globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto Mira *NO*
 
5.7.2009 v 16:32
vždycky jsem byl rád, když mi tam dal nějakou slevu, přezutí zadara atd.. ale když jsem dneska zjistil, že mi prodal novou gumu která je rv 2002 tak mě to fakt naštvalo.. další kámoš má novou sadu 03 a třetí má 04.. zbytek 05 max 06.. mám to nějak řešit, nebo nemám na nic právo? Určitě řekne, že jsem si to měl zkontrolovat při koupi, jenže já se v těch číslech vůbec nevyznám.. ted už +- vím , kde to je..

(reakce na) Moto Mira *NO*

6.7.2009 v 19:07 | Nahoru | #61
Navrc> Myslím,že každej (promiň každý)kdo si tohle přečte pochopí kdo je tu za blbce a ještě se s tím chlubí.Až vyřídíš tu reklamaci tak si to tam dovez na přívěsu ať se ti něco cestou nestane.A nezapomeň to tu zase rozmáznout

2 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

6.7.2009 v 22:50 | Nahoru | #62
To jsou zase moudra... Dodavatel - výrobce žádný slevy na 2 roky a starší pneu neposkytuje, protože podle platný legislativy se v ČR smí prodávat nové pneu do 5ti let stáří, protože při správným uskladnění se vlastnosti pneumatiky nemění, i když chytrolíni a všeználkové si pletou pneu s rohlíkem a nejradši by měli gumy ještě teplý. Nejlepší jsou pičusové, který zajedou špatnej čas na okruhu, zjistí, že mají DOT 07 a hned běží za prodejcem, že je to kvůli tomu
Opravy motopneu nejsou přípustné - to je stanovisko výrobce, bohužel sem dost lidí dováží "jebky", který venku nasajou skoro zadarmo a tady si to šetřílkové kupujou za několikanásobek a ještě si vrní jak chytře nakoupili Kdy už si piloti v ČR uvědomí, že těch několik málo cm2 gumy, který je spojujou se silnicí, je to nejdůležitější co na motorce mají a přestanou špekulovat a šetřit na nepravým místě. Místo laďáku, karbonovejch krytů a kdejakejch chujovin, si kupte pořádný gumy a hlavně sadu, která k sobě patří (ne sportovní na předek a cestovní na zadek, to mám dost... hlavně, že má každej na biku deset nálepek 46, ale obout si pořádně motorku, to ne ).

(reakce na) Moto Mira *NO*

6.7.2009 v 23:10 | Nahoru | #63

MichalZX6R>To jsou zase moudra... Dodavatel - výrobce žádný slevy na 2 roky a starší pneu neposkytuje, protože podle platný legislativy se v ČR smí prodávat nové pneu do 5ti let stáří, protože při správným uskladnění se vlastnosti pneumatiky nemění, i když chytrolíni a všeználkové si pletou pneu s rohlíkem a nejradši by měli gumy ještě teplý. Nejlepší jsou pičusové, který zajedou špatnej čas na okruhu, zjistí, že mají DOT 07 a hned běží za prodejcem, že je to kvůli tomu
Opravy motopneu nejsou přípustné - to je stanovisko výrobce, bohužel sem dost lidí dováží "jebky", který venku nasajou skoro zadarmo a tady si to šetřílkové kupujou za několikanásobek a ještě si vrní jak chytře nakoupili Kdy už si piloti v ČR uvědomí, že těch několik málo cm2 gumy, který je spojujou se silnicí, je to nejdůležitější co na motorce mají a přestanou špekulovat a šetřit na nepravým místě. Místo laďáku, karbonovejch krytů a kdejakejch chujovin, si kupte pořádný gumy a hlavně sadu, která k sobě patří (ne sportovní na předek a cestovní na zadek, to mám dost... hlavně, že má každej na biku deset nálepek 46, ale obout si pořádně motorku, to ne ).



Koukám, že na motorce máš taky kdejakou chujovinu

[URL=

(reakce na) Moto Mira *NO*

6.7.2009 v 23:48 | Nahoru | #64

MichalZX6R>...protože podle platný legislativy se v ČR smí prodávat nové pneu do 5ti let stáří...



můžeš sem prosím hodit odkaz na nějaký zákon kde se to píše? Celkem by mě to zajímalo, protože o něčem takovém slyším poprvé. Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

6.7.2009 v 23:58 | Nahoru | #65
Aifel: jsem čekal, kdo se chytne Jenže já mám taky obutý Bridgestone BT003 RS - a teď mluv!

LaďaS: zítra to zjistím přesně, pak to sem dám.

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 00:35 | Nahoru | #66
MichalZX6R> A to si mám jako sednout na prdel??

Já mám obyč BT 45 R nebo jak se jim nadává. A jezdím se starými utahanými 74kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 07:28 | Nahoru | #67

Michal1011>Nedokážu si představit že by u každé pneumatiky při dodání kontroloval DOT, to by měl za chvíli oči jak slepejš . Jak už se psalo výše, při správném skladování se není čeho bát. Takže za mně neřešit, jezdit.



Není pravda, pneu má skladovací životnost, tak jako máslo a rohliky. Nevím teď přesně jak staré se max. můžou prodávat ale z roku 02 těžko No tak je to asi 4 roky

Doporučení

Nebo 2-5 let?

Každopádně tyhle pneu bych vrátil

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 08:03 | Nahoru | #68
Macek NX>
přesně tak, právě že se pneu vyrábí na sklad a jinak to asi nejde mají svou životnost a výrobci zase skladovací kapacitu. O tom kdo má jak a za kolik prodávat zboží co vyrobí rozhoduje on sám a žádný zákon, to bychom se vrátili asi o 20 let z5. Rozhoduje trh - poptávka a nabídka. A ty odkazy co tu dal Macek NX jsou trefné

edit-výtah z článku - jak starou gumu Ti prodali?!

Podle odborníků společnosti DEKRA je třeba míti na paměti, že pneumatika stará 7 let může zapříčinit velmi často vážnou nehodu. Podle jejich sledování jsou velkým zdrojem nebezpečí i pneumatiky používané u obytných vozů, obytných přívěsů a klasických přívěsů. Tyto pneumatiky nejsou často v provozu, pomalu se opotřebovávají, ale rychle stárnou. Zde by měl majitel sám zodpovědně posoudit, zda nevyřadit pneumatiku, která má sice ještě dostatečnou hloubku dezénu, ale je již stará více jako 7 let.

Naposledy editováno 07.07.2009 08:09:08

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 09:21 | Nahoru | #69
Navrc> nejebej se

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 09:25 | Nahoru | #70
ja mam s moto miro zatim jen dobre zkusenosti.mno asi mam stesti na nove pneu,taky si kontroluji stari a nestalo se mi,ze bych dostal starsi nez 2 roky.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 09:32 | Nahoru | #71
Aifel: Bridgestone BT045 = v pořádku

Hm, tak jsem se na to ptal a v zákoně to fakt není, je to pouze v interních pravidlech Bridgestone ČR. Takže se omlouvám, že jsem taky hlásal bludy. Každopádně stáří pneu do 5ti let není důvod k reklamaci.

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 11:02 | Nahoru | #72
MichalZX6R> To je smutné že nám můžou prodat i 10let vyprchanou siliku pneumatiku.
Nadokáži si představit co bych dělal v 250km/h kdyby mi prdla přední guma

jinak sem valil dnes ráno do garage zjistit DOT.
přední mum 100/90/16--2008
zadní mum 130/90/17 68V--2007
Vzhledem k netradičním rozměrům pneu na mojeho veterána jsem rád, že se ty gumy ještě vyrábějí, tak jsem rok výroby moc neřešil, řešil jsem jen 68 V, teď budu sledovat i DOT.

Nechávám si je posílat od: http://www.moto-pneu.cz/
A za celou dobu

Jinak Ti přeji mnoho šťastných km

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 11:29 | Nahoru | #73
Díky, Tobě taky

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 15:20 | Nahoru | #74
Hele prazaku, ja ,pokud je to 160/60 ji za litr koupim

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 20:10 | Nahoru | #75
Ahoj já nevim, jestli po průrazu v Německu na motopneu nesmí jezdit. Ale osobně mam ten názor, že opravovanou pneu po píchnutí/hřebík do 5mm/. tak hřibkem běžně spravíš. Známý mě přes ni dává ještě záplatu pro jistotu. Ale takovou gumu po průrazu dám tak na zadek. Ale říznutá pneu na motorku nepatří. Motopneu má textilní kord a čim větší řez tim horší. Jinak už druhou sezonu obouvám Dunlop D208 a zatim jsem je nepropíchl.
Jinak co se týká směsi tak určitě čím starší, tím horší. Závodní pneu po upečení ve výrobě má třeba životnost 3 měsíce a pak tvrdne a má horší vlastnosti jak obyčejná pneu na moto. Takže určitě nedoporučuji závodní pneu a řezané už vůbec ne. zkus si na ojetépneu na minimální výšku dezénu vzít šídlo aby jsi zjistil jaká tam je síla gumy a kordu/textilní konstrukce/. Čau Mirek

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 20:56 | Nahoru | #76
3 měsíce??? Můžu se zeptat na zdroj týhle informace? Když vezmu třeba výrobce pneu Bridgestone, kterej vyrábí všechny motopneu v Japonsku, tak jen expedice, doprava lodí do Evropy, následně kamiony do skladů, zaskladnění a po prodeji expedice k zákazníkovi - jenom to zabere cca 2 měsíce jako prd. Gumy se rozhodně nevyrábí podle objednávky, ale na sklad. Když si uvědomíš kolik se jich prodá v Evropě, kolik je rozměrů a kolik směsí, tak je totální sci-fi myslet si, že se vyrobí přesně to, co by se pak muselo prodat do měsíce Někteří odbornící zase tvrdí, že je naopak dobrý nechat gumu 2-3 měsíce uležet, aby tzv. vyzrála, a teď si vyber
A prosím Tě, kde jsi vzal to, že motopneu má textilní kord? Umíš si představit co by to udělalo při tom tlaku, teplotě, zatížení a odstředivé síle třeba při 240km/h? To, že se někdo prořezal až k textilnímu vláknu, neznamená, že tam dál není ocelový nárazník a pogumovaný vysokotažný ocelový kord. Jestli chceš, pošlu Ti databook v pdfku, abys viděl jak taková guma vevnitř vlastně vypadá.
To, že gumu hříbkem spravíš, neznamená, že je to bezpečný

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 21:29 | Nahoru | #77
ZJISTIL JSEM TOHLE

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 21:44 | Nahoru | #78

Čip>Jo,je to o skladování.Mslim,že kdyby jsi si koupil šprcku ze starýho automatu,taky bys ji navlík

; Cipe ty jsi pica ... jako vzdycky A u mne jsi nikdy starou pneu nedostal jak na motku tak na auto pac jak je starsi nez 3 roky tak ji vracim do skladu a chci nove - jo a ty stare kupuji za levnejs firmy ktere je dal prodavaji po netu za levno i kdyz nekdy nechapu ..... jak je to predrazene.A pro setrilky - kazdej chce super cenu ale taky si musite uvedomit ze ty dve pneu vas drzi na silnici a podle mne bych zrovna na tomto miste nesetril (hlavne ze na optickejch tuzingovejch blbostech nesetrite)

Naposledy editováno 07.07.2009 21:55:30

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 22:05 | Nahoru | #79

Fananek-Jarda>Čip>Jo,je to o skladování.Mslim,že kdyby jsi si koupil šprcku ze starýho automatu,taky bys ji navlík ; Cipe ty jsi pica ... jako vzdycky A u mne jsi nikdy starou pneu nedostal jak na motku tak na auto pac jak je starsi nez 3 roky tak ji vracim do skladu a chci nove - jo a ty stare kupuji za levnejs firmy ktere je dal prodavaji po netu za levno i kdyz nekdy nechapu ..... jak je to predrazene.A pro setrilky - kazdej chce super cenu ale taky si musite uvedomit ze ty dve pneu vas drzi na silnici a podle mne bych zrovna na tomto miste nesetril (hlavne ze na optickejch tuzingovejch blbostech nesetrite)



se nauč prfny psať jag sceš kemusyg nadafať , bo cyp se pyše fždicki s tfrdim "Y" , CYPE !!

1 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 22:09 | Nahoru | #80
Dyno, jenže v tomhle případě něšlo o cypa, ale o Čipa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 22:13 | Nahoru | #81

MichalZX6R> Dyno, jenže v tomhle případě něšlo o cypa, ale o Čipa



A DINA se pyše fšdicki s mjekim "I" , CYPE !!

1 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 22:15 | Nahoru | #82
no jo kura, tak 1:1

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 22:57 | Nahoru | #83
MichalZX6R> nejsem si jisty na 100% ale myslim ze se motopneu muze opravovat dira max. 3mm velka a zevnitr opravnym hribkem, je to i v tabulkach co jsou dodavany v opravnem materialu.

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 23:30 | Nahoru | #84

Dina>MichalZX6R> Dyno, jenže v tomhle případě něšlo o cypa, ale o Čipa

A DINA se pyše fšdicki s mjekim "I" , CYPE !!



Na Dinu sy dej posor
On cho má mjěkí y f gaťach (překlad gaťe-kalhoty)
Jecho Borůfka řykala

Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 23:43 | Nahoru | #85
ales: počítám, že jsi už píchlou pneu viděl. I když je to jen od 1mm hřebíčku, málokdy je to čistá dírka, většinou tam jsou prasklinky (a většinou 3) okolo tý dírky. I když se to probrousí, zacpe hříbkem a zalepí záplatou, tak nikdo neví kam až ty prasklinky šly a co taková guma udělá třeba při brždění z velký rychlosti. Taky jsem nikdy neviděl, že by se motopneu vulkanizovaly, prostě to použití se neslučuje s nějakým kompromisem jako u pneu na osobáky. Kolik lidí si na auto klidně koupí čínskou pneu, která na vodě nebrzdí a většina z nich v testech nevydržela ani rychlost, kterou mají uvedenou na bočnici - hlavně, že je to levný Navíc na opravovanou pneu se už nedá uplatnit reklamace, to taky o něčem svědčí. Já bych si to teda na motorku nedal.

1 reakcí na tento příspěvek Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 23:51 | Nahoru | #86
kura synci, mě nemusíte překládat, že gaťky jsou kalhoty půlka naší firmy je z Ostravy a slovo kura se u nás běžně používá i na poradách tak často, že už se i ty kurvy šikmooké ptaly co to znamená

Naposledy editováno 07.07.2009 23:53:07

(reakce na) Moto Mira *NO*

7.7.2009 v 23:54 | Nahoru | #87

MichalZX6R>kura synci, mě nemusíte překládat, že gaťky jsou kalhoty půlka naší firmy je z Ostravy a slovo kura se u nás běžně používá i na poradách tak často, že už se i ty kurvy šikmooké ptaly co to znamená



U ná sa řyka chlafnje: cyp, cype, cypy a cypofyni

Jó a kobzole znáš?

Moto Mira *NO*

8.7.2009 v 00:05 | Nahoru | #88
To je buď zelí nebo brambory, teď nevím mě spíš pobavilo, když jsem tam jeden čas jezdil, že jeden člověk se jmenoval Kokotek, říkám, že s takovým jménem by měl v Praze těžký žití a kolega mi vysvětlil, že tam se to tak nebere, protože kokotek je vlastně něco jako kohoutek, takže no problem

Moto Mira *NO*

8.7.2009 v 00:17 | Nahoru | #89
Kobzole-brambory

Moto Mira *NO*

8.7.2009 v 00:19 | Nahoru | #90
ešče jednu hádanku
Cyp?
Cíp?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist