Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
http://www.motorkari...ustil-bmw-13881.html
ALP-H>Skvěle napsaný článek o tom, že slepá důvěra ve kvalitu značky je na nic...
http://www.motorkari...w-13881.html [/quote]
Hovno důvěra ve značku, tady to byly prachy :\
Mělo to být takhle.
Přemýšlím co si koupím až nadejde čas. Měl jsem jasného neohroženého favorita BMW r 1200GS.
Při seznamování s motorkou na rovině teorie mě nemile překvapila četnost poruch vyskytujících se u řady 2006-2007. (kardan, imobilizér, čerpadlo, vibrace a slabý tah)
Protože bych rád motorce důvěřoval při svých cestách, tohle mě znepokojilo.
A tak jsem se jal poohlédnout po okolí co by ještě připadalo v úvahu.
Mám rád záběr od spodu, měl jsem Shadow,Intruder, GSX a vytáčení není můj styl. Tak vzhledem k tomu, že terén (pod tím rozuměj skutečným terén) budu absolvovat vyjímečně (když zabloudím) ,připadá v úvahu Tiger. Může mi někdo dodat nějaké info jak k GS tak Tigru?
Dodal jsem ještě další možné kusy pro výběr, ale předem přiznávám že je jen malá šance u těchto strojů.
Takhle by to snad vyvolalo méně utočných příspěvku.
Je škoda že nemáme více úcty k sobě navzájem. Já bych XJR jako majitel GSX pochválil.
DL a GS jsou upřímně někde jinde, a to taky cenou. Asi není cena uplně úměrná. Ale u které evropské značky je? Je tam cena za značku, a kupující to akceptuje, protože blabla...a vyhrává testy (takže asi ) Jen chci k tomu spolehlivist
Výběr srdcem (Perchtička) je krásný ideál. ALe ten je často nedostupný, takže je to často kompromis.
1: nemám na ni 2:Jsem malý 3:super na okruh-a co dovolená 4:náročný nedostupný servis atd.
Často po srdečním výběru zůstanou oči pro pláč. Podle mě by si člověk měl držet více možností, aby se nestal otrokem té jedné.
Ještě jednou díky za reakce.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Gs motorka slušná když s tím zacházíš dobře vozí tě k tvé spokojenosti.Základní servis si uděláš sám ostatní do těch pár servisů co tu jsou.Dneska tuctová a předražená motorka.
Tiger 955i to samé co Gs akorát že jí nemá kde kdo cenově vyjde výhodněji než Gs a řekl bych že ježdění na ní je příjemnější než na Gs.
Uvažoval jsem i o Caponordu ale to nevím neměl jsem možnost se na tom svéz.Jestli bych se měl dneska znova rozhodnou jaké cestovní pseudoenduro tak volím mezi Tigrem a Caponordem a jestli by to mělo být něco na cestování jednoznačně FJR.
Naposledy editováno 17.08.2009 23:30:13
Daliss>Waltr> pokud tě zajímá Tiger 1050, zkus napsat Slayerovi tady z motorkářů Měl 955i a ted má 1050. další co ji má a jezdí na ní je Scoob. taky z fora.. Přímé porovnání GS vs Tiger. To asik nebude. Max redakční tety velkých endur. Jeden takový mám doma, ale je tam celkem 6 motorek, takže je to spíš obecné a mezi nima i LC8 a myslím že i stelvio
Pro test nemusíš daleko M.cz1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
[img]
[img]
otázka je, kolik na to koupíš vychytávek a doplňků, jinak nastupuje samodomo
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
[img] Guzzi Norge 1200
Zdendo................krasavice.....nemůžu ji splut...bo sem na ni nejel
Naposledy editováno 17.08.2009 23:10:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Tiger už asi opravdu enduro není, ale jak psal někdo, je to hodně o rukách. Tady 3X vám povypráví jak s GSXR na nádvoří hradu v Čachticích On asi nebude mít takovou průjezdnost a komfort ale nouzově se něco projede a já to fakt vidím nejhůře na šotolinu.
Ten Norge je pěkný, ale jinde. Více se mi líbí endura(napodobeniny )A taky jiný posaz.
Daliss> Zkusím ty dva týpky. Stejně si je asi půjčím příští rok na celý den, pokud do té doby nevyjede Jawa s něčím novým. Vlastně poslední byla vzor pro Tigra. (Maska)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Ducnu sem viděl na šotolině a šlo to, ale je to hodně o rukách. Majitel kdysi jezdil Dr 600, takže uměl Ale jinak na cestování, no nevím...
Zdeno, kup anglii, aspoň se konečně svezu na tom novém motoru, páč ten mne láká jak hrom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
ale pro mě je enduro GSXR. Je na cestování akorát, táhne zdola, jede rychle, v zatáčkách sedí, na poli jako doma, jen ma malou nádrž. Přemýšlím, že bych na ni dal tu z BMW Adventure
Čachtice jsou brnkačka a ani voda není problém
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
3X>Hugila> když neví, k čemu ty cestovní endura jsou
jj - tam kde GS končí s dechem, tam nastupuje GS3XR...
ještě hoď tu fotku z Rumunska, jak jsi to zahrabal v bahně až po osy kol...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
jak píšeš někde víš, že by byl Tiger spolehlivější?? nevim nevim, ale možná se pletu, navíc Tiger neznám, jen jsem ho okukoval na výstavě
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
zde