Nemáte to někdo, třeba naskenované ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test pneumeřičů?
V podstatě pouze potvrdili staré známé: kvalita něco málo stojí, nic víc.
Před utvořením jakéhokoliv závěru všem doporučuji jiný test: nahustit kola, změřit, pak jet pár kilometrů ostřejší jízdy a pak znova přeměřit tlak. Po té asi bazírování na tom že tlak musí být na setinu zrovna pinklicht takový a nikdy jinak poněkud vychladne.
Poněkud zajímavější ale je i jiná věc: manipulovatelnost s tím měřičem. Hodnotili to i v tom testu, ale z hlediska motorek se tím nezabývali.
K některým motorkám, resp. kolům najít pneuměřič který dokážeš opravdu nasadit na ventilek je docela hororo. Já dlouhá léta používám měřič KOVO Brno, který je sice fajn, na auto bez problémů, ale díky jeho výšce ho u motorky "nenacpu" mezi ventilek a střed kola. Je prostě moc vysokej. Obzlášť třeba zadní kolo na Viragu 535 je unikum, tam nasadíš jen takový ty tužkový měřiče s pravoúhlým "nasazením", na některejch pumpách to kolo ani nemůžeš dofouknout, protože i koncovka na kompresoru je stavěná na to, že nad ventilkem máš plac..
ty běžné tlakoměry měří většinou všechny špatně,ale mají tu výhodu,že měří špatně pořád stejně.takže stačí šunt z autokelly za stovku,budeš vědět,že ukazuje např o 0,3 bar míň a budeš s tím počítat....