A proto si kup khuurva enduro a neser me.
Si koupis krosku, budes si ji lestit, parkrat ji vemes v kufru Golfa II do Zaru a ja si tady budu s endurem jezdit sam po Sumave. Ti to vomlatim vo hlavu jestli budes HC MX a ja SC Enduro.
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
<i>WR 250 F do modelu 06 je známá jako dost držák...asi nejspolehlivější motorka z "malejch" 4T. je to ale vykoupeno tím že je taky nejméně výkonná a taková dost "tupá". Navíc i nastavení tlumičů je spíš pro hobíky než na závodění. Pokud chceš aby trochu frčela tak se do ní musí šáhnout (vejfuk, přetryskovat, event. jiný vačky atd.), potom ta životnost samozřejmě trochu klesá. Ale dá se říct že její oblíbenost má ten základ právě ve spolehlivosti...nakonec Yamaha byla první co tenhle malej čtyřtakt pustila do světa, takže zkušeností mají jistě dost a dost </i>
Čau, jak tu píše někdo přede mnou...,WR250 je asi nejspolehlivější z ostrých 250 4T.
O tuposti motoru bych moc nemluvil.Sqamozdřejmě série s uzavřeným výfukem nejede,
otevřený výfuk je nutnost,pak stačí doladit karbec - hl.tryska,vzdušník a jede to dost dobře.
Ve vrchu možná líp jak moje WR450.Ale na co jsi se tu ptal, tak neznám nikoho kdo by ji měl 3-4 roky.Brácha ji má letos od ledna, najel cca 2.300km pouze terén, koupil ji jako ojetou, rok 2004 a zatím v pohodě.Kontroloval rozvoďák, ventily a všechno bylo v normě.
Každopádně XR400 to nebude.To tu mělo spusta lidí, kteří přešli na WR-ka apod.
ale jeden ji má od roku 1998 ! Vyměnil pouze pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
fandic8>Bahnacek> Nechci tady nekoho obvinovat,ale ta motorka ma podle meho najeto o par KM vic :) Ono, neoriginalni polepy, polepy reklamni jak z cirkusu, hlinikovej chranic motoru, ramu a ladak a svod napovida o tom,ze to uplne tak k jezdeni na houby neslouzilo. Navic, sam wr mam a rekl bych ze se viko kartru sice rychle osoupe,ale zas tak rychle to nebude....tot muj nazor,muzu se milit.
Opravdu se mýlíš, motorku znám. Škoda že nemá SPZ, jinak by byla dávno pryč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
fandic8>RSWR> Ta cena je bez TP??? Jak ji znas, kdyz je dotazena?
Proč bych ji neměl znát? Dovezená je v roce 2007 z USA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
RSWR>fandic8>Bahnacek> Nechci tady nekoho obvinovat,ale ta motorka ma podle meho najeto o par KM vic :) Ono, neoriginalni polepy, polepy reklamni jak z cirkusu, hlinikovej chranic motoru, ramu a ladak a svod napovida o tom,ze to uplne tak k jezdeni na houby neslouzilo. Navic, sam wr mam a rekl bych ze se viko kartru sice rychle osoupe,ale zas tak rychle to nebude....tot muj nazor,muzu se milit.
Opravdu se mýlíš, motorku znám. Škoda že nemá SPZ, jinak by byla dávno pryč.
Nemůžu než nesouhlasit s Fandickem nedokážu si totiž představit že by si někdo přivezl motorku a první co udělal tak si dal mouse, ladák, kryt motoru a pak teda vyjel na ty 2až3 vyjíždky na kterých by natočil takové km. Mimoto k defektu nedojde zas tak často takže mouse používají opravdu spíš závodníci kterým jde o výsledek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zbytecny vlakno o WR250F
fandic8>Bahnacek> Myslim, ze TP nedostanes, sam jsem si myslel, ze mnou jezdene legalne po silnici WR v UK tady prihlasim [domnivajic se, ze kdyz je na papirech tam, tak jsme jednou v EU-nebude problem] ovsem tady jsme ve vsem opravdu specialni. Takze mam WR zatim bez TP a nenasel jsem nikoho,kdo by mi pomohl, nebo nejak poradil, jak ho tady protlacit prez urady.
není to jen problem čr jak by se mohlo zdát ale i v takový belgii jsou stím stejný problémy...
GB je v tomto velmi benevolentní, určitě dobře víš že tam lze dostat značku i na motokros bez zbytečnýho uřadování a nemluvě o tom za jaky směšný korunky to tam maj ....
ladiktm> Je fakt skoda ze to u nas neni tak benevolentni jak V GB Nebylo by na skodu vic takovych endur
Naposledy editováno 16.07.2009 22:30:06