globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak na zbarvení...
 
13.10.2009 v 21:32
čus je tady skoro zima a já vymejšlím píčoviny, zajímalo by mě jak docílím takovýho efektu


Vypadá to jako náký tepelný zpracování...

1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:38 | Nahoru | #1
Špatně seřízený ventily a budeš to mít taky

Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:39 | Nahoru | #2
svářečkou, airbrushem, bude toho víc

(reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #3

TOLI.>Špatně seřízený ventily a budeš to mít taky

1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:46 | Nahoru | #4
Na NSR asi těžko

Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:56 | Nahoru | #5
nechcu to na koncovku, potřebuju jen trubku...

(reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 21:57 | Nahoru | #6

maras>Na NSR asi těžko



Na 2T by to šlo taky, na srazu sem viděl pár jáwek po renovaci s pěkně vybarvenýma kolenama...

1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:19 | Nahoru | #7
No tak to potom stačí když dáš hodně chudou směs a budeš to někde trápit na jedničku a zbarvý se jedna radost.

Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:26 | Nahoru | #8
souvisí to s chemickými vlastnotmi ocelí, na povrchu se tvoří barvy kovových oxidů, které jsou viditelné i po ochlazení předmětu. Tyhle barvy vznikají takto čistě zejména při ohřevu.
Nejlépe se barvy sledují na vyhlazeném povrchu a modrá barva se takhle obejví na povrchu oceli při cca 320 stupních.

1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:31 | Nahoru | #9
tohle je zbarvený žíháním.. aby seto neztratilo.. musíš počítat stím,že po sežíhání plechu,nebude plech, trubka atd,už tak pevná, mám znamýho (kamaráda) co žíhá v jíčíně. umí udělat i namodralý šroubky do kapot,trubky do vidlic, kus plechu, na novej obal laufu,atd a kdo říká,že tohle spalíš autogenem,svářečkou je pro mě píííča taky sem si to dříve myslel.ale po 20 sekundách,a po vystydnutí seto ztratí pokud chceš číslo,na toho kluka,není problém,, ani moc nechce

(reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:35 | Nahoru | #10

TOLI.>No tak to potom stačí když dáš hodně chudou směs a budeš to někde trápit na jedničku a zbarvý se jedna radost.



Ted jestly by spíš nezheblo dřív něco jinýho než by byly modrý kolena...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:37 | Nahoru | #11
PATYs.....> jde to udělat i takhle postupně až do ztracena? a musí to bejt jenom titan nebo např. nerez, chrom atd...? kdyžtak číslo do PM kdyby se to někdy hodilo...
dík

Naposledy editováno 13.10.2009 22:37:33

(reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:45 | Nahoru | #12
Davv> : jde to do ztracena,když sem viděl jak to dělá, jeto taková skřín,na ve který materíál hodně zmrzne, a pak se ohřeje,a zustane tam takováhle mrdka sám sem nato koukal jak debill
hele,jde to na všechno coe leštěný.. asi.. protože jeho baba má gs.a ta má spalený uplně vše,vidle, rám u brejlí,kdyvku na konci.. šroubky... číslo na Frantu posílám do vzkazů at se daří,a pozdrawuj ho od PATYHO sewas

1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 22:57 | Nahoru | #13
ale myslim že není vhodný takto upravovat mechanicky namáhaný součástky protože se může změnit fáze železa v oceli(může se změnit struktura zrna) a uplně změnit její pevnostní parametry a může se ti taky stát že ti něco praskne, uvědom si že dojde ke zvýšení tvrdosti ale ke snížení houževnatosti materiálu, je to věda, nevim jaký součástky si chceš nechat takhle zpracovat, ale namáhaný součástky silně nedoporučuju tepelně upravovat pokud nevíš přesně co to je za kov, a něco uplně jinýho je žíhání litin, další obrovská kapitola...

Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 23:02 | Nahoru | #14
Když jsem do zrcadlova vyleštil svody(obyč ocel, žádnej nerez) na 410 tak mi po pár km nahodily přesně takovýhle barvy... nesmí na to ovšem během toho ohřívání přijít voda nebo bordel, pak to dělá fleky naprd..

edit: a na dvěpade jsem to nemusel ani leštit a mam to duhový až na koncovce... Teď tam mam Titan Akrap a ten je furt ošklivě matnej

Naposledy editováno 13.10.2009 23:03:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zbarvení...

13.10.2009 v 23:43 | Nahoru | #15

PRETORIAN88>ale myslim že není vhodný takto upravovat mechanicky namáhaný součástky protože se může změnit fáze železa v oceli(může se změnit struktura zrna) a uplně změnit její pevnostní parametry a může se ti taky stát že ti něco praskne, uvědom si že dojde ke zvýšení tvrdosti ale ke snížení houževnatosti materiálu, je to věda, nevim jaký součástky si chceš nechat takhle zpracovat, ale namáhaný součástky silně nedoporučuju tepelně upravovat pokud nevíš přesně co to je za kov, a něco uplně jinýho je žíhání litin, další obrovská kapitola...



jak říkáš,tak je pravda,pokud to je šroub, vejfuck,atd jeto OK.. už jenom trubky do vidlic žihá jen tak lehce do žluta,aby náhodou.... říkal že hnedka toe měkčí,a například při nehodě to i rupne... jde oto že třebas na vejfuku ti to nerupne,ne že by to nebylo namahaný,ale že ten vejfuk je teplej,a drží se to .... což třebas ty vidle nejsou zahřívaný,

Jak na zbarvení...

14.10.2009 v 00:03 | Nahoru | #16
ty vole scorpion to prodava za 10 nebo 15 litru a ty to chces udelat doma ?tak pak dej vedet jak se to povedlo,drzim palce

Jak na zbarvení...

14.10.2009 v 13:55 | Nahoru | #17
hod to do kamen...

(reakce na) Jak na zbarvení...

14.10.2009 v 16:12 | Nahoru | #18
PATYs.....> jasný no, pohledový součástky jako sou výfuky a součástky který nesou jenom sami sebe a nepřenášejí žádné síly a momenty můžou být asi beze strachu takhle zpracovaný. ale představa že mám takhle třeba třeba zpracovanou kyvku by mě děsila ještě je třeba upřesnit pojmy, žíhání je proces kterej se dělá pozvolna, pomalý prohřátí, pomalý chladnutí(viz vysokoteplotní a nízkoteplotní popouštění ocelí), naopak kalení je rychlé ohřátí a rychlé ochlazení. Jsou v tom velký rozdíly ve výsledku.
pokud by někoho zajímalo: odstupňování oceli podle teploty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist