1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
2 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
2 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do 85000?
Já až prodám CB500 mám v hledáku buď CB 750F2 nebo právě GSX 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co do 85000?
BikeZ píše: JirkaGS>Ina dobrá volba. *yes* Myslím, že budeš spokojenej podle toho co jsem o ní slyšel.
Já až prodám CB500 mám v hledáku buď CB 750F2 nebo právě GSX 750
vzhledem k tomu, ze CB sem mel a GSX mam, doporucuju GSX ( pouze milovnici klasiky a Dawe02 preferuji CB ) :)
2 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
mno vypada pekne, ale nuti me premyslet, proc cestovni masina po deseti letech provozu ma jen 39kkm?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
1 reakcí na tento příspěvek Co do 85000?
Já mám na mysli především provozní náklady. Teď jsi zvyklej jezdit za 5-6l a XJR si s klidem řekne i o 10l. Zadní gumy na tom jenom hoří a ostatní spotřební věci taky. Jedna věc je mašinu koupit a druhá je s ní žít. Na to nezapomeň. Není nic horšího než mít v garáži krásnou motorku a čekat do výplaty až bude na benál, gumy apod. Tak se na to podívej i s téhle stránky.