hele kdo ma zkusenosti s GSX-R 600K7 a prevody pro okruh v moste, ty original jsou moc do rychla a na vyjezdech vracaku nebo retarderu 2 byla malo a 1 zase moc moc na cilovce sem s tezi daval 5. O kolik zbubu min na kolecku a vic na rozete????? Plz se podelte at se vyhnu experimentum a ty hodne spinavy praci kolem retezu
Kuju
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 K7 sekundární převod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 K7 sekundární převod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 K7 sekundární převod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600 K7 sekundární převod
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 K7 sekundární převod
No ještě info, kde se to dá reálně koupit za rozumnou cenu a budu spokojen
Každopádně díky za info o standardním převodu, zkontroluju to - ale podle toho jak se to chová je to určitě dost do rychla, bude to standard...
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600 K7 sekundární převod
ope>No original je 15 a 45... ja mam vpredu -1 a vzadu +3 a na hungac je to akurat... stacilo napisat v PM A aj v moste to bolo celkom fajn.
Ahoj, myslím, že se pleteš.. Já mám moto kupované v oficiálním zastoupení a originálně převod jsem měl 16-43.. Teď jsem to byl spočítat abych nebyl za debila a mám to tak..