Najdete tam čerstvé informace z Michalova vystoupení na TT.
Naposledy editováno 24.05.2009 11:10:02
1 reakcí na tento příspěvek Indi#23 na TT
1 reakcí na tento příspěvek Indi#23 na TT
Chtěl bych reagovat na potíže s těsněním.Silikonové těsnění,odolnost na olej,důležité je nechat tzv.zavadnout min. 10min, na styčné plochy.Když se nechá silnější vrstva silikonu zavadnout alespoň dvě hodiny,podrží i vylomený karter,5krát10mm.bez tlaku oleje.Tam,kde není otáčivý pohyb,lze jím nahradit O kroužek.Pozor na vymačklé nezvulkanizované silikonové těsnění do vnitřku motoru,mazací průtoky.
Oktany 102 neexperimentovat v zavodě,snad jen v tréninku po konzultaci s panem Ešnerem?Připadám si ale velmi troufalý,když se k tomuto vyjadřuji,i když po výzvě.Platilo to,že čím větší komprese tak se zvyšuje oktanová náročnost,Váš motor byl ale naladěn na BA 95.Když se mění oktany,tak Vas to nuti měnit i poměr vzduchu a benzínu.Neexpirementovat v te fazi kde se nacházite.Vraťte se bez úhony,příště se Vaše možnosti ještě zvýší!Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Indi#23 na TT
1 reakcí na tento příspěvek Indi#23 na TT
Jinak velká gratulace - máte můj obdiv.
Když jsem v reportu četl, jak byli Indi i Verča po závodě dojatí, tak jsem byl taky naměkko... holt "motorkářský Nagano" ..