Téma: Seřízení ventilů
30.5.2009 v 23:02
Čau lidi,
chci se zeptat na seřízení ventilů.
Mám Hondu CBR 600F a najeto cca 26000km, teď bych měl měnit olej a když jsem volal do Hondy, tak mě řekli, že bych si měl nechat seřídit i ventily což vychází asi na 7000,-Kč.
Proto se ptám jestli s tímto nemá někdo zkušenosti a zdali je to nutný.
Předchozí
1 2
Následující

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 07:46 | Nahoru | #1
Ta cena se mi nezdá, hoď to jinam , maximálně litr, víc bych nedal.
Budou tam podložky a pravděpodobně nebude potřeba nic měnit, sám bys to nezvlád? Otevřeš víko nastrkáš měrky, pootočíš motore, zase nastrkáš měrky, víko lízněš v rožcích silikonem a za a zavřeš, toď vše..
Já bych to nedal teda ani zadarmo, protože nikomu nevěřím

Naposledy editováno 31.05.2009 07:47:57

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 08:03 | Nahoru | #2
jj, ta cena je moc

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 09:20 | Nahoru | #3
já dal 2000kč za ventily

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

31.5.2009 v 09:34 | Nahoru | #4
koukam že servisy na lidech pekne vydělávaj. Ja bych kontrolu viděl tak na 500kč + material

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 09:56 | Nahoru | #5
No jasně.....On vám tak někdo bude kontrolovat ventily za 500,-
Proč jezdíte na motorkách,když je vám líto dát peníze za údržbu?

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 10:05 | Nahoru | #6
s tou cenou si dělaj *rdel ne

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 10:08 | Nahoru | #7
Sice je to mimo, ale víte kolik si řekli v jednom servisu za synchronizaci karbců? resp. seřízení podtlaků. Hádejte, no možná vás to překvapí ale kupodivu pohých 2600,- tak jsem se s nima rozloučil a dám to ke klukovi co má taky servis a udělá mi to za 500,-

(reakce na) Seřízení ventilů

31.5.2009 v 10:26 | Nahoru | #8
krf: Pětikilo za ventily u kapotované motorky? To by museli sakumpikum zvládnout během hodiny. Vezmi si, kolik toho musíš z motorky očesat, aby ses dostal k ventilovému víku, to pak dolů, měřit, vyměnit podložky (někdy musí vačka dolů), poskládat, nastrojit... Tyhle prachy by mohl stát nahatý jednoválec se šroubkama.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

31.5.2009 v 11:22 | Nahoru | #9
1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH

= 400 - 800,-Kč vč.DPH

mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?

Seřízení ventilů

31.5.2009 v 11:35 | Nahoru | #10
Za pouhou hodinu ani samotná kontrola,natož pak seřízení
Sedmička je ovšem dost přestřelaná cena,leda by měli napočítanou výměnu všech 16ti podložek - to by pak i mohlo sedět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

31.5.2009 v 11:36 | Nahoru | #11

Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH

= 400 - 800,-Kč vč.DPH

mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?



Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

31.5.2009 v 11:48 | Nahoru | #12

NOEL10>Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH

= 400 - 800,-Kč vč.DPH

mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?

Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.



Za tyhle peníze ti ale žádnou podložku nedávali novou a když jo,tak možná dvě,zbytek popřehazovali mezi sebou a možná to jen přeměřili a nechali být.
Podtlaky = synchronizace

(reakce na) Seřízení ventilů

31.5.2009 v 12:43 | Nahoru | #13

Camča_v>NOEL10>Jurawood>1 - 1,5 hodiny ?? možná se trochu pletu ale typuji cenu 300-400/hodina + DPH

= 400 - 800,-Kč vč.DPH

mouseman: takže když někdo rád jezdí ma motorce tak musí krást a ještě podporovat zloděje?

Ja jsem nechal delat ventily pred mesicem a pul na ZX6R vsechny byly na podlozku takze 16 podlozek + podtlaky + synchronizace karboratoru + prace a dal jsem 2250 kc.

Za tyhle peníze ti ale žádnou podložku nedávali novou a když jo,tak možná dvě,zbytek popřehazovali mezi sebou a možná to jen přeměřili a nechali být.
Podtlaky = synchronizace



Bohuzel jsem byl u toho kdyz to delal vule byly takovy ze se podlozky pouzit nedaly.Rozdil bude v puvodu podlozek delane z radeca vs kupovane original u tech je cena 200 kc /ks.

2 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

31.5.2009 v 21:15 | Nahoru | #14
Tak budem počítat.....Odstrojení motorky a sundání víka cca 1,5h.
pořádné proměření vůlí cca 0,5 h.
sundání vaček,proházení podložek + nandání vaček + pořádné proměření 1 h.
Nastrojení min.0,5h.
A jsme na 3,5h při opravdu rychlé a bezproblémové práci..A bez materiálu.
Každý pořádný mechanik si po odstrojení ten motor umyje,aby do motoru nepadal bordel,takže čistidlo a 0,5h.práce.
A jsme na 4h x cca 300,- =1200 bez materiálu.Průměrně 4 podložky po 200 a nějaký spotřebák
(čistidlo,těsnění,atd. 100,-Kč)
A je to 2100,- a to jsem napsal opravdu to nejnutnější.
Takže bez urážky,ale jestli je někdo schopný udělat pořádně ventily za 500,-,tak je buď trouba,nebo to jen napíše,ale neudělá.
Podtlaky dělám pokaždé za 300,-!!

edit..A to je bez DPH!!!

Naposledy editováno 31.05.2009 21:17:33

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

1.6.2009 v 07:45 | Nahoru | #15
dohadovat se jestli seřízení trvá 4 hodiny nebudu. Každopádně tu 1-1,5 hodiny jsem myslel kontrolu. S vačkama to bude o půl hodiny víc.

U cbr-f je tedy třeba 2 hodiny odstrojovat? To jsem nevěděl, mě stačí na sradu: 2 šroubky na nádrži a 4 šroubky příruby na airboxu a tím odstrojení končí (cca 15 minut i s opětovnou montáží)
Pod tím už je víko

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

1.6.2009 v 07:47 | Nahoru | #16
ale je jasný že kdybych dělal v servisu tak si zajdu na oběd a to někdo zaplatit musí
S tím jsem nepočítal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 07:53 | Nahoru | #17

Jurawood>ale je jasný že kdybych dělal v servisu tak si zajdu na oběd a to někdo zaplatit musí
S tím jsem nepočítal


Už jsi to někdy na tom sradu dělal?
Myslíš,že stačí jen toto,co píšeš?
To co píše Myšák je pravda panáčci! Myslíte si,že je to hup na krávu a je tele,co? Tak se na to někdy mrkněte,jak se toto dělá. Při ventilech na CBR se rozdělává půl motorky(obrazně)
A za 500 to opravdu udělá,jak bylo psáno,jen trouba,nebo ten,co to vlastně vůbec nedělá.

(reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 08:45 | Nahoru | #18

Jurawood>dohadovat se jestli seřízení trvá 4 hodiny nebudu. Každopádně tu 1-1,5 hodiny jsem myslel kontrolu. S vačkama to bude o půl hodiny víc.

U cbr-f je tedy třeba 2 hodiny odstrojovat? To jsem nevěděl, mě stačí na sradu: 2 šroubky na nádrži a 4 šroubky příruby na airboxu a tím odstrojení končí (cca 15 minut i s opětovnou montáží)
Pod tím už je víko



To je dáno tím že máš starou mašinku která má rám bokem motoru ty novější mají rám nad motorem a abys vytáhl vůbec víko ventilů musíš shodit obě strany kapot pak tu nádrž a air-box. Já bych souhlasil s těma 4hodinama i když mě to teda trvá dýl dělám to pomalu a opatrně

(reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 09:21 | Nahoru | #19
že by K9 měla rám nad motorem?

Prackar: nevěděl jsem že se musí obě kapoty atd. nechci se dohadovat a věřím vám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 09:46 | Nahoru | #20

Mysak>Tak budem počítat.....Odstrojení motorky a sundání víka cca 1,5h.
pořádné proměření vůlí cca 0,5 h.
sundání vaček,proházení podložek + nandání vaček + pořádné proměření 1 h.
Nastrojení min.0,5h.
A jsme na 3,5h při opravdu rychlé a bezproblémové práci..A bez materiálu.
Každý pořádný mechanik si po odstrojení ten motor umyje,aby do motoru nepadal bordel,takže čistidlo a 0,5h.práce.
A jsme na 4h x cca 300,- =1200 bez materiálu.Průměrně 4 podložky po 200 a nějaký spotřebák
(čistidlo,těsnění,atd. 100,-Kč)
A je to 2100,- a to jsem napsal opravdu to nejnutnější.
Takže bez urážky,ale jestli je někdo schopný udělat pořádně ventily za 500,-,tak je buď trouba,nebo to jen napíše,ale neudělá.
Podtlaky dělám pokaždé za 300,-!!

edit..A to je bez DPH!!!



Z toho nejnutnějšího si ale vyhoď tu stovku za ten spotřebák, a přidej si tam minimálně patnáct stovek za těsnění: na PARTSDEPOTu je jen těsnění pod víka ventilů za cca čtrnáct stovek. Takže ono pak hezky leze a leze a leze....

(reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 09:53 | Nahoru | #21
Ricard> těsnění většinou zůstává původní....Jen se podmázne v rozích.
Pokud je v řiťce,tak to jo..Potom je to drahý.

prackarr: Prda1: Jsem rád,že nejsem jedinej kdo to dělá poctivě....Asi by mě tady jinak ukamenovali

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

1.6.2009 v 09:55 | Nahoru | #22
Nevím co řešíš. Každý úkon, každá práce má i svůj detalní rozpis, tedy i seřízení ventilů. Místo toho, aby si se ptal kdejakýho garážníka, tak si nejdřív zeptej v tý Hondě, co ta cena opravdu detailně obnáší, tedy jakou práci, jaký materiál. Pokud se jedná o značkový servis, tak ten bývá také dost často omezen předpisy výrobce, jak má která oprava, nebo údržba opravdu vypadat a co tedy musí opravdu udělat a vyměnit.
Garážníci pak většinou opravujou podle toho jak si myslí, že by to mohlo vypadat, resp. jak si myslí, že by to mohlo stačit.

Záleží pak na Tobě, pro jakou variantu se ty rozhodneš.

Pokud si vezmu, že by kalkulovali s tím, že se dají všechny podložky nové, že mají zakázáno použít opakovaně staré těsnění víka ventilů, tak jen s tímhle jseš na nějakých pěti jen to hvízdne.
Přitom je otázkou, jestli i ta podložka nemá od výrobce předepsaný nějaký interval výměny, nějakou životnost. Tvrzení, že se na ní nemá co posrat, je poněkud mylná, každá věc nějakou tu svojí životnost má.

(reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 10:13 | Nahoru | #23
Mysak>100% souhlas Toto je pánové velmi rálná cena při svižné práci! (a když se nic nevy...e )

(reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 10:16 | Nahoru | #24
Ricard> Určitě máš pravdu v tom,že značkový servis vyměnívšechno co má podle rozpisu..Ale nemůžu souhlasit třeba s výměnou všech podložek.Pokud je podložka nad hrníčkem,jezdí po ní vačka a potom může docházet k opotřebení...Ale pokud je pod hrníčkem (u většiny motorů)nemůže se opotřebovávat.Má pouze funkci vymezovacího materiálu a tady je ten materiál hodně předimenzovaný.Totéž platí o těsnění pod ventilovým víkem,většinou ti ho stejně nevymění,ale naúčtujou.
Další věc se kterou nesouhlasím je tvrzení o práci ¨garážníků¨ .Jsem jedním z nich a znám pár takových,kteří motorky dělali už v době,kdy tady žádnej autorizovanej servis ještě ani nebyl.Jasný ,že je hodně takovejch kteří o motorkách moc nevědí a dělají je...Ale to se dá říct i o značkovejch servisech a o těch to možná platí víc.Většinou mají jen jednoho mechanika který trochu ví o co jde a několik příprcků..Potom už jen záleží na tom,kdo z nich zrovna chytne tvojí motorku.
A víš jak třeba řeší opravy starších motorů jedna z Pražských zastoupení Suzuki?Odvezou motor ¨garážníkovi¨ protože u nich to nikdo neumí!!
A takhle bych mohl pokračovat i o zastoupení Aprilie..Takže nekoukat pouze na to,jestli dotyčný pracuje ve velké prosklené budově s velikým nápisem a ve značkovejch montérkách,ale hlavně na to co umí..
Kurva to jsem se tady rozepsal,tolik písmenek jsem snad ještě nikdy nenaťukal.....
Jdu si trochu ušpinit ruce od nějakého motoru..

Seřízení ventilů

1.6.2009 v 10:53 | Nahoru | #25
Myšák umí !!!!

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení ventilů

1.6.2009 v 11:15 | Nahoru | #26
Taky jsem garážník a nestydím se za to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 11:32 | Nahoru | #27
Camča_v> Do boje!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 12:11 | Nahoru | #28

Mysak>Camča_v> Do boje!!

Však už jsem si několikrát málem ukroutil hlavu,když vidím,co je možný udělat v autorizovaným servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení ventilů

1.6.2009 v 12:29 | Nahoru | #29

Camča_v>Mysak>Camča_v> Do boje!! Však už jsem si několikrát málem ukroutil hlavu,když vidím,co je možný udělat v autorizovaným servisu



Jo to je pravda....A občas taky kroutím když čtu tady na fórech jak rejžujem a okrádáme lidi.Přitom většinu závad si lidi udělají sami.
Zronva teď jsem se nasmál...Přijel mi pám s Viragem,že mu tekl benzín do válce..Tak rozebral přední válec,nic nezjistil a přinesl mi šteft z Válce,že mu to zbylo .
A při tom přesadil rozvoďák,takže si ještě ohnul ventil..
Přitom měj jen rezavou nádrž a protýkal jehlák..

Seřízení ventilů

1.6.2009 v 14:06 | Nahoru | #30
Nj,na blbce narazíš kdekoliv
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuk Honda CBR 600F Sport Zoulik11 27 13.9.2024 v 18:20 Pedl
Široká řídítka na CBR 600 F4i Honda CBR 600F Sport Mircez 2 27.8.2024 v 13:30 Krautkopf
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport djbell 7 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis
Co to je Honda CBR 600F Sport RTSbike 12 5.4.2023 v 06:26 Mňojo

TOPlist