Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
F1Ght3R>rider4fun> ja tady jedny vidlicky mam i s prevodovkou..je to na agb 21 nevim co tam mas ty za motor jestli by ti to tam slo
no mam 125ku ale jsou myslim 2typy tech vidlicek takze bych ji musel prvne vyndat a to teda nevim jestli dopadne...
Naposledy editováno 13.09.2009 16:35:18
po tom co jsem to dotlačil domů stačilo cca 10 minut a bylo vše ok..
Naposledy editováno 13.09.2009 18:03:23
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
[URL=
Naposledy editováno 13.09.2009 19:20:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 13.09.2009 20:36:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
DrakeCZ>kua já nevím jak seřídit ty ventily... vím že je návod na motovirus ale to je dělaný pro to obyčejný zápalko ale já mám racing to malý tak netuším jak na to koukal jsem a žádný T nebo něco takovýho tam není
Vyndej svíčku a něco tam strč aby si zjistil že máš píst v horní úvrati.1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Grifindoor>Hanys a Drake> K těm ventilum. Kluci, za prvý si někde najděte, jak funguje čtyřtaktní motor, z čeho se skládá, co se tam všechno točí atd. Protože jak nevíte o co de, tk to mužete zkurvit. Základ: ventily se seřizujou u STUDENÝHO motoru(po jízdě seřizovat až druhej den). Druhá věc: ventily MUSÍ bejt při seřizování zavřený oba dva, a to se děje při ZÁŽEHU směsi, to znamená horní úvrať, ALE každou druhou otáčku(čtyřtakt). Dá se to poznat i po sundání víka vačky(pozor některý pitbikový motory to víko nemaj) kdy je vidět, že profily obou vaček směřujou dovnitř a vubec nenadzdvihujou vahadla(chce to hlavně vědět co je co) Pak se povolí kontramatka na vrchu zdvihátka, pod ten červík se dá měrka(já dávám 0,10 nebo 0,05), na červík sem si vyrobil klíček velikost 3 z malýho pilníčku, červík dotáhnou zlehka, aby se ta měrka jen tk šmrdlala ale nesmí zas moc volně a pak se dotáhne kontramatka ale červík musim držet přitom klíčkem aby se neotočil s ní. Celý je to naprostá banalita, ten motor je tk jednoduchej, hlavní je právě znát co je co.
ma pravdu ten chlapec :)...nejdriv musite vedet co je co a pak se to dela lip.. ten motor neni zas tak slozitej
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
No a v sobotu sem to byl protáhnout do lesa a pískovny, byla to extáze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
[img]
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Ten rám to vypadá pěkně toto, joooo X-motos
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
jenom jsem se chtel zeptat zda tam muzu nalit MOTUL 5100 10W40 co leju do normalni moto, a popripade kolik ho tam mam dat...
[img]
Naposledy editováno 14.09.2009 20:27:38