Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 13.08.2009 20:17:54
Waltr>Já jsem si tu tabulku udělal, a vítězí Tiger, vytlačil GS pro cenu, a pro spolehlivost. Na co je mi kardan když mě bude každých 40t stát 25t? Navíc po testech co jsem četl je víceméně Tiger všude vychvylován, a jako mínus mu dávají horší průchodnost terénem. Jenže já opravdu les jezdit nebudu, a šotolina mu prý nevadí. Taky torchu hraje roli že mi je anglie nějak blízká. Proti Stelviu je nutnost ji vytáčet, Varan u je nějak zastaralý, KTM je taky třeba točit(spotřeba) a Multistráda tam je opravdu spíš pro rozšíření výběru. Aprilku jsem netušil, že ještě dělají.
Já si ještě nic nekupuji, a vlastně je to hrozně daleko. Jen si mapuji půdu, at pak mám něco v hlavě. Vlastně nejde ani o kup, ale o to co si lidi myslí. Taky by mě od majitelů zajímaly slabé stránky, mám totiž nastudované ty od BMW a možná protože neznám slabůstky ostatních, tak jsem jej odsunul.
Já myslím, že nejlepší je si motorky projet a hned budeš vědět která ti nejlépe sedne. Není mi jasné proč o Varanu píšeš, že je zastaralý? Vstřikování, ABS, CBS má a co víc si přát-jediný problém u něj je jeho váha. Můj názor je takový, že čím více techniky,tím víc možných problémů.
fakt je ten, že ty Truumphy se dají pořídit slušně, 3-3700€ rok 00-01 pokud kupuješ někde v Bavorsku, tak dovoz na severní Moravu a následné postavení "na papíry" cca od 85000,-Kč
link prodejce-servis
Naposledy editováno 13.08.2009 20:57:21
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Mláďe Fidži>už zase nejsi tak mladý aby jsi věřil těmto pohádkám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Lazyfucker>ahoj (to je dobře-zlatá motorka-to se pak špatně vybírá)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Přečti si názvy témat, a to tě ujištuji, že je momentálně v ní nejméně poruch, byly časy kdy tam bylo 1 jiné téma než porucha.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
A to je další věc, nevím nic o jiných strojích, začnu hledat ve foru Tiger, a třeba....
Mě se vážně nejvíce líbí, a i charakterem sedí GS 12 ale nechci se strachvat jestli dojedu, a ještě si za to řeknou balík. Proto to ted směřuji na Tigra, v testech ho vychvalují, a taky se mi celkem líbí.A třeba Adventure, moc nechápu. Do terénu snad, nebo pro dvoumetrového chlapa (že 3X?) ale proč něco co je na cestě horší, a víc to stojí?
Přiznám se že moto nejsou má silná stránka, ale v letech 2005-2008 jsem převážně známým a rodině dovezl cca 50-60 aut tak vím o čem mluvím...asi tak
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Ale to jsou jen vyčtené a slyšené věci. A můžu ti říci, že ani mě by ego nedovolilo koupit 650 i přesto že bych četl že je lepší.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Ale on Tiger z druhé ruky taky nemusí být žádná výhra. Spálený alternátor nebo šprajclá škrtící klapka umějí majitele pěkně potrápit, že? Ještě že se to dá spravit dost levně, i když pracně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Waltr>cyklista>Prosimtě už naposledy, vážně myslíš že na Dl to pro ně byl problém a na SV ne? Nebo je ta norma na tvar říditek? U GSX to byla nedříve kvůli normy- jednolauf - a pak ukončení. Prostě nejdou Prodává se víc 650. Podívej se po evropě, nejprodávanější Alp 700, Yamaha velkou ani nezkouší -Teneré 660 Jako GSX,Bandit ho prostě zlikvidoval. To je celé, v dnešní době už by jste mohli trochu důvěřovat technikům, že si s normou poradí jako u jiných strojů. A trochu mín věřit ofic prohlášením. Nečekejte ,,udělali jsme neprodejný model"
nezlob se na me, ale tohle jsou strasny kydy .. sezen si statistiky prodeje a zjistis za na zapad od nasich hranic bylo DL v roce 2004 prodavanejsi nez Varadero.. to, ze se nechytl u nas je mozna chybou marketingu, ale rozhodne ne tim, ze by DL neobstal. A jinak si projdi Tebou zminovana diskusni fora jednotlivych znacek. Budes mile prekvapeny, jaka je na VStrom strankach "strasna nuda" a to hlavne v sekci "opravy a zavady". To treba na GS foru je cteni tak na tyden ...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
cyklista>A k tomu SV1000, ty skončily kvůli normě taky, takže tak nějak bych zakončil naše tápání o motorech a prodejích SV1000/DL1000. Přeju, ať si něco vybereš a jsi spokojený. Čau
Byls rychlejší.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Během prázdnin (prý) by mi tu měl vyjít takový napůl test po 115.000 km..třeba tě nalomí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
vsechny vodniky (vetsina tebou vyjmenovanych motorek) jsou zdrojem potencialnich problemu.. zase BMW je hnusne, elektronicke a nejede
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
moje XT ma 86000km a jeste porad jede