globalmoto_kveten





Téma: Jak to vlastně je s lad'ákama?
 
1.6.2009 v 18:20
Čau střelci,chci se zeptat na jednu maličkost...týká se to laděných výfukových kolen a to na 2T i na 4T MX a enduro...jaký je teda rozdíl,mezi SÉRIOVÝM vs. LADĚNÝM kolenem na 2T a 4T? jenom "trubka" to nejspíš nebude a tak by mě zajímalo,jak to teda uvnitř vypadá dík za odpovědi

Naposledy editováno 01.06.2009 18:21:39
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 18:24 | Nahoru | #1
vevnitř bude tma

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 18:41 | Nahoru | #2
Palec68> hmmmm,to sem nevěděl,to je zase novinka

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 18:43 | Nahoru | #3
perforovaná trubka obalená vatou třeba :\

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 18:46 | Nahoru | #4
MARASchmitt> On chce vědět koleno, ne koncovku Taky by mě to zajímalo..

A ještě dotaz jako bonus..Pokud chci třeba upravit průběh výkonu, stačí koupit koleno a koncovku nechat stejnou? A ještě kterou značku doporučujete, co se týče výdrže..Slyšel jsem, že DOMA je jak bláto, narozdíl od FMF nebo ProCircuit..

PS: Nezapomeňte odpovědět na původní Jindrův dotaz

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 18:53 | Nahoru | #5
No tak asi délkou, tvarem, apod. u 2T tvar kolena dělá hodně, ale jak se postupuje při ladění nevím :\

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 19:08 | Nahoru | #6
hele a když mam na 125sx originál koleno ale koncovku RASS, dokáže koncovka něco změnit?

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 19:27 | Nahoru | #7
koncovka ti toho u 125 moc nepřida co vím spíše koleno a pak doladění karbce

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 19:30 | Nahoru | #8
ale jako zase třeba od PC r 304 ti uděla luxus vostrej zvuk

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 20:18 | Nahoru | #9
přida mi neco když dam na moji husku wr 125 ladak od doma racing myslim svod + koleno + připadne jak to seštelovat ten karbec

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 20:43 | Nahoru | #10
jj to určitě, ty jsou takový uni laďáky že přidají jak spodek tak i vrch otáček ale něco málo no, a karbec bohatost směsy

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 20:48 | Nahoru | #11
kua nikdo nic o tom neví?

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 20:51 | Nahoru | #12
Lukasisko> Slyšel jsem to stejný...Doma bláto a FMF a ProCircuit dobrý...Ale na 2T jsem laďák nikdy neměl. Ale pokud možno když budeš řešit laďák tak to chce koleno i koncovku...Kámoš to schválně zkoušel a ta racingová byla prý trochu poznat...Ale koleno toho udělá nejvíc...
Ruku v ruce s laďakem vám jde úprava karbce, buď přetryskovat nebo alespoň seštelovat, případně dál mapa zapalování, klapky atd...
Jak to poladit už ale neporadím sám teď s WR bojuju je tam výfuk z YZ a asi by to chtělo pořešit jiný trysky, protože na optimální nastavení karbce jsem nenarazil...

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 20:58 | Nahoru | #13
asi jen hola trubka o urcitym objemu.. ladene koleno..

Naposledy editováno 01.06.2009 20:59:34

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 21:05 | Nahoru | #14

Lukasisko>MARASchmitt> On chce vědět koleno, ne koncovku Taky by mě to zajímalo..

A ještě dotaz jako bonus..Pokud chci třeba upravit průběh výkonu, stačí koupit koleno a koncovku nechat stejnou? A ještě kterou značku doporučujete, co se týče výdrže..Slyšel jsem, že DOMA je jak bláto, narozdíl od FMF nebo ProCircuit..

PS: Nezapomeňte odpovědět na původní Jindrův dotaz



pokud máš koncovku sériovou, tak je možný že bude víc "ucpaná" naladěná na to sériový koleno..

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 21:53 | Nahoru | #15
Jindrarm> no u laděných vífuku si myslím že je potřebný co nejmenší odpor a nejlepší průběh, a když maš promáčklý třeba u 2 t koleno tak to hned poznáš a v origo a laděným kolenu nic není, to jen KTM soudruzi maj nějaky ucpávky a katalizátory u řad EXC, a vždy laďáky budou z měkčího matroše= menší váha tudíš míň vydrží a ma slabší stěnu narozdíl originálu, ale myslím že bohatě vystačí origo a komu je ať si koupí a uvidí jak to vypadá každej šutr se na tom podepíše a pak to pořad jen vytahovat ty dˇulky

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 21:58 | Nahoru | #16
ja osobně na moto mam hodně veliký trisky teď nwm jaky ale při těchto podmínkach ideální zaklad u vzduchovýho šroubu je myslím 1.5 otačky ale to asi jen u japonců a možna jen u 2t

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 22:05 | Nahoru | #17
Johnyx91> to víš na 100%, že jen laďák přidá výkon a že se musí přidat bohatost?

Jak to vlastně je s lad'ákama?

1.6.2009 v 22:16 | Nahoru | #18
no tak jako třeba nemusí když ti to s laďákem sedí ale když nejde hned do otáček tak to je většinou tm no

Jak to vlastně je s lad'ákama?

13.6.2009 v 23:28 | Nahoru | #19
U výfuku jde vždy o nejideálnějšího odvod výfukových plynů z motoru a tím o docíleni co nejlepšího výplachu a spalování motoru. Každý výfuk má jiný vliv na chod motoru, zvláště u 2T. Některé výfuky líp jedou z nízkých otáček, některé ve středních a vetšina ve vysokých a umožňuji dosáhnout i vyšších otáček (a nižší životnosti) motoru.
Zejména u 2T platí, že pokud máš výfuk laděn na vrch, nepojede tolik od spodu.

2T - vetšinou stačí měnit kolena, koncovka(tlumič) už nemá takový vliv.Rozhodující je velikost,délka,tl.materiálu, tvar, příp. přepážky v koleně, atd.

4T - velký vliv má koncovka výfuku, ale vzledem k tomu , že různí vyrobci používají různé průměry svodu,tvarování a různou délku napojení vetšinou se mění komplet.Vliv má délka a průměr svodu, velikost a kostrukce koncovky,atd.

Ve vetšině případu, je potřeba sladění karburátoru nebo doporučeno použit karb. kit (jehla,trysky,pumpa, apod.)

Tož doufám, že jsem trošku pomohl . . . . . .
howg

Jak to vlastně je s lad'ákama?

13.6.2009 v 23:54 | Nahoru | #20
může mít vliv na výkon motoru u dvacky způsob natlačení vaty v koncovce výfuku...já mám v koncovce hodně nahusto vatu. jezdil jsem na kámošově o 4 roky starší motce...ten se s tím nesral...tu perforovanou trubku v koncovce výfuku omotal 2x hadrem a bylo...dá se to nejak oduvodnit...myslím že ta jeho motorka šla rychlej za plynem... můj pocit

Jak to vlastně je s lad'ákama?

19.8.2009 v 20:14 | Nahoru | #21
když mam zmačkany kolena tak to ma vliv na výkon??

Jak to vlastně je s lad'ákama?

19.8.2009 v 20:27 | Nahoru | #22
pokud hodne tak samozřejmě ano.

Jak to vlastně je s lad'ákama?

19.8.2009 v 23:54 | Nahoru | #23
a jak to mam udělat nějak vybouchat či co???

[img]

Jak to vlastně je s lad'ákama?

19.8.2009 v 23:54 | Nahoru | #24
jo a promin že ti to sem se*u

Jak to vlastně je s lad'ákama?

20.8.2009 v 00:00 | Nahoru | #25
existuje na to přímo udělátko,zašpuntuješ oba konce a na jednom konci je ventilek,napojíš kompresor a místo kerý chceš vytlačit zpět nahřejváš a zvyšuješ tlak...když je koleno v půdovnim tvaru necháš vychladnout upustíš vzduchu nandáš na motorku a deš ho znova zníčit ;)

Jak to vlastně je s lad'ákama?

20.8.2009 v 06:09 | Nahoru | #26
to co je na te fotce jeste nic neni to nemusis nijak resit.

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

24.8.2009 v 00:47 | Nahoru | #27
Zdarec a co říkáte na tuhle díru?

(reakce na) Jak to vlastně je s lad'ákama?

24.8.2009 v 00:53 | Nahoru | #28

no34>Zdarec a co říkáte na tuhle díru?

tak ješte jednou... :\

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Jak to vlastně je s lad'ákama?

24.8.2009 v 00:58 | Nahoru | #29


[img]

Jak to vlastně je s lad'ákama?

24.8.2009 v 07:31 | Nahoru | #30
aby to někoho neodfouklo až pojedde zatebou
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist