chtel bych poradit s vyberem motorky.Nemuzu se rozhodnout-mam tri zhave kandidaty-Kawasaki Versys,Kawasaki ER6-N a Suzuki V-Strom(650).Na Kawe ERku jsem delal autoskolu a vyyhovovala mi,Versys bude nejspis neco podobneho,ale Suzuka taky neni k zahozeni.Nehlede na to,ze na novou nejspis mit nebudu-takze pocitam s cenou neco okolo 100 000 - 120000.A Kawin zas tolik na vyber neni-myslim jetych.Muzete mi doporucit klidne i jiny stroj-ale melo by to byt CenduroDiky vsem za tipy a rady
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
Naposledy editováno 10.10.2009 13:13:46
Cobra357>Versys jsem jedno odpoledne jezdil a dojmy byly velmi pozitivní. Oproti Suzuce to víc jelo, bylo to obratnější a jediné co mi trochu vadilo byla kovářská převodovka. Řadilo to sice dobře a přesně ale na můj vkus trochu tvrdě.Spotřeba někde nad 4 litry. Prostě kdybych si měl vybrat z těhle motorek tak asi tu Kawu. TA je pěkná motorka ale dost žere a moc nejede.
Svez se na těch motorkách všech a z jedný prostě budeš mít lepší pocit než z těch ostatních.
No a to bude ta pravá
alp moc nežere mě žere něco přes 5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
inzerát
Hmm, za mne by to asi byl Versys nebo eFko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
A DR.Houbo rozhodně to NEJSOU stejné mašiny! Strom a pevnější konstrukce? Jak jsi to prosím Tě přišel?? Ale pozor, netvrdím, že strom je špatná motka, vůbec ne. Jen se mě na něm blbě sedělo (měl sem nějak divně natažený ruce) a motor má taky výkon, je ho potřeba víc vytáčet. Zkoušel sem i TA, ergonomie super a jízdní vlastnosti ok, ale motor? Mrdka pomalá, hrůza.
Musíš se rozhodnout podle vlastního pocitu, a hlavně se na každé aspoň hodinu projeď!! A taky si nenech radit od lidí co nemají srovnání a v životě na těch motkách neseděli
Naposledy editováno 10.10.2009 16:08:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
cábek>Laduj> Ano máš pravdu na versysu jsem nejel. Ale padnul mi v inzerci do oka strom, tak jsem si ho projel a sednul mi, takže jsem prostě neměl důvod už zkoušet nic dalšího. Neříkám, že by mi třebas versys nesednul, ale v tu dobu prostě žádnej pro mě za adekvátní peníz jetej nebyl a jak říkám ten strom mi sednul, tak jsem ho vzal. A je mi jedno jestli se ti to líbí nebo ne.
naopak Tvá odpověď je OK, je poctivá U mě to bylo trošku jinak, a navíc sem si říkal, že musím vyzkoušet všechny a pak se uvidí. A je to i tak, že každýmu bude vyhovovat něco jinýho. I proto sem napsal, že je potřeba vyzkoušet a podle pocitu vybrat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
KRM>Laduj> nevybiram podle kusu v bazarech-jen mam nejakej financni strop a je rozdil vybirat z desitek kusu Stromu nebo z par kusu Versysu.Versys se mi rozhodne libi vic.Na Stromu budu mit moznost se svest a vyzkouset,ale ten Versys.....nevim.Treba co sem dal odkaz W.O.L.F. na ten inzerat-Versys 2008 ABS najeto 10 000 "jen" 102 000?To se me treba moc nezda.Ale jsem laik-proto se taky tady tazu.
myslím, že letos už není kam spěchat, tak si nech na čas a vybírej pomalu. oni v bazaru Ti ji stejně asi nepůjčí na delší vyjížďku, tak hledej jíný cesty... (třeba předváděčku nebo v zahraničí). já taky kupoval jetou. jasně, že peníze jsou až prvním místě a právě proto nevybírej zbrkle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
Jo a na fotkách vypadají všechny krásně :\ chce to vidět na vlastní oči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
ahoj, já jsem tam střihnul ten inzerát jen tak, jelikož vystihuje podstatu té mašiny-vyblbnutí i cesta. Jinak poidle inzerátů těžko soudit. Jinak jak píše Palomoto to přihlášení s STK vyjde do 4000,-Kč. Osobně bych se asi kouknul na ten inzerát mašina má kufry a ABS, což je supr věc.
Pro ostatní bych chtěl upozornit na jednu věc Transalp Xlv 700 má motor 44kW a ne 39kW jako starší 650tka. Je daleko živější, tp říkám z vlastní zkušenosti a ne že kámoš povídal...Jistě je to Honda a tam jsou ceny trochu výše ale co do universálnosti je to dobrá motorka.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys-ER6_N nebo Suzuki V Strom?
ER-6 je něco podobného jako moje současná ER-5 - jen o generaci mladší.
Nevím, jak jsi narostl, ale obě kawy jsou proti V-Stromu malinké motorky. Nedávno náhodou jedna ER-6Nka zastavila na parkovišti vedle mé ER-5ky. A opticky mi připadla dokonce menší (ER-6n).
Pak taky zohledni jak moc budeš jezdit se spolujezdcem. Neříkám, že se přítelkyni sedí na ER-5ce špatně, ale stěžuje si na klouzání dolů. A když se tak koukám na 6ku... problém bude podobný. Na začátku jsi zmiňoval i Versyse - podobný problém. Ano, určitě se to dá vyřešit přešitím sedla, ale V-Strom to má vyřešené již v základu.
Další "+" pro V-Stroma je pozice spolujezdce vůči řidiči. Na tuto skutečnost jsem se ptal majitelů, V-Stroma, protože bude moji příští motorkou. Spolujezdec vidí poměrně dobře i dopředu přes řidiče. Přítelkyně vidí teď jen do stran a "trošku" se při jízdě nudí.
Co mi majitelé Stromků psali, tak toto "+" pro motorku je i její částečné "-"!!!!
Někdy spolujezdec vidí tak dobře, že vidí i na budíky a kecá do rychlosti.....
Pak tu máme kapoty - vstrom je má, kawa je naháč. Kapoty jsou podle mě jednoznačně výhodou.
Vzhled budíků, světel, a celkový vzhled je věcí názoru každého jednoho soudruha. Za mě, digitální budíky ER-6 .... hold cena je cena....
Nutno se zmínit i o výfuku. U ER-6ky zapomeň na centrální stojan. Absence centrálního stojanu, a hlavně nemožnost dodatečné montáže je pro mě "-"
Abych zhodnotil podle mě tyhle dvě motorky tak to ZJEDNODUŠENĚ napíšu takto:
cestování - 1. V_strom 2. ER-6n
blbnutí - 1. ER-6n 2. V-Strom
Edit: Ještě jedna věc: ABS. Je lepší ho mít a nepotřebovat, než nemít a potřebovat. No myslím si, že v každém případě potřeba jezdit tak, aby to ABS na motorce byla "jen" další nepotřebná zátěž
Naposledy editováno 11.10.2009 13:02:36