1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...
Nejlépe se barvy sledují na vyhlazeném povrchu a modrá barva se takhle obejví na povrchu oceli při cca 320 stupních.
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zbarvení...
dík
Naposledy editováno 13.10.2009 22:37:33
hele,jde to na všechno coe leštěný.. asi.. protože jeho baba má gs.a ta má spalený uplně vše,vidle, rám u brejlí,kdyvku na konci.. šroubky... číslo na Frantu posílám do vzkazů at se daří,a pozdrawuj ho od PATYHO sewas
1 reakcí na tento příspěvek Jak na zbarvení...
edit: a na dvěpade jsem to nemusel ani leštit a mam to duhový až na koncovce... Teď tam mam Titan Akrap a ten je furt ošklivě matnej
Naposledy editováno 13.10.2009 23:03:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na zbarvení...
PRETORIAN88>ale myslim že není vhodný takto upravovat mechanicky namáhaný součástky protože se může změnit fáze železa v oceli(může se změnit struktura zrna) a uplně změnit její pevnostní parametry a může se ti taky stát že ti něco praskne, uvědom si že dojde ke zvýšení tvrdosti ale ke snížení houževnatosti materiálu, je to věda, nevim jaký součástky si chceš nechat takhle zpracovat, ale namáhaný součástky silně nedoporučuju tepelně upravovat pokud nevíš přesně co to je za kov, a něco uplně jinýho je žíhání litin, další obrovská kapitola...
jak říkáš,tak je pravda,pokud to je šroub, vejfuck,atd jeto OK.. už jenom trubky do vidlic žihá jen tak lehce do žluta,aby náhodou.... říkal že hnedka toe měkčí,a například při nehodě to i rupne... jde oto že třebas na vejfuku ti to nerupne,ne že by to nebylo namahaný,ale že ten vejfuk je teplej,a drží se to .... což třebas ty vidle nejsou zahřívaný,
pokud by někoho zajímalo: odstupňování oceli podle teploty