globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka
10.9.2009 v 15:10
Zdar mam problem, vcera se mi zacalo stavat ze pri zastaveni mi motorka po chvilce chcipne jakoby dosel benzin, jenze to nedela pravidelne, nekdy ji necham stat a v poho prede, jindy exne. Taky uz chcipla takhle i za jizdy z kopce bez plynu a chova se divne pri jizde s malo plynu nebo bez neho a celkove v nizkejch otackach - pocukava, spatne reaguje na plyn, obcas jakoby streli do vyfuku a mozna se trochu zmenil zvuk vyfuku, takove kratke davky... Cim to bude? Napadlo me nekde ucpanej privod paliva, ucpana tryska v karburatoru nebo pocatek zadreni motoru (motor ma vyssi odpor a diky tomu drivejsi mnozstvi plynu nestaci na udrzeni volnobehu?). Poradite? Predem dik.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 15:27 | Nahoru | #1
nevim co máš za motku...ale vyndal bych ty usmrcený svíčky...a dal tam nový...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 15:29 | Nahoru | #2
WolfYZF-R1> Je to KMX 125 viz pod tematem. Kdyby to byla svicka, neblblo by to i pri vyssich otackach normalne za jizdy?

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 15:30 | Nahoru | #3
Ty svíčko jedna erjedničkovská....
Máš bohatou směs,zasraný airbox... Po tomhle jdi

Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 15:35 | Nahoru | #4
mrknul bych na filtr, vyměnil svíčky a pak případně nechat seštelovat karbec

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 15:47 | Nahoru | #5
Ze bych zadrel se nemusim bat? Zdalo se mi ze v posledni dobe zere mene oleje...

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 16:07 | Nahoru | #6

SirIndy>WolfYZF-R1> Je to KMX 125 viz pod tematem. Kdyby to byla svicka, neblblo by to i pri vyssich otackach normalne za jizdy?



ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 16:08 | Nahoru | #7

Martjas>Ty svíčko jedna erjedničkovská....
Máš bohatou směs,zasraný airbox... Po tomhle jdi



tady je správná rada opravdového znalce...

Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 17:52 | Nahoru | #8
Tak mam nove info z dnesni projizdky - pul hodiny sem to prohanel po polnackach, zadnej priznak vse ok, potom najedu na silnici chvili jedu, pak dlouha rovinka, stale plnej kotel 130 jedu dve tri minuty a potom najednou skub - asi pul vteriny zadnej zvuk a netahne a pak zase jako by se nic nedelo jede dal dalsich nekolik minut, potom zpomaleni na krizovatce a pri akceleraci pak na trojku zase skub a nekolikrat jsem musel pridat a ubrat plyn nez se to chytlo a zacalo tahnout... Takze to dela v uplne nahodnych situacich - plnej kotel, rozjezd, volnobeh, nizke otacky... Potom pul hodiny nic a pak mi dosel benzin a ten projev tesne nez to uplne zhaslo byl presne uplne stejnej jako ty vypadky predtim - dokud to nezhaslo komplet tak jsem byl presvedcenej ze uz to zase dela - takze bych to fakt videl na neco s nedodavanim benzinu do valce - hadicka nebo tryska v karburatoru, na tu svicku ani airbox bych to nevidel - mam pravdu?

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 21:32 | Nahoru | #9
WolfYZF-R1>

2 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 21:33 | Nahoru | #10
Šetři na nikasil a na píst...držet plný na enduru 3 minuty..to seš king ty vole...přidřeno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 21:58 | Nahoru | #11
maras> Kdyby to bylo pridreny tak to nebude delat ty dnesni kratky vypadky, to sedelo jen na ten volnobeh...

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 21:59 | Nahoru | #12

SirIndy>maras> Kdyby to bylo pridreny tak to nebude delat ty dnesni kratky vypadky, to sedelo jen na ten volnobeh...



Já nevím, já říkám co si myslím že tomu je

A právě, tyhle výpadky má na svědomí přidírající se píst..navíc když píšeš že to žere málo oleje

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 23:03 | Nahoru | #13
zhruba asi 60 zavad co me napada ovsem bude jich asi vic moznych , tohle na foru nevyresis

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

10.9.2009 v 23:05 | Nahoru | #14

Creck>zhruba asi 60 zavad co me napada ovsem bude jich asi vic moznych , tohle na foru nevyresis



Nene, mě napadlo 63

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

13.9.2009 v 13:43 | Nahoru | #15
Tak pred dvema dny to vygradovalo tim, ze motorka se po nakopnuti ihned zadusila a uz nesla nakopnout, ani roztlacit, nic... Nasledovalo, vyndani svicky, jeji osuseni a vycisteni, zkouska hazeni jiskry - ok, vraceni a znova to same. Podruhe jsme ji nahrali horakem - to same jen vydrzela o par vterin dele - ale zase uchlastane. Takze vycisteni vzduchoveho filtru a karburatoru - pak uz startovala krasne ale pri jezdeni zase delala to co predtim. No a dnes jsem dosel k tomu, ze to nejspise dela sytic, ktery se bud zasekava nebo sam vytahuje a v zavislosti na teplote motoru tam pak jde moc bohata/chuda smes...

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 09:25 | Nahoru | #16
Místo dlouhého vypisování tady promázni VDéčkem bowden sytiče (pružina sytiče je OK?), dej novou svíčku. Karbec a vzduchový filtr jsi vyčistil/seřídil.
Ještě doporučuju shodit nádrž a projít kontakty na CDI a cívce. Taky jsem laboroval s mladýho KMX, kdy mu to nad 5 tisíc otáček občas vynechávalo. Prolez jsem karbec, filtr, přívěru a nic. Až jsem se podíval na dráty a lehce uvolněný kontakt na cívce při zavibrování motoru občas nevedl. Vyčistil jsem ho, napružil a od té doby OK.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 09:32 | Nahoru | #17

SirIndy>Ze bych zadrel se nemusim bat? Zdalo se mi ze v posledni dobe zere mene oleje...


zkontroluj si nastavení olejového čerpadla
nejezdi z kopce (delšího) úplně bez plynu, to 2T motorům nedělá nejlíp, v tu chvíli nemažeš!

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 09:36 | Nahoru | #18
Taky bych to viděl na píst..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 15:57 | Nahoru | #19
hok> Oleje to donedavna zralo strasne moc, asi 1,7l na 1000, daval jsem to do servisu na serizeni aby to zralo min a pry se s tim nedalo nic delat. V posledni dobe se mi zdalo ze zere mene ale porad pres 1l coz by melo stacit. S tim mazanim - zadne kopce dlouhe jsem takhle nejezdil, o tom vim, ale tim padem vlastne i pri neutralu se nemaze ne? Po tom co ji nakopnu kdyz predtim nesla tak ji nechavam celkem dlouho stat at se zahreje a to musi vydat za hodne dlouhy kopec - nebo tam to nevadi kvuli tomu ze motor neni v zaprahu?

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 15:58 | Nahoru | #20
hok> S tim syticem planuju neco udelat, svicku taky planuju, na naky vetsi zasah se sundanim nadrze nebo hrabanim se v privere, na to si neverim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 17:03 | Nahoru | #21
C.J.> A muzete mi nekdo kdo se v tom vyzna vysvetlit jak by to mohlo byti pridrenim? O motorkach toho moc nevim, ale logika mi rika, ze kdyby to bylo pridrene tak to bude pistu klast odpor po celou dobu chodu a ne jen v urcitych okamzicich...

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 17:23 | Nahoru | #22
můžeš mít naprasklý píst, prostě někde netěsný a může to ztrácet někdy kompres, třeba máš jen zapečené pístní kroužky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 17:44 | Nahoru | #23
SirIndy> při volnoběhu to maže akorát
když jedeš z kopce na se zařazeným kvaltem a staženým plynem, tak čerpadlo dává oleje jak při volnoběhu (množství oleje je odvozeno od plynového lanka - to je rozdvojené a jedna větev jde na karbec a druhá na olejové čerpadlo), ale otáčky motoru jsou vyšší, vlastně "vnucené" od otáčení zadního kola. Tudíž na dané otáčky motoru to maže málo.
Není dobré po nakopnutí nechávat dlouho běžet na místě, lepší je v klidu vyjet a pár km netočit přes 5-6000 otáček.

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 17:49 | Nahoru | #24
SirIndy> záleží na roztažnosti pístu a válce, mezi nima je vůle pár setin mm. Při lehčím přidření se na kousku pístu přidře materiál, když píst zchladne, jede to v pohodě, když tomu dáš chvíli sodu, tak se píst zas roztáhne o malinkpo víc a dře to. Přidření neznamená, že se ti to vždycky fest hryzne.
Znova jsem to všechno cos napsal prošel a souhlasím s tím, že jedna z možností je přidření. I když to jak nahoře popisuješ občasné vystřelení z výfuku, tak to bych spíš hledal problém v zapalování, svíčce.

Naposledy editováno 14.09.2009 17:51:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 17:52 | Nahoru | #25

C.J.>můžeš mít naprasklý píst, prostě někde netěsný a může to ztrácet někdy kompres, třeba máš jen zapečené pístní kroužky..


kdyby měl zapečené kroužky, tak to nebude mít výkon (furt)

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 20:11 | Nahoru | #26
hok> Ja to vzdy nakopnu, pak necham chvili stat, pak jedu 5min do 6000 otacek, pak chvili rozumne vytacim tak do 7500 a pak teprv ji davam kotel 9000 otacek.

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

14.9.2009 v 20:13 | Nahoru | #27

hok>kdyby měl zapečené kroužky, tak to nebude mít výkon (furt)



Kroužky připečené být nemusí, stačí aby to trochu přidřel

1 reakcí na tento příspěvek Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

3.10.2009 v 12:54 | Nahoru | #28
Tak pravdu mel erjednickar, bylo to mrtvou svickou, a chcipala uz delsi dobu, nebot ted to to jde do otacek a startuje se jeste lepe (ted uz i zastudena vzdy napoprve), nez kdyz jsem ji pred 3000km koupil, takze ji ted mam rad jeste vic...

Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

3.10.2009 v 13:31 | Nahoru | #29
Tak hlavně že to byla taková prkotina

(reakce na) Motka neudrzi volnobeh, blba reakce na plyn, cuka

3.10.2009 v 13:46 | Nahoru | #30

SirIndy>Tak pravdu mel erjednickar, bylo to mrtvou svickou, a chcipala uz delsi dobu, nebot ted to to jde do otacek a startuje se jeste lepe (ted uz i zastudena vzdy napoprve), nez kdyz jsem ji pred 3000km koupil, takze ji ted mam rad jeste vic...



Tak příště si pamatuj - vždycky když koupíš motorku (jetou), jako první věc co doma uděláš - vyměň svíčky, filtr, a olej v převodovce - ser na to co ti o údržbě říkal předchozí majitel. A pak každou sezonu svíčku, filtr i olej měň, ikdyby sis myslel že to není třeba. Skoro nic to jednou ročně nestojí, ale ten klíííídek co získáš
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 standa34 2 3.6.2024 v 20:56 standa34
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.


TOPlist