1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
1 reakcí na tento příspěvek Přezouvaní
mejdlo má každej doma, tak si zbytky starýho mejdla dej do plechovky a trochu vody a nějaký štěteček na mazání
kup si 3 malé montpáky, jedna šikovná stojí od 120,- do 250,- se dvouma to jde ale se třema ještě lépe (aspoň teda mě)
no a pak potřebuješ kompresor se vzdušníkem do kterého nacpeš kolem 7atm - guma se pak nahazuje rychle a snadno
No a pak už jenom přezouvat a přezouvat a sledovat i jiné lidi, pak se to naučíš....
(já mám starý auto a u toho si přezouvám kola sám a nevyvažuju, na cesty do sousedního města to není potřeba, nad 100kmh s tim stejně nejezdim)
Naposledy editováno 23.09.2009 23:28:24
retep>Největší problém mi dělá odlepit drapák od ráfku.. .pak už je to celkem v pohodě...
a přitom je to tak snadný boční stojánek má každá motorka a tak zatlačit vahou motorky na příslušné místo je snadné a rychlé, na co se dřít že ano (skus zouvat kola u starýho auta tomu já říkám dřina)
TOLI.>Já používám dvě slabý montpáky bez mejdla.Základ je mít pořád shozenou patku.
Přesně tak. Když sešlapeš obě patky do středu ráfku, tak pneu sundáš i dvouma klíčema 13-15. Takto nouzově řešeno na benzince v Alpach. Hotovo za 5minut. Jinak doma maznu patky mejdlem, aby se neničili a dvě montajzny mi k tomu bohatě stači. Nesmí být člověk ale levorukej.
Co z toho plyne.... Michelin a nenadřeš se.
Základ jsou dobrý montýráky, opravdu to udělá velký rozdíl.
Já mám nejmenší Motion Pro, a dost dobrý jsou taky takový z kulatiny s očkem na konci.
Předstím jsem to dělal nějakýma komunistickýma a bylo to peklo.