*odpor na statorech 0,5-0,6 (melo by mit 0,2-0,3 ale zase na vsech je to stejne)
*ze statoru jde 11-50V coz je v norme
*napeti se ma dle navodu merit na baterce - na volnobech dava 11,8-12,2V, pri 1800-2000 otackach 13,5 a pri 5000 otackach 13,2V (dle navodu by mela mit 14,5-15,3V)
proste a jednoduse... podle me mi to castecne spatne dobiji a je asi nacaty regulator, ale nejsem si jisty. Poradite nejaky elektrikar? Preci jenom jen tak koupit regulator je draha vec.
Dik :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni XTZ750
jestli ma jeste nekdo nejakej napad jak z toho vyloucit ze to neni altik, ale ze to je regulator sem s nim....
1 reakcí na tento příspěvek Dobijeni XTZ750
Proste ten 1Voltik mi chybi :/ a jeste juknu na ukostreni, ale to se mi zda v poradku.
Je mi hlavne divny, ze kdyz se zvysuji otacky, tak se snizuje dobijeni. :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobijeni XTZ750
http://motoride.sk/?ID=418
1100Virago píše: Vezmi to zgruntu podle tohohle návodu:
http://motoride.sk/?ID=418 [/quote]
Diky to znam :cool: jenze ja to mam presne na hrane, takze mozna ze jen plasim :puke:
http://www.vape.cz/...ro-motocykly-yamaha/
regler R90+kabeláž KR 01
1256 + 286 - je to bez daně, takže připočti nevím kolik
Pri mereni na statoru jsem zmeril dobre hodnoty kdyz nebyl pripojen na regulator, ale spatne kdyz byl pripojen. Takze zkusim koupit to VAPE, jelikoz ingitech je o litr drazsi :marod:
Jen zbytecne jsem koupil kabeláž KR 01, protoze jsem si to stejne pak predelal na muj konektorek.
Velky plus je, ze jsem ho uchytil stejnymi srouby na stejne misto
Minus jsou nesmyslne kratky kabely =o :( takze jsem musel trosku rozplect kabelaz