Jinak bych se rad omluvil vsem za mou absenci na Actionbiku, zejmena tem kteri prijeli na instrukce, ale verim ze MiP se toho i sam zhostil statecne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10.7.treningy + zavod s Action bike
Je dobře že jakž takž funguješ!!! hlavně to co nejrychleji dostat z hlavy ven
a co nejrychleji dát zdraví dokupy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10.7.treningy + zavod s Action bike
Mohl bys mi ten pad popsat z pohledu vnejsiho pozorovatele? Ja si to pamatuju, ale mam take info od kluka co jel bezprostredne za mnou a dozvedel jsem se zajimave info, tak treba od tebe bude zase neco noveho
Od té doby měl po závodech !!! jezdil se sevřenýma půlkama možna ještě k nám do ostravy!!! Pry tě viděl ve stejné rovině 2metry nad tratí s motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 10.7.treningy + zavod s Action bike
Naposledy editováno 14.07.2009 11:27:49
Nejt>Jindra_a> no už to celý rozebral a nepřišel na to zatím... prostě z ničeho nic před Schwantzem promáčkl páčku až ke gripu bez jakéhokoliv zabrzdění. První, co nás v tu chvíli napadlo, bylo nějaké odtržení brzdového obložení od desky a brzda se nestihla napumpovat. Když jsem ju pak v paddocku promačkal, chodila už normálně. Ale desky vypadají ok a kapalina tohle taky udělat nemohla, ani nikde nevytekla. Takže zkusí ještě rozebrat pumpu, ale je to záhada. Anebo si to prostě celý vymyslel a jedoduše to neustál . Každopádně na to, že to prohučel rovně a napálil prakticky rovnou do balíků a 4 rozsekal, dopadl výborně jak jezdec, tak machna, kde to odnesly jen plasty a padák prorazil víčko na motoru + pár dalších drobností.... zázrak.
Zas ten padák co nadělal škodu ohnul se asi fest co?
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
LukyCat>Nejt kapalina to udělat mohla a co popisuješ,tak to asi i udělala-optej se Plejby tomu se to stalo taky.Prostě byla brzdová kapalina starší a nevydržel bod varu a promáčkl brzdu.
no barva te kapaliny byla docela divoká co jsem na ni koukal na začátku toť otázka ale ani bych se nedivil že by to bylo tou kapalinou
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
Jinak ta kaplina byla špíš v pohodě, barvu zkresluje taková černá oláčka, která je pod víčkem a je ponořená do nádobky. Třeba když jsem nalil novou RBF 600, která už je sama o sobě tmavá, tak to taky vypadalo příšerně. Jako nelze vyloučit nic, ale celou dobu všechno v pohodě a najednou promáčkneš brzdu až ke gripu... to mi nedává smysl v souvislosti s kapalinou. Tak když se uvaří, tak je přece efekt opačnej, a sice zvýší se tlak a brzda se může bloknout. Tady ale tlak úplně zmizel. Navíc to bylo v poslední rundě, kde už měl zadní gumu v hajzlu a tak jsme se vysrali na honění časů, ale dohodli se, že mu ukážu lepší stopu, takže jsme jeli dost na pohodu oproti předchozím rundám. Ale je to věcí bádání, nevíme zatím nic. Každopádně všechno půjde na výměnu a celá soustava se proleze do posledního šroubečku.
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
Frank.CZ>Nekamenujte mě, ale co si pamatuju z fyziky, tak kapalina je nestlačitelná, proto nám brzdy brzdí. Když brzdovka začne vařit, tak je z kapaliny pára, která samozřejmě stlačitelná je a proto to brzdit přestane a páčka se propadne ke gripu. No, a vařit to začne, protože brzdovka na sebe váže vodu a voda má bod varu jen 100 stupňů, zatím co brzdovka ho má uplně někde jinde. Dawe02 to určo vysvětlí líp, má na to lepší školy
Dawe má teď jiné starosti, ale máš pravdu, že by t určitě vysvětlil líp... nebo líp, on je tak chytrej, že když mi začne něco vysvětlovat, tak většinou vůbec nevim, jakou řečí mluví . Jinak na motorce se mi to ještě nestalo, ale mám pocit, že v autě když převaříš brzdovku, tak je pedál tvrdý, ale brzdný účinnek minimální. Tak nevim :\
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
1 reakcí na tento příspěvek 10.7.treningy + zavod s Action bike
- převařená brzdovka - pára v kapalině - kapalina jde stlačit
- zavzdušněno - bublinky vzduchu v kapalině - jde stlačit
- netěsnost hadiček - zmáčkneš a kapalina unikne - nebrzdí
- poškozený horní pístek - kapalinu nezmáčkneš, bo nemáš čím, kapalina se při zmáčknutí stěhuje do nádobky, proto nevidíš únik
nic jiného mě nenapadá
Frank - čtvrtý bod je věc, na kterou s tím kamošem teď sázíme asi nejvíc... nějaká vnitřní netěsnost kolem pístku v pumpě