Téma: WEC GP of Slovakia
 
21.5.2009 v 17:39
byli jste v minulost? postrehy, dojmy, doporuceni. jede nekdo tehle rok? jak resite ubytovani? a tak vsechno kolem co vas napadne.

Uzavřeno 24.01.2012 v 16:16 uživatelem Uvalak
Předchozí
1 2
Následující

WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 11:34 | Nahoru | #31
Byli jsme se podívat včera - Vieska
Neuvěřitelné co se dá vyjet/sjet . Jsou to borci !!
Po každém kole museli zjednodušit trať
Zážitek

WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 15:25 | Nahoru | #32
Sobotni Enduro test

WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 18:37 | Nahoru | #33
fotky z nedělní už zjednodušené trati

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 20:45 | Nahoru | #34
Pěkné fotky. V sobotu toho museli mít plné zuby.
Obzvlášť pro juniory to bylo hodně náročné
Jak moc zjednodušili trať na neděli ?
Už v sobotu chodil Sala po enduro testu a ukazoval co se má vypustit.

(reakce na) WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 21:30 | Nahoru | #35
PetrAT> v endurotestu se nejela ta rokle a na extremu šikmé klády a tyto dvě překážky

Naposledy editováno 21.06.2009 21:31:44

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 21:32 | Nahoru | #36
Moje postřehy:

1. a velikánský vykřičník! PIŠTA SVITKO - třetí místo v sobotu v E3 a dvě druhé místa ve vložkách v neděli než šel na krovky ve druhém průjezdu cross testu v neděli je umístění doslova neskutečné!. Škoda toho pádu a odstoupení. Kromě Nambotina, který fakt jede neskutečnou kládu na něj tentokrát nikdo neměl!
2. a dva veliké vykřičníky!! - stav seriálu . Dohromady pár jezdců co se dají spočítat doslova na prstech. Jezdí už fakt jenom velké týmy a ty si diktují podmínky.... Ty tam jsou doby kdy jenom z česka jezdilo na svět k desítce jezdců (Michalík, Baroš, Kotrba, Macek, Kremel......) a celkem se o výsledek bilo třeba 200 borců. Bohužel si velké týmy diktují všechno včetně tratě.... a o tom je bod třetí...
3. a tři velikánské vykřičníky!!! Trať endurotestu v neděli je doslovným výsměchem! Enduro je sport o tom, jak se jezdec popere s těžkou tratí! Nezvládneš test? Nevyjedeš? Nesjedeš? Tak pak nemáš na MS co dělat.... Už před začátkem závodu prý lidem z Půchovského enduro týmu přepáskoval Salla skoro všechno. A co se dělo během závodu už asi nepotřebuje komentář.... Protesty a stížnosti na trať... Diváci viděli vložky ale už velmi málo z nich kromě domorodců ví jak vypadaly přejezdy. Z "mapky" tratě během dvou dní postupně zmizely skoro všechny náročné pasáže....
4. bez vykřičníku. BMW. Bublina pomalu splaskává. Knight zahodil mechanikům ve finsku v depu motorku pod nohy a na Slovensko už nepřijel. Tiainen na jasnou otázku u piva odpověděl jasně - za nepřesvědčivé výkony byl vyřazen z týmu. Tarkalla se Salminenem ale nejsou nadvakrát přesvědčivější a samotný Kari chodil po trati s baťůžkem velmi zasmušile. Po jeho šibalském úsměvu z dřívějška ani památky.... Jo, holt o pěnizích to sice je, ale jenom ony nestačí!

Naposledy editováno 21.06.2009 22:57:03

(reakce na) WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 22:52 | Nahoru | #37
bathed> Byl jsem pátek super test, v sobotu všechny kola et Vieska Bezdedov a dnes Vydrná. Soutěž super konečně svět. kde je hned jasný kdo tam patří a kdo ne!!!Pole je fakt málo početné a to, že po sobotě bylo ve třídách po deseti je málo. Skládám poklonu každýmu kdo dojel a o výkonech Svitka a Zlatoše ani nemluvím, jsou to borci . K bmw -nebýt Salminena, tak ani neví co to je podium a myslím, že každý z pilotů lituje dne kdy se rozhodl přestoupit. Když na tom nejsou schopni zajet tito letci, tak už nevím koho chtěj skopčáci zaplatit.

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 22:57 | Nahoru | #38
baworak je mrdka, ted by moh Knight prestoupit na Husara... To by me zajimalo jak by pojezdil. Ze to s BMW nepujde se dalo tusit kdyz je to novy, neodladeny, nevyzkouseny...

2 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 23:25 | Nahoru | #39
Malé množství startujících /podle startovky asi 100 lidí/ mě také zaskočilo.
Ještě nerozumím - BMW jede E2 a E3. Čím se v těch kategoriích liší ?

(reakce na) WEC GP of Slovakia

21.6.2009 v 23:30 | Nahoru | #40

PetrAT>Malé množství startujících /podle startovky asi 100 lidí/ mě také zaskočilo.
Ještě nerozumím - BMW jede E2 a E3. Čím se v těch kategoriích liší ?



v E2 450ccm a v E3 převrtané tuším na 480, což je minimum. Tohle se ale neprodává.

WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 00:24 | Nahoru | #41
zajímavé: KTM-Rakousko a ve výsledcích /celkových/ani jeden Rakušák ...
Asi nemají kde jezdit, tam už je vrtulníkama pochytali

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 00:40 | Nahoru | #42
Ma ten bavorak chraneny motor ze spodu?? Protoze mne prislo ze ty BMW tam nic nemaji a tak pri prejizdeni tech ruznych klad to musi dostavat strasne kapky ten motor ne?? /myslim motor z venku.../

Bathed a ty myslis ze to enduro nemeli zesnadnovat?? ja teda myslim ze to nebyl tak spatny napad sak ty kopce nesli slezt/vylezt ani pesky.

Naposledy editováno 22.06.2009 00:43:44

WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 00:46 | Nahoru | #43
www.rdracing.cz/showfoto.php

Naposledy editováno 22.06.2009 00:46:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 07:01 | Nahoru | #44

chora>
Bathed a ty myslis ze to enduro nemeli zesnadnovat?? ja teda myslim ze to nebyl tak spatny napad sak ty kopce nesli slezt/vylezt ani pesky.


vypustit jednu, dvě složité smyčky - ano. Ale vypustit absolutně všechno kde může jezdec zůstat viset, to mi přijde na MS trošku moc. A bohužel se to netýká jenom RZ ale bohužel i přejezdů. To že mají jezdci i v tak těžkých podmínkách na prvních místech velice podobné časy je zkrátka buď znakem velké vyrovnanosti a nebo zametání cestičky.... Jestliže jsou na trati místa co nejdou "slézt a vylézt" pěšky, měly by se mezi jezdci objevit rozdíly v řádech minut.... O tom ten sport ostatně je....

(reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 08:35 | Nahoru | #45

bathed>chora>
Bathed a ty myslis ze to enduro nemeli zesnadnovat?? ja teda myslim ze to nebyl tak spatny napad sak ty kopce nesli slezt/vylezt ani pesky.
vypustit jednu, dvě složité smyčky - ano. Ale vypustit absolutně všechno kde může jezdec zůstat viset, to mi přijde na MS trošku moc. A bohužel se to netýká jenom RZ ale bohužel i přejezdů. To že mají jezdci i v tak těžkých podmínkách na prvních místech velice podobné časy je zkrátka buď znakem velké vyrovnanosti a nebo zametání cestičky.... Jestliže jsou na trati místa co nejdou "slézt a vylézt" pěšky, měly by se mezi jezdci objevit rozdíly v řádech minut.... O tom ten sport ostatně je....



souhlas

Stejné mi to připadá i na CC a offroadmataronu. Všechno příliš jednoduché,málo technicky náročných úseků. :\

Naposledy editováno 22.06.2009 08:35:51

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 09:32 | Nahoru | #46
Kopec>tak protože asi českej hobbík je nejvíc zastoupená skupina na těhle závodech,a když je českejch hobbíků hodně a všici si do jednoho stěžujou že to je těžký tak organizátor asi nemá na výběr...on tam potřebuje je aby pokryl náklady nebo i něco vydělal a ne pár letců co zaplatí stejně,oni pojezdili,a on prodělal

(reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 09:38 | Nahoru | #47
kastrol> No,asi to tak nějak bude. :\ Já ale letec nejsem,takže by to mohli trochu přitvrdit.

(reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 09:38 | Nahoru | #48

Ahma>baworak je mrdka, ted by moh Knight prestoupit na Husara... To by me zajimalo jak by pojezdil. Ze to s BMW nepujde se dalo tusit kdyz je to novy, neodladeny, nevyzkouseny...



souhlas jak cip,stojí to u nás v garáži...je to tátovo srdcovka(což moc nechápu,je to hnusný jak prase),ale absolutně nic na tom nefunguje,zatáčet to nezatáčí,s podvozkem se taky furt laboruje,ergonomika a posaz naprosto hrozná a další takový technický nedostatky kerý normálního nezaujatýho odradí viz. nepochopitelně tvrdý sedlo,vyčuhující koleno kerý je víc na ráně jak na 250 2T,výměna řetězovýho kolečka je taky kapitola sama o sobě,nehledě na to že z druhovýroby se na to nesežene ani blatník nebo třeba vzduchovej filtr...teď(po dvou měsících se mrdání s tim) stojí baworák na koze bez vidlí s kerejma se momentálně laboruje a táta jezdí na starý TE 570 asi 2000 a i to je oproti tomu dobrá motorka,o nový TE 450 a HSB 09 nemluvě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 21:04 | Nahoru | #49

PetrAT>Malé množství startujících /podle startovky asi 100 lidí/ mě také zaskočilo.
Ještě nerozumím - BMW jede E2 a E3. Čím se v těch kategoriích liší ?

Bylo jich jen 78 a to je hodně málo na MS. Dokonce se někde psalo,že jich na MS může být max.80 a to ve 4 třídách dohromady. Pokud je to pravda,tak jsou ve vedení Endura stejní idioti,jako je pan Ezpeleta a jeho Dorna na silničním MS.

(reakce na) WEC GP of Slovakia

22.6.2009 v 21:41 | Nahoru | #50
AKRO> omezené to není, ale podmínky obecně jsou takové, že si ti malí neprdnou. Na druhou stranu to takhle promotérovi vyhovuje - velké stáje tlačí do seriálu prachy a ty stačí zase tak akorát pro uspořádání tohohle "malého" mistrovství. Spokojené jsou nakonec i ty stáje, protože jejich váha a slovo je opravdu veliké. To znamená mimo jiné to, že pokud by třeba teď o víkendu někdo ze špičky chytnul nějakou tu tvrdou na přejezdu, tak s velkou pravděpodobností to jury smázne a tak se rozhoduje jenom na těch vložkách.
Tomuhle sportu potom tady v Evropě (a tím i MS) škodí velice jedna věc a to fakt, že hlavní producenti motocyklů - ona silná japonská čtyřka na enduro rezignuje. V motokrosu je tomu jinak a i když je trh pro civilní sektor s motokrosovými speciály stejně marginální jako s endury (myslím ostrými endury) jsou podmínky v motokrosových seriálech (MS, ME) jednoznačně čistější. Potom je tady bohužel i ono téma posledních dní - vrtulníkové odstřely enduristů ve volné přírodě, které zapadá do obecného povědomí a hysterie kolem offroadového ježdění tady v evropě. To v USA je situace jiná a obecná poptávka po těchto strojích vtahuje do dění (sice spíše countrycrosového než klasicky endurového) i ten červeno, modro, zeleno žlutý čtyřlístek.
A pak je tady ještě jeden moment, který za posledních pár let dost změnil - doba kdy bylo enduro sportem "vysloužilých" motokrosařů, protože byl levnější a ne tak náročný je pryč. Jasně - v MS lítají Cervantes, Cherubini nebo Thain, vloni dokonce i dva bývalí mistři či vicemistři světa v MX - Boley a Pichon. Ale enduro je dnes proklatě drahým sportem. O jeho náročnosti snad ani nemluvě....
Zkrátka povšechně vyhlídky zlé a neveselé.

WEC GP of Slovakia

23.6.2009 v 09:58 | Nahoru | #51
Ještě mi není jasný, jestli jim ta kalhoty nějak odpuzují vodu??
Nahoře měli pláštěnky.

WEC GP of Slovakia

23.6.2009 v 18:36 | Nahoru | #52
Enduro test - sobota:



Enduro test - video

Extrem test - sobota:



Naposledy editováno 23.06.2009 18:43:55

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

28.6.2009 v 23:20 | Nahoru | #53
par fotek ze soboty unas na webu www.husqvarnaracingclub.cz/



WEC GP of Slovakia

29.6.2009 v 00:11 | Nahoru | #54
Bathet - Moc díky za dlouhý příspěvek,je to jak píšeš a vyhlídky Endura nejsou opravdu moc růžové! ME je na rozdíl od MS letos hodně početné a úroveň není o moc nižší,myslím průměr,né špičku. Úroveň se proti loňsku určitě zvedla,např. Čadek jel loni o titul a letos jezdí okolo desítky! V MS se dost divím slabší účasti jezdců,většina závodů se jede v Evropě a často se stává,že třídy E1 nebo E3 dokončí 10 - 12 jezdců. Juniorů a E2 je víc. Tady by byla šance pro hodně jezdců udělat body,ale většina stejně startuje na ME, které je početně mnohem víc obsazené.Je to divné! Zdraví tě AKRO!

(reakce na) WEC GP of Slovakia

29.6.2009 v 07:48 | Nahoru | #55
lubhrc> pěkné fotky

1 reakcí na tento příspěvek WEC GP of Slovakia

21.9.2009 v 17:02 | Nahoru | #56
WEC kalendář 2OO9



Tzn., že příští rok zase v Půchově uvidíme špičku světového endura.

(reakce na) WEC GP of Slovakia

21.9.2009 v 17:20 | Nahoru | #57
RSWR> tak to doufam, ze tehle rok se uz nevystipu a budu se moct jet podivat na vlastni oci
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist