globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!
3.7.2009 v 20:30
No...tak problém se tak nějak vyřešil "sám".... žádnej zapomenutej konektor sem nenašel... Jen jsem vyndal "víčko" od toho měřícího konektoru..otočil zapalováním...vypnul...zandal víčko..zapnul, nastartoval...a ono se to rozjelo.

Možná to ale nemělo s tím nic společnýho...mašina zezačátku dost hulila...Dawe přišel s Myšlenkou, že bylo jen zalehlé čidlo tlaku oleje... což je taky možný.

Každopádně už to vrčí....nečoudí....a nesvítí FI...hálelůůůůjáááá teď ještě (ŤUK ŤUK ŤUK) ať to nezakřiknu....

--------------------------------------------------------------------------------------
Zdar lidičky...měl jsem komplet rozhozenou motorku kvůli výměně rámu, teď po složení propojení všech fičurek a zapojení všech nesmyslů co tam sou sice jde moto natočit, ale po 15 sekundách(přesně) se rozsvítí červená kontrolka a na ukazateli teploty začně problikávat porucha F1 střídajíc se přitom s teplotou motoru. Moto ale nezdechne a vklidu dál blafe...z čehož soudím, že to nepovažuje za tak velký problém

Takže nějaké nápady na co se zkusit zaměřit?.... Všechny kabely, konektory a pojistky jsem přešel asi tak 10x .... :

Předtím byl problém s náklonovým čidlem, ale to mašina blafla...a okamžitě zdechla a hlásila F1 a červená kontrolka blikala jako vzteklá.... takže odsud asi vítr nefuka.... I když...měl jsem náklonové čidlo vyndané z toho gumového bazmeku, takže neznám úplně přesnou polohu, jak má být. Ale při špatné poloze náklonového čidla to zdechne a nejede.

Naposledy editováno 05.07.2009 14:28:40
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 20:34 | Nahoru | #1
Tam budes mit nakou autodiagnostiku ne? RTFM

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 20:39 | Nahoru | #2
No to sem si taky myslel....takový to 3x dlouze 1x krátce blikne... bla bla tabulka závad...ale hovno. :\
Jelikož sem v garage od rána..tak už nemám morální sílu...zbytek až jindy.

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 22:35 | Nahoru | #3
Ta kontrolka je FI Fuel injection...Mas tam autodiagnostiku..Spojis dva dratky pod sedlem a na displeji u budiku se ti ukaze co je to za zavadu...Pak si ji najdes v manualu...

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 23:09 | Nahoru | #4
V podsedlovce bude 4 dratovy konektor, nezapojeny.

V nem propoj cerno/bily s bilo/cervenym a zapoj zapalovani, uvidis na palubce C-xx



Kdyby to nestacilo, nebo si nebudes jisty co znamena co, cinkni mi zitra dopoledne, budu v ZOO, vyresime to

A hezky ty laminaty nastrikej!

Naposledy editováno 03.07.2009 23:14:59

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 23:28 | Nahoru | #5
No zkusím odpojit PowerCommander a uvidím...jak dlouho si to vůbec může pamatovat nastavení bez napájení?
Lamináty nestříkám....fucking...na ty těch pár dní bez crashe na okruhu...to nemá smysl.

Jen je zalaminuju a seru na to....

DAWE>proč kuwa myslíš, že jsem ti volal kolego!!!...sem "věděl", že máš někde tuhle fucking table.... Ale to by se ti musel člověk nejdřív dovolat!

EDIT: fakt nechápu, proč to tam ten kod nemůže napsat rovnou....sem fakt zvědavej, kde najdu v tý vykuchaný elektrice nezapojenej 4pinovej konektor...myslím, že jsem se v těch kabelech dneska docela intenzivně hrabal x hodin.....Ale tak nějak si nevybavuju, že by tam nějakej takovej byl....nějaký 2 více pinový nezapojený sou až uplně vzadu na podsedlovce...tak zejtra uvidím.

Naposledy editováno 03.07.2009 23:34:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 23:34 | Nahoru | #6
MiP_> ty vole to rika ten co ma schranku na mobilu

Hele propoj to (bacha na zkrat, jinak odpalis celou disgnostiku ECU) a uvidime jo?
Tipuju to na jeden ze sensoru airboxu

Edit: ten konektor je maly, svetly (bily nebo zluty?) a origo je pod tim Al plochackem co drzi pohromade podsedlak. Je pobliz ECU a tech dvou malych relatek... najdes ho

Naposledy editováno 03.07.2009 23:36:21

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

3.7.2009 v 23:36 | Nahoru | #7

Dawe02>MiP_> ty vole to rika ten co ma schranku na mobilu

Hele propoj to (bacha na zkrat, jinak odpalis celou disgnostiku ECU) a uvidime jo?
Tipuju to na jeden ze sensoru airboxu



woe....to je těžký u nás fláknul blesk do sila kde má T mobile antény....takže bída... No a schránka....ještě nebyl čas jí zrušit... To máš za to, že nebereš telefony

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

4.7.2009 v 16:43 | Nahoru | #8
Cau, me to dela jen nekdy po nastartovani, mam teda jen 750, ale problem setjnej, zkousel jsem zapojit tu diagnostiku, ale ta vypsala ze zadna chyba. Kdyz vypnu a zapnu motor, tak je zase vse v poradku, nezjistil jsem zadnou souvislost s cimkoli. Napada nekoho jeste neco jak to zjistit?

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 00:30 | Nahoru | #9
Já už GSXR nechci, jak si to tady pročítám.. :\

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 00:39 | Nahoru | #10
Ctu tady vase problemy me to na gsxr750 obcas udela taky staci mit nabitou baterii a koukni se jak ti otvira a privira na vyfuku privera staci ji promazat nebo malinko na ni zatlacit a problem s F1 je pric,alespon u me to funguje

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 03:20 | Nahoru | #11
Me se to jeste nikdy nerozsvitilo chybově a mám taky GSX 750 R.

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 13:22 | Nahoru | #12

Durasel>Ctu tady vase problemy me to na gsxr750 obcas udela taky staci mit nabitou baterii a koukni se jak ti otvira a privira na vyfuku privera staci ji promazat nebo malinko na ni zatlacit a problem s F1 je pric,alespon u me to funguje



Já tam mám výfuk bez přívěry...ta je vyřazená. Je to okruhovka....zlomil jsem jí na Lausitzringu na dva kusy...koupil jinej rám...přendal to nastartoval a fucking :\

Teď jdu laborovat co s tím...ale asi to vypadá, že dojedu vedle do vsi...pro koupit jiný GSX-R....hošan s tím teď plácnul...tak na to jedu mrknout

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 14:27 | Nahoru | #13
No...tak problém se tak nějak vyřešil "sám".... žádnej zapomenutej konektor sem nenašel... Jen jsem vyndal "víčko" od toho měřícího konektoru..otočil zapalováním...vypnul...zandal víčko..zapnul, nastartoval...a ono se to rozjelo.

Možná to ale nemělo s tím nic společnýho...mašina zezačátku dost hulila...Dawe přišel s Myšlenkou, že bylo jen zalehlé čidlo tlaku oleje... což je taky možný.

Každopádně už to vrčí....nečoudí....a nesvítí FI...hálelůůůůjáááá teď ještě (ŤUK ŤUK ŤUK) ať to nezakřiknu....

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 15:12 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

5.7.2009 v 15:27 | Nahoru | #15
týýýývo,tak ta GSXR na dvě pulky vypada fakt chutně nepřijemne

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 10:19 | Nahoru | #16

Axel>týýýývo,tak ta GSXR na dvě pulky vypada fakt chutně nepřijemne



Hlavne ze pilot byl v cajku

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 12:49 | Nahoru | #17
Tak to je fakt mazec.......

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 13:30 | Nahoru | #18
Hele, to prasknuti ramu se tyka i 750 nebo je to specialita u litru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 13:48 | Nahoru | #19
Kryšot> pokud vim, svolavacka byla jen na 1000 K5/K6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 17:27 | Nahoru | #20
Dawe02> Ja jen pro jistotu ..... vubec nevim, jestli je ten ram jinej nebo stejnej.

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 19:04 | Nahoru | #21
Kryšot> týká se to jen litru K5 K6, rám není identický se 750.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

6.7.2009 v 19:45 | Nahoru | #22
jj ...jen 1000 K5/K6... .Stejně je zajímavý, že teď jsou rozdílný... K0/K1 byly GSX-R 600, 750 a 1000 opticky zcela identický....jen motor jinej. Nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

7.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #23
MiP_> Litr byl větší, oproti těm dvoum, tuším. GSXR 600 přišla v roce 2001 s rámem ze Srada 750, tak nevím jestli teda pouze ten litr byl jinej, ověřím to.

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

7.7.2009 v 12:44 | Nahoru | #24
Bailey> No časovej posun kdy litr je rok dřív než 750 sem neřešil....Ale opticky na nich není jedinej rozdíl...světla, kapoty..apd Měl jsem 600 a 750 vedle sebe v garage a nenašel jsem jediný rozdíl kromě barvy a nálepky 600 a 750 na podsedlovce...

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

7.7.2009 v 14:19 | Nahoru | #25
Také jsem neřešil časový posun a vím, že jsou stejný, ale rám 600 nové co přišla jako model 2001 vychází ze Srada 750 96 99. A 750 rok 2000 čili nový model má již jiný rám, takže takže tak. Jinak je to 600 SRAD...... 97-2000, GSX 750 R 2000-2002. Jinak světla a kapoty jsou u GSXR 600 2001 a GSXR 750 2000 stejný, ale rám identický není.

(reakce na) GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

18.7.2009 v 04:10 | Nahoru | #26
C.J.>Já už GSXR nechci, jak si to tady pročítám.. :\ [/quote]

Kdybys ho měl, nic jinýho už nechceš

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

24.3.2010 v 20:56 | Nahoru | #27
Cau, potrebuju poradit, kde je ta privera na vyfuku a o jakym víčku od měřícího konektoru tady MiP mluvil.
Porad se mi cas od casu kontrolka rozviti, hlavne se zahratym motorem, kdyz to vypnu jen na chvilku, treba pri tankovani.

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

24.3.2010 v 21:00 | Nahoru | #28
Privera vyfiku je soucasti koncovky vyfuku, spojena dvojici lanovodu s aktuatorem umistenym vpravo. Servisni konektor pro zavady i ustaveni priveruje je bily a najdes ho v podsedlaku.

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

24.3.2010 v 22:21 | Nahoru | #29
zajmavý,řeším ten samej problem,jsem včera přivezl gsxr domu po rekonstrukci..ale když motku nastartuju tak mi tam problikává FI..a čoudí to víc asi než by mělo(olej někde kde by neměl být?)

GSX-R 1000 K5, hlásí F1..."vyřešeno"!!!

25.3.2010 v 14:00 | Nahoru | #30
tak už vím že je to přívěrou..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35890 Dnes v 22:40 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist