Potom 350/360 1989-1991, lechce jsem jí poupravil:
Světlo, válce, budíky, blinkry, rychloPal-634, šíroké řidítka s přepínači 638, bezdotykové zapalování a plno chromu.
Hrkal jsem na ní dva roky, ZVS VVŠPVLS Vyškov - Ostrava, bez jedinné závady.
A roček v civilu, pak výměna za 639 a udělal jsem chybu
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepsi jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepsi jawa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepsi jawa
Cobra357>Většinou se moc neví o tzv. malém Áčku. Vzniklo to v roce 68. Byla to moc pěkná kompaktní motorka a velmi dobrými jízdními vlastnostmi.Dvouválec, pětikvalt,kolem 30 koníků.Bohužel jediný funkční kus je někde v soukromém vlastnictví a nemám fotku. Léta jsem kolem ní v práci chodil a nenapadlo mě vola si jí vyfotit. Možná bude mít fotku Honza Čejchan který má na prototypy zmizelé z fabriky nějaké vazby.
Zajímavá byla taky 637 a její "půllitrová" varianta.Na tom jsem jezdil rád.Sice to byl dost vibrátor ale jelo to jak svině. Protože to vypadalo skoro jako seriová 634 tak jsme na tom kluky kteří jezdily tu serii přiváděli k šílenství. Ta potvora jim hravě ujela na trojku . Já byl měsíc bez prémií když mě viděl šéf jak na tom jedu celou Spálenou po zadním . (provoz byl tehdy trochu jiný)
Zajímavá byla určitě ta čtyřventilová (nakonec i ta dvouventilová) dvěpade ale to už jsem ve fabrice nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepsi jawa
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepsi jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepsi jawa
Cobra357>.....Franta prohlásil že by nám nikdo nevěřil nebo by nás zavřeli ....
Jak to vždyť dnes je ta svoboda slova a vydat si taky můžeš co chceš ne
A jinak nemá JAWA něco jako je v mladoboleslavskym muzeu, nějaká síň se "zašlapanými projekty"?