globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč vyměnit originál výfuk?
 
3.8.2009 v 12:01
Vážení, mužete uvést důvody pro výměnu originálního výfuku? Na motocyklu určeném pro běžný dopravní provoz?

Edit: Rozšiřme téma o význam zvukového projevu mota v běžném provozu. Já třeba preferuji tiché a výkonné stroje.

Edit2: Takže děkuji všem za reakce. Tímto považuji pro mne téma za uzavřené, děkuji všem, co přispěli, hlavně za slušnost. Každý má na dané téma svůj názor (což se dalo očekávat), já jsem se dozvěděl tři hlavní důvody pro výměnu výfuku, a to
zvuk
váha
bezpečnost

Závěrem bych chtěl všechny požádat hlavně o pochopení jejich oponentů, a o to, aby byli k ostatním ohleduplnější, zvuk svého výfuku předváděli s ohledem na ostatní, a zbytečně je neprudili. Za sebe mohu slíbit, že k laďákům budu tolerantnější.
Ještě jednou děkuji.

Naposledy editováno 06.08.2009 08:30:29
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:02 | Nahoru | #1
aby ti to víc řvalo

ps. jinak samotnej vyfuk vyměnit .. je zbytečná věc .. krom toho hluku

Naposledy editováno 03.08.2009 12:03:09

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:05 | Nahoru | #2
Váha a zvuk, případně vylepšení výkonu či průběhu.

Naposledy editováno 03.08.2009 12:06:17

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:06 | Nahoru | #3
vaha a zvuk

2 reakcí na tento příspěvek Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:09 | Nahoru | #4
v dnešní době je to spíš moderní,protože když si někdo koupí bajk a chce bejt hustokrutej,tak první věc,kterou udělá je,že sundá ten hnusnej debilní výkovek a dá tam nejvíc poladěnej uřvanej voňavej produkt renomovanýho pseudovýrobce....

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:10 | Nahoru | #5
taky design

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:12 | Nahoru | #6
Zil> Taky mám takový dojem

1 reakcí na tento příspěvek Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:15 | Nahoru | #7
Žádnej pořádnej, rozumnej důvod neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:16 | Nahoru | #8

boš>Zil> Taky mám takový dojem



no tak ja mam jen na koncovkach usporu asi 4kg proti serii... a to by to mohlo bejt jeste vic kdybych mel vic penez na titan...

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:16 | Nahoru | #9
jo a každej kdyz si dá ladák, si hned myslí jak mu to líp táhne a hned má o 15koní víc

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:17 | Nahoru | #10
assassin: jako co jsem si sahal na svůj a na origo ... tak to celkem poznat je mám titan akrap vs origo r6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:18 | Nahoru | #11

assassin>no tak ja mam jen na koncovkach usporu asi 4kg proti serii... a to by to mohlo bejt jeste vic kdybych mel vic penez na titan...



Sorry, zapomněl jsem upřesnit "moto do běžného provozu". Na okruh je to samozřejmě jiná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:19 | Nahoru | #12

Bozo>Žádnej pořádnej, rozumnej důvod neexistuje.

Neexistuje? Podívej se hlavně na křivku krouťáku.



A co zvuk? Pro mě je třeba příjemné slyšet bublání 2V.

(reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:20 | Nahoru | #13

boš>Sorry, zapomněl jsem upřesnit "moto do běžného provozu". Na okruh je to samozřejmě jiná.



no cece v beznem provozu naky ty kila dolu taky poznas...

jako to ze je na prvnim miste kraval a moda je jasny...

dalsi duvod muze bejt treba havarka... origo dily jsou drahy jako prase a nez dat 15tis za origo vyfuk tak da kazdej radsi 5 tis za nakej ladak... snadny pocty.

(reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:21 | Nahoru | #14

Mládě.Fidži>Neexistuje? Podívej se hlavně na křivku krouťáku.



A co zvuk? Pro mě je třeba příjemné slyšet bublání 2V.



Toho průběhu je dosaženo pouze výměnou výfuku nebo i svodů a změnou map?

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:21 | Nahoru | #15
přece ladak přidá mega RESPECT a poporoste ti čůro aspon o 5 cm a to se vyplatí hey

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:22 | Nahoru | #16

Mládě.Fidži>Neexistuje? Podívej se hlavně na křivku krouťáku.



A co zvuk? Pro mě je třeba příjemné slyšet bublání 2V.



mam podobnou krivku ze stranek BOS exhausts, krivka vsude vyssi nez serie, jen koncovka na seriovem TL... a pritom v praxi ta koncovka proti serii celkem sebere kroutak az do 6ti tis... (potvrzeno dalsimi majiteli TL a tohodle vyfuku) takze grafu vyrobce bych si nevsimal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:26 | Nahoru | #17
assassin> Obdobný graf je i změřený majiteli. FZ1 má takhle stáhnutý emise i výkon(motor z R1, jak jistě víš).

