1 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
Cábek našel dokonalou odpověď (viz výše). Perfektně to shrnuje věta na závěr: "Při normální jízdě je to jen zbytečná machrovinka, která zvyšuje opotřebení motocyklu."
Jak řekl již Jára Cimrmann: "Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat."
2 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
docent>A hele. Zase Newerendig Story
Cábek našel dokonalou odpověď (viz výše). Perfektně to shrnuje věta na závěr: "Při normální jízdě je to jen zbytečná machrovinka, která zvyšuje opotřebení motocyklu."
Jak řekl již Jára Cimrmann: "Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat."
Nazdar Docente, k tomu Cimrmanovi - taky řekl:"Na výlety se nechodí aby člověk něco nového viděl nebo objevil, ale aby se došlo do hospody". Sice to nesouvisí s tématem, ale je to dobrý . Jinak k tématu - teoreticky určitě lze řadit bez poškození převodovky, ale než se to člověk naučí, tak ta převodovka dostane ran . A až se to naučí, tak to stejně pokaždé nemusí přesně odhadnout (ten moment, kdy se kola točí stejně a nedojde k rázu, kteý je právě způsoben rozdílnou rychlostí točících se kol v převodovce), takže převodovka zase schytá nějakou tu ránu. Prostě si to zkus, ale když si u toho poškodíš přeovodovku, tak potom nebreč.
zofi>Nebetyčná blbost,zbytečně tím ničíš kdeco ,převodovku hlavně....,chtěl bych motku po tobě .Nouzově se dá bez spojky dojet,ale rve mi to srdce i uši....
no tak ty se nad sebou zamysli
pokud o tom víš hovno, tak raději mlč a nepiš takové houvna ... nastuduj motory a pak tu piš to co píšeš ..
Naposledy editováno 03.07.2009 07:26:07
1 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
klíčkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
pokud jsi hovado co to neumí ,viz tady pár adeptů co tvrdí že se něco kurví!Tak to nezkoušej.
Ale pokud jsi naprosto normální motorkář, tak se dá řadit v poho bez spojky.
Řazení bez spojky používám od 2ky nahoru a při plnej akceleraci,pokud jedu piánko ,tak je lepší spojka.
Při plnym plynu jen lehce ubereš,aby motor nebyl v tahu a krásně to tam spadne ,bez žádného hrozného zvuku .Zní to naprosto stejně jako se spojkou.
Rozhodně tim nic nekurvíš.To je fáma a kec.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
e: ještě bych doplnil, že se ty "novější převodovky" jsou poloautomaty
Naposledy editováno 03.07.2009 08:03:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
Kryšpín>docent>A hele. Zase Newerendig Story
Cábek našel dokonalou odpověď (viz výše). Perfektně to shrnuje věta na závěr: "Při normální jízdě je to jen zbytečná machrovinka, která zvyšuje opotřebení motocyklu."
Jak řekl již Jára Cimrmann: "Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat."
Nazdar Docente, k tomu Cimrmanovi - taky řekl:"Na výlety se nechodí aby člověk něco nového viděl nebo objevil, ale aby se došlo do hospody". Sice to nesouvisí s tématem, ale je to dobrý . Jinak k tématu - teoreticky určitě lze řadit bez poškození převodovky, ale než se to člověk naučí, tak ta převodovka dostane ran . A až se to naučí, tak to stejně pokaždé nemusí přesně odhadnout (ten moment, kdy se kola točí stejně a nedojde k rázu, kteý je právě způsoben rozdílnou rychlostí točících se kol v převodovce), takže převodovka zase schytá nějakou tu ránu. Prostě si to zkus, ale když si u toho poškodíš přeovodovku, tak potom nebreč.
Tak už se tu zase melou sračky kolem řazení bez spojky. Nejlepší jsou věty typu "stejně pokaždé nemusí přesně odhadnout (ten moment, kdy se kola točí stejně a nedojde k rázu, kteý je právě způsoben rozdílnou rychlostí točících se kol v převodovce), takže převodovka zase schytá nějakou tu ránu" kde je vidět, že ten člověk který to píše ví o tom úplně hovno, jen má potřebuj svou nevědomostí nakazit i ostatní, který mu to žerou. Tak nám tady zkus třeba vysvětlit, jak asi tak muže dojít k vyrovnání otáček hřídelí a co to způsobí, velmi rád se poučím Každopádně řadit bez spojky se dá naprosto bez problémů za předpokladu, že to ten dotyčný umí, má pro to cit a chápe celý ten proces. Spojka na motorce při řazení slouží puze a jenom k přerušení přenosu kroutícího momentu mezi motorem a převodovkou, cehož se nechá naprosto v klidu dosáhnout i citlivým ubráním plynu!!!! Ale chápu, že kdo to pochopit nechce, tak to prostě nepochopí nikdy a bude tady dál cpát lidem do hlav podobné stupidity typu vyrovnání otáček hřídelí.
Možná pro ty méně chápavé by neškodilo přečíst si tohle
Jinak ještě netrvdím, že řadím furt bez spojky, spíš naopak spojku většinou používam možná že ze zvyku, nebo pro to, že se člověk na to řazení nemusí tak soustředit, ale bez tý spojky je to bezesporu rychlejší a taky komfortnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
A co mi napíšeš k tomuhle?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Řazení nahoru bez spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení nahoru bez spojky
Standardní kulisa, vidličky, aretační mechanismus.
K tomu převodovka
Opět standardní šestinásobné soukolí, ložiska, vymezovací podložky... Kampak se nám ten polouatomat, mrška, schovává?
Mi je celkem fuk, jak kdo řadí. Akorát mi vadí lhaní o neškodnosti a poloautomatech. Kdyby to bylo neškodné, nevyskytujou se témata o vyskakujících kvaltech a vylomených zubech a Indi by nesháněl nový motor do své R6, která doskákala na převodovku.
Naposledy editováno 03.07.2009 09:47:55