globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi
 
8.9.2009 v 17:59
Nazdar bando, chtěla bych moc poděkovat všem za hojnou účast byli jste fakt super a za sebe říkám, že jsem si to plně užila, ještě teď mě bolej záda z tanečních kreací alá breakdance říznutej metaláckým pohazováním hřívou Fotky asi budou opravdu zajímavý a ty svoje snad ani radši nechci vidět

Speciální poděkování patří bretacertovi ( plus samozřejmě tý malý cácorce co tam pomáhala ) za skvělé zázemí a bumbání a Jaro -57 si zalouží také speciální dík za suprový papání, na to že nejím moc maso tak srnčí nožička mi fakt chutnala

Taky děkuji Hofimu za spreje věnované do soutěží a chtěla bych upozornit, že i když k nim byly přibalené kondomy, opravdu to nedoporučuju použít jako lubrikant a AJK za kyblíček do soutěže, myslím, že se dostal do těch správných rukou

Jo a taky děkuji moc všem za vybrané penízky na TeKillu a Zlobifku

A když tak koukám na ty fotky díky Mortíkovi a Páje za výbornou bábovku

No 3. sraz se už klube v hlavě tak uvidíme uvidíme

Mám tu prosbu od Sodomáka, aby jste mu neposílali fotky v těch mega souborech, stačí rozlišení 800x600 a 80% jpg. kvalita. Nemá prý nafukovací web a kdo neví co s tím, nějakej strejda Gůůůgle prý umí poradit

Tady jsou fotečky od naší lištičky Vulpeji o heslo si napište mě a nebo jí do PM

Rajče


Naposledy editováno 20.10.2009 15:15:26

1 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:00 | Nahoru | #4531
tak jak vam to tu jde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:00 | Nahoru | #4532

bretacert>tak jak vam to tu jde


Sme se vcera domluvili ze ti tam zejtra prijedeme udelat generalku na sraz Do soboty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:01 | Nahoru | #4533
Mrzout> zejtra aha to beru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:02 | Nahoru | #4534

bretacert>Mrzout> zejtra aha to beru


No a BradPida rikal ze se ozereme jako kravy

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:08 | Nahoru | #4535

Mrzout>No a BradPida rikal ze se ozereme jako kravy

tak to beru

2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:10 | Nahoru | #4536
§

Naposledy editováno 08.10.2009 16:13:26

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:13 | Nahoru | #4537

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:13 | Nahoru | #4538

bretacert>a co ted sem kouzelnik

SRAZ TŘÍDY PO 25-ti LETECH

17.10.2009 od 17.00 hod.

Frant. Lázně -restaurace "U Uzlů "


Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:14 | Nahoru | #4539

Mrzout>Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...

tak to se neboj srazek je pro me duležitější nějak nemam zájem koukat na ty nafoukane nány a stejně motorkam nerozumí
psal sem jim že se nemuzu učastnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:15 | Nahoru | #4540

Mrzout>Oooooooooo Breto nam je tak lito, ze nebudes na srazu co bude u tebe doma...

Nj...je to škoda taky jsem se na něj těšila

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:15 | Nahoru | #4541

Nataška>Nj...je to škoda taky jsem se na něj těšila

pravě proto tam nejedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:17 | Nahoru | #4542

bretacert>tak to se neboj srazek je pro me duležitější nějak nemam zájem koukat na ty nafoukane nány a stejně motorkam nerozumí
psal sem jim že se nemuzu učastnit

já jsem taky nafoukaná nána a motorkám nerozumím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:18 | Nahoru | #4543

Nataška>já jsem taky nafoukaná nána a motorkám nerozumím



tak co stebou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:18 | Nahoru | #4544

bretacert>tak co stebou?


VOZRAT!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:19 | Nahoru | #4545

Mrzout>VOZRAT!!!

to je dobrej nápad vožrat a pak zapomene na to že je nafoukaná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:20 | Nahoru | #4546

bretacert>to je dobrej nápad vožrat a pak zapomene na to že je nafoukaná


A ze nerozumi motorkam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:22 | Nahoru | #4547
Mrzout> to já taky ne co je je to motorka vlastně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:24 | Nahoru | #4548

bretacert>Mrzout> to já taky ne co je je to motorka vlastně


Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou. Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler. Tento vynálezce se ale o motocykly nezajímal, chtěl pouze vyzkoušet svůj motor. Od té doby se rozvoj „motorových dvoukolek“ velmi zrychlil. Sériovou výrobu zahájila německá firma Hildebrand a Wolfmüller v roce 1894.

První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.

Motocykly může pohánět dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor.

V dnešní terminologii řadíme motocykly mezi tzv. jednostopá motorová vozidla

2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:27 | Nahoru | #4549
TOTO JE TAKY MOTORKA?
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem

Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:28 | Nahoru | #4550

bretacert>TOTO JE TAKY MOTORKA?
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem

Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.


(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:28 | Nahoru | #4551
morticimus> Tak to pozadí naproti je ostrov Korčula s pohledem přímo na Starou Korčulu, Republika Hrvatska.

2 reakcí na tento příspěvek 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:30 | Nahoru | #4552
tak si mě kluci ožerte,ale né že mě pak budete svádět...

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:31 | Nahoru | #4553
Nataška> Hloupost není pro něj omluva! Když se nechal sbalit, je to vědomé. AAAA ona už ho opustila? Chtěl co má, že si ji neudržel a vás dvě opustil je jeho problém, tak ho neřeš! I když je to těžké. A nelitovat ho!
Holt, co se stalo, stalo se a život jde dál. Za chvíli bude zase dobře!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:33 | Nahoru | #4554

Nataška>tak si mě kluci ožerte,ale né že mě pak budete svádět...


Jak svadet? proste prijdu a zeptam se jestli si chces zasukat... Sem bajker pycowoe a ne priposranec v tanecnich!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:37 | Nahoru | #4555

bretacert>TOTO JE TAKY MOTORKA?
Dieselová motorka s hydrostatickým převodem

Kutil Jeff Parker se leta specializuje na hydraulická hejblátka a jelikož má mimo jiné rád i motorky, použil svoje znalosti a zkušenosti při tvorbě vyjímečného stroje na dvou kolech. Jeho motorka je složená z rámu vlastní konstrukce, tříválcového dieselového motoru Kubota 1123 ccm a pár „normálních“ součástek. Co činí ale motorku unikátní, je právě hydrostatický převod síly z motoru na zadní kolo. Žádný řemen, řetěz, kardan, jenom tlak oleje.
Ovládání stroje zůstává standardní, řazení se však omezuje jen na neutrál, chod vpřed a chod vzad. 350 kilo těžkou motorku je možno normálně potkat na silnici, není to jen extrém k machrování na webu.



toz to chcu !!!!

nafty mam mrte a disl motor vydrzi vecne

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:38 | Nahoru | #4556

Nataška>tak si mě kluci ožerte,ale né že mě pak budete svádět...

no a to by vadilo

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:39 | Nahoru | #4557
morticimus> byla by to sila zajet na pumpu a tankovat do motyky naftu

(reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:45 | Nahoru | #4558

Mrzout>Motocykl je dvoukolový dopravní prostředek poháněný spalovacím nebo elektrickým motorem. Kola jsou umístěna za sebou a pohonná jednotka (motor a převodovka) mezi nimi. Řidič sedí na motocyklu obkročmo a směr řídí řidítky.
První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn parou. Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler. Tento vynálezce se ale o motocykly nezajímal, chtěl pouze vyzkoušet svůj motor. Od té doby se rozvoj „motorových dvoukolek“ velmi zrychlil. Sériovou výrobu zahájila německá firma Hildebrand a Wolfmüller v roce 1894.

První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.

Motocykly může pohánět dvoutaktní nebo čtyřtaktní motor.

V dnešní terminologii řadíme motocykly mezi tzv. jednostopá motorová vozidla

takže takhle? [img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:45 | Nahoru | #4559

Mrzout>



Páni to je krásná potvůrka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2. oficiální sraz Bags and Pilots JE ZA námi

8.10.2009 v 16:47 | Nahoru | #4560

vysokejbatůžek>Páni to je krásná potvůrka

ahoj ale ty přece taky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist