chci se zeptat na seřízení ventilů.
Mám Hondu CBR 600F a najeto cca 26000km, teď bych měl měnit olej a když jsem volal do Hondy, tak mě řekli, že bych si měl nechat seřídit i ventily což vychází asi na 7000,-Kč.
Proto se ptám jestli s tímto nemá někdo zkušenosti a zdali je to nutný.
Budou tam podložky a pravděpodobně nebude potřeba nic měnit, sám bys to nezvlád? Otevřeš víko nastrkáš měrky, pootočíš motore, zase nastrkáš měrky, víko lízněš v rožcích silikonem a za a zavřeš, toď vše..
Já bych to nedal teda ani zadarmo, protože nikomu nevěřím
Naposledy editováno 31.05.2009 07:47:57
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
= 400 - 800,-Kč vč.DPH
mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH
= 400 - 800,-Kč vč.DPH
mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?
Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
NOEL10>Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH
= 400 - 800,-Kč vč.DPH
mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?
Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.
Za tyhle peníze ti ale žádnou podložku nedávali novou a když jo,tak možná dvě,zbytek popřehazovali mezi sebou a možná to jen přeměřili a nechali být.
Podtlaky = synchronizace
Camča_v>NOEL10>Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH
= 400 - 800,-Kč vč.DPH
mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?
Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.
Za tyhle peníze ti ale žádnou podložku nedávali novou a když jo,tak možná dvě,zbytek popřehazovali mezi sebou a možná to jen přeměřili a nechali být.
Podtlaky = synchronizace
Bohuzel jsem byl u toho kdyz to delal vule byly takovy ze se podlozky pouzit nedaly.Rozdil bude v puvodu podlozek delane z radeca vs kupovane original u tech je cena 200 kc /ks.
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
pořádné proměření vůlí cca 0,5 h.
sundání vaček,proházení podložek + nandání vaček + pořádné proměření 1 h.
Nastrojení min.0,5h.
A jsme na 3,5h při opravdu rychlé a bezproblémové práci..A bez materiálu.
Každý pořádný mechanik si po odstrojení ten motor umyje,aby do motoru nepadal bordel,takže čistidlo a 0,5h.práce.
A jsme na 4h x cca 300,- =1200 bez materiálu.Průměrně 4 podložky po 200 a nějaký spotřebák
(čistidlo,těsnění,atd. 100,-Kč)
A je to 2100,- a to jsem napsal opravdu to nejnutnější.
Takže bez urážky,ale jestli je někdo schopný udělat pořádně ventily za 500,-,tak je buď trouba,nebo to jen napíše,ale neudělá.
Podtlaky dělám pokaždé za 300,-!!
edit..A to je bez DPH!!!
Naposledy editováno 31.05.2009 21:17:33
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
U cbr-f je tedy třeba 2 hodiny odstrojovat? To jsem nevěděl, mě stačí na sradu: 2 šroubky na nádrži a 4 šroubky příruby na airboxu a tím odstrojení končí (cca 15 minut i s opětovnou montáží)
Pod tím už je víko
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
S tím jsem nepočítal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Jurawood>ale je jasný že kdybych dělal v servisu tak si zajdu na oběd a to někdo zaplatit musí
S tím jsem nepočítal
Už jsi to někdy na tom sradu dělal?
Myslíš,že stačí jen toto,co píšeš?
To co píše Myšák je pravda panáčci! Myslíte si,že je to hup na krávu a je tele,co? Tak se na to někdy mrkněte,jak se toto dělá. Při ventilech na CBR se rozdělává půl motorky(obrazně)
A za 500 to opravdu udělá,jak bylo psáno,jen trouba,nebo ten,co to vlastně vůbec nedělá.
Jurawood>dohadovat se jestli seřízení trvá 4 hodiny nebudu. Každopádně tu 1-1,5 hodiny jsem myslel kontrolu. S vačkama to bude o půl hodiny víc.
U cbr-f je tedy třeba 2 hodiny odstrojovat? To jsem nevěděl, mě stačí na sradu: 2 šroubky na nádrži a 4 šroubky příruby na airboxu a tím odstrojení končí (cca 15 minut i s opětovnou montáží)
Pod tím už je víko
To je dáno tím že máš starou mašinku která má rám bokem motoru ty novější mají rám nad motorem a abys vytáhl vůbec víko ventilů musíš shodit obě strany kapot pak tu nádrž a air-box. Já bych souhlasil s těma 4hodinama i když mě to teda trvá dýl dělám to pomalu a opatrně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Mysak>Tak budem počítat.....Odstrojení motorky a sundání víka cca 1,5h.
pořádné proměření vůlí cca 0,5 h.
sundání vaček,proházení podložek + nandání vaček + pořádné proměření 1 h.
Nastrojení min.0,5h.
A jsme na 3,5h při opravdu rychlé a bezproblémové práci..A bez materiálu.
Každý pořádný mechanik si po odstrojení ten motor umyje,aby do motoru nepadal bordel,takže čistidlo a 0,5h.práce.
A jsme na 4h x cca 300,- =1200 bez materiálu.Průměrně 4 podložky po 200 a nějaký spotřebák
(čistidlo,těsnění,atd. 100,-Kč)
A je to 2100,- a to jsem napsal opravdu to nejnutnější.
Takže bez urážky,ale jestli je někdo schopný udělat pořádně ventily za 500,-,tak je buď trouba,nebo to jen napíše,ale neudělá.
Podtlaky dělám pokaždé za 300,-!!
edit..A to je bez DPH!!!
Z toho nejnutnějšího si ale vyhoď tu stovku za ten spotřebák, a přidej si tam minimálně patnáct stovek za těsnění: na PARTSDEPOTu je jen těsnění pod víka ventilů za cca čtrnáct stovek. Takže ono pak hezky leze a leze a leze....
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
Garážníci pak většinou opravujou podle toho jak si myslí, že by to mohlo vypadat, resp. jak si myslí, že by to mohlo stačit.
Záleží pak na Tobě, pro jakou variantu se ty rozhodneš.
Pokud si vezmu, že by kalkulovali s tím, že se dají všechny podložky nové, že mají zakázáno použít opakovaně staré těsnění víka ventilů, tak jen s tímhle jseš na nějakých pěti jen to hvízdne.
Přitom je otázkou, jestli i ta podložka nemá od výrobce předepsaný nějaký interval výměny, nějakou životnost. Tvrzení, že se na ní nemá co posrat, je poněkud mylná, každá věc nějakou tu svojí životnost má.
Další věc se kterou nesouhlasím je tvrzení o práci ¨garážníků¨ .Jsem jedním z nich a znám pár takových,kteří motorky dělali už v době,kdy tady žádnej autorizovanej servis ještě ani nebyl.Jasný ,že je hodně takovejch kteří o motorkách moc nevědí a dělají je...Ale to se dá říct i o značkovejch servisech a o těch to možná platí víc.Většinou mají jen jednoho mechanika který trochu ví o co jde a několik příprcků..Potom už jen záleží na tom,kdo z nich zrovna chytne tvojí motorku.
A víš jak třeba řeší opravy starších motorů jedna z Pražských zastoupení Suzuki?Odvezou motor ¨garážníkovi¨ protože u nich to nikdo neumí!!
A takhle bych mohl pokračovat i o zastoupení Aprilie..Takže nekoukat pouze na to,jestli dotyčný pracuje ve velké prosklené budově s velikým nápisem a ve značkovejch montérkách,ale hlavně na to co umí..
Kurva to jsem se tady rozepsal,tolik písmenek jsem snad ještě nikdy nenaťukal.....
Jdu si trochu ušpinit ruce od nějakého motoru..
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Mysak>Camča_v> Do boje!!
Však už jsem si několikrát málem ukroutil hlavu,když vidím,co je možný udělat v autorizovaným servisu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů
Camča_v>Mysak>Camča_v> Do boje!! Však už jsem si několikrát málem ukroutil hlavu,když vidím,co je možný udělat v autorizovaným servisu
Jo to je pravda....A občas taky kroutím když čtu tady na fórech jak rejžujem a okrádáme lidi.Přitom většinu závad si lidi udělají sami.
Zronva teď jsem se nasmál...Přijel mi pám s Viragem,že mu tekl benzín do válce..Tak rozebral přední válec,nic nezjistil a přinesl mi šteft z Válce,že mu to zbylo .
A při tom přesadil rozvoďák,takže si ještě ohnul ventil..
Přitom měj jen rezavou nádrž a protýkal jehlák..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk Honda CBR 600F Sport | Zoulik11 | 27 | 13.9.2024 v 18:20 Pedl |
Široká řídítka na CBR 600 F4i Honda CBR 600F Sport | Mircez | 2 | 27.8.2024 v 13:30 Krautkopf |
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |