rád bych se podělil o super zkušenost. Dnes jsem si dal vyjiždku na Liberecko. U Sparu v Jablonci zastavím na odpočinek a když chci nastartovat, tak lup a konec. Vzpomněl jsem si na vyprávění kámoše, jak tlačil motku 2km, aby ji někde nechal a jel domů stopem. Navíc začal slušnej slejvák, takže nic moc. Naštěstí jsem narazil na borce v bazaru, co mi půjčil startér s kabelama a tak jsem zkusil nastartovat přes ně. Mašina krásně chytla, ale sundal jsem kabely a znovu dead. Na hodinkách 18 hodin, takže deep shit Nakonec mi cvaklo v hlavě a volám pojišťovnu, kde mám povinný ručení. Je u toho nějaká asistence a tak když platím, proč nezkusit. Po vytočení čísla jsem byl přepojen na global assistance a pak jsem jen zíral. Borec si vše napsal, za 10 minut volal pán z odtahovky, že mě odvezou domů a to na účet pojišťovny. Jen doplatím co bude nad limit, asi 200kc Nakonec jsem poprosil, jestli se nedá sehnat baterka, protože ta moje je evidentně dead. Za dalších 10 minut volal jinej týpek z Liberce, jen ověřil, co tam mám za baterku. Za půl hodinky už byl u mě, mrknul na to,jestli to je ona a za 5 minut už jsem měl nastartováno a mazal domů. A to celé za cenu baterky A když jsem dorazil domů, tak 3x zmeškanej hovor. Tak volám zpět a tam global asistance, jestli jsem už doma a vše proběhlo jak bylo domluveno. Ještě mi to nějak hlava nebere, ale každopadně jsem rád, že něco takovýho funguje Tak mnoho šťastných kilometrů a doporučuju s sebou vozit číslo na pojišťovnu
1 reakcí na tento příspěvek Porucha - co teď ?
Stejně si děláš prdel ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Porucha - co teď ?
Našel jsem to Tak myslím, že mam to lepší a je to gratis do 2500,-
Jinak na tý pumpě se mi snažil místní týpek pomoct a obvolával znamý, co maj mašinu a když to viděl, tak taky nechápal
http://www.cpp.cz/pr...cpp/pr/index2008.asp
Naposledy editováno 16.06.2009 13:57:46
assassin>skoro bych rekl ze ti nefunguje dobijeni... kdyz pres kabely nastartovana moto po odpojeni zdechla - i s KO baterkou by to melo bezet "na altik" .... takze ta baterka byla skoro zbytecna investice, po nabiti te stare bys na tom byl stejne... tipuju...
To není tak úplně pravda. Slečny ninja, dobíjení zcela v pořádku, dva roky stará. Jen na ní slečna drandila nepravidelně a kratoučké trasy, baterka se tedy jen vybíjela. Pak stále 3 týdny v garáži a tak vybitá, že ani nenaskočili budíky a diagnostika. Nastartování přes kabely v klidu. Po pár vteřinách se odpojili a hned chcíp. Nechala se běžet asi 3 minuty i s kabelama, pak se mohlo odpojit a mašina šlapala. Stačilo ujet asi 5km a už začaly blbnout budíky, motorka vynechávat až přestala zcela jet. Stačilo hodit jinou baterku a maká jak hodiny už x set km, takže dobíjení zjevně v pořádku. Můj dojem je, že když baterka klesne pod určitou mez, tak přestane fungovat pořádně i altík (nevím, jestli ta ninja má altík buzenej, nebo s permamentními magnety). To samé mé gsx-f. Na dojebané baterce byla vždy schopná jet na její plné nabití cca 60km a pak ani ťuk, i když se jelo bez světel. A při proměřování když se tam dala ta dojebaná baterka přímo z nabíječky, tak palubní napětí ukazovalo běžnej dobíjecí rozsah: tj v závislosti na otáčkách rozmezí 14-14.9V