globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Veterani vs prestavby!!!
17.5.2009 v 19:42
tka co jaky kdo mate nazory na toto. uz vim ze se delime na 2 skupiny a to veteranisty vs domaci tvoritele. tka co? ja osobne se radim mezi ty "kurvitele"
Předchozí
1 2
Následující

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 19:45 | Nahoru | #1
A já zase veteranista.... neni nic horšího než dávat dohromady motorku po nějakym rádobytuzérovi

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:11 | Nahoru | #2
Veterani maj bejt v origo stavu a ne z nich delat paskvily

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:12 | Nahoru | #3
Záleží na tom jak se ta přestavba pojme Viděl jsem hodně povedené renovace, ale i přestavby, takže jsem pro obojí

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:32 | Nahoru | #4
Hlásím se do řad veteránistů. Taky jsem byl mladej, taky jsem neměl peněz nazbyt. Ale mrvit motorky? To bych pro ostudu nemohl mezi lidi.

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:33 | Nahoru | #5
nemám veterána - rok výroby 2008 a vypadá to jako veterán . není to retro (neb se nepřestal vyrábět) a nic na něm nepřestavuju . tak sakra do jaké skupiny patřím. ???

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:43 | Nahoru | #6
Není nad škatulkování

Mám dvě veteránské Jawy (1937 a 1962) a custom cruisera anóbrž přestavbu (momentálně ve stádiu rozebranosti). Co včil?

1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:53 | Nahoru | #7
Já mám veterána, kterej je upravenej, ale ta úprava je "dobová", provedená v době, kdy to nebyl žádnej veterán, ale každodenní hltač tisícovek km. Taky nevím, co s tím

Mě se líběj originál i upravený, ale v duchu tý doby, ne nějaký moderní zprznění... Třeba péráků je na každým srazu hafo, ale když má sedlo z 500, vypadá zajímavě a přitom to nepůsobí jako rušivý zásah do vzhledu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:56 | Nahoru | #8
Krajda> k péráku mám příručku a na titulce je právě s tim ohc sedlem.
Asi modernizace která se ani nedostala do výroby.

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 20:56 | Nahoru | #9


[img]

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 21:01 | Nahoru | #10
Veteráni
Domácí "tuneři"

Určitě jsou nějaký povedený stavby, ale ne z krásných klasik jako jsou starý jawky nebo čz není nad krásnej zrenovovanej stav

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 21:02 | Nahoru | #11
sem pro origo stavy veteranu . neuznavam takove mrvily co robi s veteranu krosky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 21:13 | Nahoru | #12
Bars> No když začali dělat 500-02ky (úprava motoru, větší brzdy, dvojsedlo), tak se v katalogu to fvojsedlo objevilo jako náhradní díl pro 01ky nebo péráky (u péráka tam bylo tohle sedlo, tandemový sedlo, brašny kolem blatníku atd...).
Každopádně i kdyby to tak nebylo, sem toho názoru, že když ta úprava nepřebíjí ani neruší ten původní vzhled, je to OK, třeba jako takový doklad tvořivosti našich dědů v tehdejších podmínkách a možnostech

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 21:15 | Nahoru | #13
Taky se řadím mezi vetaranisty a zrovna mám jednoho v krabicovém vydání tak se bavím díl po dílu a snad to za nějaký čas bude i vypadat

(reakce na) Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 21:18 | Nahoru | #14
Krajda> a oblíbený dobový doplněk šachovnice úplně všude Když se mi taková motorka dostane do ruky tak tyto i jiné dobové úpravy zachovávám pro budoucí generace

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 22:07 | Nahoru | #15
Veteráni

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 22:13 | Nahoru | #16
každej at dela co se mu libi,radost ma byt!

Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 22:41 | Nahoru | #17
Obojí má něco do sebe... Ale musí to vypdat k světu.... Veterána jsem si už udělal (no, takovej veterán to zas není, ale přistupuju k tomu tak), tak teď tuním

1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!

17.5.2009 v 22:55 | Nahoru | #18
ať si každej dělá co chce,ale když přijedu 200km na inzerát-prodám Jawu 350/354 v originál stavu,lak má jako když vyjela z mototechny a je z toho udělanej naked cruser turbo hypersport ve fialový metalíze s hranatejma válcema(bo to jede líp)uřezanýma blatníkama(odlehčení a neucpávaj se blátem) výfuk ze dvou do jednoho atd atd tak bych tomu prodávajícímu ukop hlavu na narval jí mu do prdele.To sem se kurva zase nasral.Sorry vrátila se mi jedna taková stará záležitost s koupí Jawy v origo stavu!!

(reakce na) Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 05:48 | Nahoru | #19

Mandela>ať si každej dělá co chce,ale když přijedu 200km na inzerát-prodám Jawu 350/354 v originál stavu,lak má jako když vyjela z mototechny a je z toho udělanej naked cruser turbo hypersport ve fialový metalíze s hranatejma válcema(bo to jede líp)uřezanýma blatníkama(odlehčení a neucpávaj se blátem) výfuk ze dvou do jednoho atd atd tak bych tomu prodávajícímu ukop hlavu na narval jí mu do prdele.To sem se kurva zase nasral.Sorry vrátila se mi jedna taková stará záležitost s koupí Jawy v origo stavu!!



Stejná zkušenost, jel jsem přes půlku Čech na inzerát "Jawa 350 rok 1964, velmi zachovalá, udržovaná" atp., a když pak borec z kůlny vytáhl megačopr ořezanej flexou a oštětkovanej modrou barvou, tak mě málem omyli.. Někteří lidi jsou jednoduše vypatlaná hovada. Veřejně mrskat prdel za vraždu krásných strojů tuzingem, zejména dnes, kdy je mašin tři kopy v každé dědině a džaponce koupíš pomalu za flašku.

Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 19:31 | Nahoru | #20
Jsem spíš pro původní stav, ale třeba čopráckejch řidítek bych se na kejvačce nevzdal, protože jsou pohodlný. Třeba některý přestavby jsou povedený, ale chybějící kastlíky jsou nepraktický, když chybí, že?

Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 20:35 | Nahoru | #21
origo je origo

1 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 22:14 | Nahoru | #22
Co si představujete pod pojmem veterán? Veterán je vozidlo vyráběné mezi lety 1911-1920.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 22:33 | Nahoru | #23

Sojky>Co si představujete pod pojmem veterán? Veterán je vozidlo vyráběné mezi lety 1911-1920.



Takže třeba Aero 30 z roku 1934 je mladej vergl vhodnej pro přestavbu na tahání dřeva z lesa?? Zamysli se nad tim co si napsal...

Veterani vs prestavby!!!

18.5.2009 v 22:34 | Nahoru | #24
ted uz veteran ..... este pred 2 roky ,,kurvitel,,

(reakce na) Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 09:29 | Nahoru | #25

Bars>Sojky>Co si představujete pod pojmem veterán? Veterán je vozidlo vyráběné mezi lety 1911-1920.

Takže třeba Aero 30 z roku 1934 je mladej vergl vhodnej pro přestavbu na tahání dřeva z lesa?? Zamysli se nad tim co si napsal...



No, on "Sojky" má v podstatě pravdu, i když uvedl ty roky poněkud nepřesně. Budeme-li se striktně držet správného označení, tak Aero 30 vážně není veterán.

Naposledy editováno 19.05.2009 09:29:52

Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 13:47 | Nahoru | #26
Záleží na tom co kdo kurví. Udělat podařenou přestavbu je umění, který dokážu ocenit. Stejně tak je kumšt udělat zdařilou renovaci (to už vyžaduje odborný znalosti, aby to nebyla jen skládačka dílů z různejch roků atd.). Některejch motorek jsou mraky a u těch se dá porznění přežít (fichtlů a podobnejch povozů jsou mraky, taky bych chtěl jednoho "zpznit" na závo'dáka- taky proč ne, když se mi ve stodole válej 4 a některý jsou od půvdních majitelů v takovým stavu, že už je to jedno, takže ono i sehnat nepokurvenýho fuïchtla- aby neměl zničenej rám od crossů po polích, home made nosiče atd. je docela kumšt). PAk je ještě docela dost kejvaček, panelek, třind atd, ale u těch už jsem na rozpacích. Péráků je taky docela dost, a přijde mi přeceňocvanej, i když v origo stavu, nebo pěkně nablejskanej zrenovovanej- radost pohledět). No a pak jsou stroje, za jejichž prznění bych lámal ruce- třeba Jawa 500, různý soutěžní speciály atd.
A cos e týče k pojmu veterán- to záleží na každým- osobně bych pod to zařadil vozidlo v origo stavu s určitým počtem let. 'Cím mí'n kusů toho bylo vyrobenejch + čím je to starší, tím je to cennější. Dnešní legislativa umožnuje postavit veteránksý značky tuším vozidlo ¨starší 25 let.

2 reakcí na tento příspěvek Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 17:27 | Nahoru | #27
jawa kejvačka neni žádnej veterán když se jich vyrobylo někde milion až jich bude tisíc tak to bude teprve veterán

(reakce na) Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 20:26 | Nahoru | #28

ZombiRider>jawa kejvačka neni žádnej veterán když se jich vyrobylo někde milion až jich bude tisíc tak to bude teprve veterán


TO nebude dlouho rvat- dost šlo do CCCP, ty už budou dávno zrezlý, nebo motory v něčem úplně jiným. No a tafdy v ČR je móda dělat z všeho homecross, takže v původním stavu jich zase tam moc nebude :) Ale máš pravu, je to jedna z prvních velkovýrob motorek Tenkrát se o takovejch číslech mohlo šikmokejm leda zdát

Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 22:00 | Nahoru | #29
Radši bych starou jawičku, 3kvalt,pérákový sedlo, viděl jsem ji v motomuzeu na Rudě, krása...

Veterani vs prestavby!!!

19.5.2009 v 22:15 | Nahoru | #30
Já bych nejradši z českejch jawu 500 OHC, Nebo JAwu 350 OHV. Ze světovejch nějradši Triumpha bonnevila. JAk pjawáckej půllitr, tak i bonnevile jsou neuvěřitelní bubláci Ten sound je neuvěřitelnej. Viděl jsem jet půllitrka, když jsem byl v Krkonoších na chatě. Slyšel jsem takovej bublavej hřmotnej zvuk pěkně dlouho, sem si řikal, co to bude za stroj a ono OHHCčkp. FAkt nářez. Akorát že tyhle stroje stojej už jako nová Fábie v nejslabší výbavě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist