Speciální poděkování patří bretacertovi ( plus samozřejmě tý malý cácorce co tam pomáhala ) za skvělé zázemí a bumbání a Jaro -57 si zalouží také speciální dík za suprový papání, na to že nejím moc maso tak srnčí nožička mi fakt chutnala
Taky děkuji Hofimu za spreje věnované do soutěží a chtěla bych upozornit, že i když k nim byly přibalené kondomy, opravdu to nedoporučuju použít jako lubrikant a AJK za kyblíček do soutěže, myslím, že se dostal do těch správných rukou
Jo a taky děkuji moc všem za vybrané penízky na TeKillu a Zlobifku
A když tak koukám na ty fotky díky Mortíkovi a Páje za výbornou bábovku
No 3. sraz se už klube v hlavě tak uvidíme uvidíme
Mám tu prosbu od Sodomáka, aby jste mu neposílali fotky v těch mega souborech, stačí rozlišení 800x600 a 80% jpg. kvalita. Nemá prý nafukovací web a kdo neví co s tím, nějakej strejda Gůůůgle prý umí poradit
Tady jsou fotečky od naší lištičky Vulpeji o heslo si napište mě a nebo jí do PM
Rajče
Naposledy editováno 20.10.2009 15:15:26
1 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>tak jak vam to tu jde
Sme se vcera domluvili ze ti tam zejtra prijedeme udelat generalku na sraz Do soboty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>Mrzout> zejtra aha to beru
No a BradPida rikal ze se ozereme jako kravy
2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Naposledy editováno 08.10.2009 16:13:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>a co ted sem kouzelnik
SRAZ TŘÍDY PO 25-ti LETECH
17.10.2009 od 17.00 hod.
Frant. Lázně -restaurace "U Uzlů "
Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Mrzout>Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...
tak to se neboj srazek je pro me duležitější nějak nemam zájem koukat na ty nafoukane nány a stejně motorkam nerozumípsal sem jim že se nemuzu učastnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Mrzout>Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...
Nj...je to škoda taky jsem se na něj těšila1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>tak to se neboj srazek je pro me duležitější nějak nemam zájem koukat na ty nafoukane nány a stejně motorkam nerozumí
psal sem jim že se nemuzu učastnit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Nataška>já jsem taky nafoukaná nána a motorkám nerozumím
tak co stebou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>tak co stebou?
VOZRAT!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Mrzout>VOZRAT!!!
to je dobrej nápad vožrat a pak zapomene na to že je nafoukaná1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>to je dobrej nápad vožrat a pak zapomene na to že je nafoukaná
A ze nerozumi motorkam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>Mrzout> to já taky ne co je je to motorka vlastně
Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou. Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler. Tento vynálezce se ale o motocykly nezajímal, chtěl pouze vyzkoušet svůj motor. Od té doby se rozvoj „motorových dvoukolek“ velmi zrychlil. Sériovou výrobu zahájila německá firma Hildebrand a Wolfmüller v roce 1894.
První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.
Motocykly může pohánět dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor.
V dnešní terminologii řadíme motocykly mezi tzv. jednostopá motorová vozidla
2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem
Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>TOTO JE TAKY MOTORKA?
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem
Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.
2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Holt, co se stalo, stalo se a život jde dál. Za chvíli bude zase dobře!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Nataška>tak si mě kluci ožerte,ale né že mě pak budete svádět...
Jak svadet? proste prijdu a zeptam se jestli si chces zasukat... Sem bajker pycowoe a ne priposranec v tanecnich!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
bretacert>TOTO JE TAKY MOTORKA?
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem
Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.
toz to chcu !!!!
nafty mam mrte a disl motor vydrzi vecne
Mrzout>Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou. Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler. Tento vynálezce se ale o motocykly nezajímal, chtěl pouze vyzkoušet svůj motor. Od té doby se rozvoj „motorových dvoukolek“ velmi zrychlil. Sériovou výrobu zahájila německá firma Hildebrand a Wolfmüller v roce 1894.
První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.
Motocykly může pohánět dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor.
V dnešní terminologii řadíme motocykly mezi tzv. jednostopá motorová vozidla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
Mrzout>
Páni to je krásná potvůrka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
vysokejbatůžek>Páni to je krásná potvůrka
ahoj ale ty přece taky