globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna pístu
22.3.2009 v 22:21
Zdravim chci se zeptat , když chci u hondy cr 125 vyměnit píst , stačí pouze sundat válec ,vyměnit píst a vše naadit zpátky ? nebo se po nasazení válce musí ještě něco vyštelovat?

1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu

22.3.2009 v 22:35 | Nahoru | #1
Myslim ze staci kdyz si oznacis dole ojnici jak byla dana,aby si ji nedal obracene,das si pozor aby ti nevypadly salky a kdyz se to stane tak aby si vedel jestli ze shora nebo zezdola aby si je nedal obracene,pak normal sundas pist,das novej,nasadis krouzky,a nandas zpatky..jeste zkontroluj vlozku jestli neni nejak dojebana..mozna by bylo dobry si to parkrat protocit aby si to trochu sedlo a az pak nastartovat...
...rekl sem jen jak si myslim ze to je..kdyby to bylo jinak tak sorry..

1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu

22.3.2009 v 23:09 | Nahoru | #2
jj děkes kazdopadne budu rad za kazdou radu

Naposledy editováno 22.03.2009 23:10:53

(reakce na) Výměna pístu

22.3.2009 v 23:43 | Nahoru | #3
Hejkal> a hlavne sesteluj ventily a poradne nech vybrousit valec. to je na 2T nejdulezitejsi.
dobre no tak nevim jake salky kolega mysli ani co s oznazovanim ojinice ostatne je rec pouze o pistu...kdyz nevis kera bije mlc Woko
budes muset rozdelat privru ale stelovat to skoro potreba neni.
je to snadna prace jen si to poradne ocisti at nemas na klice pisek...lehce to mazni olejem pred instalaci a dle druhu segrouvek je pripadne zastipni. pokud by to pist nemel hodi se udelat u segrouvek "vybrani" aby je bylo mozno snadno vyndat...davej je vyrezen bu dolu ci nahoru jinak se vlivem setrvacnosti muzou stahnout a vypadnout...
edit: nekde mam dokonce fotky jak vypadala moje dvaca rozebrana:)

Naposledy editováno 22.03.2009 23:43:37

1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu

22.3.2009 v 23:46 | Nahoru | #4
Je to trochu jinak "Woko o"...na co bys sundaval ojnici prosimtě? Vypustíš chladící kapalinu,sundáš válec,vycvakneš ségrovky,vysuneš čep,popřípadě pak můžeš dát nový ložisko na čep až budeš dávat novej píst.Pak si dej bacha aby ti seděli kroužky v zámku, nasadíš válec,hlavu,naleješ chladící kapalinu,pak to nádrž zajedeš mírnějším tempem..tod' vše

(reakce na) Výměna pístu

23.3.2009 v 00:00 | Nahoru | #5
Jindrarm> ale co ventily?

(reakce na) Výměna pístu

23.3.2009 v 00:37 | Nahoru | #6
Woko_O> tak ted ses prozradil

Výměna pístu

23.3.2009 v 07:00 | Nahoru | #7
Ventily jsou samozřejmost a hlavně ty vačky a rozvod'ák

1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu

23.3.2009 v 07:22 | Nahoru | #8
ale počkat 2T ventily nemají ne ? takže s přívěrou nemusim nic dělat?

(reakce na) Výměna pístu

23.3.2009 v 07:50 | Nahoru | #9
Hejkal> nemaj nic v tom nehledej! povolis ty 4srouby co drzej valec, zaroven musis sundat deklik privery protoze posledni sroub je tusim pod nim a rozpojit ovladani privery. vyfot si to fotakem to je jistota:)
sundas valec nechat promerit u nekoho a bud koupis pist a vymenis nebo ne. je to fakt jednoduchy neboj se toho. pokud tam nebudes rvat krouzky kladivem nebo nedas blbe pist tak neni co zkazit:)

Výměna pístu

23.3.2009 v 08:16 | Nahoru | #10
jj díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu

23.3.2009 v 17:42 | Nahoru | #11
omlouvam se chlapci sem zblblej z plechovek kde se takhle pisty vyndavaj..vcelku i s ojinici.. tak co v podstate je to stejny jen s tim rozdilem ze se tady da sundat jen valec a potom pist.. proto sem pod to napsal ze si to jenom myslim..ne ze to tak je.. i kdyz napadnout me to mohlo..

Naposledy editováno 23.03.2009 17:44:23

Výměna pístu

24.3.2009 v 09:58 | Nahoru | #12
děkes za rady

(reakce na) Výměna pístu

24.3.2009 v 11:23 | Nahoru | #13
Woko_O> kdyz nevim tak mlcim. kdyz se nekdo budete ptat zda je pro siti lepsi sici stroj mongol 123 nebo mongl 456 taky budu zticha pac nebudu vedet
edit hejkala neprijde ti divny ze z 10temat co se standardne zobrazujou jich je 5tvejch? vsechny stejny a vsechny zaroven skoro o nicem.

Naposledy editováno 24.03.2009 11:25:42

Výměna pístu

24.3.2009 v 15:21 | Nahoru | #14
no je to kuly tomu ze když dam tema normalne a necham ho byt a davam do neho hodne tak už ho pak lidi nečtou...

Výměna pístu

31.7.2009 v 17:35 | Nahoru | #15
jo hlavu nesundavej tam je plechový těsnení a to bys pak musel vyměnit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CR125 2003 motorka vůbec nejd... Honda CR 125 Honda 08L55-KPC-850 Pítr43 6 17.5.2024 v 10:49 ja1
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Honda Cr 125r hlava valce Honda CR 125 TomiNyxer 0 9.5.2023 v 16:51 TomiNyxer
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2


TOPlist