prosím náhodou nezkoušeli jste někdo otevírat originál výfuk??? zkušenost???
jsem si pořídil motárda a rád bych byl aspoň trošku slyšet! ;)
ale 10 000 do laďáku se mi moc dávat nechce a i se mi ten originál docela líbí! ale popř. máte zkušenost s nějakým konkr. laďákem??? co spotřeba??? :shy:
dík moc za každou radu! čus
Jinak kdybys chtěl tak mám na prodej jeden výfuk z Husqvarny TE610E, je ideální na předělání na laďák (přepážka je tam jen 1 a je jen přinýtovaná a celej je rozdělávací)
2 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400
1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400
Mě tehdy taky vadil zvuk=šepoťák a malý krouťák motoru v nižších otáčkách,tak jsem
nejdřív pořídil laďák LeoVince X3, ale to je 9.000,- což je dost.Pak se mi stejně nelíbil zvuk,ikdyž průběh výkonu se zlepšil ( měl jsem i kit karbur. Dynojet ) ,tak jsem Leoša prodal a za 1.200,- koupil Výfuk z ostré verze DR-Z400.To bylo konečně to pravé,až na to,že ten ostrý lauf řval jak kráva. Takže těžko radit.Nechci vám brát iluze,ale ona DR-Z400SM nikdy moc nepojede, protože má karbec Mikuni BSR36 ,kdežto ostrá verze má Keihin FCR39 a to je jiná káva. 50koní oproti 40k SM-ka jde prostě poznat.
Jinak Suzuki DR-Z400SM je nádherný stroj a navíc momentálně za dobrou cenu.Šel bych do ní hned, ale jako motard by musela mít tak 50-60k a objemnější motor.
I když kdo viděl na Youtobe.com video Chambona na sériovce DR-Z400SM,tak viděl,
jak jde jezdit se sériovkou :)
Hodně úspěchů při tunění *yes*
jo a co ten Dynojet?? bylo to trošku, trošičku znát?? :puke: koukal jsem, že stojí snad 1900Kč tak jsem taky o něm uvažoval!
ale to by chtělo i ten laďák! ale na to zatim jaksi neni :(
a je fakt, že jsem DR pořídil na ježdění do roboty hlavně kvůli spotřebě!
ale jen aby aspoň trošku bublalo!!!! ;)
zase tak řvát nemusí, stačí že mi doma řve YZ450 a taky decentně GSX-R1000 to už by mě sousedi ukamenovaly!!!! :rolleyes:
tak nevím no...... ale jinak je DR super!!!! jen by spotřeba mohla zůstat a přibýt třeba 10koníků!!! :cool:
čus
bych to neřešil.Jinak ty mé úpravy Dynojet + ostrá lauf znát byly,ale pořád DR nejelo
tak jako bráchovo ostré DR-Z400E.A to má 50koní.A hlavně šla nahoru spotřeba min. o 1l,
možná i víc.Za 4 litry jako se sériovým motorem by jsi určitě nejezdil.
Já už bych dnes s odstupem času tyto úpravy nedělal a nevrážel do toho tolik peněz.
DR bych nechal tak jak jsi ji koupil a basta.
Zkus si najít na tom www.youtobe.com to video Stefana Chambona a uvidíš, že to moc není o motorce, ale o jezdci ;)
Jinak ať Suza slouží a hodně příjemných zážitků v sedle. :thmubup:
to je taky proto, že je to tak tichý, na YZ se mi to eště nestalo *yes* no to mi ale zase běhaj do cesty mislivci jak to řve! *no*
no mam eště nějakou slevu, že ten kit by mě vyšel na 1600kč a univerzál leďák na 2500kč stejně ty laďáky jsou dost ne jedno brďo! si myslim :shy:
tak, že bych ji navařil na origo svod!
tak co???? a co KN filtr??? si vymejšlimco??? :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400
Patriot DR píše: Zdar Vespa a ostatní.Můj názor je ten, že otvírat origo sériový výfuk z DR-Z400SM nemá smysl.Já ho sice neviděl-ten z modelu 06 nebo 07,jen na fotkách, ale pokud je to stejně řešené jako u DR-Z400S, r.2003 kterou jsem měl já,tak si asi moc nepomůžete.
Mě tehdy taky vadil zvuk=šepoťák a malý krouťák motoru v nižších otáčkách,tak jsem
nejdřív pořídil laďák LeoVince X3, ale to je 9.000,- což je dost.Pak se mi stejně nelíbil zvuk,ikdyž průběh výkonu se zlepšil ( měl jsem i kit karbur. Dynojet ) ,tak jsem Leoša prodal a za 1.200,- koupil Výfuk z ostré verze DR-Z400.To bylo konečně to pravé,až na to,že ten ostrý lauf řval jak kráva. Takže těžko radit.Nechci vám brát iluze,ale ona DR-Z400SM nikdy moc nepojede, protože má karbec Mikuni BSR36 ,kdežto ostrá verze má Keihin FCR39 a to je jiná káva. 50koní oproti 40k SM-ka jde prostě poznat.
Jinak Suzuki DR-Z400SM je nádherný stroj a navíc momentálně za dobrou cenu.Šel bych do ní hned, ale jako motard by musela mít tak 50-60k a objemnější motor.
I když kdo viděl na Youtobe.com video Chambona na sériovce DR-Z400SM,tak viděl,
jak jde jezdit se sériovkou :)
Hodně úspěchů při tunění *yes*
Jojo souhlas s Patriotem - ta koncovka ze 400E je fakt rachot - já jsem výfuk dokonce kvůli sousedum ( i mě) vyměnil za laďák se svodem, kterej je o dost tišší.