý lidi na kochačku...



Aha tak teď vidím ten mýtus, Buell toho krouťáku fakticky moc nemá, svez se na něm pak přesedni na třeba na ZRX 1200 nebo XJR 1200 (také dvanácky postarší konstrukce) tak zjistíš jak vypadá krouťak...

Naprosto respektuji že Buell,je pro tebe srcovka což je samozřejmě OK.
Někteří srdcaři však bohužel ztrácejí rozum.

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 13:33 | Nahoru | #233
Váňa> nepsal sem, že ho má nejvíc ze všech motek. psal sem ve spojení s rozvorem... a teď mě napadá ještě dost nízká hmotnost. jinak řada XB trpí nejvíc právě tím motorem, kterej si neudělali sami ale převzali od HD, má dost malej výkon kvůli zastaralý koncepci - OHV... njn HD... každopádně zastávám názor, že do takový motorky tenhle motor stačí, XB není o výkonu

njn a neseděl sem ani na jedný z týhle trojice :\

Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 14:10 | Nahoru | #234
Jen tak mimochodem k pojmu "srdcovka"

Jsou motorky srdcovky, které ten titul mají kvůli výjimečným vlastnostem - Africa, Hayabusa, spousta Ducen, ... - povšimněte si, že jsem sem nenapsal ani jednu Kawu, abych nebyl osočen z protěžování. Sice sem patří všechny ...

Jsou motorky, které si musejí velmi pracně vytvářet gloriolu a image (reklama, placené "testy", ...), aby se zdůvodnila jejich nesmyslná cena. Tu si pak často koupí "srdcaři" jen kvůli tomu, že ji hned tak někdo nemá.
A pak otravují normální lidi ... A jakoukoli negativní reakci (byť většinou oprávněnou) označují za závist. Chudáci.

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 15:04 | Nahoru | #235
Forty> Tak jí nikdy na ničem nejezdil, udělal jsem si papíry a šel rovnou na GPZ900RR 82 ročník a to bylo zlo, motor byl pekelnej zvuk jakbysmet, jen to bylo hrozně těžký a rval jsem se s tím do zatáček až jsem to jednoho dne neurval Pak jsem šel do ZX9R páč byla za dobrou cenu a měla akrapoviče i se svodama. Byl to neskutečnej stroj. Od prvního kilometru jsem ho miloval. Prostě kawa má naprosto osobité charisma oproti jiným značkám. No a ZX10R jsem si vybral jako nástupce, rozhodoval jen rok a 2005 byl nejbrutálnější. Pár úprav jako tlumič, brzdiče a pancéře a je to stroj jako pro mne stvořený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 15:09 | Nahoru | #236

650ccm>Ještě že se tohle nestalo Kawě.

Ještě pro mladý rybízy - Kawa se stala srdcovkou zhruba před čtvrt stoletím. Ten zvuk chrchlajícího airboxu byl prostě božský a nikdo jiný to tehdy tak neměl. Většina 4-válců zněla jak vysavač a Kawu na dálku rozeznal každý podle zvuku.

Bulíčka je samozřejmě škoda, ale těch skutečně postižených (majitelů či reálných budoucích kupců) je naprosté minimum. Za pár let bude slovo Buell znít asi jako BSA, Zundap, ...



jj, souhlas, Honda je zvukově uhlazená dámička a Kawa jak chrchlající tuberáckej santusák v metru, to se mi na ní taky líbí

(reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 15:39 | Nahoru | #237

dewwil>jj, souhlas, Honda je zvukově uhlazená dámička a Kawa jak chrchlající tuberáckej santusák v metru, to se mi na ní taky líbí



Kawu jsem měl a nemůžu proti ní říci ani slovo, nimnémě s toho výběru bych dal určitě přednost uhlazený dámičce než chrchlajícímu tuberáckýmu santusákovi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:05 | Nahoru | #238

Váňa>Aha tak teď vidím ten mýtus, Buell toho krouťáku fakticky moc nemá, svez se na něm pak přesedni na třeba na ZRX 1200 nebo XJR 1200 (také dvanácky postarší konstrukce) tak zjistíš jak vypadá krouťak...


No tak v podstatě je to pravda, ale pro mě bude vždycky veliký rozdíl v pěkné vlnité čáře na papíře, kterou sis naskenoval z časopisu , a v tom když před zatáčkou podřadím a začně mi pískat kolo , na ZRX ani XJR jsem nejel, ale např. R1 a moje 916 se v krouťáku opravdu nedají srovnávat , možná tak když jedu na R1 na 2ku 150 Km/h a podřadím na 1! I když i ta R1 má o 10 Nm větší krouťák než ten můj veterán! A co je nejhorší tak 916 má max. krouťák v 7mi a R1 myslím v 9ti tisících, což není tak veliký rozdíl jako třeba u Buella, kde je pokud se nepletu někde ve 3500 RpM , takže když si pak člověk jako ty vezme do ruky časopis s grafy průběhu výkonu a krouťáku u 916 vs. R1, tak bude jasný že veliký krouťák u V2 je jen mýtus , protože R1 má větší nástup všeho a hladší průběh že? No možná by neuškodilo se občas na něčem svézt , takhle to působí jako teoretizování... Ale pravda, docela rád bych si teď to XJR ozkoušel, abych poznal co že je to ten krouťák...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:09 | Nahoru | #239
DMC.motobiker> co má společnýho to že se ti blokne kolo při podřazen´í s krouťákem prosím tě?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Firma Buell to zabalila

19.10.2009 v 20:27 | Nahoru | #240

GRASSEL>DMC.motobiker> co má společnýho to že se ti blokne kolo při podřazen´í s krouťákem prosím tě?!


no to je přece ten karakter woe jak je to drsný a jak se to úplně vzpouzí a musíš to krotit a řídit a prostě úplně ovládat jinak to dělá něco úplně jinýho woe s tuctovou jebkou woe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... TomasRA 59 19.9.2024 v 13:31 TomasRA
Buell - řemen [1, 2] Buell XB9SX Werny_xb9sx 51 12.7.2023 v 23:32 fischpis
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist