globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+
5.7.2009 v 20:13
Někde jsem četl že seškrcený SV650 se nechá otevřít jen nějakým přecvaknutím drátu. Dá se takto i zavřít? Respektive na inzerci je jich plno co mají 25kW v TP tudíž by v nich teoreticky měla být ta ř.j. se kterou se to zavírá a jen odstřihlá, ne? Nebo je nějaká další možnost jak levněji seškrtit?

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 20:22 | Nahoru | #1
a co ty scháníš uškcenou nebo aby byla otevřená a v papírech 25kw
Jinak sem nikdy neslyšel že staší přeštípnout drát od řídící jednotky

Naposledy editováno 05.07.2009 20:22:38

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 20:59 | Nahoru | #2
Sháním reálně uškrcenou, nějak mě neláká sednout z 10kW malýho cbr na 53kW...
Já o tom drátku četl v tomto tématu přesněji komentář č. 12

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 22:01 | Nahoru | #3
jasny, hodně lidí koupí ŘJ 25kW, ale bez tý původní aby ušetřili..a pak poladí tu jednotku tim drátkem..tahle změna vratná neni..a málokdo má obě jednotky (já třeba jo). Takže ti asi nezbyde nic jinyho než jednotku objednat u suzuki a pokud to má mašina napsáno v papírech tak no problem

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 22:12 | Nahoru | #4
nebo si udělej doraz na plyn. Sice to přesně 25kW nebude ale když omezíš chod na 1/3 bude to odpovídat +-

(reakce na) Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 22:49 | Nahoru | #5
N4pst3r> hele já sem sednul z blbý 50 na mašinu s 47kw
tak to už bude jedno a rychle si na to zvikneš nejhorší je že ty bys měl 2 válce

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 23:17 | Nahoru | #6
No jako jednak si nejsem jistej jeslti bych to zvládnul, možná i jo... Ale jde mi taky o to, že když by to náhodou někdo bouchnul do mě, tak samozřejmě zjistí že 25kW nemám a půjde to všechno na mě... takže už jenom proto nechci zavřenou jen v TP.
Teď koukám že Ignitech dělá nějaký škrcení. Jak na tom ta firma je? Myslím ohledně kvality apod. přecejenom bych nerad do moto dal nějakou ř.j. která rozesere co půjde...

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

5.7.2009 v 23:19 | Nahoru | #7
Lexa999> Jaktože ta změna není vratná? Jestliže oni ten drátek ucvaknou, tak by tam teoreticky měl jít napájet zpátky ne?

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

6.7.2009 v 00:44 | Nahoru | #8
Neboj se SVčka, je to relativně hodná motorka a u mě to byl docela větší skok z 2,6Kw na 53 .
Jestli seš takovej piňďa tak to stačí seškrtit na plynu, aby si moch dát jen půlku, ale vsadím boty, že to týdne to stejně máš dole.
Hlavně bacha na kokoty a na bordel na silnicích, však to znáš.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

6.7.2009 v 01:16 | Nahoru | #9
řešil jsem to samé před měsícem, SV 2003 pokud je na plném výkonu a chceš ho opravdu zavřít, tak jedině koupit novou jednotku, počítám tak 15tis.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

6.7.2009 v 08:13 | Nahoru | #10
Riddick> Jak říkám - nejde tady jen o to že z toho mám trochu strach já, ale i o to, že když potkám na silnici blbce tak to odse*u já za něj.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

6.7.2009 v 09:21 | Nahoru | #11
ted je v bazaru na m.cz škrcený cdi na sv ua 5tis.

1 reakcí na tento příspěvek Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

7.7.2009 v 11:14 | Nahoru | #12
Zdravim. Chci se zeptat kolik by stalo realne skrceni na sv 650 rv 2000? A jak se to vlasnte dela.. Nemam s tim zadnou zkusenost.. A co vlastne ta skrtici sada obsahuje kdybych ji chtel pak odskrtit doma.. Jde mi jen o 25 kw aby mi napsali do tp.. diky za odpoved

(reakce na) Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

7.7.2009 v 20:24 | Nahoru | #13
Treable> 2000 by te jeste mela vyjit tak od 2 do 5 tisic

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

8.7.2009 v 13:27 | Nahoru | #14
Treable> SV 2000 nezavřeš-nejsou na to homologace. Suzuki zavírá 2001 a výš. Jinak mě to vyšlo na 3 tis. V sadě máš 2 šoupátka a 2 gumový podložky. Otevření by neměl být problém.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

8.7.2009 v 19:38 | Nahoru | #15
2003+ SV seškrtíš legálně jen u dealera novou ŘJ myslim okolo 19 tis možná mín si to nepamatuju už ale taky sem to řešil.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

31.7.2009 v 11:05 | Nahoru | #16
Tak abych to uvedl na pravou míru. Koupil jsem SV 650 K6 která měla seškrcenou jednotku, původní majitel přecvakl drát takže jí otevřel na plný výkon, já následně drát spájel a motorka je zase zavřená!
Prosím vyvarujte se příspěvků o tom, že nepoznám zavřenou nebo otevřenou moto. Rozdíl jestli to jede do 150Kmh a potom se tomu už moc nechce a nebo jestli to tam má 170Kmh a letí to furt dál poznám celkem bezpečně

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

15.8.2009 v 19:16 | Nahoru | #17
ja sem zaviral sv sv 650 1999 ten nejstarsi model a zadnej problem nebyl celkove me to prislo na 3400 i s prepsanim na urade.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

19.8.2009 v 10:06 | Nahoru | #18
Můžu potvrdit to, co zde píše N4pst3r. Mám též seškrcenou rj, po štípnutí drátku č.25 (černo-hnědý) se otevřela na plnej. Je to docela dost znát, na zadek už není problém :D no a maximálka též úplně na jiných hodnotách :D jinak jsem se Vás chtěl zeptat, zda-li se musí provést ještě nějaká úprava, nebo otevření na plný výkon spočívá opravdu jen v drátku? nebylo by vhodný teď nechat motorku seřídit, nebo tak něco? předem díky za odpovědi :)

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

26.8.2009 v 07:21 | Nahoru | #19
Doufam že mě neukamenujete ale chtěl sem se zeptat jestli de taky stejně seškrtit cagiva raptor 650, když to má stejnej motor jako SVčko..??? dík

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

28.10.2009 v 12:19 | Nahoru | #20
Taky by mě docela zajímalo jestli je to u toho Raptora 650 stejný? logicky by asi mělo co když je to stejnej motor? :) Takže Raptor 650 / r.v 2001 by měl jít pouze těma šoupátkama, cena do 5000kč????

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

13.1.2010 v 15:45 | Nahoru | #21
SV ktý má 25 kw se dá otevřít přeštípnutím drátu byl to rok 2004 a bylo to udělaný od někoho jiného a nevěděl sem to tak sem drát zapojil zpátka a ouha už to netáhlo nejelo max 130-150 ale nad určité otáčky to nešlo tak sem ho zase odpojil a jela jako drek.Mněl sem to i vyfocený ale někam sem to zašamtročil.Možná kdybych tu motorku zase vyděl tak si vzpomenu no ale je to už nějakej ten pátek.

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

23.2.2012 v 16:47 | Nahoru | #22
ahoj,potřeboval bych poradit,jak se dá oficielně seškrtit SVčko K5,takže už se vstřikováním..,když nepočítám dealera Suzuki,kde za to chtěji 22 000,oběhal jsem co se dalo a prý to teď nově nejde udělat ani přez Alapatechnik,že by mi to na Magistrátě nepřihlásili
Předem děkuji..

Seškrcení Suzuki SV 650 r.v. 2003+

15.9.2014 v 12:46 | Nahoru | #23
Zdravim, když to tu tak vidim, potřeboval bych papírově seškrit SV650 na 35kw, poradí mi někdo, neznáte někoho?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 13 Dnes v 11:27 assassin
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 Včera v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist