globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobijeni XTZ750
 
25.5.2007 v 08:31
jelikoz mi bylo divne, ze kdyz mam vybitou baterku, tak se mi po asi 100km ozivi, ale druhy den zase umira, rekl jsem si ze asi mi to divne dobiji i kdyz asi ne uplne spatne, takze jsem zjistil:
*odpor na statorech 0,5-0,6 (melo by mit 0,2-0,3 ale zase na vsech je to stejne)
*ze statoru jde 11-50V coz je v norme
*napeti se ma dle navodu merit na baterce - na volnobech dava 11,8-12,2V, pri 1800-2000 otackach 13,5 a pri 5000 otackach 13,2V (dle navodu by mela mit 14,5-15,3V)

proste a jednoduse... podle me mi to castecne spatne dobiji a je asi nacaty regulator, ale nejsem si jisty. Poradite nejaky elektrikar? Preci jenom jen tak koupit regulator je draha vec.

Dik :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 08:46 | Nahoru | #1
alternator vypada ok, jeste zkus zmerit napeti na te baterce stejne jako ted ale s rozsvicenyma svetlama a pustenyma dalsima spotrebicema co na tom mas bezne zapnuty.... pokud to sleze pod tech 13 uz to nenabiji... i tech 13 apul uz je na hrane, ale obcas ty elektornicky sragory nereguluj uplne ok.... dalsi odchylky muzou delat to ze ta baterka je uplne prazdna a altik neni tak tvrdej zdroj a navic jsou preci jen staveny aby to ok dobijelo se spustenym svetlem ......

jestli ma jeste nekdo nejakej napad jak z toho vyloucit ze to neni altik, ale ze to je regulator sem s nim....

(reakce na) Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 09:36 | Nahoru | #2
Jak píše assassin, ty údaje platí pro měření s <i>nabitou</i> baterií, takže jestli ji máš vyšťávenou, tak ji nejdříve nakrm na nabíječce. Zkontroluj taky kvalitu kontaktů na cestě mezi alternátorem, regulátorem a baterií - pokud tam je někde přechodový odpor, bude se na něm napětí ztrácet, i když je alternátor a regulátor v naprostém pořádku. A překontroluj i kvalitu ukostření baterie, pokud se mínusový kablík na kostře jen zlehka povolí, už se dějí v elektrice divy.

Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 09:59 | Nahoru | #3
A nebude problem v tom, ze mas uz starou baterku?
Ja jsem na XTZ daval regulator od Vape - stoji 1500 Kc a fungoval dobre.

1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 12:28 | Nahoru | #4
Baterku mam nabitou :P ale zkusim kolik bude davat se svetlama...
Proste ten 1Voltik mi chybi :/ a jeste juknu na ukostreni, ale to se mi zda v poradku.
Je mi hlavne divny, ze kdyz se zvysuji otacky, tak se snizuje dobijeni. :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 13:15 | Nahoru | #5
Vezmi to zgruntu podle tohohle návodu:
http://motoride.sk/?ID=418

(reakce na) Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 13:22 | Nahoru | #6

1100Virago píše: Vezmi to zgruntu podle tohohle návodu:
http://motoride.sk/?ID=418 [/quote]
Diky to znam :cool: jenze ja to mam presne na hrane, takze mozna ze jen plasim :puke:

Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 19:44 | Nahoru | #7
Koukam, ale charakteristika napeti na baterce je divna. rekl bych ze regulator to ma zasebou. Nedokaze udrzet proud pri vyssim vstupnim napeti. Zkusil byhc si pujcit od nekoho regulator. ale na 90% to je spatnej regl.

Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 22:35 | Nahoru | #8
viz mikro-regler. podle mě teda. měl jsem to samý. nabitá baterka, podle měření přímo v akumě zdravá. příznaky podobný jako Ty. kupoval jsem naslepo, bo jsem nesehnal nikoho, kdo mi to přeměří a v Jičíněvsi si chtěli moto nechat pár dnů, to se mi moch nechtělo. risknul jsem ty necelý dva tis a trefil..
http://www.vape.cz/...ro-motocykly-yamaha/

regler R90+kabeláž KR 01
1256 + 286 - je to bez daně, takže připočti nevím kolik

Dobijeni XTZ750

25.5.2007 v 23:28 | Nahoru | #9
nevyznám se v tvý motorce jistě je to u tebe jiný než u mí jawky ale nemohlo by to být někde při usměrnění (přerušenej volnej kontakt ,koroze?)nebo načnutý dobijecí rele?To dělávalo u mě dokud sem kontakty nepřeletoval a relé nevyměnil

Dobijeni XTZ750

28.5.2007 v 08:53 | Nahoru | #10
Diky vsem... o vikendu jsem byl u kamose, abych si zmeril kolik dava jeho na baterce a zjistil jsem, ze proste dostavam o 1V min, coz jest na provoz a i trochu na dobijeni, ale ne uplne dobre, proto taky jak takz jezdim, ale ten regulator muze se jeste zhorsit.
Pri mereni na statoru jsem zmeril dobre hodnoty kdyz nebyl pripojen na regulator, ale spatne kdyz byl pripojen. Takze zkusim koupit to VAPE, jelikoz ingitech je o litr drazsi :marod:

Dobijeni XTZ750

4.6.2007 v 08:37 | Nahoru | #11
Takze jsem dostal regulator postou a konecne mam 14,3V i pri zapnutych svetlech :thmubup: , takze proste ten puvodni regulator jeste nebyl uplne kaput, ale nedaval tolik kolik mel :thmubup:
Jen zbytecne jsem koupil kabeláž KR 01, protoze jsem si to stejne pak predelal na muj konektorek.
Velky plus je, ze jsem ho uchytil stejnymi srouby na stejne misto
Minus jsou nesmyslne kratky kabely =o :( takze jsem musel trosku rozplect kabelaz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist