kdyz jsem delal pistni sadu, meril jsem presne presah pist/horni hrana valce a bylo tam do plusu cca 2-3 setiny, coz je OK, ale da se sehnat silnejsi tesneni pod valec nez 0,75mm?
Slabsi jsou, 0,2 0,4 0,5mm, ale silnejsi?
Proc to chci? chci vyzkouset jak to pojede s vetsi vuli (s mensi kompresi), bude li to OK, tak motor budu setrit a vykon bude stacit, myslel jsem napr 0,80mm tesneni.
Mozna je to pic...., ale rad kutim:))
Naposledy editováno 08.09.2009 05:16:09
A jaky bude vysledek? No zkus a uvidis sam Mozna budes muset pretryskovat, mozna teplejsi svicku...co ja vim
edit: zvetsis sterbinu,zmensis kompresni pomer
Naposledy editováno 08.09.2009 10:42:14
1 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
spalovac: no myslim, si ze rozdil 0,05mm to nerozhodi a na jizde to ja ani nepoznam a motor si oddychne od vetsiho tlaku:), v manualu pisou ze nesmi byt rozdil horni hrana valce a pistu do zapornych hodnou (nesmi pist v HU byt vys nez hrana valce), min hodnotu pisou 0mm ale max nepisou:)
2 reakcí na tento příspěvek Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
Yz 250>a nebylo by lepší dat silnější tesnění pod hlavu než pod válec?
Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon
Naposledy editováno 08.09.2009 12:59:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
Lenny55>Tak to asi fakt neeee pod hlavou jsou jen o-krouzky a hlava na valec doseda lapovanyma plochama
Jack:
Klidne dej dve tesneni 0,4 na sebe, pul stovky stejne nepoznas a motor to taky neusetri.Pokud chces aby to bylo znatelny, dej tesneni milimetr tluste.Dat na sebe dve tesneni ROzhodne neni prasarna, dela se to tak i na fabrickych motorkach kdyz chteji dosahnout pozadovane tloustky tesneni.. Prasarna je srat mezi kartery silikon
Lenny dikys za radu, presne tak jsem to potreboval vedet
Zkusim tam dat v dlouhych zimnich vecerach 1x40 + 1x50 a uvidime, podle me to motor musi setrit:)
P.S: mozna po 3.10. uz to resit nebudu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
ja bych to ale nedelal mensi kompres= mensi kroutak v nizsich otackach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
spalovac>Lenny55> tak ja mam vzduchac me nejaka voda netrapi.
ja bych to ale nedelal mensi kompres= mensi kroutak v nizsich otackach
To sice ano, ale cim nizsi komprese tim se stane vykonostni krivka plynulejsi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
tahlejsi a tocivejsi motor je pro me lepsi na silnici..
ja bych motor spis pritvrdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silnejsi tesneni nez 0,75mm, 300 EXC
ale u moji 360 bych lepsi sodek uvital. ve spici tahne jako bejk. vsak ted jsem dal o zub mensi pastorek na primaru a divakum se svirali puly,jak se me to po doskoku stavelo
no..zima bude dlouha.mam tam nachstane klapky a asi jeste neco vymyslim s vyfukem.
i v extremnim bahne ci vyjezdu vzdy na svem lehkem 2T koukam na vsechny ze zhora jak se trapi:) taky uz ostatni pokukujou po 300 2T:)
ale myslenka dat sinejsi tesneni pod valec o 0.05mm me napadla pri vymene pistu a mereni rozmeru X, jen abych malinko setril motor, nic mene vykonu min nechci, libi se mi pocit jed pod plynem a radit 3,4,5 pri tom si myslim ze se seklo razeni, protoze motoru vubec, ani malinko nepadnou otacky a clovek si mysli ze nezaradil vys a najednou je tam 5:) proste narez:)