Nebo další příklad: GSF1200 Dynojet, KN, laďák:



+15k, +13Nm. Změřeno v DK racing, graf od výrobce není...(ČERVNENÁ KŘIVKA)

Naposledy editováno 03.08.2009 12:27:54

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:26 | Nahoru | #18
Každý z Vás má částečně pravdu.Svým způsobem se to dá chápat i jako "bezpečnostní" prvek.Hluk co vydává upozorní plechovkáře,že se blíží motka a pokud je slušný,najede Ti ke straně.Předpokládám,že se teď na mě sesype spousta záporných názorů,ale z vlastní zkušenosti mohu říct,že je to funkční.

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:27 | Nahoru | #19
Vzhled taky hraje velkou roli, kdyz tam mas v origu rouru od kamen.

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:32 | Nahoru | #20
docela často mi ten ladak pomáhá. jsem slyšet : auta mi uhýbají už dopředu, chodci nevbíhají do vozovky, a jsem slyšet ( je to to stejné jako být viděn) s tím rozdílem, že nemám na sobě reflexní vestu.

PS: ještě nejsem viděn,ale už jsem slyšen

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:32 | Nahoru | #21
mám origo vs titan, takže jednak váha a taky zvuk

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:39 | Nahoru | #22
Akrapa včetně svodů mi váží o půlku míň než originál.. a pak samozřejmě zvuk, co si budeme povídat

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:41 | Nahoru | #23
Tak zaprvé.Důjstojnej zvuk motoru,za druhý mi to dělá dobře na šulínka a za třetí jak už tady bylo řečeno-jsi slyšet!A to si myslím je ten nejlepší důvod!Vždyť teď v Japonsku na elektrický auta nebo hybrydy bude zákon,že budou muset vydávat zvuk,protože je hodně nehod slepejch chodců se "zelenýma" autama- protože je neslyšej!

Naposledy editováno 03.08.2009 12:42:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 12:42 | Nahoru | #24

Mládě.Fidži>assassin> Obdobný graf je i změřený majiteli. FZ1 má takhle stáhnutý emise i výkon(motor z R1, jak jistě víš).

Nebo další příklad: GSF1200 Dynojet, KN, laďák:

+15k, +13Nm. Změřeno v DK racing, graf od výrobce není..



s tim se da souhlasit... to jsou stroje ktere meli v "puvodni" verzi vetsi vykon... tam se pak da pri montazi vyfuku apod dostat na vykon darcovskejch stroju.. u b12 na vykon podobnej gsxr1100 u fz1 na R1 apod.... dostat ale nahoru treba cbr vejfukem uz nebude tak snadny...

tam potom ty narusty nejsou tak velky.. a casto grafy od ladice kterej prodal drahej vejfukovej system bejvaj dost optimisticky (graf z dyno brzdy jde ovlivnit)

(reakce na) Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:08 | Nahoru | #25
assassin> V tom naprosto s tebou souhlasím! Já jen chtěl vyvrátit to, že žádnej rozumnej důvod není. A u toho CBR já bych laďák třeba koupil. Ne kvůli výkonu, ale kvůli vylepšení toho bezpohlavního 4V zvuku. Stejně tak to mám na Stromovi. Koupil jsem si laďák, aby neřval a přitom zněl. A nelituju

1 reakcí na tento příspěvek Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:09 | Nahoru | #26
Přesně tak váha + zvuk.

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:15 | Nahoru | #27
tak zas na druhou stranu veci kdyz v jedenact vecer slysite po meste litat ty akrapovice,teny a podobne kreteny
tak je to na zabiti a nedivim se ze lidi motorkare nemaji radi, ale silnicky pul bidy, co dokazi nekteri udelat na choprech , to uz vazne hranici se zdravym rozumem
klidne jsem pro at to tu zacnou poldove s decibelometrem hlidat jak v rakousku, usi mame jen dvoje

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:24 | Nahoru | #28
Je dobre to vymenit za vetsi kraval a jezdit s tim stale dokola na sidlisti. At vsichni vedi, jak jsi hustej Jinak jsem pro, aby se tu zacalo merit jako venku

Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:26 | Nahoru | #29
Tak to mě takový "creck" nebude mít v lásce Ale chápu ho. Nicméně pro mě je důležité mít doslova brutální zvuk, protože mám lepší odezvu od motoru (pro můj lepší pocit) a hlavně o mě všichni vědí a dávají si už tz dýlky pozor, co že to jede....a věřtě nebo ne, je to skvělý pocit a cítím se o dost bezpečněji.

Na druhou stranu zase nejsem takový magor, abych za to tahal v noci po městě nebo když jedu kolem dětí a speciálně u maminek s kočárkem, tak vymáčknu spojku a jedu po tichu...Jinak souhlasím, že rozhodně jde váha dolů a design taky super...

1 reakcí na tento příspěvek Proč vyměnit originál výfuk?

3.8.2009 v 13:47 | Nahoru | #30
Připomíná mi to, jak jsem poprvé řídil taťkovu stodvacítku. Šlápnu na plyn, objektivně se nic neděje, ale motor hustomegakrutě řve jako kdybych jel nejmíň 150

Jinak u mě to funguje spíš opačně. Koupil jsem mašinu s laďákem. Kvůli rachotu jsem skoro netočil nad 5000. Teď takový zábrany nemám Takže u mě zaznamenán obrovský nárůst výkonu s origo koncovkou

Jinak jsem taky pro to, aby to benga měřili.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist