2 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
Veteran 1911-1920
Vintage 1921-1930
Post vintage 1931-1945
Post war 1945-1960
Classic 1961-1970
Aero 30 je post vintage
Třída A (Ancestor) Vozidla vyrobená do 31. prosince 1904
Třída B (Veteran) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1905 a 31. prosincem 1918
Třída C (Vintage) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1919 a 31. prosincem 1930
Třída D (Post Vintage) Vozidla vyrobená mezi 1.lednem 1931 a 31. prosincem 1945
Třída E (Post War) Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1960
Třída F Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1961 a 31. prosincem 1970
Třída G Vozidla vyrobená mezi 1. lednem 1971 a věkovým limitem FIVA dle § 1.2 (tj. aktuálně 1984)
Nicméně, Aero 30 je v každém pádě Post Vintage.
(edit: překlep)
Naposledy editováno 20.05.2009 09:52:05
1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
k přestavbám, pokud jsou provedeny citlivě, nekazí charakter a původ motorky... a nejsou kontraprodiktivní (vykuchaný vejfuky, uřezaný blatníky a podobný blbosti) ajsou provedeny řemeslne precizně, z běžnějšího typu stroje .. stavím docela tolerantně... na druhou stranu mám rád i originální kousky.. pak jsou ještě leštiči, ktří svůj veterán drží v obrovském lesku (ano vypadá to mnohdy dobře) ale v rozporu s originálem, kde jsou vyleštěny věci, které leštěny orio nebyly, a chromované ty, které byly třeba jen zinkované apod... toto se mi taky trochu nezdá...
ZombiRider>jawa kejvačka neni žádnej veterán když se jich vyrobylo někde milion až jich bude tisíc tak to bude teprve veterán
Sorry ale veterán není o tom jestli jich bylo vyrobenejch xxxx ale o věku sakra né?Slovo Veterán se používá pro označení věci nebo čeho koli jiného ale rozhodně né na množství.
pech.>mám jak přestavbu (v podstatě úpravu za zlepšením jízdních vlastností pro každodenní provoz- se zachováním vzhledu takového, aby to pořád vypadalo jako motorka ze 60-70let ne jako paskvil) tak jeden striktně originální kousek - dochovanej žádná renovace - a jeden zajímavej kus, s maldým datem výroby.. origo...
k přestavbám, pokud jsou provedeny citlivě, nekazí charakter a původ motorky... a nejsou kontraprodiktivní (vykuchaný vejfuky, uřezaný blatníky a podobný blbosti) ajsou provedeny řemeslne precizně, z běžnějšího typu stroje .. stavím docela tolerantně... na druhou stranu mám rád i originální kousky.. pak jsou ještě leštiči, ktří svůj veterán drží v obrovském lesku (ano vypadá to mnohdy dobře) ale v rozporu s originálem, kde jsou vyleštěny věci, které leštěny orio nebyly, a chromované ty, které byly třeba jen zinkované apod... toto se mi taky trochu nezdá...
Uplně s tebou souhlasím.Mám Čz 175 rok 34.uplně první pětiset kusovku a v originální barvě,má i pneu Bata.většina lanek původních,je trochu omšelá ale nikdy bych jí nerenovoval protože takhle má mnohem větší cenu.
a jestli se to někomu zdá jako bastlení tak at mi sežene tyhle díly,vlastně celé šasi a já to udělam do originálu tečka.
1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |