1 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 GY4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 GY4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 GY4
Edit: epamact.utk.edu/rice/riceTour2.shtml tady máš obrázek, to jedno modrý a jedno červený, tak to jsou vetily a nesmíš na netu věřit všemu co najdeš.
Naposledy editováno 23.08.2009 17:07:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 GY4
Azi.>mirda09> Že by byla ta tvoje yuki cvajtak silně pochybuju, takže ventily tam máš
yuki cvajtakt je tak skůtr, jinak všechny jsou skalní 4T
Azi. --> to střílení z výfuku mají na svedomí ty ventily, co myslíš?
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 GY4
Podle popisované závady bych si tipnul, že problém je v elektrice. To střílení do výfuku je způsobeno tím, že zapalování jednou zapálí jednou ne a nespálená směs pak blafne až ve výfuku.
Samo, že kontrola vůle ventilů nezaškodí.
Jinak vřele doporučuju elektriku minimalizovat. Takový funkce, jako že starter startuje jen s vymáčklou spojkou a motor běží jen se sklopeným stojanem jsou na levačku... Jenže to chce trošku někoho kdo ví co z elektriky vystříhává. Navíc doporučuju celej svazek rozpárat a všechny amatérský spoje (i 8 drátů do jednoho) předělat. Všechny kontakty pod nádrží je vhodný očistit a stříknout silikonvým olejem. Prostě nejdřív generálku elektriky pak zamotat do silikonové (samovulkanizační) pásky, která je drahá ale spolehlivě hermetická. A pak hledat jinde.
Jak zde bylo již řečeno. Motor nevydrží vše, ale dost toho snese. Základ je umravnit elektriku.
2 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 GY4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki 125 GY4
1 reakcí na tento příspěvek Yuki 125 GY4
Chce to kámoše, co o elektrice něco ví a je trochu zručnej a dá ti elektriku do kupy....