www.husqvarnaracingclub.cz
Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38
vic info od aliiiho:) prej objednava nejakou racing ridici jednotku a pak prej prijde na radu komplet vrsek z 530RR :)
(a pak husar:) )
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
kozivak: WR 250 2009 má tuším Martin Pichl , jak fotí na závodech a jezdí, tak zkus se optat jeho a nebo vím že někdo tady na motorkářích má 250 2007-8, má nick dávač.
Jinak díly(spotřební tj.: píst,rozvody,ložiska,ventily atd..) na mojí mršku jsem zjištoval v Motoprestige(Cagiva Praha) ještě než jsem jí koupil a s ničim neměli problém to dodat do tejdne.. Takže takový ty přežitky který jsou díky 410/610 -00 mezi náma, už myslim dávno neplatí.
A navíc neni problém sehnat třeba píst,ojku,rozvodák,ložiska a spoustu jinejch kravin z druhovýroby, jen musí člověk vědět kde shánět
Jinak :
Celková klasifikace MS MX3 Chille
1. Alex Salvini ITA Husqvarna 45 b.
2. Pierre Alexandre Renet FRA Suzuki 42 b.
3. Antti Pyrhonen FIN Honda 41 b.
Naposledy editováno 27.05.2009 23:08:00
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Skvělé podvozky už v základu,spolehlivé motory,velmi dobrá ovladatelnost,design.
Jen ten přístup na vzduchový filtr(TE 450). Jezdil jsem TE 450(07-09).Stříkačka velice zpříjemnila chování motoru.
Huska.
Kopec>Pokud bych znovu nekupoval TM tak jdu do Husky .
Skvělé podvozky už v základu,spolehlivé motory,velmi dobrá ovladatelnost,design.
Jen ten přístup na vzduchový filtr(TE 450). Jezdil jsem TE 450(07-09).Stříkačka velice zpříjemnila chování motoru.
Huska.
no vidis a kamosi si stezuji ze u 510ky ta strikacka dole nejede,ze karbec u 06 jel lip...
Díky.
- Martas CE: ne že já bych byl zrovna kdovíjaký rádce, ale shodou okolností kamarádi mají(nebo měli)KTM EXC 300 a Gase EC 300, obojí jsem zkusil a můžu říci, že na obojím se mi jelo moc pěkně, je dobrý, že oproti husce mají kapalinovou spojku. Ale obojí tahá pekelně, takže snad jen gas mě přišel takový plynulejší odspodu. A taky mi sedlo to odpružení víc, měl tam Ohlinse a to je pecka samo o sobě. Ale beztak kup Husqvarnu WR 250 jen nepatrně jiný průběh odspodu,jinak taky moto pro návštěvníky posilovny, též odzkoušeno a podvozkově velmi vychytaná a lehká moto. Ale je fakt, že s tím novým střihem od 06 už jich je děsně málo, ale mimo jinýho designu jsou až doposud skoro stejný v technice, snad jen 2010 mají něco jinak...snad Ti alespoň tohle pomůže při výběru...
Naposledy editováno 15.06.2009 16:44:39
1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny
Jo,to máš pravdu, kupovat 2004 a níž už je riziko, ale to nejen huska, prostě všechny tyhle sportovní motorky už tak po 3 letech začínají odcházet, ložiska, ruzný čepy atd, takový ty detaily, i když je jasný, že záleží, kde s tím člověk jezdí a jestli tomu dává, to,co mám mít. Ale out rozhodně ani po těch letech nebude, huska je jednoduchý stroj a zvlášť ty dvoutakty jsou mimo plastů konstrukčně pořád stejný, 125 měla také motor stejný x let a až 2009 má new. Ale myslím, že za cenu KTM 2006 bys měl husku 2007 a výš, těch už zase pár bylo, protože KTM prostě líp drží cenu a má spousty typových dílů, který stojí o něco víc, Gas bude o něco levnější,ale s dílama nevím,na husku si v tomhle ohledu stěžovat nemůžu...Dá se říci, že huska měla shodný desing 00-05 a od 06-dotěd´je zase stejná, jen barva. Ale zkus se ptát, třeba se nějaká od 2006 najde a myslím,že bys byl spokojený...
Jo,máš pravdu, tyhle ročníky se těžko hledají,pár pěkných kusů jsem viděl na německých inzercích a v přepočtu aj dobrá cena. identifikaci takhle dle čísla nevím, ale desingove to poznáš, každý rok byla lehká změna. 05 měla oproti huskám od 04 a níž hladkou tlakovou nádobu na zadním centrálu, předchozí modely jí měly takovou víc tvarovanou. 06 už měla 4t střih a 07 byla červenobílá, ale dost lidí si to dávalo aj na 2006,tak to si jen pohlídat.Pro info posílám fotky modelu 2005 a 2006
[img]