www.husqvarnaracingclub.cz
Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Jasný, vím, že to takhle není poznat ta nádobka,ale když to uvídíš v reálu,tak jsou pohledově jiný, do 04 byla byla jakoby podélně výrazně napruhovaná a 05 výš hladká s pár příčnými prohlubněmi.a to je věc, kterou by těžko někdo měnil, to s plastama to je jiná a ještě když tam někdo má neorigo polepy, takže 00-04 se dá poznat těžko, sice 00 a 01 měla bílé zadní tabulky a 02, 03,04 a 05 žluté a o něco málo hranatější, ale u těhle ročníků nebyl problém to kombinovat vzájemně. Aspoň, že na 06 už plasty z 05 nejdou, to už by si někdo musel dát práci s výměnou nádrže, na rámu je dělší uchycení atd,což myslím, že už by málokdo předělával...
Naposledy editováno 18.06.2009 09:24:07
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
jo, mas pravdu,pokrok třeba není tak výrazný jak u KTM,třeba ten rám je doposud stejný,ale zase proč měnit,to,co funguje a funguje dobře.Oni dělají postupné změny,nic radikálního jak třeba KTM 07 a 08.Ale huska už má o dost jiný podvozek, jiné brzdiče od 06 vzadu atd, ono to sice není vidět,ale když bys vzal 04 a 08, tak je jiná a aj ty plasty vypadají pěkně v té červenobílé...Já vím,že tady lobuju za husku Ale beru to reálně, za totožný ročník husky a ktm dáš mín´peněz,za který můžeš koupit třeba lepší řídítka atd. ale je to věc názoru, ty motorky jsou skoro totožný a já jakože hobík zas takový rozdíl nevidím,tudíž hraje roli,na kterou moto líp seženeš díly,servis a tak...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
Trochu se bojím těch dílu ,když budou třeba ,abych nečekal na něco 2 měsíce.
Nejlevnější asi u PRIMOTORBIKE za 169tis.kč
Bahnacek>jirka89> pěkný díky , Te310 pro mne bude ideální .
Trochu se bojím těch dílu ,když budou třeba ,abych nečekal na něco 2 měsíce.
Nejlevnější asi u PRIMOTORBIKE za 169tis.kč
vono se čeká i jinde... já čekám už dva měsíce na plynový lanko k LC4
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
www.mfracing.cz/
WEC Husqvarna 2010
Meo, Seistola, Guillaume, Oblucki, Hollis, Manzi, Bourgeois, Bozzo, Dumontier, Ridgeway, Houson
AMA National Enduro Husqvarna 2010
Kearney, Smith B.
WORCS Husqvarna 2010
Garrison, Davis
GNCC Husqvarna 2010
Kearney
Endurocross/XtrmeWC Husqvarna 2010
Graffunder, Halmazna
Díky za rady.
De nieuwe Husqvarna 2011.
Vandaag kwamen we via via in het bezit van foto's van de nieuwe Husqvarna 450cc.
Hier kun je zien dat het samenwerken tussen BMW en Husqvarna resultaat oplevert, want de nieuwe motor heeft ontegenzeggelijk BMW-Enduro trekjes.
Zo vermoeden we te zien dat de nieuwe Husky, de achtervorkbevestiging in het blok heeft (a la BMW).
Ook de cilinderuitvoering lijkt op BMW. Verder heeft de brandstoftank een plaats onder de kont van de rijder gevonden en kunnen we geen linksysteem vinden, maar zien wel dat de schokbreker erg scheef ligt. (PDS??)
De bedoeling is schijnbaar ook de rijder voorop moet zitten, want de buddy loopt door tot aan het balhoofd.
Verder ontwaarden we aan de nieuwe motor waarop voormalig Wereldkampioen Bartolini hierboven mee rijdt: Schokbreker achter van Kayaba, Elektronische brandstofinjectie, E-Start, Akrapovic uitlaatsysteem, en een hydraulische Koppeling,
Nadere info omtrent het vermogen, gewicht, levertijd en dergelijk relevante gegevens ontbreken ons nog.