Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?
Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.
Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky
Bubrak ZX10R>hluska>standavfr>Bubrak ZX10R> Takže podle tebe jsou konstruktéři Ducati v motogp a Aprilie v SBK idioti?Pak nevím proč nejezdí na špici ta tvoje zelená.A kolik že to má Kawa titulů?Kromě náhodnýho druhýho Melandriho.Někdy se svez na něčem do V než tady začneš krafat nesmysly.Nebo jen provokuješ jako všude možně po foru?
Ctyrvalec do V prosim... ale V2???
Jo, on asi myslel ctyrvalec do V, to je urcite dobra koncepce, ale tady sem se bavil o VFR, ktery je navic nenaladenej motor na max, takze ze to nejede ani dole ani nahore neni nic proti nicemu.
Presne, jak uz jsem psal, zkusit ten V4 poradne šťouchnout, tak by to nemuselo bejt uplne marny Proto taky VFR natoci 200 000km
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš
Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.
Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš
Bubraka si nesmis tak brat, jemu by ani nevadilo ze to nema 120 KW ale ze to je Honda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.
Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš
ja sem na tom jel a uz sem vse podstatne napsal, asi tak
VFR udajne pohodlne je, me na nem bolely zada, ale je to o tom ze si musis na kazdou jizdni pozici zvyknout a to trva, nejaka projizdka 20km je nanic, to ani neprijdes na chut otackam nad 10tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Bubrak ZX10R>Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.
Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš
ja sem na tom jel a uz sem vse podstatne napsal, asi tak
VFR udajne pohodlne je, me na nem bolely zada, ale je to o tom ze si musis na kazdou jizdni pozici zvyknout a to trva, nejaka projizdka 20km je nanic, to ani neprijdes na chut otackam nad 10tis
Ze te huba neboli! VFR nad 10 000! Fuj takova nestoudnost hnat ji tam...
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
Jinak k tomu V4, je to super motorka, univerzální, ale supersport to není a nikdy nebude, kdyby měla o 30 koníků víc.... tak to by bylo asi taky trošku jinde, ale jinak si nestěžuju... každopádně proti dvouválu se krásně točí a není tak surová, kámoš má VTR, jak se tu už psalo... zvuk brutální... ale každýmu to nevyhovuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Skalda>ohledne pohonu rozvodu u VFR pomoci kol/retezu doplnim pro zajimavost obrazky:
starsi verze motoru V4 s ozubenymi koly:
ale, nejsem si jisty, jestli prichod retezu byl soucasne s VTEC (na tom druhem obrazku nevidim VTECovou vacku)...
domeček plnej koleček
to musí bejt mazec, když ti jenom roztáčení rozvodů sežere 30% výkonu
roztáčení rozvodů sežere 30% výkonu
pratele, zase jednou kecate picoviny, aby rec nestala
v nasledujicim textu pouziju orientacni vypocet dle znalosti na urovni fyziky SS:
Kolecko bude mit rekneme 1kg a 10cm v prumeru, rotacni energie v nem ulozena se spocita jako E=1/2*J*omega^2, kde J je moment setrvacnosti; pro valec (pro mene chapave, kolecko je valec s vyskou podstatne mensi nez je podstava) je J=1/2*m*r^2, coz pro nas konkretne je 0,00125. Pri otackach toho kolecka 100 ot/sec (6000 ot/min), jde tedy o energii 246 Joulu (omega=2*pi*f). Vysledek berte pro orientaci - uvedomte si, ze motor doda desitky tisic Joulu za sekundu (desitky kW) a vy se bavite o stovkach Joulu!
Ted uz si snad snaz predstavite, kolik ten rozvod ozubenymi koly sezere (nevim, kolik bere retez, dost mozna vic). To by me podstatne vic trapily ventilove pruziny, ktere sezerou skutecne nezanedbatelnou cast vykonu motoru (hlavne pri vyssich otackach) - proc vas netrapi, ze nemate desmo?
EDIT: korekce uhlove frekvence
Naposledy editováno 22.05.2009 20:13:40
1 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)
250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)
250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)
250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?
Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)
250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?
Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.
Dunlop D208 Sportmax, takze gumama to nebude... Spis nastaveni zadniho tlumice...
Mrzout>hluska>Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)
250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?
Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.
Dunlop D208 Sportmax, takze gumama to nebude... Spis nastaveni zadniho tlumice...
Tak v tom uz neporadim,ja tam mel porad stejny jak jsem to koupil v tlumicich se vubec nevyznam...
2 reakcí na tento příspěvek 4V do V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
Dawe02>Kluci necetl jsem to zdaleka cele, ale ta kritika radovych 4 valcu... pokud na to mate odvahu zkuste si nekdy poradne projet 4 valcoveho litra soucasne produkce (nebo i babicku K5/K6). Je to s Fazerem nebo CBF asi tak srovnatelne jako to SVcko s 1098.
Presne tak A K5-6 je stejne nejlepsi ze vsech
byl fór
Naposledy editováno 24.05.2009 07:41:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
hluska>Jinak zadny V2 proste nejede
jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V
peetr>hluska>Jinak zadny V2 proste nejede
jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?
Ne kazdej ma tak odvaznej batuzek jako ty