1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
Mě se líběj originál i upravený, ale v duchu tý doby, ne nějaký moderní zprznění... Třeba péráků je na každým srazu hafo, ale když má sedlo z 500, vypadá zajímavě a přitom to nepůsobí jako rušivý zásah do vzhledu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!
Asi modernizace která se ani nedostala do výroby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!
Každopádně i kdyby to tak nebylo, sem toho názoru, že když ta úprava nepřebíjí ani neruší ten původní vzhled, je to OK, třeba jako takový doklad tvořivosti našich dědů v tehdejších podmínkách a možnostech
1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
Mandela>ať si každej dělá co chce,ale když přijedu 200km na inzerát-prodám Jawu 350/354 v originál stavu,lak má jako když vyjela z mototechny a je z toho udělanej naked cruser turbo hypersport ve fialový metalíze s hranatejma válcema(bo to jede líp)uřezanýma blatníkama(odlehčení a neucpávaj se blátem) výfuk ze dvou do jednoho atd atd tak bych tomu prodávajícímu ukop hlavu na narval jí mu do prdele.To sem se kurva zase nasral.Sorry vrátila se mi jedna taková stará záležitost s koupí Jawy v origo stavu!!
Stejná zkušenost, jel jsem přes půlku Čech na inzerát "Jawa 350 rok 1964, velmi zachovalá, udržovaná" atp., a když pak borec z kůlny vytáhl megačopr ořezanej flexou a oštětkovanej modrou barvou, tak mě málem omyli.. Někteří lidi jsou jednoduše vypatlaná hovada. Veřejně mrskat prdel za vraždu krásných strojů tuzingem, zejména dnes, kdy je mašin tři kopy v každé dědině a džaponce koupíš pomalu za flašku.
1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!
Sojky>Co si představujete pod pojmem veterán? Veterán je vozidlo vyráběné mezi lety 1911-1920.
Takže třeba Aero 30 z roku 1934 je mladej vergl vhodnej pro přestavbu na tahání dřeva z lesa?? Zamysli se nad tim co si napsal...
Bars>Sojky>Co si představujete pod pojmem veterán? Veterán je vozidlo vyráběné mezi lety 1911-1920.
Takže třeba Aero 30 z roku 1934 je mladej vergl vhodnej pro přestavbu na tahání dřeva z lesa?? Zamysli se nad tim co si napsal...
No, on "Sojky" má v podstatě pravdu, i když uvedl ty roky poněkud nepřesně. Budeme-li se striktně držet správného označení, tak Aero 30 vážně není veterán.
Naposledy editováno 19.05.2009 09:29:52
A cos e týče k pojmu veterán- to záleží na každým- osobně bych pod to zařadil vozidlo v origo stavu s určitým počtem let. 'Cím mí'n kusů toho bylo vyrobenejch + čím je to starší, tím je to cennější. Dnešní legislativa umožnuje postavit veteránksý značky tuším vozidlo ¨starší 25 let.
2 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!
ZombiRider>jawa kejvačka neni žádnej veterán když se jich vyrobylo někde milion až jich bude tisíc tak to bude teprve veterán
TO nebude dlouho rvat- dost šlo do CCCP, ty už budou dávno zrezlý, nebo motory v něčem úplně jiným. No a tafdy v ČR je móda dělat z všeho homecross, takže v původním stavu jich zase tam moc nebude :) Ale máš pravu, je to jedna z prvních velkovýrob motorek Tenkrát se o takovejch číslech mohlo šikmokejm leda zdát
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starý motor Jawa Nezařazené | Dajdo84 | 5 | 6.4.2021 v 10:48 Dolin |
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené | FiZzeR | 58 | 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR |
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené | Johny79 | 23 | 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak |
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené | Bert-Jawatesty | 12 | 1.6.2019 v 12:34 MartinED250 |
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené | chmatak1973 | 4 | 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i |