1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 6-kilo nebo litr
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
...opatrnejch začátečníků na litru už byly tři prdele a kde je jim konec... :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 6-kilo nebo litr
sice bude hodne lidi argumentovat tim ze se dá klidne začít na litru, že taky taky začínali a všechno bylo ok, ale stejně si myslim ze šestka je proste na začátek lepší, je lehčí a kdyz není člověk na nic zvyklej tak toho výkonu bude mít až až
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
6 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
650, 750, 800, 900 neexistuje
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
p.s. Gregy.Type.R>rozhodne 6ku.... nejvetsi je asi ninja (98-2002.. novejsi 636 jsou taky male), R6 je opravdu malinka... Nadruhou stranu, budes mit olastovanou "cool" motorku ale kdyz te po 200km budou sundavat ze sedla jak te bude vsechno bolet tak ty moc "frajerl" nebudes ;) Ja bych volil bandita... stejne prvni rok ani nedosahnes limitu teto motorky.
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 6-kilo nebo litr
Můj bývalej mě dokonce na litru učil řídit... Pak jsem si koupila 636 a jsem pořád živá.
Asi s tebou tak úplně nesouhlasim... ;) ;)
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
ja jezdil chvilku na Suze GSX-F 600 super, velka na zacatek, ale pujcoval jsem si ji. Ted jezdim dva roky Horneta 600, mam 191cm. ANO, je to male, pokazde jak se vidim kdyz jedu kolem prosklenych vitrin, rikam si vosa na bombonu a chci neco vetsiho, Fazera nebo SV1000 pripadne Tuono... pak mi do toho neco vleze - finance :lol: a kdyz se jdu projet, prasknou mi saze, jemi dobre :) Masina je hbita, vykon, vse vpohode a vlezu se na ni. Doporucuji! Je to vykonove jedna z nejsilnejsich 6tek(krome supersportu). :thmubup:
fojt píše: Zdarec,
ja jezdil chvilku na Suze GSX-F 600 super, velka na zacatek, ale pujcoval jsem si ji. Ted jezdim dva roky Horneta 600, mam 191cm. ANO, je to male, pokazde jak se vidim kdyz jedu kolem prosklenych vitrin, rikam si vosa na bombonu a chci neco vetsiho, Fazera nebo SV1000 pripadne Tuono... pak mi do toho neco vleze - finance :lol: a kdyz se jdu projet, prasknou mi saze, jemi dobre :) Masina je hbita, vykon, vse vpohode a vlezu se na ni. Doporucuji! Je to vykonove jedna z nejsilnejsich 6tek(krome supersportu). :thmubup:
Btw jezdil jsem obcas na Hornetu6 S (2002), a ted ma za sebou prvnich 1500 kilometru na Fazeru FZ6-S. I kdyz stoji vedle sebe, zdaj se jedna stejne mala jako druha .. ale kdyz jsem si z Fazera zase sednul na horneta, nestacil jsem se divit jak je malinkej ! :)) Je to pocitovy, FZ-6 ma vyssi nahrbenou nadrz, daleko sirsi polokapotaz, a o malinko vic vzprimeny posaz, tazke proste ze sedla pusovbi o kus vetsi :) Jsem se pak tatkovi smal, kdyz jsem mu to po par kilometrech vracel, ze ma mrnouse :)
Ale jinak k tematu, cim novejsi supersport, tim mensi :) Protoze je lehci a ovladatelnejsi. Pokud uzivatel trva na supersportu, at se napred necha svezt od nekoho kdo to odpali po zadnim a sklopi do paru zatacek at vi do ceho jde. A pak holt objizdet a zkouset si alespon sednout kdyz mu masinu nekdo podrzi, at vi jak se posklada. Vic se asi poradit neda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 6-kilo nebo litr
Můj bývalej mě dokonce na litru učil řídit... Pak jsem si koupila 636 a jsem pořád živá.
Asi s tebou tak úplně nesouhlasim... ;) ;) [/quote]
já nepopírám že se nedá na litru začít, ale stále si stojím na tom že na šestce (resp. nečem slabším) si ze začátku člověk víc tu jízdu užije, nemusí se v zatáčce bát přidat, nemá to tak jedovatý brzdy, proste ta motorky bude víc přívětivá než litr *yes*
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
ja treba tls mam jako prvni moto a nikdy sem s ni neflakl (nepocitam pady ze stojanku:) ) protoze sem z ni mel vzdy respekt..... naopak kdyz sem sednul na nakou lehkou malorazku tak sem desne prasil a rozsvihal ji nacucky.........
kazdopadne myslim ze je celkem sumak jestli nekdo jako prvni moto koupi 600RR nebo 1000RR ......
Můj bývalej mě dokonce na litru učil řídit... Pak jsem si koupila 636 a jsem pořád živá.
Asi s tebou tak úplně nesouhlasim... ;) ;) [/quote]
já nepopírám že se nedá na litru začít, ale stále si stojím na tom že na šestce (resp. nečem slabším) si ze začátku člověk víc tu jízdu užije, nemusí se v zatáčce bát přidat, nemá to tak jedovatý brzdy, proste ta motorky bude víc přívětivá než litr *yes* [/quote]
Já se nehádám... :D
Učila jsem se Fire Stormu, takže s tebou spíš sympatizuji. :D :shy:
No jo, jenze to je vetsinou zivot motorkare, ne toho kdo ma prachy a kupuje si to jako hracku.
1 reakcí na tento příspěvek 6-kilo nebo litr
spadne kazdej... a v dnesni doprave i sebeopatrnejsi...je to jen otazka casu:)
assassin píše: lada.s: vlastni zkusenost..... jelikoz tu pisu tak sem se trefil:)
spadne kazdej... a v dnesni doprave i sebeopatrnejsi...je to jen otazka casu:)
Pripomina mi to Matrix. Neznamena to nic. Kazdy napoprve spadne ...
(tady se sice nebavime o napoprve .. ale .. :))
nových supersportů je tak "velká" , že je velká i pro 175 cm "chlapáka". Jak tady
někdo uvádí, že se vejde se 190 cm i na B6, tak k tomu bych chtěl podotknout, že
B6 je mnohem větší než 6-tkové supersporty.
Začít můžeš na čem chceš, pokud by sis koupil hned litrového supersporta, pak hlavně
řídit hlavou, jinak doufám, že nezabiješ někoho cizího - nevinného , ale jenom sebe.
A pozor litry jsou rok od roku stále menší a menší...