globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XV 535 Virago - startování
5.3.2009 v 12:19
Nazdarek , včera mi to nedalo a jel jsem se projet na motorce, vytlačil jsem si jí z garáže.Chtěl jsem nastartovat jako vždy se sytičem (Motor jen a jen točil) opakoval jsem to několikrát a nic.Vypl jsem ho a zkusil bez (blafla hned) . Je to normální po nějqké delší době nečinosti ??

XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 13:04 | Nahoru | #1
já si myslím, že se ti rozhodila karburace, po delší době se ti to začne dusit ?Připadá mi to přesycený

1 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 14:10 | Nahoru | #2
ne ne moto jelo v pohodě, no problema .Delší trasu sem nejel ale chod i tah mi přijde dobrej.

(reakce na) XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 14:35 | Nahoru | #3
jira123> jestli se ti nezvedla spotřeba, neřešil bych to. Když ti to chytá bez sytiče v pohodě... a nežere to. Ale pro jistotu se zkus zeptat přímo jednoho na foru. Má nick 1100Virago

Naposledy editováno 05.03.2009 14:36:32

XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 16:10 | Nahoru | #4
spotřeba nevím , to jsem jel jen malej kousek .Asi to přehlédnu , uvidím příště. spousty lidí mi říkal že se to po zimě stává

XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 16:27 | Nahoru | #5
Můj táta má taky XV 535 Virago, rok 1998. Motorka nebyla nastartovaná od listopadu, přes zimu byla vytažená baterka. Minulej tejden nebyl se startováním jedinej problém ...

2 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 16:34 | Nahoru | #6
jira123> No já to po zimě většinou pouštim z kopce, takže se to párkrát otočí a pak to chytne (se sytičem), takže nevím jak to chytá po delší době na startér, ale že by to byla nějaká chyba to asi nebude, třeba Virago jsem startoval skoro pořád bez sytiče, a používal jsem ho jen v teplotách pod 15 stupňů, a stejně tak i na Ducati jsem sytič použil jen párkrát, a to za teplot pod 10 stupňů, takže pokud motor jede po zahřátí tak jak má tak to určitě neřeš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 22:47 | Nahoru | #7
jira123: Pokud se to nezačne stávat pravidelně, tak do toho nevrtej. První start po zimě je vždycky tak trochu abnormální záležitost a všechno se chová poněkud nepředvídatelně.
Nejspíš to ze začátku nechtělo chytit kvůli zkondenzované vhlkosti a opakovanými starty se naplnil válec přebytkem směsi, tak už to nechtělo pálit. Až po zavření sytiče se to po pár otáčkách přiblížilo normálu a chytilo. Prostě to rozjezdi a s příchodem lepšího počasí se to bude chovat stejně jako vloni.

XV 535 Virago - startování

5.3.2009 v 23:26 | Nahoru | #8
1100Virago souhlas

(reakce na) XV 535 Virago - startování

6.3.2009 v 01:23 | Nahoru | #9
1100Virago> Ma pravdu predseda

XV 535 Virago - startování

8.3.2009 v 15:20 | Nahoru | #10
tak mě ještě napadla souvyslost jestl na to nema vliv že je ta motorka v garáži pod motoplachtou.Myslím že od te doby chytá bez toho sytiče?

XV 535 Virago - startování

8.3.2009 v 16:32 | Nahoru | #11
jira123> To sice nevím, ale taky mám Virážku pod plachtou a v chytá v pohodě...

XV 535 Virago - startování

8.3.2009 v 17:00 | Nahoru | #12
no uvidíme :)

XV 535 Virago - startování

9.3.2009 v 21:33 | Nahoru | #13
Dneska už mi z toho startování klikla asi baterka :( , ale stejně mi to pořád vrtá hlavou

XV 535 Virago - startování

10.3.2009 v 19:05 | Nahoru | #14
Baterka dolitá , nabytá .A motorka už běží se sytičem (jako dřív) a nádherně startuje . Je to divné ale asi to bylo slabou baterií

XV 535 Virago - startování

10.3.2009 v 20:21 | Nahoru | #15
jira123> Slabou baterií? Volnoběh??? Nebo plachtou??? No teda co se tady člověk všechno nedozví... Kdyby to bylo baterkou, tak by musela být tak na nule, že by už ani nedala dost proudu do zapalování na jiskru, jelikož na volnoběh to asi moc nedobíjí, ale pak už by ani nesvítily kontrolky a určitě by to ani necvaklo se startérem, avšak po chvíly jízdy by se už dobila dost na to aby něco dávala , podle mě to bylo prostě jen tím že to dlouho stálo...

A po zimě to každý mašině chvíly trvá než se zase naplní karbce, odvzdušní se to a cojávím co ještě, prostě to chce pořádně protáhnout, a když to ani pak nejede tak jako dřív, tak můžeš hledat problém, jinak na Viragu jsem sytič skoro nepoužíval a nikdy mi to nevadilo , raději nedělej voloviny a dokut je všechno v pohodě, tak jen jezdi a tu mašinu si užívej...

XV 535 Virago - startování

12.3.2009 v 19:28 | Nahoru | #16
No stejně si myslím že to bylo tím že byla baterka slabá .Ale s tim protáhnutím naprosto souhlasím + plus užívání mašiny

XV 535 Virago - startování

21.3.2009 v 10:46 | Nahoru | #17
Ahoj všem,
měl jsem po letošní zimě podobný problém, jen s tím rozdílem, že jsem nenastartoval vůbec a vymlátil na tom 3krát baterku.
Nakonec jsem vypustil všechen benzín, vše profoukl a vyčistil benzínový filtr, vyměnil svíčky a nechal vše "odvzdušnit". Nalil jsem nový benzín a ejhle; start napoprvé a nádherný zvuk.
Toď mé zkušenosti s prvním startem po letošní, zatraceně dlouhé zimě.
Milan

XV 535 Virago - startování

21.3.2009 v 18:31 | Nahoru | #18
milandemjanenko> To mě chytlo Virago po zimě vždycky napoprvé , a XV500 chytala skvěle dokonce i v zimě , samodřejmě tak spolehlivé stroje jako je Norton ES2 to zasejc nejsou, ten chytá i v mínus 30 pěkně na první našlápnutí , ale předevčírem jsem měl docela velký potíže uvést do chodu Ducati, trvalo mi to asi půl dne, no možná si řeknete že je to Italskej klump, ale nebylo to jen tím, myslím že stát se to může i na rejži, ale k věci, bylo to tím že to nemohlo do karbců nasát benzín, a já nevím jak se ovzdušnují, tak jsem se do toho nechtěl vrtat, navíc dokud to jede dobře, tak jsem normálně vyndal svíčky, cáknul jsem benzín přímo do válce a složil, a vždycky to chytlo a pěkně se to protočilo, a nakonec asi napodesátý už si to ten benzín konečně přisálo a s pomocí sytiče se to dostalo do otáček, no a od tý doby už to chytá pěkně tak jak má...

1 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování

6.4.2009 v 11:42 | Nahoru | #19
Tak to jste všichni klikaři.. Já XV535 nastartoval na druhý cuknutí, ale asi po minutě zdechla nejspíš totálně. Nedává jiskru ani na jeden válec, 2 dny vše kontroluju a testuju a už mi zbývá jen CDI - tu snad ani nejde proměřit, musím někam do servisu, kdu mi na 5 vteřin půjčí jinou a pak prodají novou....

XV 535 Virago - startování

6.4.2009 v 12:02 | Nahoru | #20
miki33> Tak taková věc by mi zkazila celý odpoledne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 Virago - startování

6.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #21
miki33> Tak to jste všichni klikaři.. Já XV535 nastartoval na druhý cuknutí, ale asi po minutě zdechla nejspíš totálně. Nedává jiskru ani na jeden válec, 2 dny vše kontroluju a testuju a už mi zbývá jen CDI - tu snad ani nejde proměřit, musím někam do servisu, kdu mi na 5 vteřin půjčí jinou a pak prodají novou....

tak zcela totéž se stalo mojí ženušce s její 535. Naskočila,chvíli běžela a konec. Nedávala jiskru,ale točila starterem. Dal jsme tam zcela novou baterku (tamta už byla asi polomrtvá,že nazabralo ani dobíjení) a šlape jak hodinky!
určitě ti bude levnější než CDI.
Tak držím palce (moje 1100 chytla hned)

(reakce na) XV 535 Virago - startování

9.6.2009 v 13:00 | Nahoru | #22
> To chce asi převinout alternátor.

(reakce na) XV 535 Virago - startování

24.6.2009 v 20:58 | Nahoru | #23
DMC.motobiker> By se mi taky libilo startovat bez sytice - moje krasavice se nahriva par minut a na sytic musim jet k prvni krizovatce, a pak si ho dovolim stahnout, jinak mi stavkuje:)

XV 535 Virago - startování

24.6.2009 v 21:14 | Nahoru | #24
vencka> To já jí normálně bez sytiče natočím, a zlehoulinka zahřívám klidnou jízdou, žádný divočení, ale máš pravdu že na prních pár křižovatkách si musím plyn hlídat a nepouštět ho úplně, jinak by to asi zdechlo, ale dá se to, žádné trabl, dělal jsem to tak přez celé léto, a na pohodu, a na sytič jsem vždy sáhnul jen když bylo pod 10 stupňů...

XV 535 Virago - startování

6.10.2009 v 14:08 | Nahoru | #25
Já osobně po zimě nebo dlouhým stání vypustím karbecy dole šroubkama,kdyby tam byla nějaká kapka vody a nemáme se startováním žádný problémy.Samozřejmě baterka musí být v richtiku a svíce taky. Není špatný eventualně přehlídnout kostry a ošetřit je kontaktolem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist