Tak jelikož to na Fírově vlákně nikdo neaktualizuje a mě to zajímá, tak to zkusim hodit sem a starat se o to sám . Snad to Fírovi nebude vadit. Pokusil jsem se to už zaktualizovat podle posledních příspěvků, tak snad jsem na nikoho nezapomněl
Brno
1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.745 < 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. Kolda CBR1000RR 2:12.49 < 2:15.56 T < 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
5. pitbules R6 2:13 T < 2:14.4 T
6. PavelR1 R1 2:13.6 T
7. RiCi R6 2:13.7 T < 2:14.2 T
8. DaNY R1 2:14:05 T
9. vik51 R6 2:14.6 T
10. Nejt GXSR1000 2:14.95 T < 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
11. DavR1 R6 2:15.3 T < 2:15.8 T
12. čéřa R6 2:15.8 < 2:17.55 T
13. mrtvola GSXR1000 2:16 T
14. _dfy CBR600RR 2:16.2 < 2:17.3 < 2:17.8 T
15. Prasouš CBR1000RR 2:16.351 T < 2:20.1 T
16. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
17. Fjanta R1 2:17.013T
18. Italjet RSV Mille 2:17.348T
19. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
20. Kotel CBR1000 2:17 R
21. rp GSXR1000 2:18.5 T
22. NoriHaga Duc1098 2:18.5 T < 2:21.2 T < 2:27 T
23. Bulbaš R1 (SBK) 2:18.6 T
24. DavidA. 2:18.643T
25. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
26. Driffter R6 2:19 T
27. Pimpiš CBR 954 RR 2:19.03T < 2:19.5 T
28. tomiK9 GSXR1000 2:19.086 < 2:21 T
29. BK GSXR1000 2:19.3 T
30. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
31. Milagros CBR929 2:19
32. Majkl31 GSXR750 2:20.020 < 2:22.5 < 2:25.6 T
33. ewans GSX-R 1000 2:20.099T
34. stepos79 GSXR750 2:20.693T < 2:22.513 T < 2:25 T
35. VojtaKawa Zx-6R 2:20.985 < 2:21.7 T
36. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
37. Plejba jr. Tuono 2>21.7 T
38. PopiSV GSX-R 1000 2:21.736 < 2:22.9 T
39. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
40. gorkin ZX6R 2:21.981T < 2:24.6T < 2:25.7 < 2:26.886 T < 2:33.453 T
41. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
42. TomasNJ Triumph ST 2:22 T
43. Ducati1098 2:22.088T < 2:23 R
44. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
45. Ratlík CBR600RR 2:22.5
46. jirik83 GSXR750 2:22:736 < 2:26.4 T
47. faster 2:22 R
48. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
49. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
50. Padre58 GSXR600 2:23.44 < 2:25.9 T
51. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
52. Benja R6 2:23.7 T
53. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
54. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
55. Norik R1 2:24 R
56. Mr. Ducin848 Ducati 848 2:24.096 T
57. ferencR1 GSX-R 1000 2:24.2 T
58. Davator CBR900 2:25.03 T < 2:28 R
59. DavidH R6 2:25.05 T < 2:28 R
60. Honziss R1 2:25.1 < 2:26 R
61. bobus R1 2:25.5T
62. buryGSXR GSX-R 750 2:26 R
63. Maršoun VTRSP1 2:26 R
64. Vldouš VTR1000SP1 2:26.274T < 2:27.695 < 2:30.445 T
65. juras R1 2:26.864T
66. véna 2:27.6 T
67. Azzaziel CBR600 2:27 R
68. LeCorbusier R6 2:28 T
69. gsx goes to cbr CBR900RR 2:28
70. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
71. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
72. ´´Pavouk" CB600 2:29 R
73. artili R6 2:29.02 T
74. Elvis ZX6R 2>29.341 T < 2:34.7 T
75. dedaj R6 2:29.8 R
76. šup ZX6R 2:30 T
77. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
78. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
79. Lopatka R6 2:31.010 < 2:34
80. Droppi Ducati 900 SS 2:31.471 T
81. Bateria 2:31 R
82. Shorty R6 2:31.7 < 2:34 R
83. Bubrak ZX10R 2:32 T
84. Lukino CBR954 2:32 R
85. Adam 46 CBR929 2:32 R
86. Badbikers 2:32.699
87. Jindra_a SV650 2:33.5T
88. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
89. Qbi-C SV650 2:34.8 T
90. MAHDY GSXR600 2:34 R
91. Bedus CBR1000 2:34 R
92. TigerBou RSV1000 2:35.4 T
93. Lukycat R6 2:35 R
94. Ratlik CBR600F 2:35 R
95. priki R6 2:35.7T < 2:42.2 T
96. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
97. nikec CBR954 2:36 R
98. Pycha GSX650F 2:37.879 < 2:43.88 < 2:47 R
99. Alien(holka)TL1000S 2:38 T < 2:58 R
100. Kraky ZXR750 2:38 R
101. Dalos76 GSX 650F, 2:39,588 T
102. Stev VTR1000F 2:40.8 T
103. plisken GSX-R1000 2:40 R
104. Ruck GSXR750 2:40 R
105. Sooky FZS600 2:40 R
106. Afi(holka) GXSR1000 2:42T < 2:53 T
107. David98 Jawa250 2:43 R
108. cruis FZS 600 2:46 R
109. Myska 2:46
110. petridas Mito125 2:46.509 T < 2:47 R
111. Ashley CBR600 2:47 R
112. Jack 6 ZX6R 2:47 R < 2:51 R
113. strojvedoucí R6 2:48 R
114. duracell35 R6 2:49.30T
115. natrium R1 2:51
116. ChenziiR1 R1 2:51
117. Mike.46 ZX6R 2:51.5 R
118. Pro_man GSXR750 2:52
119. LúcaHH H6 2:58 R
Most
1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:41.7 < 1:42.273T < 1:43.3 T
3. Oňas R6 1:43.942 T
4. pitbules R6 1:44T < 1:47.5 T
5. RiCi R6 1:44.243 < 1:48 T
6. Kolda CBR1000RR 1:44.305T < 1:44.66T < 1:46.7 T < 1:47.6 T
7. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
8. Prasouš CBR1000RR 1:45.729T < 1:47.955 < 1:49.8 T
9. DaNY R1 1:45.729 < 1:46.16t < 1:46.967 T < 1:47.07 T
10. IPepa CBR 600 RR 1:45.98 T
11. DavR1 R6 1:46.039 < 1:47.5 < 1:48.6T < 1:50.2 T
12. mrtvola GSXR1000 1:46.246 T
13. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
14. čéřa R6 1:47.1 < 1:48.06 T
15. DAWE02 GSXR1000 1:47.3T < 1:49.803 < 1:51.1 T
16. _dfy CBR600RR 1:47.3T < 1:48.2 T
17. Nejt GSX-R1000 1:47.5T
18. Italjet CBR1000RR 1:48.186T
19. Franky CBR 1:48 T
20. Renegade R1 1:48.2 R
21. Pimpiš CBR 954 RR 1:48.7 < 1:50.264T < 1:51.9 T
22. Driffter R6 1:49 T
23. tomiK9 GSXR1000 1:49.274 T < 1:51.712 T < 1:52 R < 1:57 R
24. Kaczer GSXR1000 1:49.9 T < 1:53.281 T < 1:54 T
25. buryGSXR GSX-R 750 1:49.555 < 1:53.3 T
26. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
27. kawafil ZX6R 1:50.04
28. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
29. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
30. Padre58 GSXR600 1:50.97T < 1:51.9 T
31. Majkl31 GSXR750 1:51.38T < 1:52.89T < 1:53.729 T < 1:55.3 T < 2:02 R
32. Ducati1098 1:51.4T < 1:52.417T < 1:54.125T < 1:57 R < 2:02 R
33. špageta 1:51.7 T
34. Lukino CBR954RR 1:51.8 R < 1:55.7 R < 1:57 R
35. stepos79 GSXR750 1:51.897T < 1:57.206 < 1:58.0 T < 2:20
36. TomasNJ Triumph ST 1:52 T
37. Kony CBR954 1:52.2 R
38. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
39. Benja R6 1:53.0 T
40. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
41. Mr. Ducin848 Ducati 848 1:53.620 < 1:55.98T < 2:02.35
42. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
43. bobus R1 1:53.9
44. alda82 RSV 1:54
45. ewans 1:54 T < 1:56.5T
46. Jirik750 GSXR750 1:55.209 < 2:02 R
47. DavaR6 R6 1:55.506T
48. artili R6 1:55.8 T
49. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
50. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
51. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
52. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
53. Droppi Ducati 900 SS 1:56.459T < 1:58.819 T
54. Vldouš CBR 929 RR 1:57.038T < 1:59.023 T
55. matrixbiker CBR600RR 1:56.9 < 1:57.361T
56. ferencR1 GSX-R 1000 1:57.xx T
57. Bateria 1:57.902T
58. HausO R1 1:58 R
59. Jindraa SV650 1:58 R
60. Azzaziel CBR600 1:58
61. Davátor CBR929 1:58.7
62. TigerBou RSV 1000 1:58.8T
63. Norik R1 1:59 R
64. Kev28 929RR 1:59.316T
65. Honziss 1:59.9T
66. Elvis.ZX6R 1:59.904 T < 2:03 R
67. Bubrak ZX10R 2:00.695 < 2:02.9 T < 2:06 T
68. priki R6 2:01.617T < 2:11.7 T
69. Badbikers 2:01.813T
70. Dalos76 GSX-R600 2:01.826T
71. MisickaR6 (holka) CBR600RR 2:02.609T
72. gorkin ZX6R 2:02.893 T
73. Kwaker81 ZX10R 2:03.281T
74. Stev 2:03.987T < 2:08 R
75. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
76. MacaR6 R6 2:08.747 T
77. Sausage 916 2:08 R
78. A.F.I.(holka) GSXR1000 2:09 < 2:16 < 2:18 T < 2:29 R < 2:48 R
79. alesmoto FZ750 2:10 R
80. MichalZX6R 2:10.882T
81. cruis FZS600 2:11 R
82. lukaash Duc749 2:11.4
83. David98 Jawa250 2:12 R
84. hani-DUC 900SS 2:16 R
85. mikitka (holka) R6 2:16.2T < 2:24.398 T
86. Ozzy Fazer 2:20.6 T
87. cat-nikita (holka) CBR600F 2:25 < 2:34T
88. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R
Naposledy editováno 16.05.2010 19:58:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
kapalina Motorex
lepší hodnoty a i levnější je Denicol 5.1 bod varu + 300°C, 250 ml za 147,-
či Motul Racing Brake Fluid 600 bod varu 312°C, 500 ml za 268,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
Copak? máš od něj motku?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
juras>2LEKO>PopiSV> já vyměnil hadice a racing kapalinu a zlepšení a funkce výrazné .....a uspokojivé na "hobby" jízdu
kapalina Motorex
lepší hodnoty a i levnější je Denicol 5.1 bod varu + 300°C, 250 ml za 147,-
či Motul Racing Brake Fluid 600 bod varu 312°C, 500 ml za 268,-
Motorex tam udává mokrý bod varu 265, ty další 2 kapaliny udávají pravděpodobně suchý bod varu ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
IMHO je to nesmysl, protože v nepřetlakové soustavě při našich nadmořských výškách voda (i v brzdové kapalině navázaná vlhkost) vře (tedy rychle mění skupenství z kapalného na plynné) při cca 100oC.
Takže to co výrobce uvádí může být pouze teplota, při které začíná vřít samotná brzdová kapalina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
edit: jinak je to zajímavá teorie, takže když namíchám fridex s vodou půl napůl, stejně to bude vařit při 100 stupních
edit2: to už kecám z hladu i já, vařit jo, ale bod tuhnutí se změní a nebudou v čistym fridexu plavat kousky ledu.
Naposledy editováno 16.07.2009 09:50:03
1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.
taky sem nad tim koumal a to fakt moc, když ti seriová pumpa vypovídá účinek po pár kolech a začínáš si drtit prsty, neni to nic příjemnýho, zkusíš tedy pancířový hadice, lepší brzdovku a změnu desek...žádný zlepšení ovšem nenastalo. Proto sem se rozohodnul na doporučení pořídit Brembo RCS19 a racing brembo desky. Po montáži nastala neuvěřitelná, ale opravdu neuvěřitelná změna, páčka se nepropadá, motorka brzdí jako nikdy... jen ty desky opravdu rychle mizej.
a vysvětlení... jediný na kterym sem se s pár lidma shodnul je "kvalita zpracování výrobku",
přeci jen seriovej nissin kterej je bušenej a roboticky kompletovanej někde ve fabrice v serii x tisíc kousků vypadá už od pohledu oproti brembu jako trabant.
Ještě zkusim na chvilku vyhodit Brembo desky a vrátit puvodní sintr AP racing, uvidíme o kolik bude změna k horšímu
PS> - seriovej nissin na K5-K8 je mrdka mrdkovatá...v běžnym provozu funguje možná dostatečně, ale na okruhu je to tragedie absolutně nefunkční..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
A kurňa chlapi, neštvěte mě s těmi časy bo na to fakt vlítnu
Edit: navíc jsem prodal mašinu a nová ještě není, tak mě svrbí prsty.. kurňaaaaa....
Naposledy editováno 16.07.2009 10:02:13
edit: čas jsem měl asi ještě o něco lepší ke konci ale to už se neměřilo, nicméně i tak je to plíseň
Naposledy editováno 16.07.2009 10:07:55
kaczer>jelikož sem se s vadnutim brzd a propadánim páčky potýkal víc než dost, zkopíruju sem jeden canc co sem včera postnul o kousek vedle..
taky sem nad tim koumal a to fakt moc, když ti seriová pumpa vypovídá účinek po pár kolech a začínáš si drtit prsty, neni to nic příjemnýho, zkusíš tedy pancířový hadice, lepší brzdovku a změnu desek...žádný zlepšení ovšem nenastalo. Proto sem se rozohodnul na doporučení pořídit Brembo RCS19 a racing brembo desky. Po montáži nastala neuvěřitelná, ale opravdu neuvěřitelná změna, páčka se nepropadá, motorka brzdí jako nikdy... jen ty desky opravdu rychle mizej.
a vysvětlení... jediný na kterym sem se s pár lidma shodnul je "kvalita zpracování výrobku",
přeci jen seriovej nissin kterej je bušenej a roboticky kompletovanej někde ve fabrice v serii x tisíc kousků vypadá už od pohledu oproti brembu jako trabant.
Ještě zkusim na chvilku vyhodit Brembo desky a vrátit puvodní sintr AP racing, uvidíme o kolik bude změna k horšímu
PS> - seriovej nissin na K5-K8 je mrdka mrdkovatá...v běžnym provozu funguje možná dostatečně, ale na okruhu je to tragedie absolutně nefunkční..
Rozdíl je takový že originální pumpa stoji na produkce kolem 8-10 eur, a zadní tlumič stoji kolem 20 eur. Ale cena u dealera je podobná ceně na to Brembo nebo Ohlins. Když to Brembo stoji v prodeji kolem 300 eur, tak výroba stoji kolem 100-150. Na rozdíl od 10. A tlumič stoji 1100 eur a výroba 400, na rozdíl od 20.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké máte časy na okruzích 2.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké máte časy na okruzích 2.
lumberjack1>duvod proc vetsi prumer kotouce lip brzdi ....lip se chladi
no, kromě toho že se líp chladí má taky velkej vliv poloměr na kterým je uchycenej brzdič...
čím dál od středu, tím menší sílu brzdič potřebuje pro stejnej moment a tím pádem se i míň zahřívá...