Téma: Jaké máte časy na okruzích 2.
26.6.2009 v 08:48
Zde se časy již nebudou upravovat!!! Aktualizaci si provádějte tady

Tak jelikož to na Fírově vlákně nikdo neaktualizuje a mě to zajímá, tak to zkusim hodit sem a starat se o to sám . Snad to Fírovi nebude vadit. Pokusil jsem se to už zaktualizovat podle posledních příspěvků, tak snad jsem na nikoho nezapomněl

Brno

1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.745 < 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. Kolda CBR1000RR 2:12.49 < 2:15.56 T < 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
5. pitbules R6 2:13 T < 2:14.4 T
6. PavelR1 R1 2:13.6 T
7. RiCi R6 2:13.7 T < 2:14.2 T
8. DaNY R1 2:14:05 T
9. vik51 R6 2:14.6 T
10. Nejt GXSR1000 2:14.95 T < 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
11. DavR1 R6 2:15.3 T < 2:15.8 T
12. čéřa R6 2:15.8 < 2:17.55 T
13. mrtvola GSXR1000 2:16 T
14. _dfy CBR600RR 2:16.2 < 2:17.3 < 2:17.8 T
15. Prasouš CBR1000RR 2:16.351 T < 2:20.1 T
16. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
17. Fjanta R1 2:17.013T
18. Italjet RSV Mille 2:17.348T
19. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
20. Kotel CBR1000 2:17 R
21. rp GSXR1000 2:18.5 T
22. NoriHaga Duc1098 2:18.5 T < 2:21.2 T < 2:27 T
23. Bulbaš R1 (SBK) 2:18.6 T
24. DavidA. 2:18.643T
25. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
26. Driffter R6 2:19 T
27. Pimpiš CBR 954 RR 2:19.03T < 2:19.5 T
28. tomiK9 GSXR1000 2:19.086 < 2:21 T
29. BK GSXR1000 2:19.3 T
30. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
31. Milagros CBR929 2:19
32. Majkl31 GSXR750 2:20.020 < 2:22.5 < 2:25.6 T
33. ewans GSX-R 1000 2:20.099T
34. stepos79 GSXR750 2:20.693T < 2:22.513 T < 2:25 T
35. VojtaKawa Zx-6R 2:20.985 < 2:21.7 T
36. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
37. Plejba jr. Tuono 2>21.7 T
38. PopiSV GSX-R 1000 2:21.736 < 2:22.9 T
39. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
40. gorkin ZX6R 2:21.981T < 2:24.6T < 2:25.7 < 2:26.886 T < 2:33.453 T
41. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
42. TomasNJ Triumph ST 2:22 T
43. Ducati1098 2:22.088T < 2:23 R
44. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
45. Ratlík CBR600RR 2:22.5
46. jirik83 GSXR750 2:22:736 < 2:26.4 T
47. faster 2:22 R
48. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
49. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
50. Padre58 GSXR600 2:23.44 < 2:25.9 T
51. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
52. Benja R6 2:23.7 T
53. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
54. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
55. Norik R1 2:24 R
56. Mr. Ducin848 Ducati 848 2:24.096 T
57. ferencR1 GSX-R 1000 2:24.2 T
58. Davator CBR900 2:25.03 T < 2:28 R
59. DavidH R6 2:25.05 T < 2:28 R
60. Honziss R1 2:25.1 < 2:26 R
61. bobus R1 2:25.5T
62. buryGSXR GSX-R 750 2:26 R
63. Maršoun VTRSP1 2:26 R
64. Vldouš VTR1000SP1 2:26.274T < 2:27.695 < 2:30.445 T
65. juras R1 2:26.864T
66. véna 2:27.6 T
67. Azzaziel CBR600 2:27 R
68. LeCorbusier R6 2:28 T
69. gsx goes to cbr CBR900RR 2:28
70. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
71. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
72. ´´Pavouk" CB600 2:29 R
73. artili R6 2:29.02 T
74. Elvis ZX6R 2>29.341 T < 2:34.7 T
75. dedaj R6 2:29.8 R
76. šup ZX6R 2:30 T
77. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
78. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
79. Lopatka R6 2:31.010 < 2:34
80. Droppi Ducati 900 SS 2:31.471 T
81. Bateria 2:31 R
82. Shorty R6 2:31.7 < 2:34 R
83. Bubrak ZX10R 2:32 T
84. Lukino CBR954 2:32 R
85. Adam 46 CBR929 2:32 R
86. Badbikers 2:32.699
87. Jindra_a SV650 2:33.5T
88. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
89. Qbi-C SV650 2:34.8 T
90. MAHDY GSXR600 2:34 R
91. Bedus CBR1000 2:34 R
92. TigerBou RSV1000 2:35.4 T
93. Lukycat R6 2:35 R
94. Ratlik CBR600F 2:35 R
95. priki R6 2:35.7T < 2:42.2 T
96. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
97. nikec CBR954 2:36 R
98. Pycha GSX650F 2:37.879 < 2:43.88 < 2:47 R
99. Alien(holka)TL1000S 2:38 T < 2:58 R
100. Kraky ZXR750 2:38 R
101. Dalos76 GSX 650F, 2:39,588 T
102. Stev VTR1000F 2:40.8 T
103. plisken GSX-R1000 2:40 R
104. Ruck GSXR750 2:40 R
105. Sooky FZS600 2:40 R
106. Afi(holka) GXSR1000 2:42T < 2:53 T
107. David98 Jawa250 2:43 R
108. cruis FZS 600 2:46 R
109. Myska 2:46
110. petridas Mito125 2:46.509 T < 2:47 R
111. Ashley CBR600 2:47 R
112. Jack 6 ZX6R 2:47 R < 2:51 R
113. strojvedoucí R6 2:48 R
114. duracell35 R6 2:49.30T
115. natrium R1 2:51
116. ChenziiR1 R1 2:51
117. Mike.46 ZX6R 2:51.5 R
118. Pro_man GSXR750 2:52
119. LúcaHH H6 2:58 R

Most

1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:41.7 < 1:42.273T < 1:43.3 T
3. Oňas R6 1:43.942 T
4. pitbules R6 1:44T < 1:47.5 T
5. RiCi R6 1:44.243 < 1:48 T
6. Kolda CBR1000RR 1:44.305T < 1:44.66T < 1:46.7 T < 1:47.6 T
7. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
8. Prasouš CBR1000RR 1:45.729T < 1:47.955 < 1:49.8 T
9. DaNY R1 1:45.729 < 1:46.16t < 1:46.967 T < 1:47.07 T
10. IPepa CBR 600 RR 1:45.98 T
11. DavR1 R6 1:46.039 < 1:47.5 < 1:48.6T < 1:50.2 T
12. mrtvola GSXR1000 1:46.246 T
13. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
14. čéřa R6 1:47.1 < 1:48.06 T
15. DAWE02 GSXR1000 1:47.3T < 1:49.803 < 1:51.1 T
16. _dfy CBR600RR 1:47.3T < 1:48.2 T
17. Nejt GSX-R1000 1:47.5T
18. Italjet CBR1000RR 1:48.186T
19. Franky CBR 1:48 T
20. Renegade R1 1:48.2 R
21. Pimpiš CBR 954 RR 1:48.7 < 1:50.264T < 1:51.9 T
22. Driffter R6 1:49 T
23. tomiK9 GSXR1000 1:49.274 T < 1:51.712 T < 1:52 R < 1:57 R
24. Kaczer GSXR1000 1:49.9 T < 1:53.281 T < 1:54 T
25. buryGSXR GSX-R 750 1:49.555 < 1:53.3 T
26. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
27. kawafil ZX6R 1:50.04
28. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
29. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
30. Padre58 GSXR600 1:50.97T < 1:51.9 T
31. Majkl31 GSXR750 1:51.38T < 1:52.89T < 1:53.729 T < 1:55.3 T < 2:02 R
32. Ducati1098 1:51.4T < 1:52.417T < 1:54.125T < 1:57 R < 2:02 R
33. špageta 1:51.7 T
34. Lukino CBR954RR 1:51.8 R < 1:55.7 R < 1:57 R
35. stepos79 GSXR750 1:51.897T < 1:57.206 < 1:58.0 T < 2:20
36. TomasNJ Triumph ST 1:52 T
37. Kony CBR954 1:52.2 R
38. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
39. Benja R6 1:53.0 T
40. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
41. Mr. Ducin848 Ducati 848 1:53.620 < 1:55.98T < 2:02.35
42. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
43. bobus R1 1:53.9
44. alda82 RSV 1:54
45. ewans 1:54 T < 1:56.5T
46. Jirik750 GSXR750 1:55.209 < 2:02 R
47. DavaR6 R6 1:55.506T
48. artili R6 1:55.8 T
49. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
50. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
51. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
52. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
53. Droppi Ducati 900 SS 1:56.459T < 1:58.819 T
54. Vldouš CBR 929 RR 1:57.038T < 1:59.023 T
55. matrixbiker CBR600RR 1:56.9 < 1:57.361T
56. ferencR1 GSX-R 1000 1:57.xx T
57. Bateria 1:57.902T
58. HausO R1 1:58 R
59. Jindraa SV650 1:58 R
60. Azzaziel CBR600 1:58
61. Davátor CBR929 1:58.7
62. TigerBou RSV 1000 1:58.8T
63. Norik R1 1:59 R
64. Kev28 929RR 1:59.316T
65. Honziss 1:59.9T
66. Elvis.ZX6R 1:59.904 T < 2:03 R
67. Bubrak ZX10R 2:00.695 < 2:02.9 T < 2:06 T
68. priki R6 2:01.617T < 2:11.7 T
69. Badbikers 2:01.813T
70. Dalos76 GSX-R600 2:01.826T
71. MisickaR6 (holka) CBR600RR 2:02.609T
72. gorkin ZX6R 2:02.893 T
73. Kwaker81 ZX10R 2:03.281T
74. Stev 2:03.987T < 2:08 R
75. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
76. MacaR6 R6 2:08.747 T
77. Sausage 916 2:08 R
78. A.F.I.(holka) GSXR1000 2:09 < 2:16 < 2:18 T < 2:29 R < 2:48 R
79. alesmoto FZ750 2:10 R
80. MichalZX6R 2:10.882T
81. cruis FZS600 2:11 R
82. lukaash Duc749 2:11.4
83. David98 Jawa250 2:12 R
84. hani-DUC 900SS 2:16 R
85. mikitka (holka) R6 2:16.2T < 2:24.398 T
86. Ozzy Fazer 2:20.6 T
87. cat-nikita (holka) CBR600F 2:25 < 2:34T
88. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R


Naposledy editováno 16.05.2010 19:58:07

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 00:04 | Nahoru | #541
Perňa #81> Jak se to tak Perno muze prihodit,ze i pri dospelackejch zavodech volne tridy jedes tak rychle,ze te sejme nekdo o kolo zpet(kozelka to myslim nebyl ne? )
Cili tvoje chyba?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 01:12 | Nahoru | #542
2LEKO>PopiSV> já vyměnil hadice a racing kapalinu a zlepšení a funkce výrazné .....a uspokojivé na "hobby" jízdu

kapalina Motorex

lepší hodnoty a i levnější je Denicol 5.1 bod varu + 300°C, 250 ml za 147,-

či Motul Racing Brake Fluid 600 bod varu 312°C, 500 ml za 268,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 01:24 | Nahoru | #543
juras> Moto sikule na kapotach??nejaka vazba na Miru Lepice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 01:48 | Nahoru | #544
NoFear4> jasný, dělal mi sponzora když jsem testoval yamasaki (tvá kombi v bleděmodrým, ehm červenobílým)

Copak? máš od něj motku?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 02:00 | Nahoru | #545
juras> Jo to taky,ale zname se uz hoodne dlouho.Super kluk i super servis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 02:19 | Nahoru | #546
NoFear4> ten taky u nás v J. Hradci s motkama začínal.. To jezdíš z Prahy na servis k němu??

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 02:34 | Nahoru | #547
juras> Jo ja vim,pamatuju si kdyz meli jeste servis v kasarnach.
Na servis tam nejezdim mam to daleko,jen jsem od nej kupoval minulej rok ZX10...a koupil jsem vyborne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 06:58 | Nahoru | #548
PopiSV> hele nevim jestli to dokážu vysvětlit s tou pumpou přesně, ale jde o to, že jak brzdíš, tak se celý okruh pochopitelně zahřívá. No a jak se tim zahřívá i ta pumpa, tak snad vlivem nevhodně zvolených materiálů, nebo čim, se prostě rozlišně roztahuje tělo pumpy a pístek uvnitř, čimž ti ta brzdovka jakoby prolíná při bržděním nad pístek, tim přesunem se tvoří bublinky a páčka logicky hrozně vadne. Aspoň tak jsem tu diskusi co tu probíhala pochopil já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 07:24 | Nahoru | #549
majkl31> no ja sice nejsem odbornik na brzdy okruhovych motorek ale "vadnuti brzd" je zpusobeno vetsinou spatnou kombinaci komponent,ve vetsine pripadu ma nejvetsi vliv kotouc versus desticky potazmo brzdice.nejlepe se to resi spravnou volbou materialu oblozeni ve vztahu k materialu kotouce a vetsim prumerem kotouce s lepsim odvodem tepla.volba pumpy je sice dulezita ale i tady se musi myslet a pocitat.radialni pumpa sama o sobe toho moc nevyresi.je dulezity vzit v uvahu prumer pistku v pumpe a prumer pistku v brzdicich,pancerky maji jiste taky sve opodstatneni ale hlavni alchymie je "brzdic,desky,kotouc".kdyz budu jezdit opravdu spicku tak musim resit desky podle profilu trati i rocniho obdobi (pocasi).myslim ze pro vetsinu zde na foru postaci vetsina seriovych pump co se dnes na SS dava ale za predpokladu ze si zjistim ktere desky jsou vhodne pro ten ktery druh okruhu nebo styl jezdce.je to i duvod proc vetsina renomovanych vyrobcu dela vice typu smesi oblozeni (asi jako u pneumatik).to ze brzda vadne je vzdy az dusledek (za predpokladu ze je vse technicky OK) toho ze se brzdy moc ohreji a kazda z komponent tak meni sve vlastnosti....

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 07:42 | Nahoru | #550
duvod proc vetsi prumer kotouce lip brzdi ....lip se chladi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 07:42 | Nahoru | #551
lumberjack1> ale tak já se o tom nepřu, taky nejsem odborník, více méně jsem jen reprodukoval dřívější debatu, kde se řešilo vadnutí brzd na GSX-R a údajně to vždy vyřešila pumpa. Jinak jsem s tebou za jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 07:44 | Nahoru | #552
majkl31> ...jen jsem mel potrebu se ventilovat

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 07:47 | Nahoru | #553

lumberjack1>majkl31> ...jen jsem mel potrebu se ventilovat



v poho, tu potřebu míváme občas všichni

Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 08:46 | Nahoru | #554
tak máte aktuální tabulku mrdalové a kdo mi sem v průběhu následujících 3 hodin dopíše čas, ten dostane virtuální pěstí

Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 08:55 | Nahoru | #555
tak to jsem rád že mi ta brzda nevadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 09:09 | Nahoru | #556

juras>2LEKO>PopiSV> já vyměnil hadice a racing kapalinu a zlepšení a funkce výrazné .....a uspokojivé na "hobby" jízdu

kapalina Motorex

lepší hodnoty a i levnější je Denicol 5.1 bod varu + 300°C, 250 ml za 147,-

či Motul Racing Brake Fluid 600 bod varu 312°C, 500 ml za 268,-



Motorex tam udává mokrý bod varu 265, ty další 2 kapaliny udávají pravděpodobně suchý bod varu ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 09:37 | Nahoru | #557
Stev> A Kefalín, čo také si predstavujete pod "mokrý bod varu"?
IMHO je to nesmysl, protože v nepřetlakové soustavě při našich nadmořských výškách voda (i v brzdové kapalině navázaná vlhkost) vře (tedy rychle mění skupenství z kapalného na plynné) při cca 100oC.
Takže to co výrobce uvádí může být pouze teplota, při které začíná vřít samotná brzdová kapalina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 09:45 | Nahoru | #558
Dalos76> nová kapalina - suchý bod varu, jetá kapalina která navázala vlhkost - mokrý bod varu. Udávaj to i specifikace DOT a v podstatě jedinej rozdíl mezi běžnou DOT 4 a DOT 5.1 je mokrý bod varu, wet boiling point chceš-li.

edit: jinak je to zajímavá teorie, takže když namíchám fridex s vodou půl napůl, stejně to bude vařit při 100 stupních

edit2: to už kecám z hladu i já, vařit jo, ale bod tuhnutí se změní a nebudou v čistym fridexu plavat kousky ledu.

Naposledy editováno 16.07.2009 09:50:03

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 09:53 | Nahoru | #559
Dalos76> a vůbec, koukám že jsi časem předemnou, takže hlásím 2:39.246, transpodér

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 09:55 | Nahoru | #560
jelikož sem se s vadnutim brzd a propadánim páčky potýkal víc než dost, zkopíruju sem jeden canc co sem včera postnul o kousek vedle..

taky sem nad tim koumal a to fakt moc, když ti seriová pumpa vypovídá účinek po pár kolech a začínáš si drtit prsty, neni to nic příjemnýho, zkusíš tedy pancířový hadice, lepší brzdovku a změnu desek...žádný zlepšení ovšem nenastalo. Proto sem se rozohodnul na doporučení pořídit Brembo RCS19 a racing brembo desky. Po montáži nastala neuvěřitelná, ale opravdu neuvěřitelná změna, páčka se nepropadá, motorka brzdí jako nikdy... jen ty desky opravdu rychle mizej.

a vysvětlení... jediný na kterym sem se s pár lidma shodnul je "kvalita zpracování výrobku",
přeci jen seriovej nissin kterej je bušenej a roboticky kompletovanej někde ve fabrice v serii x tisíc kousků vypadá už od pohledu oproti brembu jako trabant.

Ještě zkusim na chvilku vyhodit Brembo desky a vrátit puvodní sintr AP racing, uvidíme o kolik bude změna k horšímu

PS> - seriovej nissin na K5-K8 je mrdka mrdkovatá...v běžnym provozu funguje možná dostatečně, ale na okruhu je to tragedie absolutně nefunkční..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 10:00 | Nahoru | #561
Stev> Hele, to jsou takové teoretické brikule.. kdy přesně to je "mokrý bod varu"? při jakém milipromile objemu? a tak? no řeklbych že zrovna tohle je blbost řešit, protože když ti jde o fakt dobré brzdy, tak stejně tu kapalinu měníš docela často, už jen z principu pro jistotu. Ta cena není tak hrozná, aby to nešlo - v celkových nákladech na ježdění je to jako kapka v moři.
A kurňa chlapi, neštvěte mě s těmi časy bo na to fakt vlítnu

Edit: navíc jsem prodal mašinu a nová ještě není, tak mě svrbí prsty.. kurňaaaaa....

Naposledy editováno 16.07.2009 10:02:13

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 10:05 | Nahoru | #562
Dalos76> to souhlasím, ale nevyznám se v tom kdy už kapalina zdegraduje a kdy ne, takže mi ten údaj stejně připadá zajímavej

edit: čas jsem měl asi ještě o něco lepší ke konci ale to už se neměřilo, nicméně i tak je to plíseň

Naposledy editováno 16.07.2009 10:07:55

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 10:52 | Nahoru | #563

kaczer>jelikož sem se s vadnutim brzd a propadánim páčky potýkal víc než dost, zkopíruju sem jeden canc co sem včera postnul o kousek vedle..

taky sem nad tim koumal a to fakt moc, když ti seriová pumpa vypovídá účinek po pár kolech a začínáš si drtit prsty, neni to nic příjemnýho, zkusíš tedy pancířový hadice, lepší brzdovku a změnu desek...žádný zlepšení ovšem nenastalo. Proto sem se rozohodnul na doporučení pořídit Brembo RCS19 a racing brembo desky. Po montáži nastala neuvěřitelná, ale opravdu neuvěřitelná změna, páčka se nepropadá, motorka brzdí jako nikdy... jen ty desky opravdu rychle mizej.

a vysvětlení... jediný na kterym sem se s pár lidma shodnul je "kvalita zpracování výrobku",
přeci jen seriovej nissin kterej je bušenej a roboticky kompletovanej někde ve fabrice v serii x tisíc kousků vypadá už od pohledu oproti brembu jako trabant.

Ještě zkusim na chvilku vyhodit Brembo desky a vrátit puvodní sintr AP racing, uvidíme o kolik bude změna k horšímu

PS> - seriovej nissin na K5-K8 je mrdka mrdkovatá...v běžnym provozu funguje možná dostatečně, ale na okruhu je to tragedie absolutně nefunkční..



Rozdíl je takový že originální pumpa stoji na produkce kolem 8-10 eur, a zadní tlumič stoji kolem 20 eur. Ale cena u dealera je podobná ceně na to Brembo nebo Ohlins. Když to Brembo stoji v prodeji kolem 300 eur, tak výroba stoji kolem 100-150. Na rozdíl od 10. A tlumič stoji 1100 eur a výroba 400, na rozdíl od 20.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 13:35 | Nahoru | #564
mokrý bod varu se bere při 3,5% nasycení vodou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 13:39 | Nahoru | #565

lumberjack1>duvod proc vetsi prumer kotouce lip brzdi ....lip se chladi



no, kromě toho že se líp chladí má taky velkej vliv poloměr na kterým je uchycenej brzdič...
čím dál od středu, tím menší sílu brzdič potřebuje pro stejnej moment a tím pádem se i míň zahřívá...

Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 13:46 | Nahoru | #566
ale je zpičeně těžkej a to si u neodpruženejch hmot na okruhu nepřejeme

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 13:49 | Nahoru | #567
PopiSV> no tak dalece tomu zase nerozumim ale na druhou stranu je ale vyssi obvodova rychlost kotouce cim dal od stredu.kazdopadne jako argument pro vetsi kotouc mi staci to ze to lip brzdi

1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 13:56 | Nahoru | #568
Tak fungovat to musí když to davaj na Buella ne?

(reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 14:20 | Nahoru | #569
stepos79> A kdo řekl, že ten Buell brzdí?

Alex: to číslo s vypočítáním výrobních cen jsi dostal kde? to máš za tyhle ceny k tomu přístup? že by jsme rozjeli business

Jaké máte časy na okruzích 2.

16.7.2009 v 14:36 | Nahoru | #570
hele mrdalové nezasírejte to tady technickejma debatama, nebo pak přehlídnu nějakýho chudáčka co bude chtít zaktualizovat svůj čas. Kdo se má tim spamem probírat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist