Téma: Kros 125 X 250 2T
 
5.1.2008 v 13:54
Potřeboval bych poradit, jestli 125 nebo 250 2T. Teď jezdim 125 a chtěl bych zkusit něco silnějšího. Všichni mě ale straší, že 250 je masakr. Je to tak velkej rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 15:01 | Nahoru | #31
jo tak to je jasný od toho ty výkonější motorky jsou aby to jelo víc a ty si jel rychlejš ale když se adaptuješ a trénuješ na tom tak výsledky se dostaví asi rychlejš jak v MX2 protože malorážky jezdí víc lidí->najde se víc střelců...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 15:10 | Nahoru | #32
kastrol> Taky se najde víc lidí co začínaj a víc těch co to dou jenom zkusit, takže ve finále když do toho skočíš po hlavě tak v MX2 daleko lepší výsledky ze začátku, ale cesta na bednu je trnitá.

2 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 15:51 | Nahoru | #33
Seru na to, stejnak skončím u ventila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 16:23 | Nahoru | #34
Jezi> minule na závodech to bylo (125) a (od 250 a vejš) a veteráni .
Takže 250 4T , 250 2T a 450 4T jeli všichni dohromady , klucí na 250 4T měli co dělat a byli trochu nasraný že nejeli ze 125 , který by asi pojezdili .

Kdo to s 250 2T myslí vážně tak jedině YZ 250

hAjPR - SX 150 vs. YZ250F - jiná volba není ! ( možná ještě FE 450 )

Naposledy editováno 29.05.2009 16:24:38

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 16:24 | Nahoru | #35
hAjPR> To je slovo chlapa výborně píšu si František Koudelka SMS motokrosu Chvojkovice Brod

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 16:24 | Nahoru | #36
Dokud bude 2t tak jedu 2t ventila nechci na motokros ani náhodou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 16:53 | Nahoru | #37
Wario> Já tam byl ten první termín a to se to jelo jak sem psal.
Jinak jestli teď pustily dohromady 250 4T a 250 2T tak to se nedivim že remcaly - protože podle toho co sem viděl se špička těch 250 4T mohla procpat max do poloviny pole

Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 17:00 | Nahoru | #38
Podle mě je to o jezdci a né o motorce

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 17:12 | Nahoru | #39

hAjPR>Seru na to, stejnak skončím u ventila



nudá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 19:18 | Nahoru | #40
Jezi> jezdili tam hobíci i kluci co jezděj přebor takže to bylo rúzně vyrovnaný , kluk s 250 4T byl nakonec druhej . je to hodně o jezdci

Naposledy editováno 29.05.2009 19:20:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 19:23 | Nahoru | #41
Wario> Tak to mluvíš o kategorii C - licence bez rozlišení obsahu

Jinak jasný že je to o jezdci, ale málokdo začíná na 250 2T - tim už je dáno že v tom poli závodníků chybí takovej ten chvost z tý pomaleší skupiny začátečníků. Kdešto v MX2 jich bejvá každej rok celkem dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 19:33 | Nahoru | #42
Jezi> to nebyla asi žádná kategorie prostě přijelo se na hobby závody a takhle to tam bylo napsaný.

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

29.5.2009 v 19:35 | Nahoru | #43
Wario> Aha - tak to jo

Já pravě co sem kukal na ten rozdíl tak to byly bezliceční a tam to bylo opravdu znát.

Kros 125 X 250 2T

30.5.2009 v 19:35 | Nahoru | #44
Jasně, že když je kategorie hobby, tak většinou není rozdělená na kubatury...ono je to docela zbytečný. Je pak trochu problém, když s dvácou chceš odstartovat s nima, držet krok do výjezdů, atp...

2 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

30.5.2009 v 20:06 | Nahoru | #45
no ja nevim ja sem jezdil rok na 125 rok93 a přesedl sem rovnou na 250 2t rok02 a taky kazdej mně strašil že mně to zabyje ale us bych na ni nedal dopustit na 125 bych us nepresednul a jestli nemas penize tak na 4t zapomen a 250 je trochu ostřejsi no ale ukočirovat se da všechno zalezi na tobě jak se bude motorka chovat jak budes tahat tak ta motorka pojede

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

30.5.2009 v 21:05 | Nahoru | #46

fros>no ja nevim ja sem jezdil rok na 125 rok93 a přesedl sem rovnou na 250 2t rok02 a taky kazdej mně strašil že mně to zabyje ale us bych na ni nedal dopustit na 125 bych us nepresednul a jestli nemas penize tak na 4t zapomen a 250 je trochu ostřejsi no ale ukočirovat se da všechno zalezi na tobě jak se bude motorka chovat jak budes tahat tak ta motorka pojede



tak dváca rok 93 jede trochu jinak jak 08...to muselo bejt už po smrti...

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

30.5.2009 v 21:45 | Nahoru | #47

fros>no ja nevim ja sem jezdil rok na 125 rok93 a přesedl sem rovnou na 250 2t rok02 a taky kazdej mně strašil že mně to zabyje ale us bych na ni nedal dopustit na 125 bych us nepresednul a jestli nemas penize tak na 4t zapomen a 250 je trochu ostřejsi no ale ukočirovat se da všechno zalezi na tobě jak se bude motorka chovat jak budes tahat tak ta motorka pojede



a taky se řiká,že 250 kolem roku 2000(ale spíš starší) jedou to co nový dvácy...takže třeba tvoje 02ka jede to co nová 144ka

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 03:01 | Nahoru | #48
treba ja jezdil 250 95 a kdyz sem pak koupil 250 03 tak sem se ji rychle a rad zbavoval. ta stara to byl takovej "4T" zadnej vrsek ale peknej spodek takovy nezaludny ta nova hruuuza...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 08:21 | Nahoru | #49
Miras87> myslíš že je po 125ce je lepší koupit rovnou 450 4T než 250 2T ?

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 10:24 | Nahoru | #50

Wario>Miras87> myslíš že je po 125ce je lepší koupit rovnou 450 4T než 250 2T ?



NE

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 10:26 | Nahoru | #51
je to tak 2t 250 do roku cca 03 04 fakt moc nejedou ... je to takové "akorat" ale ty novejsi no to je peklo

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 10:37 | Nahoru | #52

Wario>Miras87> myslíš že je po 125ce je lepší koupit rovnou 450 4T než 250 2T ?



to spíš 250 4t...nebo tu 144

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

31.5.2009 v 11:27 | Nahoru | #53
Joraell> ja nevím měl jsem kx92,yz 94,yz96 před 12lety pak jsem odbočil ke 4T. abych se vrátil na sx 200 a minulej rok jsem koupil novou kx 250 a můžu říct, že ty starší ročníky toho při spodku moc neměli a pak kopanec. Kawa ma teď pěknej spodek. plynulej zátah a vršek jak čert, ale jede to podle toho jak ji dáš ty. Pujčoval jsem to i klukům co maj 2t endura a měli z toho obavy, pak byly překvapený jakej to má spodek a že tak nezvladatelný to není. Celkově mi ty řeči tady příjdou, že se spíš bavíte o 2T 500 , na tom se fakt jezdit nedalo, ale 250?

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

3.6.2009 v 16:20 | Nahoru | #54
já mám ted tu 200 2T a když se občas projedu na 125 (CR125) tak je to rozdíl dost velkej ta 200 je jak 4T netřeba spojčit a docela to jede i bez velkáho točení , zajímal by mě rozdíl mezi EXC 200 a SX 250 ( u který se dají přepínat ty mapy ), popř. tu SX144ku .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

3.6.2009 v 18:08 | Nahoru | #55
Wario> To bude rozdíl asi větší. Ono bylo znát i sx 200 a exc 200. Byl tam jinej karbec zapalko a tlumení a sx bylo říznější i v tom dvoukilu, rozdíly mezi exc i sx jsou dost znatelný i ve stejný kubatuře a na motocross bych volil jednoznačně sx.

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

4.6.2009 v 09:53 | Nahoru | #56
kozivak> škoda že tu 200 nedělají SX , přemýšlel jsem koupit novou EXC 200 a zainvestovat do tlumičů aby to bylo více na trať . ten motor mi vyhovuje a 09ka by mohla oproti 05 jet taky o poznání lépe. rozdíl v ceně oproti SX 150 je 10tis.kč což už není tak hrozný navíc exc má TP

Naposledy editováno 04.06.2009 09:54:03

Kros 125 X 250 2T

4.6.2009 v 09:58 | Nahoru | #57
Wario> Pokús sa zohnať si americkú verziu KTM 200 XC. Má narozdiel od EXC 2-komorové tlmiče nastavené tvrdšie, prevodovku s menším rozsahom a ľahšie zapaľovanie. Je vyrábaná priamo pre CC preteky. Malo by to byť niečo medzi SX a EXC.

1 reakcí na tento příspěvek Kros 125 X 250 2T

4.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #58
Motor špatnej nebyl, na nový 200exc jsem nejel, takže nemůžu posoudit. To dvoukilo má nevýhodu, že na motokros tě daj do třídy se 450 a 250 2T a to už je znát.Pokud člověk není pilot, tak je proti ostatním v nevýhodě. Na CC to je v pohodě, 09 KTM maj podvozek dobrej, takže by to asi špatná volba nebyla, samotnýho by mě zajímalo jak to nový maká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kros 125 X 250 2T

4.6.2009 v 15:18 | Nahoru | #59
kozivak> asi dobře když mi říkali že 05ka oproti 08ce nejede
Výfuk , V-force 3 , nový motor to je znát .

o EXC 200 09 vím za 150tis. s dph nová .nebo bez dph ale pak by asi nešla přihlásit na TP.
nebo SX 150 09za 122tis. bez DPH .

(reakce na) Kros 125 X 250 2T

4.6.2009 v 17:55 | Nahoru | #60

ladiki>Škoda, že John neozívá. Hodně záleží na četnosti jízdy, co vlastně jezdí (cross nebo les). Jestli je profi jezdec, tak by se asi neptal, že? 250 podle 125, žere o dost víc gumy a řetěz. ONO je jízda a jízda. Pokud jezdí fakt extrémy s partou někde po lese tak se se 125 neztratí. Naopak s 250 se v extrém výjezdech několikrát převrátí. Kámoš se svezl na mojí 125 a řekl, že chce 250. Po dvou vyjížďkách 250 prodával. Kdybych měl bobule, tak beru 144 nebo EXC 200.



pokud jezdíš extrémy po lese a klasický enduro vejlety typu husqvarnaracingclub s partou kde má většina 450, tak se 125 budeš trápit a ostatní na tebe budou pořád čekat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist